Zmiany w linkowanych
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wprowadź nazwę strony, aby zobaczyć zmiany na stronach linkowanych przez tę stronę lub linkujących do niej. (Aby zobaczyć strony z kategorii, wpisz Kategoria:Nazwa kategorii). Strony z listy obserwowanych są wytłuszczone.
Wykaz skrótów:
- N
- Utworzono nową stronę (zobacz też listę nowych stron)
- M
- Drobna zmiana
- b
- Edycja została wykonana przez bota
- !
- Ta strona nie jest sprawdzona
- (±123)
- Zmieniony rozmiar strony (liczba bajtów)
10 wrz 2024
28 sie 2024
13:18 | Kolejarz różn.hist. +5 78.8.95.147 dyskusja |
12 sie 2024
09:24 | Pendolino różn.hist. +49 193.108.117.113 dyskusja Ty, patrz, sam siebie atakuję! |
6 sie 2024
17:13 | PKP Intercity różn.hist. −1 31.0.177.33 dyskusja |
25 lip 2024
23:16 | Pesa różn.hist. +3 37.47.243.83 dyskusja |
14 lip 2024
23:08 | Łódź różn.hist. −4 188.147.69.115 dyskusja →Inne lokalizacje |
4 lip 2024
20:27 | Łódź różn.hist. −2 178.36.11.181 dyskusja |
3 lip 2024
|
19:19 | Polskie Koleje Państwowe 3 zmiany historia +63 [88.155.158.63 (3×)] | |||
|
19:19 (bież. • poprz.) +63 88.155.158.63 dyskusja dlaczego cofasz moje edycje for no reason? Znacznik: zrewertowane | ||||
|
19:10 (bież. • poprz.) +6 88.155.158.63 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP: jeszcze jedna przyczynka) Znacznik: zrewertowane | ||||
|
19:08 (bież. • poprz.) +308 88.155.158.63 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP: więęęęęęęcej przyczyn opóźnień pociągów na pkp Znacznik: zrewertowane |
10 maj 2024
10:35 | Newag różn.hist. +721 185.174.154.51 dyskusja dodne pare "zalet" |
10:28 | Warszawa różn.hist. 0 185.174.154.51 dyskusja województwo mazowieckie --> morawieckie polska gurom kocham pis 🦅🦅🦅❤❤ |
8 maj 2024
13:07 | Newag różn.hist. +135 83.8.92.172 dyskusja Hakerzy |
1 maj 2024
15:48 | S1 różn.hist. +11 94.254.228.13 dyskusja link o jakie nadzienie chodzi |
21 kwi 2024
17:02 | PKP różn.hist. +20 193.200.133.138 dyskusja cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc |
16 kwi 2024
16:44 | ET22 różn.hist. −1 77.65.99.239 dyskusja →ET22-2000 i wzwyż: Literówka |
23 mar 2024
|
17:31 | Polskie Koleje Państwowe 3 zmiany historia +236 [37.73.186.23 (3×)] | |||
|
17:31 (bież. • poprz.) +172 37.73.186.23 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP | ||||
|
17:22 (bież. • poprz.) +51 37.73.186.23 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP | ||||
|
17:19 (bież. • poprz.) +13 37.73.186.23 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP |
12 mar 2024
|
07:20 | Wars 2 zmiany historia +60 [89.76.113.112 (2×)] | |||
|
07:20 (bież. • poprz.) +60 89.76.113.112 dyskusja | ||||
|
07:18 (bież. • poprz.) 0 89.76.113.112 dyskusja zamiana słówka Znacznik: edytor wizualny |
21 lut 2024
14:06 | Pesa Swing różn.hist. +7 83.14.55.26 dyskusja |
17 sty 2024
20:16 | Polskie Koleje Państwowe różn.hist. +198 88.154.42.80 dyskusja →Przyczyny opóźnień pociągów PKP |
10 sty 2024
16:12 | S1 różn.hist. +12 88.155.1.52 dyskusja |
2 sty 2024
|
16:06 | Łódź 2 zmiany historia +92 [77.65.97.229 (2×)] | |||
|
16:06 (bież. • poprz.) +83 77.65.97.229 dyskusja Nyga Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane | ||||
|
16:01 (bież. • poprz.) +9 77.65.97.229 dyskusja Dodałem Ładny napis Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane |
27 gru 2023
17:24 | Zgierz różn.hist. −16 77.253.243.190 dyskusja →Komunikacja miejska |
26 gru 2023
22:04 | Tramwaje w Łodzi różn.hist. +364 77.253.169.0 dyskusja trochę poprawiłem literówki i zaktualizowałem, bo śmierdziało naftaliną i kurzem |
16 gru 2023
09:19 | Tramwaje w Łodzi różn.hist. +64 37.225.57.140 dyskusja →Tabor |
13 gru 2023
28 lis 2023
|
00:10 | Stacja kolejowa 2 zmiany historia +576 [83.31.246.74 (2×)] | |||
|
00:10 (bież. • poprz.) −1 83.31.246.74 dyskusja →Zasady Stacyjne Znacznik: edytor wizualny | ||||
|
00:10 (bież. • poprz.) +577 83.31.246.74 dyskusja Zasadt |
26 lis 2023
22:38 | Kolej dużych prędkości w Polsce różn.hist. +30 37.248.173.222 dyskusja Ej, to jest dobre przecież xd ić popraw półpauzę i elo daj spokój ipkom dajcir ipkom co ipkowe a adminom co admińskie takoż powiadam wam |
02:54 | Konduktor różn.hist. −2 5.173.166.126 dyskusja Nieśmieszne, po co zajebywać faceta siekierą, on kicha, powiedz na zdrowie, jak ziewa, poćwiartuj kurwę |
25 lis 2023
15:29 | EN57 różn.hist. 0 193.28.84.45 dyskusja →Jak się tym jeździ? |
15:24 | Kolej dużych prędkości w Polsce różn.hist. +30 193.28.84.45 dyskusja →Wymogi osiągania dużych prędkości |
24 paź 2023
04:10 | Warszawska Szybka Kolej Miejska różn.hist. −145 89.64.77.191 dyskusja →Trasa |
11 paź 2023
|
15:25 | Pendolino 2 zmiany historia 0 [88.154.34.236 (2×)] | |||
|
15:25 (bież. • poprz.) +17 88.154.34.236 dyskusja Anulowano wersję użytkownika 88.154.34.236 ups, przepraszam. anuluję usuwanie, bo chodzi tylko o włoskim coś Znacznik: anulowanie | ||||
|
15:23 (bież. • poprz.) −17 88.154.34.236 dyskusja usuwam "fi:Pendolino", bo w wersji finlandzkiej nie ma nic wspólnego z tymi polskimi setkami ton metalu wprawiające w nim ruch po metalowych słupach na gruncie Znacznik: zrewertowane |
6 paź 2023
|
23:11 | Warszawska Szybka Kolej Miejska 2 zmiany historia −1025 [89.64.77.191 (2×)] | |||
|
23:11 (bież. • poprz.) +20 89.64.77.191 dyskusja →Trasa Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane | ||||
|
23:10 (bież. • poprz.) −1045 89.64.77.191 dyskusja Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane |