Lotus Renault GP: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
W zespole jeździli [[Nick Heidfeld]] i [[Witalij Pietrow]]. [[Nick Heidfeld|Nick]] kompromitował się na każdym wyścigu, oddawając swoje [[gazy]] w wyścigowy [[fotel]]. Efektem był [[pożar]] bolidu na GP Węgier, który był ostatnim wyścigiem Nicka prawdopodobnie w karierze. |
W zespole jeździli [[Nick Heidfeld]] i [[Witalij Pietrow]]. [[Nick Heidfeld|Nick]] kompromitował się na każdym wyścigu, oddawając swoje [[gazy]] w wyścigowy [[fotel]]. Efektem był [[pożar]] bolidu na GP Węgier, który był ostatnim wyścigiem Nicka prawdopodobnie w karierze. |
||
* '''Sezon 2012''' |
* '''Sezon 2012''' |
||
[[Grożę]] i [[Iceman]] zaprezentowali nowy bolid [[E20]]. Jego nos jest brzydszy niż dziób [[Pepe pana dziobaka]], ale ma całkiem niezłe osiągi, dzięki wspaniałej mieszance farby, którą został pomalowany bolid (tj.[[kał]]+[[smoła]]). |
[[Grożę]] i [[Iceman]] zaprezentowali nowy bolid [[E20]]. Jego nos jest brzydszy niż dziób [[Pepe pana dziobaka]], ale ma całkiem niezłe osiągi, dzięki wspaniałej mieszance farby, którą został pomalowany bolid (tj.[[kał]]+[[smoła]]). |
||
==Osiągnięcia== |
==Osiągnięcia== |
Wersja z 22:55, 6 lut 2012
Lotus Renault GP (właść.Lotus F1 Team) – były zespół Roberta Kubicy w którym jeżdżą Kimi Raikkonen i Romain Grosjean
Historia
Po przygodzie Renault F1 Team z Formułą 1, marka postanowiła sprzedać jakiemuś frajerowi swój zespół. Po sprzedaniu go, powstał Lotus Renault GP, przemianowany na2012 rok na Lotus F1 Team.
Bolid
- Sezon 2011
W zespole jeździli Nick Heidfeld i Witalij Pietrow. Nick kompromitował się na każdym wyścigu, oddawając swoje gazy w wyścigowy fotel. Efektem był pożar bolidu na GP Węgier, który był ostatnim wyścigiem Nicka prawdopodobnie w karierze.
- Sezon 2012
Grożę i Iceman zaprezentowali nowy bolid E20. Jego nos jest brzydszy niż dziób Pepe pana dziobaka, ale ma całkiem niezłe osiągi, dzięki wspaniałej mieszance farby, którą został pomalowany bolid (tj.kał+smoła).
Osiągnięcia
Witalij Pietrow i Nick Heidfeld dwukrotnie zajęli trzecie miejsce w sezonie 2011, ale po kompromitacji Nicka na podium, gdy ponownie puścił gaza, zespół celowo pogorszył osiągi bolidu, by nie zanieczyszczać środowiska i nie narażać na niebezpieczeństwo innych kierowców.