Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (HL2 vs L4D) Znacznik: edytor źródłowy |
(no kurwa czarne tło bez podpisu żeby przedstawić arta w pojedynku, geniusz) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
Left 4 Dead |
Left 4 Dead |
||
</poll> |
</poll> |
||
|Art2=[[Plik: |
|Art2=[[Plik:L4D1 Ocaleni.jpg|right|150px]] |
||
'''[[Left 4 Dead]]''' – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie [[Valve Software]]. Ucieleśnienie [[prawa Murphy'ego|praw Murphy'ego]]. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci [[Wpierdol|dać po ryju]], zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę ''saferoom'' (czasem też ''safehouse''). |
'''[[Left 4 Dead]]''' – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie [[Valve Software]]. Ucieleśnienie [[prawa Murphy'ego|praw Murphy'ego]]. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci [[Wpierdol|dać po ryju]], zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę ''saferoom'' (czasem też ''safehouse''). |
||
Wersja z 21:17, 6 paź 2017
Half-Life 2 (HL2, ang. okres połowicznego rozkładu vol. II) – komputerowy, a także Xboksowy i Playstationowy tytuł FPS, wyprodukowany w latach 1999–2004 przez Valve Software, będący sequelem tytułu z 1998 roku, czyli HL1. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 (komputer) do III kwartału 2007 (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games.
|
Który artykuł wybierasz? Zagłosuj poniżej. 0 0 Oddano już 0 głosów. poll-id EAFDF3D77D944FD6CD58CF27ACE94788 |
Left 4 Dead – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie Valve Software. Ucieleśnienie praw Murphy'ego. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci dać po ryju, zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę saferoom (czasem też safehouse).
Jak to zwykle bywa, najlepsze pomysły przychodzą na myśl w nieoczekiwanych momentach. Tak też było z L4D. Ekipa Turtle Rock postawiła sobie pewnego dnia serwer w CS-ie i dla jaj każdy w CT kupił sobie MP5, a do TT wrzucili kilkanaście botów z nożami. Zabawa tak bardzo im się spodobała, że stwierdzili, że w sumie to można by na tej podstawie zrobić grę o tematyce zombie-apokalipsy. Na początku założyli, że gra będzie się nazywać Terror Strike, ale po jakimś czasie Valve wchłonęło Turtle Rock Studios i nazwa przy okazji zmieniła się na aktualną, co nieco podcina skrzydła teorii mówiącej, że Gaben nie umie liczyć do trzech. |
Archiwum |