Użytkownik:Ostrzyciel/portal: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (o.) |
||
(Nie pokazano 5 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{portal |
{{portal |
||
|kolor= |
|kolor=#959dc3 |
||
|kolor tytułu=#5260a7 |
|||
|tytuł=Dobry portal |
|tytuł=Dobry portal |
||
|podtytuł=no xd najlepszy |
|podtytuł=no xd najlepszy |
||
|ptytuł1=albo słaby albo dobry anm, zależy |
|||
|grafika1=Wiki.png |
|||
⚫ | |||
|grafika2=Wiki.svg |
|||
<option>{{Portal ANM|Tor kolejowy}}</option> |
|||
⚫ | |||
<option>{{Portal ANM|Szczecin Główny}}</option> |
|||
⚫ | |||
</choose> |
|||
|ptytuł2=grafika ładna ale nikogo nie śmieszy |
|||
|panel2={{grafika|wjazd Impulsa do Jerozolimy.jpg}} |
|||
⚫ | |||
|panel3=treść. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* treść |
* treść |
||
* treść |
* treść |
||
* teść. |
* teść. |
||
|ptytuł5=no tego to na pewno nie wiesz |
|||
|ptytuł2=Testowy panel 2 |
|||
|panel5={{Czywiesz z kategorii|[[Kategoria:Transport szynowy||Komunikacja miejska]]}} |
|||
|panel2=mao treści |
|||
| |
|ptytuł6=Testowy panel 6 |
||
| |
|panel6=* treść |
||
* treść |
* treść |
||
* treść |
* treść |
||
* teść. |
* teść. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
|panel5=- |
|||
|ptytuł6=Testowy panel 6 |
|||
|panel6=mao treści |
|||
|panel7=- |
|panel7=- |
||
|ptytuł8=Testowy panel 8 |
|ptytuł8=Testowy panel 8 |
||
|panel8= |
|panel8=* treść |
||
* treść |
|||
* treść |
|||
* teść. |
|||
}} |
}} |
Aktualna wersja na dzień 19:19, 23 cze 2020
no xd najlepszy
albo słaby albo dobry anm, zależy
Szczecin Główny – największy dworzec kolejowy w Szczecinie. Jeszcze przez Niemców uważany za tymczasowy, obecnie przebudowywany tak, by funkcjonalnością jeszcze bardziej przypominał stan przejściowy przed postawieniem nowego, normalnego obiektu użyteczności publicznej.
- Historia
Stacja powstała w 1843 roku i była krańcem linii do Berlina. To jeszcze były zamierzchłe czasy, kiedy budowano pierwsze, pojedyncze linie kolejowe, a Morgan Freeman był jeszcze przed mutacją. Tory wciśnięto między zabudowę ówczesnego fortu i Odrę, czyniąc stację od samego początku dość ciasną. Pierwszy przypał wystąpił już kilka lat później, gdy stwierdzono, że dobrym pomysłem będzie wybudowanie drugiej linii, do Poznania, z wjazdem od drugiej strony. Ostatecznie nacudowano linię z licznymi mostami obrotowymi, które stawały się dość kłopotliwe, gdy przestawały działać, a pasażerowie pociągów otrzymywali gratis niespodziewaną kąpiel w rzece.
grafika ładna ale nikogo nie śmieszy
Autor: Ostrzyciel (wkład)
Testowy panel 3
treść.
Testowy panel 4
- treść
- treść
- treść
- teść.
no tego to na pewno nie wiesz
- Że rano w autobusie możesz poznać nawyki żywieniowe społeczeństwa?
- Że idąc na koniec tramwaju Krakowiak grozi ci śmierć ze starości?
- Jak nazywa się jedna z najpopularniejszych linii autobusowych w Gdańsku?
- Że pracownicy zajezdni tramwajowej w Gliwicach co ranek słyszą muzykę chóralną?
- Że składy metra serii 81 mają klimatyzację wykonaną techniką dziury w dachu?
- Że olanie sygnału S1 może mieć skutki w postaci spłaszczenia ryja EN57 w peronie?
grafika ładna ale nikogo nie śmieszy
Autor: Ostrzyciel (wkład)
Testowy panel 4
- treść
- treść
- treść
- teść.
Testowy panel 6
- treść
- treść
- treść
- teść.
Testowy panel 8
- treść
- treść
- treść
- teść.