Nonźródła:Zadania szkolne: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→Inne zestawy) |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (przekat.) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami! |
Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami! |
||
==Język polski== |
== Język polski == |
||
# Napisz [[Rozprawka|rozprawkę]] na temat: ''Lepsza infantylna facetka od techniki, czy [[wuefista]] – były wojskowy?'' |
# Napisz [[Rozprawka|rozprawkę]] na temat: ''Lepsza infantylna facetka od techniki, czy [[wuefista]] – były wojskowy?'' |
||
# Napisz rozprawkę na temat: ''Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.'' |
# Napisz rozprawkę na temat: ''Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.'' |
||
# Napisz rozprawkę na temat: ''Mickiewicz jako taki a jak nie taki to jaki i dlaczego'' |
|||
==Języki obce== |
== Języki obce == |
||
# Twoja stara powiedziała, że [[Nonsensopedia]] to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki. |
# Twoja stara powiedziała, że [[Nonsensopedia]] to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki. |
||
#* Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii; |
#* Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii; |
||
Linia 17: | Linia 18: | ||
#: Rozmowę rozpoczyna egzaminujący. |
#: Rozmowę rozpoczyna egzaminujący. |
||
==Matematyka== |
== Matematyka == |
||
# Grupka [[Dresiarz|drechów]] zabrała komórki i [[Odtwarzacz MP3|empetrójki]] 10 osobom podążających na [[Dyskoteka szkolna|dyskotekę szkolną]]. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę. |
# Grupka [[Dresiarz|drechów]] zabrała komórki i [[Odtwarzacz MP3|empetrójki]] 10 osobom podążających na [[Dyskoteka szkolna|dyskotekę szkolną]]. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę. |
||
#* Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek; |
#* Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek; |
||
Linia 23: | Linia 24: | ||
#* Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem. |
#* Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem. |
||
==Inne zestawy== |
== Inne zestawy == |
||
[http://gamelo.net/forum/Default.aspx?g=posts&t=609], [http://www.per.ry.pl/texty/matura-2003.txt] |
[http://gamelo.net/forum/Default.aspx?g=posts&t=609], [http://www.per.ry.pl/texty/matura-2003.txt] |
||
[[Kategoria:Oświata|Zadania]] |
[[Kategoria:Oświata|Zadania]] |
||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Nonźródła – dokumenty|{{PAGENAME}}]] |
Aktualna wersja na dzień 11:20, 3 mar 2019
Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami!
Język polski[edytuj • edytuj kod]
- Napisz rozprawkę na temat: Lepsza infantylna facetka od techniki, czy wuefista – były wojskowy?
- Napisz rozprawkę na temat: Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.
- Napisz rozprawkę na temat: Mickiewicz jako taki a jak nie taki to jaki i dlaczego
Języki obce[edytuj • edytuj kod]
- Twoja stara powiedziała, że Nonsensopedia to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki.
- Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii;
- Wytłumacz matce, że jeśli nie będziesz aktywny to nie dostaniesz ANC;
- Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.
- Twój stary chce do kompa.
- Napisz, w jaki sposób zamkniesz pornola z drugiej zakładki, jeżeli korzystasz z przestarzałej przeglądarki;
- Wytłumacz mu, że robisz teraz ważne rzeczy;
- Oszacuj, po jakim czasie ojciec wciśnie reset;
- Zaproponuj mu skorzystanie z komputera sąsiada.
- Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.
Matematyka[edytuj • edytuj kod]
- Grupka drechów zabrała komórki i empetrójki 10 osobom podążających na dyskotekę szkolną. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę.
- Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek;
- Oblicz zysk firmy farmaceutycznej produkującej leki przeciwzapalne, a także zysk osiedlowej apteki, jeśli jej marża wynosi 15%;
- Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem.