Super Mario Frustration: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M (→Rozgrywka) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
Na pierwszy rzut [[Oko|oka]], Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko [[cztery]] poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...<br/>Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali [[grzyb]]ki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.<br/>Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach |
Na pierwszy rzut [[Oko|oka]], Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko [[cztery]] poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...<br/>Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali [[grzyb]]ki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.<br/>Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w [[skok]]ach ratujących [[życie]] przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej [[Śmierć|śmierci]]...<br/><br/><big>OKROPIEŃSTWO !</big> |
||
== Skutki gry == |
== Skutki gry == |
Wersja z 15:57, 3 lis 2012
- Typowy gracz grający w Super Mario Frustation
Szablon:Todpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję Super Mario Bros odpowiadali Wielcy Przedwieczni.
Rozgrywka
Na pierwszy rzut oka, Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko cztery poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...
Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali grzybki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.
Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w skokach ratujących życie przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej śmierci...
OKROPIEŃSTWO !
Skutki gry
Próba podejścia do gry najczęściej skutkuje:
- Wykrzykiwaniem przekleństw,
- Zniszczeniem monitora,
- Zniszczeniem klawiatury,
- Wyrzuceniem komputera przez okno,
- Zabiciem młodszego rodzeństwa,
- Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym,
- Postrzałem w głowę,
- Samobójstwem,
- A sporadycznie nawet wyłączeniu gry.