NonNews:Tak się robi zakupy w Polsce!: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(to jest zbyt idiotyczne i niepotrzebne slowo, a ma bardzo dobre polskie odpowiedniki)
Linia 2: Linia 2:
'''22 lutego 2013'''
'''22 lutego 2013'''


'''Tego jeszcze nie było! W kraju kryzysem i rządami [[Platforma Obywatelska|Platformy]] płynącym znana ze swoich reklam [[Media Markt|sieć sklepów dla idiotów]] została strollowana przez pewnego studenta. W ramach niebywałej promocji w przeciągu niespełna trzech minut zrobił zakupy... za ponad 250 tysięcy [[zł|złotych]]!'''
'''Tego jeszcze nie było! W kraju kryzysem i rządami [[Platforma Obywatelska|Platformy]] płynącym znana ze swoich reklam [[Media Markt|sieć sklepów dla idiotów]] została zrobiona w konia przez pewnego studenta. W ramach niebywałej promocji w przeciągu niespełna trzech minut zrobił zakupy... za ponad 250 tysięcy [[zł|złotych]]!'''


Media Markt, znany z wielu różnych [[reklama|kampanii reklamowych]], zorganizował [[klient]]om niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni [[student]] i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. [[tablet]]y, [[laptop]]y, [[telefon komórkowy|telefony komórkowe]]), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł!
Media Markt, znany z wielu różnych [[reklama|kampanii reklamowych]], zorganizował [[klient]]om niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni [[student]] i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. [[tablet]]y, [[laptop]]y, [[telefon komórkowy|telefony komórkowe]]), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł!

Wersja z 16:08, 24 lut 2013

Plik:Media1.jpg
Miejsce zdarzenia

22 lutego 2013

Tego jeszcze nie było! W kraju kryzysem i rządami Platformy płynącym znana ze swoich reklam sieć sklepów dla idiotów została zrobiona w konia przez pewnego studenta. W ramach niebywałej promocji w przeciągu niespełna trzech minut zrobił zakupy... za ponad 250 tysięcy złotych!

Media Markt, znany z wielu różnych kampanii reklamowych, zorganizował klientom niecodzienny konkurs, w którym najbardziej oryginalna odpowiedź na pytanie była nagradzana... 150-sekundowym wyścigiem po sklepowych półkach. Mało tego – finalista miał prawo wziąć za darmo wszystko, co wpadło mu w rękę w wyznaczonym czasie. Piotr, 19-letni student i zwycięzca konkursu wykorzystał lukę w zasadach, która umożliwiła przenoszenie „zakupów” w koszach na śmieci. Organizatorzy spodziewali się, że wartość wszystkich rzeczy usytuuje się w granicach 100 tysięcy złotych. Wyniesiony został przede wszystkim sprzęt elektroniczny (m.in. tablety, laptopy, telefony komórkowe), a dzięki nowatorskiej technice szacowane koszty poniesione przez firmę wzrosły ponad dwukrotnie i sięgnęły 255376,38 zł!

Nie obyło się bez upadków, pomimo których oczekiwania studenta spełniły się – realizacja planu w 100%. Do samego konkursu zgłosiło się ponad 200 tysięcy osób. Rekord sieci w tej akcji należał uprzednio do pewnego Hiszpana, któremu udało się wynieść towarów za nieco powyżej 28 tysięcy euro. Nie bez powodu mówi się Polak potrafi...

Źródło