Reklama: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Lodzik Loc. Autor wycofanej wersji to 83.238.201.25.) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
<code>''Nowy Clean z [[alkohol]]em. Spróbuj!"''</code> |
<code>''Nowy Clean z [[alkohol]]em. Spróbuj!"''</code> |
||
:<code>'''Reklama płynu do mycia okien'''</code> |
:<code>'''Reklama płynu do mycia okien'''</code> |
||
<code>''Prędzej ci serce pęknie.''</code> |
|||
:<code>'''Reklama prezerwatywy'''</code> |
|||
Wersja z 12:40, 19 maj 2007
"Kup dwa majonezy Dziadunia, a zapłacisz jak za trzy!"
Standardowa reklama
Nowy Clean z alkoholem. Spróbuj!"
Reklama płynu do mycia okien
Reklama – jedna z legalnych metod prania mózgu. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy – ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w życiu albo wcale, ale co tam!
Inna definicja
Reklama – według tej definicji jest to połączenie teorii z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie, iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu; teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest więc możliwe.
Występowanie
Przeciętna reklama trwa od 30 sekund do 5 minut. Bardzo rzadko emitowana jest pojedynczo; najczęściej wyświetlana jest w tzw. Combo'ach. Długość Combo zależy do stacji: na Stacji zakazanej trwają zwykle od 30 do ponad 666 minut. Składają się z 50 reklam, w tym:
- 3 reklamy Biedronki
- 18 reklam kremów Wisi i Dromader
- 5 reklam tuszu do rzęs Rimelszajz Eplejszyn Star i szminki ("Usta pełne za jednym pociągnięciem")
- 3 reklamy Telezakupów Mango
- 1 reklama filmu
- 10 reklam banków i ich lidera, banku Dominet
- 10 reklam innych
Przykłady reklamy
- Praktyka – zawartość masła w produkcie: 0,5%.
- Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar, a następnie poszukać niereklamowanego produktu, który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny, nie ma na to żadnych szans.
- Etykieta przy produkcie: Promocja – teraz tylko 8,99 zł. Mało kto pamięta, że przed ową „promocją” ów produkt kosztował 7,99 zł – najważniejsze, że jest w promocji!
- Dwulitrowy sok: Teraz 50 % GRATIS. Zacznijmy od tego, że ten sok nigdy nie był sprzedawany w jednolitrowych opakowaniach...