Polskie Koleje Państwowe: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Tespis. Autor wycofanej wersji to 213.17.146.162.)
Linia 15: Linia 15:
* zadzwonić na informację; po trzech dniach nieudanych prób udać się osobiście na dworzec i odgryźć interesujący nas fragment rozkładu jazdy,
* zadzwonić na informację; po trzech dniach nieudanych prób udać się osobiście na dworzec i odgryźć interesujący nas fragment rozkładu jazdy,
* spisać [[testament]],
* spisać [[testament]],
* pożegnać się z rodziną,
* pożegnać się z [[Rodzina|rodziną]],
* opróżnić konto bankowe celem zakupu biletu,
* opróżnić konto bankowe celem zakupu biletu,
* zimą przygotować koce (dotyczy wyłącznie podróży w 1 klasie, 2 się sama ogrzewa bądź ogrzeje cię trzoda sąsiada),
* zimą przygotować koce (dotyczy wyłącznie podróży w 1 klasie, 2 się sama ogrzewa bądź ogrzeje cię trzoda sąsiada),
Linia 38: Linia 38:
* wystosować do PKP (z powiadomieniem [[Telewizja|Telewizji]]) pisemne podziękowanie za rzetelne zrealizowanie usługi,
* wystosować do PKP (z powiadomieniem [[Telewizja|Telewizji]]) pisemne podziękowanie za rzetelne zrealizowanie usługi,
* zastanowić się nad zakupem samochodu, ewentualnie rozejrzeć się za zbieżnym połączeniem autobusowym lub lotniczym.
* zastanowić się nad zakupem samochodu, ewentualnie rozejrzeć się za zbieżnym połączeniem autobusowym lub lotniczym.

== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Szybka Kolej Miejska|SKM]]
* [[Szybka Kolej Miejska|SKM]]

Wersja z 18:36, 14 sty 2009

Maszynisto PKP! Bądź czujny!

PKP – firma z Warszawy, z mackami w całej Polsce, której głównym przedmiotem działalności jest łagodzenie skutków bezrobocia oraz organizowanie manifestacji, wieców, itp.

Uboczną działalnością PKP jest świadczenie usług teleportacji przy pomocy pociągów.

Obecnie tabor PKP składa sie wyłącznie z pociągów retro.

Vademecum podróżnego

Aby stać się szczęśliwym klientem PKP należy:

§ 1. Przed podróżą:
  • jeszcze raz dobrze się zastanowić,
  • zadzwonić na informację; po trzech dniach nieudanych prób udać się osobiście na dworzec i odgryźć interesujący nas fragment rozkładu jazdy,
  • spisać testament,
  • pożegnać się z rodziną,
  • opróżnić konto bankowe celem zakupu biletu,
  • zimą przygotować koce (dotyczy wyłącznie podróży w 1 klasie, 2 się sama ogrzewa bądź ogrzeje cię trzoda sąsiada),
  • przybyć na dworzec z 6-godzinnym opóźnieniem,
  • wsiąść do pociągu byle jakiego, gdyż interesujący nas najpewniej został zlikwidowany 10 lat temu, w najlepszym przypadku właśnie odjechał z innego peronu.
  • przygotować się na to, że pociąg może zatrzymać się w środku jakiegoś buszu na 3 godziny z powodu awarii pociągu (sytuacja ta występuje podczas aktywność 95% pociągów każdego dnia!)
Plik:2538578463d23d4c8b9dlr9.jpg
Kampania antyreklamowa PKP
§ 2. W podróży:
  • zająć wygodne miejsce stojące,
  • Wyjąć różaniec i zmówić paciorek,
  • zerwać rączkę hamulca awaryjnego,
  • przygotować modlitewnik, różaniec oraz listę chorób w rodzinie celem konwersacji z współpodróżnymi,
  • podczas korzystania z WC przelać mydło do uprzednio przygotowanej butelki a ręczniki papierowe schować pod kurtkę.
  • jeśli pociąg zatrzyma się w jakimś niecywilizowanym miejscu i nikt nie wie co się dzieje - nie przejmuj się bo to normalne!
  • w zimę nie grzeją w wagonach, natomiast w lato grzeją.
§ 3. Po przybyciu do celu:
  • dobrowolnie poddać się dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, dekomunizacji, deubekizacji i dezintegracji (zasada 6D),
  • złożyć do najbliższej jednostki MO zawiadomienie o kradzieży bagażu i pobiciu,
  • wystosować do PKP (z powiadomieniem Telewizji) pisemne podziękowanie za rzetelne zrealizowanie usługi,
  • zastanowić się nad zakupem samochodu, ewentualnie rozejrzeć się za zbieżnym połączeniem autobusowym lub lotniczym.

Zobacz też