Install party: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{słoń jakości}} |
|||
⚫ | |||
[[Plik:Cd reader used as a cup holder.jpg|thumb|250px|[[Popita]] na install party]] |
|||
⚫ | '''Install party''' – impreza, odmiana [[lan party]], której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład [[Quake]] lub [[Counter-Strike]], jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji [[Microsoft Windows|Windowsa]], osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „k{{cenzura3}} mać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]] (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy). |
||
== Podział == |
== Podział == |
||
Linia 10: | Linia 12: | ||
*Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów; |
*Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów; |
||
*Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów; |
*Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów; |
||
[[Plik:Reinstalacja systemu.jpg|thumb|250px|Okolice dziewiątej godziny imprezy]] |
|||
*Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów; |
*Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów; |
||
*Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów; |
*Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów; |
||
Linia 20: | Linia 23: | ||
# Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko. |
# Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko. |
||
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów. |
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów. |
||
# Wszystkim udaje się podłączyć ( |
# Wszystkim udaje się podłączyć (!) a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są [[noob]]ami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 w [[Counter-Strike|kanterze]]. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[informatyk]] |
|||
* [[aktualizacja]] |
|||
* [[Dzień Programisty]] |
|||
* [[administrator]] |
|||
* [[karta graficzna]] |
|||
{{stopka}} |
|||
[[Kategoria:Informatyka]] |
[[Kategoria:Informatyka]] |
Aktualna wersja na dzień 14:25, 19 lis 2024
Install party – impreza, odmiana lan party, której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład Quake lub Counter-Strike, jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji Windowsa, osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „k mać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan lekkiego poddenerwowania (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).
Podział[edytuj • edytuj kod]
- Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;
- Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier;
- Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
- Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
- Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami;
- Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
- Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
- Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
- Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu lekkiego poddenerwowania.
Możliwe zakończenia[edytuj • edytuj kod]
- Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko.
- Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
- Wszystkim udaje się podłączyć (!) a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są noobami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 w kanterze.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Zobacz więcej artykułów w portalu o informatyce.