Nonźródła:Zadania szkolne: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (przekat.)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami!
Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami!


==Język polski==
== Język polski ==
# Napisz [[Rozprawka|rozprawkę]] na temat: ''Lepsza infantylna facetka od techniki, czy [[wuefista]] – były wojskowy?''
# Napisz [[Rozprawka|rozprawkę]] na temat: ''Lepsza infantylna facetka od techniki, czy [[wuefista]] – były wojskowy?''
# Napisz rozprawkę na temat: ''Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.''
# Napisz rozprawkę na temat: ''Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.''
# Napisz rozprawkę na temat: ''Mickiewicz jako taki a jak nie taki to jaki i dlaczego''


==Języki obce==
== Języki obce ==
# Twoja stara powiedziała, że [[Nonsensopedia]] to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki.
# Twoja stara powiedziała, że [[Nonsensopedia]] to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki.
#* Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii;
#* Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii;
Linia 17: Linia 18:
#: Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.
#: Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.


==Matematyka==
== Matematyka ==
# Grupka [[Dresiarz|drechów]] zabrała komórki i [[Odtwarzacz MP3|empetrójki]] 10 osobom podążających na [[Dyskoteka szkolna|dyskotekę szkolną]]. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę.
# Grupka [[Dresiarz|drechów]] zabrała komórki i [[Odtwarzacz MP3|empetrójki]] 10 osobom podążających na [[Dyskoteka szkolna|dyskotekę szkolną]]. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę.
#* Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek;
#* Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek;
Linia 23: Linia 24:
#* Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem.
#* Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem.


==Inne zestawy==
== Inne zestawy ==
[http://gamelo.net/forum/Default.aspx?g=posts&t=609], [http://www.per.ry.pl/texty/matura-2003.txt]
[http://gamelo.net/forum/Default.aspx?g=posts&t=609], [http://www.per.ry.pl/texty/matura-2003.txt]


[[Kategoria:Oświata|Zadania]]
[[Kategoria:Oświata|Zadania]]
[[Kategoria:Inne nonźródła|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:Nonźródła – dokumenty|{{PAGENAME}}]]

Aktualna wersja na dzień 11:20, 3 mar 2019

Lista dość nietypowych zadań szkolnych, stworzona przez zespół pedagogiczny Nonsensopedii. Obowiązkowo do zrobienia przed egzaminami!

Język polski[edytuj • edytuj kod]

  1. Napisz rozprawkę na temat: Lepsza infantylna facetka od techniki, czy wuefista – były wojskowy?
  2. Napisz rozprawkę na temat: Gorsza kara – zakaz wychodzenia czy przecięcie kabla ethernetu? Porównanie nowoczesnych i starych metod wychowawczych.
  3. Napisz rozprawkę na temat: Mickiewicz jako taki a jak nie taki to jaki i dlaczego

Języki obce[edytuj • edytuj kod]

  1. Twoja stara powiedziała, że Nonsensopedia to dzieło szatana i jej przeglądanie jest szkodliwe dla psychiki.
    • Wyjaśnij, na czym polega idea Nonsensopedii;
    • Wytłumacz matce, że jeśli nie będziesz aktywny to nie dostaniesz ANC;
    Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.
  2. Twój stary chce do kompa.
    • Napisz, w jaki sposób zamkniesz pornola z drugiej zakładki, jeżeli korzystasz z przestarzałej przeglądarki;
    • Wytłumacz mu, że robisz teraz ważne rzeczy;
    • Oszacuj, po jakim czasie ojciec wciśnie reset;
    • Zaproponuj mu skorzystanie z komputera sąsiada.
    Rozmowę rozpoczyna egzaminujący.

Matematyka[edytuj • edytuj kod]

  1. Grupka drechów zabrała komórki i empetrójki 10 osobom podążających na dyskotekę szkolną. 80% osób miało przy sobie komórkę, 50% posiadających komórkę miało empetrójkę, a posiadających jedynie empetrójkę nie było. Każda osoba miała maksymalnie 1 komórkę i 1 empetrójkę.
    • Oblicz łup drechów, podany w ilości komórek i empetrójek;
    • Oblicz zysk firmy farmaceutycznej produkującej leki przeciwzapalne, a także zysk osiedlowej apteki, jeśli jej marża wynosi 15%;
    • Oszacuj, ile czasu zajęło średnio spotkanie z dresiarzem.

Inne zestawy[edytuj • edytuj kod]

[1], [2]