Silnik: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (nie no kurwa)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Wrrrrrrrrrrr !!!|'''Silnik/Motór''' o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.}}
{{cytat|Wrrrrrrrrrrr !!!|'''Silnik''' o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.}}
{{cytat|Bóg wybacza, <s>Silnik</s> Motór nigdy!!!|Moralno-teologiczny aspekt bycia '''silnikiem/motórem'''.}}
{{cytat|Bóg wybacza, Motór nigdy!!!|Moralno-teologiczny aspekt bycia '''silnikiem/motórem'''.}}


'''Silnik''' (a właściwie '''Motór''') – skomplikowane [[urządzenie]], znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik/Motór ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał.
'''Silnik''' (a właściwie '''Motór''') – skomplikowane [[urządzenie]], znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał.


== Rodzaje silników/motórów ==
== Rodzaje silników ==
* '''[[prąd elektryczny|elektryczny]]''' - częściej kopie niż działa,
* '''[[prąd elektryczny|elektryczny]]''' - częściej kopie niż działa,
* '''spalinowy''' - generalnie robi ''Wrrrrrrrrr !!!'', po czym przestaje działać,
* '''spalinowy''' - generalnie robi ''Wrrrrrrrrr !!!'', po czym przestaje działać,
Linia 11: Linia 11:
* '''hybrydowy''' - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.
* '''hybrydowy''' - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.


== Naprawa silnika/motóra ==
== Naprawa silnika ==
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]]
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]]
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta do silnika/motóra i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br>
Naprawa wszelkiego rodzaju silników odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokręta silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br>
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.
Silniki elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika.


== Różnica pomiędzy naprawą silnika/motóra a komputera ==
== Różnica pomiędzy naprawą silnika a komputera ==
Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika/motóra nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego [[komputer]]a - niekoniecznie...
Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego [[komputer]]a - niekoniecznie...


{{stubtech}}
{{stubtech}}

Wersja z 19:25, 21 cze 2012

Wrrrrrrrrrrr !!!

Silnik o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.

Bóg wybacza, Motór nigdy!!!

Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.

Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał.

Rodzaje silników

  • elektryczny - częściej kopie niż działa,
  • spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
  • parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
  • ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
  • hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.

Naprawa silnika

Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.

Naprawa wszelkiego rodzaju silników odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokręta silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika.

Różnica pomiędzy naprawą silnika a komputera

Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...

Szablon:Stubtech