NonNews:Tak się robi zakupy w Polsce!: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Media Markt, znany z wielu różnych [[reklama|kampanii reklamowych]], zorganizował [[klient]]om niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni [[student]] i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. [[tablet]]y, [[laptop]]y, [[telefon komórkowy|telefony komórkowe]]), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł! |
Media Markt, znany z wielu różnych [[reklama|kampanii reklamowych]], zorganizował [[klient]]om niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni [[student]] i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. [[tablet]]y, [[laptop]]y, [[telefon komórkowy|telefony komórkowe]]), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł! |
||
Nie obyło się bez upadków, pomimo których oczekiwania studenta spełniły się |
Nie obyło się bez upadków, pomimo których oczekiwania studenta spełniły się – realizacja planu w 100%. Do samego konkursu zgłosiło się ponad 200 tysięcy osób. Rekord sieci w tej akcji należał uprzednio do pewnego [[Hiszpania|Hiszpana]], któremu udało się wynieść towarów za nieco powyżej 28 tysięcy euro. Nie bez powodu mówi się ''Polak potrafi''... |
||
== Źródło == |
== Źródło == |
Wersja z 02:59, 23 lut 2013
22 lutego 2013
Tego jeszcze nie było! W kraju kryzysem i rządami Platformy płynącym znana ze swoich reklam sieć sklepów dla idiotów została strollowana przez pewnego studenta. W ramach niebywałej promocji w przeciągu niespełna trzech minut zrobił zakupy... za ponad 250 tysięcy złotych!
Media Markt, znany z wielu różnych kampanii reklamowych, zorganizował klientom niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni student i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. tablety, laptopy, telefony komórkowe), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł!
Nie obyło się bez upadków, pomimo których oczekiwania studenta spełniły się – realizacja planu w 100%. Do samego konkursu zgłosiło się ponad 200 tysięcy osób. Rekord sieci w tej akcji należał uprzednio do pewnego Hiszpana, któremu udało się wynieść towarów za nieco powyżej 28 tysięcy euro. Nie bez powodu mówi się Polak potrafi...
Źródło
- wp.pl, 21 lutego 2013.