NonNews:Red Bull odbierze ci skrzydła: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (Naprawa linków)
Linia 4: Linia 4:
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.'''
'''[[Red Bull]] żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.'''


Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. [[Nonsensopedia:Przedjutrze|Przedjutrze]] porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.


Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''.
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''.

Wersja z 08:19, 7 wrz 2013

15 marca 2008

Uderzające podobieństwo do dwóch czerwonych byczków

Red Bull żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.

Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. Przedjutrze porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.

Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać.

Zaniepokojenie zza grobu wyraził Adam Mickiewicz, obawiając się o swoją Odę do młodości, która, przypomnijmy, zawiera słowa Młodośći! Dodaj mi skrzydła!. Nerwowo zachowują się także ornitolodzy i entomolodzy zastanawiając się nad zastępczą nazwą dla „skrzydeł” bo już niedługo będą prawdopodobnie musieli poprawiać atlasy oraz podręczniki.

Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma Procter & Gamble, producent podpasek Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek.

Wszyscy zastanawiają się jaka będzie reakcja najważniejszego gracza ligi skrzydlatej, KFC.

Źródło