SkyscraperCity: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(zastosowanie)
(rozbudowa)
Linia 2: Linia 2:
{{t}}międzynarodowe forum marzycielskie, na którym każdy może zwierzyć się reszcie użytkowników, jakie są jego pragnienia dotyczące rozwoju zamieszkiwanego [[miasto|miasta]], wsi lub dzielnicy. Użytkownicy forum trudnią się tworzeniem pieniędzy niezbędnych do realizacji ich wymarzonych inwestycji. Mają także w zwyczaju kwestionowanie potrzeby istnienia [[urzędnik]]ów, burmistrzów i prezydentów miast, gdyż uważają, że sami najlepiej zajmą się swoją miejscowością.
{{t}}międzynarodowe forum marzycielskie, na którym każdy może zwierzyć się reszcie użytkowników, jakie są jego pragnienia dotyczące rozwoju zamieszkiwanego [[miasto|miasta]], wsi lub dzielnicy. Użytkownicy forum trudnią się tworzeniem pieniędzy niezbędnych do realizacji ich wymarzonych inwestycji. Mają także w zwyczaju kwestionowanie potrzeby istnienia [[urzędnik]]ów, burmistrzów i prezydentów miast, gdyż uważają, że sami najlepiej zajmą się swoją miejscowością.


[[Plik:Polskie drogi.jpg|thumb|recht|200px|Kolejny, genialny pomysł użytkowników na zmniejszenie ruchu samochodowego]]
==Rodzaje użytkowników==
==Użytkownicy==
Najczęstszymi użytkownikami forum są wieczni [[student|studenci]] w wieku 35-45 lat, którzy czują się najmądrzejszymi ekspertami z zakresu zarządzania miastem i urbanistyki. Jako, że odsetek użytkowników z wykształceniem inżynieryjnym szacuje się na < 5% całej populacji użytkowników, a reszta wciąż studiuje kierunki przygotowujące do pracy w [[McDonalds]], na forum można poczytać [[kurwa|kwieciste]] komentarze, na temat osób mających zgoła odmienne zdanie. Użytkownicy forum zazwyczaj posiadają zdolności aktorskie, o czym świadczy fakt, że przed kamerą potrafią powstrzymać się od hejtowania adwersarzy.
Użytkownicy dzielą się na następujące rodzaje:
* {{t|Miłośnik [[tramwaj]]ów}}pragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach.
* {{t|Miłośnik [[tramwaj]]ów}}pragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach.
* {{t|Inżynier}}tworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają <s>studentów</s> profesorów politechnik.
* {{t|Inżynier}}tworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają <s>studentów</s> profesorów politechnik.
Linia 9: Linia 12:
* {{t|Pośrednik}}przekazuje pomysły użytkowników urzędnikom.
* {{t|Pośrednik}}przekazuje pomysły użytkowników urzędnikom.
* {{t|Negocjator}}trudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją.
* {{t|Negocjator}}trudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją.
* {{t|Fotograf}} chodzi po różnych miejscach w mieście, najczęściej po placach budowy, wykonuje zdjęcia, a następnie udostępnia fotorelacje reszcie użytkowników, którzy przeglądając ją czują się jak pan w wieku +60 przeglądający pisma pornograficzne.


==Najatrakcyjniejsze pomysły==
==Najatrakcyjniejsze pomysły==
Linia 16: Linia 20:
* Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej.
* Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej.


==Dorobek naukowy i teorie użytkowników==
{{stub|inf}}
* W [[Londyn|Londynie]] nie ma korków. Dzieje się tak za sprawą jednego z [[Transport for London|najdroższych systemów transportowych na świecie]];
* Prawo nieistotności zaludnienia, zwane również prawem [[Moskwa|moskiewsko]]-[[Amsterdam|amsterdamskim]], od porównywanych miast. Jest to prawo z zakresu [[inżynieria komunikacyjna|inżynierii komunikacyjnej]], według którego wpływ na zakorkowanie miast nie ma gęstość zaludnienia, a szerokość ulic. Polega na porównywaniu zakorkowanych szerokich moskiewskich arterii z mniej zakorkowanymi ulicami w Amsterdamie, z pominięciem tak bardzo nieistotnej kwestii, że Moskwa, choć powierzchniowo bardzo zbliżona do Amsterdamu, to 3,5–krotnie bardziej zaludniona;
*Zwężanie ulic jako metoda na zwalczanie korków – koncepcja [[uspokojenie ruchu|uspokojenia ruchu]] w interpretacji standardowego użytkownika.

==Slang==
Poza specyficznym słownictwem wyrażającym pogardę wobec użytkowników transportu indywidualnego, użytkownicy SSC posiadają swoje własne słownictwo. Najczęściej używanymi terminami są:

* {{t|ciągnom druta}} wbrew pozorom nie dotyczy to reakcji użytkowników na kolejną fotorelację, a fakt rozwieszania trakcji tramwajowej;
* {{t|lejom betą}} nie chodzi to u leje marki beta, a o fakt wylewania betonu;
* {{t|zabiorom drogę}} oznacza marzenia użytkownika, aby kierowcy, po utrudnieniu poczuli [[ból dupy|to samo]], co użytkownicy;
* {{t|blachosmród}} pogardliwe określenie samochodu osobowego, połączone z teorią, że autobusy, tramwaje i rowery są z drewna i w ogóle [[pot|nie śmierdzą]]

[[Kategoria:Strony internetowe]]
[[Kategoria:Strony internetowe]]
[[Kategoria:Urbanistyka]]
[[Kategoria:Urbanistyka]]

Wersja z 11:58, 29 mar 2014

Szablon:Hejtprawda Szablon:Tmiędzynarodowe forum marzycielskie, na którym każdy może zwierzyć się reszcie użytkowników, jakie są jego pragnienia dotyczące rozwoju zamieszkiwanego miasta, wsi lub dzielnicy. Użytkownicy forum trudnią się tworzeniem pieniędzy niezbędnych do realizacji ich wymarzonych inwestycji. Mają także w zwyczaju kwestionowanie potrzeby istnienia urzędników, burmistrzów i prezydentów miast, gdyż uważają, że sami najlepiej zajmą się swoją miejscowością.

Kolejny, genialny pomysł użytkowników na zmniejszenie ruchu samochodowego

Użytkownicy

Najczęstszymi użytkownikami forum są wieczni studenci w wieku 35-45 lat, którzy czują się najmądrzejszymi ekspertami z zakresu zarządzania miastem i urbanistyki. Jako, że odsetek użytkowników z wykształceniem inżynieryjnym szacuje się na < 5% całej populacji użytkowników, a reszta wciąż studiuje kierunki przygotowujące do pracy w McDonalds, na forum można poczytać kwieciste komentarze, na temat osób mających zgoła odmienne zdanie. Użytkownicy forum zazwyczaj posiadają zdolności aktorskie, o czym świadczy fakt, że przed kamerą potrafią powstrzymać się od hejtowania adwersarzy. Użytkownicy dzielą się na następujące rodzaje:

  • Szablon:Tpragnie, aby tramwaje poruszały się po wszystkich zakątkach miasta, włącznie z jednokierunkowymi ścieżkami na prywatnych posesjach.
  • Szablon:Ttworzy nowe projekty, które poziomem przewyższają studentów profesorów politechnik.
  • Szablon:Tprodukuje pieniądze, z których mają być pokryte koszty inwestycji.
  • Szablon:Tinformuje resztę użytkowników, co te wredne urzędasy znowu wymyśliły.
  • Szablon:Tprzekazuje pomysły użytkowników urzędnikom.
  • Szablon:Ttrudni się pisaniem listów do urzędników, które mają na celu przekonanie ich, że pomysły podane na forum są jedyną słuszną wizją.
  • Szablon:T chodzi po różnych miejscach w mieście, najczęściej po placach budowy, wykonuje zdjęcia, a następnie udostępnia fotorelacje reszcie użytkowników, którzy przeglądając ją czują się jak pan w wieku +60 przeglądający pisma pornograficzne.

Najatrakcyjniejsze pomysły

  • Linia tramwajowa w relacji Warszawa Centralna-Mars.
  • Pasy tramwajowo-autobusowe na drogach o jednym pasie ruchu w każdym kierunku.
  • Szybka Kolej Miejska we wszystkich miastach z liczbą mieszkańców powyżej 20 tysięcy.
  • Włączenie statków i samolotów w obsługę komunikacji miejskiej.

Dorobek naukowy i teorie użytkowników

  • W Londynie nie ma korków. Dzieje się tak za sprawą jednego z najdroższych systemów transportowych na świecie;
  • Prawo nieistotności zaludnienia, zwane również prawem moskiewsko-amsterdamskim, od porównywanych miast. Jest to prawo z zakresu inżynierii komunikacyjnej, według którego wpływ na zakorkowanie miast nie ma gęstość zaludnienia, a szerokość ulic. Polega na porównywaniu zakorkowanych szerokich moskiewskich arterii z mniej zakorkowanymi ulicami w Amsterdamie, z pominięciem tak bardzo nieistotnej kwestii, że Moskwa, choć powierzchniowo bardzo zbliżona do Amsterdamu, to 3,5–krotnie bardziej zaludniona;
  • Zwężanie ulic jako metoda na zwalczanie korków – koncepcja uspokojenia ruchu w interpretacji standardowego użytkownika.

Slang

Poza specyficznym słownictwem wyrażającym pogardę wobec użytkowników transportu indywidualnego, użytkownicy SSC posiadają swoje własne słownictwo. Najczęściej używanymi terminami są:

  • Szablon:T wbrew pozorom nie dotyczy to reakcji użytkowników na kolejną fotorelację, a fakt rozwieszania trakcji tramwajowej;
  • Szablon:T nie chodzi to u leje marki beta, a o fakt wylewania betonu;
  • Szablon:T oznacza marzenia użytkownika, aby kierowcy, po utrudnieniu poczuli to samo, co użytkownicy;
  • Szablon:T pogardliwe określenie samochodu osobowego, połączone z teorią, że autobusy, tramwaje i rowery są z drewna i w ogóle nie śmierdzą