Super Mario Frustration: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→Rozgrywka) |
M |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
== Galeria filmowa == |
== Galeria filmowa == |
||
{{Youtube|in6RZzdGki8|Podejście do gry normalnego gracza|align=left|width=380|height=300}}{{Youtube| |
{{Youtube|in6RZzdGki8|Podejście do gry normalnego gracza|align=left|width=380|height=300}}{{Youtube|KGx0ZAic9Io|Podejście do gry cheatera|align=right|width=380|height=300}} |
||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 17:45, 26 lis 2012
- Typowy gracz grający w Super Mario Frustation
Szablon:Todpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję Super Mario Bros odpowiadali Wielcy Przedwieczni.
Rozgrywka
Na pierwszy rzut oka, Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko cztery poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...
Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali grzybki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.
Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w skokach ratujących życie przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej śmierci...
OKROPIEŃSTWO !
Skutki gry
Próba podejścia do gry najczęściej skutkuje:
- Wykrzykiwaniem przekleństw,
- Zniszczeniem monitora,
- Zniszczeniem klawiatury,
- Wyrzuceniem komputera przez okno,
- Zabiciem młodszego rodzeństwa,
- Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym,
- Postrzałem w głowę,
- Samobójstwem,
- A sporadycznie nawet wyłączeniu gry.