Wojna świeżakowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 83.24.129.28, powód: 1. niezbyt śmieszne, 2. where źródła ????????????????????????????????????????????)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 25 wersji utworzonych przez 17 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Symetria.jpg|thumb|250px|Polowanie na świeżaka]]
{{Konflikt infobox
|tytuł = Wojna świeżakowa
|grafika = [[Plik:Rzodkiewka Żaneta.jpg|250px|Rzodkiewka Żaneta chwilę przed egzekucją]]
|konflikt = Wojna pomiędzy wyznawcami Kościoła św. Jeronimo Biedronki, a wyznawcami Kościoła św. Lidla
|data = 28 sierpnia 2017
|miejsce = Polska
|wynik = ''wojna trwa''
|strona lewa =
* sieć sklepów [[Biedronka]]
|strona prawa =
* sieć sklepów [[Lidl]]
|dowódcy lewa =
* Janusz Nosaczewski
|dowódcy prawa =
* Jan Nowak
|siły lewa =
* sieć sklepów Biedronka
* klienci Biedronki (tzw. partyzantka „Dej”)
* małe dzieci
* 1. Dywizja im. Karyny
* 2. Dywizja im. Matki-Polski Grażyny
* 4. Dywizja im. Matki-Polski Haliny
* 1. Drużyna Harcerek im. Dżesiki
* Lekka piechota Brajankowa
* wolontariusze z przedszkola
* pospólstwo
|siły prawa =
* sieć sklepów Lidl
* klienci Lidla
* NSZZ „Solidarność”, który ma dosyć wyzysku pracowników Biedronki
* [[wykop.pl]]
* [[policja]]
|straty lewa =
* utrata godności człowieka
* kilka matek zatrzymanych przez policję
* kilka matek oszukanych na [[olx.pl]]
* spalona żywcem „Rzodkiewka Żaneta”
* obolałe tyłki wynikające z wielkiego bólu [[dupa|dupy]] o podpalenie zabawek przez trolli
|straty prawa =
* kilkanaście milionów złotych strat wynikających z zwiększenia zakupów w Biedronce
* zniszczony samochód na Pomorzu (podobno)
* upadek wiary w człowieka, który ledwo udało się odbudować po [[Wojna kebabowa|wojnie kebabowej]]
}}
{{Youtube|BCd0yhkczpI|Film propagandowy kościoła Biedronki|width=300}}
[[Plik:Bicek.jpg|thumb|300px|Propaganda ukazująca bicki Grześka, jednego ze świeżaków]]
{{cytat|Na gurze ruze<br />Na dole kszaki<br />Mam horom curke<br />Dej mi '''świeżaki'''|Olga Tokarczuk w wierszu „Upadek rozumu i godności człowieka”}}
{{cytat|To co '''świeżak''', sparing wieczorem, hm? Ponapierdalamy się troszkę, co?|Siwy z ''Symetrii'' podczas zakupów w Biedronce}}
{{cytat|To co '''świeżak''', sparing wieczorem, hm? Ponapierdalamy się troszkę, co?|Siwy z ''Symetrii'' podczas zakupów w Biedronce}}
'''Wojna świeżakowa''' – konflikt zbrojny pomiędzy wyznawcami sieci sklepów [[Biedronka]], a wyznawcami [[Lidl]]a. Wojna toczy się o zasoby naturalne w postaci naklejek, za które można kupić <del>rozgrzeszenie</del> świeżaki. Obok Targowicy, Jałty i [[Nasza klasa|Naszej klasy]] konflikt ten zalicza się do największych klęsk narodu polskiego od [[966]] roku. Ze względu na motywy religijne i sposób prowadzenia akcji wojnę świeżakową stawia się w jednym szeregu obok działalności [[Al-Kaida|Al-Kaidy]], [[Państwo Islamskie|Państwa Islamskiego]], Boko Haram i Hezbollahu.
'''Wojna świeżakowa''' – konflikt pomiędzy wyznawcami sieci sklepów [[Biedronka]], a wyznawcami [[Lidl]]a. Wojna toczyła się o zasoby naturalne w postaci naklejek, za które można było kupić świeżaki. Konflikt zakończył się rozejmem pomiędzy klientami sklepów oraz nałożeniem infamii dla osób, które podczas wojny dopuszczały się łamania praw człowieka (zabijania<ref>Wzrokiem</ref>, niszczenie marzeń [[Bombelek|bombelków]], oferowanie brutalnego [[seks]]u w zamian za Brokułkę Bartusię<ref>[http://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/swiezaki-w-zamian-za-sex/8cvbf16 artykuł o finansowaniu]</ref>).


Obie strony wielokrotnie łamały prawa człowieka. Powszechne są: bójki, usiłowanie morderstw za pomocą wzroku, celowe wywoływanie raka mózgu za pomocą szantażu emocjonalnego przez [[matka|madki]], niszczenie marzeń dzieci oraz finansowanie [[prostytutka|prostytucji]]<ref>[http://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/swiezaki-w-zamian-za-sex/8cvbf16 artykuł o finansowaniu]</ref> ([[seks]] za Brokułkę Bartusię).

== Świeżaki ==
Wojna toczy się o świeżaki – magiczne maskotki, które uzdrawiają [[Nosacz sundajski|nosacze sundajskie]] od wszelkiej maści chorób psychicznych oraz zachęcają dzieci w podstawówkach do lepszej nauki. Maskotki te są podstawą [[Piramida Maslowa|nosaczowej piramidy Maslowa]]. Najsłynniejszym właścicielem świeżaków jest [[Bartłomiej Misiewicz]], który w dniu wyrzucenia z MON kazał swojemu kierowcy zapakować całą kolekcję razem z Chupa Chupsami.

Lista świeżaków:
* Marcheweczka Marysia,
* Jabłuszko Antoś,
* Truskaweczka Tosia,
* Brokułek Bartuś,
* Czosneczek Czesio,
* Bakłażanek Błażejek,
* Groszek Grześ,
* Kalafior Krzyś,
* Borówka Basia,
* Pomidor Patryk.

Żeby zdobyć maskotkę, należy uzbierać naklejki. Jedna naklejka kosztuje 40 złotych. Tak więc niektóre maskotki kosztują 2400 złotych. Ze względu na zasięg biznesu Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zarejestrowała Biedronkę jako kościół wyznaniowy, do którego należy kilkadziesiąt tysięcy osób.

== Przebieg ==
Wojna wybuchła 28 sierpnia 2017 roku, kiedy to ukazała się tzw. „Druga edycja Świeżaków”. Biedronka w ten sposób wypowiedziała wojnę Lidlowi. Według tajnych akt, do których dotarł serwis [[WikiLeaks]], działania zbrojne będą trwać do 3 grudnia, zaś zawieszenie broni ma być podpisane już 19 listopada. Podczas wojny Biedronka zmusza klientów do kupowania maskotek, które mają roznosić świerzb wśród klientów Lidla. Frakcja Biedronki identyfikuje się z dewizą ''Mam horom curke''.
Wojna wybuchła 28 sierpnia 2017 roku, kiedy to ukazała się tzw. „Druga edycja Świeżaków”. Biedronka w ten sposób wypowiedziała wojnę Lidlowi. Według tajnych akt, do których dotarł serwis [[WikiLeaks]], działania zbrojne będą trwać do 3 grudnia, zaś zawieszenie broni ma być podpisane już 19 listopada. Podczas wojny Biedronka zmusza klientów do kupowania maskotek, które mają roznosić świerzb wśród klientów Lidla. Frakcja Biedronki identyfikuje się z dewizą ''Mam horom curke''.

Już 29 sierpnia klienci Lidla zdecydowali się na akcje odwetowe: aby zapobiec epidemii zaczęli podpalać maskotki. Tę taktykę zaproponowali rosyjscy agenci [[Michał Białek|Michaiła Białkowa]], właściciela serwisu [[wykop.pl|wypok.pl]]. Portal ten aktywnie włączył się do walki z świeżakami. Według WikiLeaks Białkow zaproponował właścicielom Lidla wychodować do odwetu, Świeżaki Lidlaki. Fałszywki krążą po całym kraju, skutecznie zaniżając wartość amuletów-świeżaków. Ponadto Białkow zasugerował, żeby wszyscy wrogowie Biedronki… kupowali tam w sklepie i zbierali świeżaki, które będą idealną zabawką dla [[kot]]a lub [[pies|psa]].


== Niepełna lista bitew ==
== Niepełna lista bitew ==
<!-- DODDAJ TYLKO TE INCYDENTY, KTÓRE RZECZYWIŚCIE MIAŁY MIEJSCE!!! -->
* 30 sierpnia – w [[Pułtusk]]u pewna Grażyna ukradła 1378 naklejek<ref>[https://www.wprost.pl/kraj/10073477/Pultusk-Chciala-zdobyc-Swiezaki-moze-trafic-do-wiezienia.html Raport z bitwy]</ref>.
* 30 sierpnia – w [[Pułtusk]]u pewna Grażyna ukradła 1378 naklejek<ref>[https://www.wprost.pl/kraj/10073477/Pultusk-Chciala-zdobyc-Swiezaki-moze-trafic-do-wiezienia.html Raport z bitwy]</ref>.
* 8 września – w [[Szamotuły|Szamotułach]] pewna Halinka ukradła ok. 1700 naklejek<ref>[http://www.nowosci.com.pl/nowosci-czytelnikow/a/ukradla-1700-naklejek-na-swiezaki-grozi-jej-5-lat-wiezienia,12462866/ Raport z bitwy]</ref>
* 8 września – w [[Szamotuły|Szamotułach]] pewna Halinka ukradła ok. 1700 naklejek<ref>[http://www.nowosci.com.pl/nowosci-czytelnikow/a/ukradla-1700-naklejek-na-swiezaki-grozi-jej-5-lat-wiezienia,12462866/ Raport z bitwy]</ref>
Linia 79: Linia 11:
* 11 września – w [[Aleksandrów Kujawski|Aleksandrowie Kujawskim]] nieznany z imienia partyzant z Lidla próbował ukraść 790 naklejek<ref>[http://www.expressbydgoski.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/a/kolejny-napad-na-swiezaki-tym-razem-w-kujawskopomorskiem,12469952/ Raport z bitwy]</ref>.
* 11 września – w [[Aleksandrów Kujawski|Aleksandrowie Kujawskim]] nieznany z imienia partyzant z Lidla próbował ukraść 790 naklejek<ref>[http://www.expressbydgoski.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/a/kolejny-napad-na-swiezaki-tym-razem-w-kujawskopomorskiem,12469952/ Raport z bitwy]</ref>.


Ponadto w internecie krąży [[miejska legenda]], według której pewien mieszkaniec Pomorza chciał ukraść Kalafiora Krzysia z czyjegoś samochodu. Niestety po wybiciu szyby zdesperowany żołnierz odkrył, że to zwykły kalafior, który podłożył partyzant z Lidla.
Ponadto w internecie krąży [[legenda miejska]], według której pewien mieszkaniec Pomorza chciał ukraść Kalafiora Krzysia z czyjegoś samochodu. Niestety po wybiciu szyby zdesperowany żołnierz odkrył, że to zwykły kalafior, który podłożył partyzant z Lidla.


== Teatrzyk Świeżaków ==
== Zobacz też ==
* [[Gang Słodziaków]]
Biedronka dowiedziawszy się o Wojnie Świeżakowej nawiązała kontrakt z [[TVN|Tusk Vision Network]] do siania [[propaganda|propagandy]] wojennej wśród wielu polskich rodzin ukrytej pod nazwą ''Teatrzyk Świeżaków''. Emitowana jest od 15 września 2017 roku tuż przed [[Fakty|Faktami]] i pokazywały minutowe <del>profanacje znanych dzieł literackich</del> wstawki oparte na kultowych tworach literackich. Biedronka uzasadnia to chęcią przekonania dzieci do zdrowego odżywiania. W rzeczywistości Teatrzyk Świeżaków ma na celu podniecać i tak już fatalną sytuację na obu frontach wojennych i zachęcać potencjalnych żołnierzy do rabowania świeżaków.


{{przypisy}}
{{przypisy}}
{{stopka}}

[[Kategoria:Wojny|Świeżakowa]]
[[Kategoria:Wojny|Świeżakowa]]

Aktualna wersja na dzień 13:48, 27 kwi 2024

Polowanie na świeżaka

To co świeżak, sparing wieczorem, hm? Ponapierdalamy się troszkę, co?

Siwy z Symetrii podczas zakupów w Biedronce

Wojna świeżakowa – konflikt pomiędzy wyznawcami sieci sklepów Biedronka, a wyznawcami Lidla. Wojna toczyła się o zasoby naturalne w postaci naklejek, za które można było kupić świeżaki. Konflikt zakończył się rozejmem pomiędzy klientami sklepów oraz nałożeniem infamii dla osób, które podczas wojny dopuszczały się łamania praw człowieka (zabijania[1], niszczenie marzeń bombelków, oferowanie brutalnego seksu w zamian za Brokułkę Bartusię[2]).

Wojna wybuchła 28 sierpnia 2017 roku, kiedy to ukazała się tzw. „Druga edycja Świeżaków”. Biedronka w ten sposób wypowiedziała wojnę Lidlowi. Według tajnych akt, do których dotarł serwis WikiLeaks, działania zbrojne będą trwać do 3 grudnia, zaś zawieszenie broni ma być podpisane już 19 listopada. Podczas wojny Biedronka zmusza klientów do kupowania maskotek, które mają roznosić świerzb wśród klientów Lidla. Frakcja Biedronki identyfikuje się z dewizą Mam horom curke.

Niepełna lista bitew[edytuj • edytuj kod]

  • 30 sierpnia – w Pułtusku pewna Grażyna ukradła 1378 naklejek[3].
  • 8 września – w Szamotułach pewna Halinka ukradła ok. 1700 naklejek[4]
  • 10 września – w Lubartowie dezerterzy z Biedronki napadli na swoją byłą świątynie, gdzie ukradli 10 tys. naklejek. Teraz grozi im proces za zdradę sieci sklepów[5].
  • 11 września – w Aleksandrowie Kujawskim nieznany z imienia partyzant z Lidla próbował ukraść 790 naklejek[6].

Ponadto w internecie krąży legenda miejska, według której pewien mieszkaniec Pomorza chciał ukraść Kalafiora Krzysia z czyjegoś samochodu. Niestety po wybiciu szyby zdesperowany żołnierz odkrył, że to zwykły kalafior, który podłożył partyzant z Lidla.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy