Szablon:ANM/Poradnik:Jak stworzyć dobrą grę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M (Zamiana na szablon Skrót ANM (wprowadzanie SMW))
 
Linia 4: Linia 4:
# Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko [[Tetris]] ma wciągającą grywalność.
# Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko [[Tetris]] ma wciągającą grywalność.
# Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do [[pizzeria|pizzerii]], albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką ''Zbieram fundusze na stworzenie gry'' i pobrząkiwać strunami od [[gitara|gitary]].
# Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do [[pizzeria|pizzerii]], albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką ''Zbieram fundusze na stworzenie gry'' i pobrząkiwać strunami od [[gitara|gitary]].
<noinclude>[[Kategoria:Skróty ANM – 2007|03]]</noinclude>
<noinclude>{{Skrót ANM|03|2007}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 13:16, 5 paź 2019

Poniższy poradnik stanowi zbiór wskazówek i zaleceń dla twórców gier na komputer, PlayStation, Xbox, czy jakąś konsolę Nintendo. Wzięły się one zarówno z doświadczenia, jak i dobrego serca autora. Na pewno pomogą one zarówno początkującemu, jak i staremu programiście, który nie ma pomysłów na stworzenie gry, lub nie wie za bardzo jak się do tego zabrać. Nie znajdziesz tu żadnych programów, skryptów i innego badziewia na-którym-się-nie-znam. I poradnik ten nie jest finansowany przez Blizzard!


  1. Po pierwsze należy zdobyć pomysł na grę. Wyjdź na dwugodzinny spacer, najlepiej do lasu. Jeśli chcesz stworzyć coś szokującego to idź na cmentarz o północy. Wierz mi, że pomysł znajdziesz szybko... albo ktoś Ci go odnaleźć pomoże.
  2. Aha! Bym zapomniał. Nikt nie mówi, że tylko Tetris ma wciągającą grywalność.
  3. Należy zdobyć fundusze. Tu masz wolne pole do popisu. Możesz zapisać się do pizzerii, albo po prostu stanąć gdzieś na staromieściu z tabliczką Zbieram fundusze na stworzenie gry i pobrząkiwać strunami od gitary.