Port lotniczy Warszawa-Modlin: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
'''Lotnisko Modlin''', właściwie '''Międzynarodowy Port Lotniczy im. Taniej Taniości, Partactwa i Łapówki Warszafa Mgłodlin''' , IATA: WMI, ICAO: EPMI, PLRP: POPiSLOT – mięszynarodowy port lotniczy otwarty w [[2012]] roku dla aglomeracji warszawskiej, tak jakby było mało problemów z jednym lotniskiem, na [[Okęcie|Okęciu]].
'''Lotnisko Modlin''', właściwie '''Międzynarodowy Port Lotniczy im. Taniej Taniości, Partactwa i Łapówki Warszafa Mgłodlin''' , IATA: WMI, ICAO: EPMI, PLRP: POPiSLOT – mięszynarodowy [[Lotnisko|port lotniczy]] otwarty w [[2012]] roku dla aglomeracji warszawskiej, tak jakby było mało problemów z jednym lotniskiem, na [[Okęcie|Okęciu]].




Linia 19: Linia 19:


Ustalenia niezależnych służb wywiadowczych jednoznacznie wskazują, iż Modlin jest celem nieuzasadnionych ataków wielkich, [[Sataniści|satanistycznych]] korporacji [[media]]lnych, których jedynym celem jest zniszczenie jego krystalicznie czystego wizerunku. Nie od dziś wiadomo, że Modlin nigdy nie był przedmiotem żadnej politycznej manipulacji ani tym bardziej budowlanego partactwa. Jakiekolwiek twierdzenie, że Modlin był, jest i będzie absolutnym lokalizacyjnym nieporozumieniem, jest jedynie dowodem na zmowę Pani Pogody i Pana Klimatu – jego odwiecznych politycznych i gospodarczych adwersaży.
Ustalenia niezależnych służb wywiadowczych jednoznacznie wskazują, iż Modlin jest celem nieuzasadnionych ataków wielkich, [[Sataniści|satanistycznych]] korporacji [[media]]lnych, których jedynym celem jest zniszczenie jego krystalicznie czystego wizerunku. Nie od dziś wiadomo, że Modlin nigdy nie był przedmiotem żadnej politycznej manipulacji ani tym bardziej budowlanego partactwa. Jakiekolwiek twierdzenie, że Modlin był, jest i będzie absolutnym lokalizacyjnym nieporozumieniem, jest jedynie dowodem na zmowę Pani Pogody i Pana Klimatu – jego odwiecznych politycznych i gospodarczych adwersaży.
[[Kategoria:Infrastruktura komunikacyjna]]

Wersja z 11:20, 3 gru 2013

Lotnisko Modlin, właściwie Międzynarodowy Port Lotniczy im. Taniej Taniości, Partactwa i Łapówki Warszafa Mgłodlin , IATA: WMI, ICAO: EPMI, PLRP: POPiSLOT – mięszynarodowy port lotniczy otwarty w 2012 roku dla aglomeracji warszawskiej, tak jakby było mało problemów z jednym lotniskiem, na Okęciu.


Opis i lokalizacja

Pas kruszejącego betonu, eternitu i odpadów budowlanych różnej maści po remoncie Dworca Głównego Warszawa Centralna, wysypany i uklepany w pobliżu stolicy wspaniałego nadwiślanego kraju zwanego Polską. Odległość od najbliższego ośrodka cywilizacji – nieznana.

Pas betonu i przylegające do niego zabudowania, mające stanowić zagrodę i wolny wybieg dla podróżującego motłochu, zostały wpisane na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO w grudniu 2012 r. po tym jak szalejący Czarnoksiężnik z ERBUD-u rzucił nań klątwę.

Zarówno byłe lotnisko wojskowe, jak i powstały w jego miejscu Międzynarodowy Port Lotniczy, miały stanowić o lotniczej potędze Polski.

Obecnie na Lotnisku lądują i startują samoloty irlandzkiego przewoźnika FRanca, który zdecydował się obsługiwać połączenia do Modlina jako gest dobrej woli. Informacje jakoby operacje lotnicze były świadczone w zamian za usługi seksualne Edyty M. nie potwierdziły się.


Kontrowersje

Modlin jest oczkiem w głowie bardzo kompetentnego zarządu prowadzonego na medialną rzeź niewiniątek przez swoją panią rzecznik (oficjalny tytuł naukowy i zawodowy: Doratca Zażątu) Edytę Mikołajczyk.

Ustalenia niezależnych służb wywiadowczych jednoznacznie wskazują, iż Modlin jest celem nieuzasadnionych ataków wielkich, satanistycznych korporacji medialnych, których jedynym celem jest zniszczenie jego krystalicznie czystego wizerunku. Nie od dziś wiadomo, że Modlin nigdy nie był przedmiotem żadnej politycznej manipulacji ani tym bardziej budowlanego partactwa. Jakiekolwiek twierdzenie, że Modlin był, jest i będzie absolutnym lokalizacyjnym nieporozumieniem, jest jedynie dowodem na zmowę Pani Pogody i Pana Klimatu – jego odwiecznych politycznych i gospodarczych adwersaży.