Recenzja gry komputerowej: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→‎Zobacz też: +1 (zob. wyżej, czemu))
M
Linia 1: Linia 1:
'''Recenzja gry komputerowej''' – szlachetny [[gatunek literacki]], którego zadaniem jest rozciągnięcie oceny [[liczba|liczbowej]] (np. ''5/10, 12/20, 40/100'') na tekst o długości, którą zażyczy sobie [[redaktor naczelny]]. Główną ideą recencji gry komputerowej jest maksymalna ekspozycja zdroworozsądkowych reguł (np. absolutnych podstaw ekonomii), które autorzy gry zastosowali mimowolnie i automatycznie i które wszyscy znają, a które nagle recenzent z wielkim zaskoczeniem odkrywa na nowo lub twierdzi, że nie spodziewał się tu znaleźć tego, co znajduje wszędzie i twierdzi o tym, że nie spodziewał się tam tego znaleźć.
{{t}}szlachetny [[gatunek literacki]], którego zadaniem jest rozciągnięcie oceny [[liczba|liczbowej]] (np. ''5/10, 12/20, 40/100'') na tekst o długości, którą zażyczy sobie [[redaktor naczelny]]. Główną ideą recenzji gry komputerowej jest maksymalna ekspozycja zdroworozsądkowych reguł (np. absolutnych podstaw ekonomii), które autorzy gry zastosowali mimowolnie i automatycznie i które wszyscy znają, a które nagle recenzent z wielkim zaskoczeniem odkrywa na nowo lub twierdzi, że nie spodziewał się tu znaleźć tego, co znajduje wszędzie i twierdzi o tym, że nie spodziewał się tam tego znaleźć.


== Przykładowa recenzja gry komputerowej ==
== Przykładowa recenzja gry komputerowej ==
Linia 10: Linia 10:


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Pleonazm]];
* [[Pleonazm]]
* [[Gra komputerowa]];
* [[Gra komputerowa]]
* [[Krytyka literacka]];
* [[Krytyka literacka]]
* [[Recenzja]].
* [[Recenzja]]


[[Kategoria:Gatunki literackie]]
[[Kategoria:Gatunki literackie]]

Wersja z 22:01, 29 maj 2013

Szablon:Tszlachetny gatunek literacki, którego zadaniem jest rozciągnięcie oceny liczbowej (np. 5/10, 12/20, 40/100) na tekst o długości, którą zażyczy sobie redaktor naczelny. Główną ideą recenzji gry komputerowej jest maksymalna ekspozycja zdroworozsądkowych reguł (np. absolutnych podstaw ekonomii), które autorzy gry zastosowali mimowolnie i automatycznie i które wszyscy znają, a które nagle recenzent z wielkim zaskoczeniem odkrywa na nowo lub twierdzi, że nie spodziewał się tu znaleźć tego, co znajduje wszędzie i twierdzi o tym, że nie spodziewał się tam tego znaleźć.

Przykładowa recenzja gry komputerowej

Nazwy „KillDeath”, „GameProducer” i „LeaderProducer” są przypadkowe.

KillDeath to, tak jak wszystkie produkcje ze stajni GameProducer, kolejna produkcja ze stajni GameProducer. Nieprzełamana od kilku lat hegemonia LeaderProducer nie została przełamana przez GameProducer. Jednak w KillDeath trudno nie zauważyć tego, co na pierwszy rzut oka rzuca się w oczy.

Naszym celem w grze będzie pokonanie szeregu przeciwników, którzy stawiają nam czynny opór, abyśmy ich nie pokonali. Aby rozbudować nasze imperium, będziemy musieli zakładać kopalnie węgla, aby wykopywać w nich węgiel i hodowle bydła, aby hodować w nich bydło. Możemy wtedy zdobyć środki płatnicze, aby uregulować należności, do których regulacji potrzebne są środki płatnicze. Przykładowo złoto znajdziemy w kopalni złota, do której wchodzi się przez drzwi do kopalni złota, a diamenty wykopiemy tam, gdzie można je znaleźć. Wyszukiwanie drzew warto rozpocząć na terenach zalesionych i już możemy produkować pierwszych łuczników, którzy walczą z wrogiem za pomocą strzał.

Ta strategia warta jest polecenia tym wszystkim, którzy grają w strategie. Jeśli lubisz dobre strategie, to ta dobra strategia jest dla ciebie. W chłodne, jesienne wieczory nic tak nie umila czasu, jak gra przeznaczona na chłodne, jesienne wieczory.

Zobacz też