Netwalk: Różnice pomiędzy wersjami
(jw) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
== Wymagania sprzętowe == |
== Wymagania sprzętowe == |
||
*'''Procesor:''' dowolny, byle by umiał liczyć do 100. |
*'''Procesor:''' dowolny, byle by umiał liczyć do 100<ref>Zapis binarny!</ref>. |
||
*'''Karta graficzna:''' wystarczą trzy kolory w rozdzielczości mniej więcej 160x120. |
*'''Karta graficzna:''' wystarczą trzy kolory w rozdzielczości mniej więcej 160x120. |
||
*'''Karta dźwiękowa:''' jeżeli programista dorzucił dźwięki do jakiejś nowszej i ''bajeranckiej'' wersji gry, to wypada ją mieć, jednak i w tym przypadku świat się bez niej nie zawali. Możesz sprzedać. |
*'''Karta dźwiękowa:''' jeżeli programista dorzucił dźwięki do jakiejś nowszej i ''bajeranckiej'' wersji gry, to wypada ją mieć, jednak i w tym przypadku świat się bez niej nie zawali. Możesz sprzedać. |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
== Tworzenie == |
== Tworzenie == |
||
Aby stworzyć grę Netwalk należy pierdolnąć sobie kratkę dowolnych rozmiarów oraz pociągnąć rozgałęzioną kreskę przez każdą z komórek. Następną czynnością jest losowe obrócenie każdej o wielokrotność 90°. W ten sposób uzyskujemy totalnie rozwaloną planszę, której ułożenie pozostawiamy jakiemuś zainteresowanemu jeleniowi. Bardzo często, a raczej zawsze plansze generowane są przez komputer mianując owym jeleniem każdego posiadacza tejże gry. |
Aby stworzyć grę Netwalk należy pierdolnąć sobie kratkę dowolnych rozmiarów oraz pociągnąć rozgałęzioną kreskę przez każdą z komórek. Następną czynnością jest losowe obrócenie każdej o wielokrotność 90°. W ten sposób uzyskujemy totalnie rozwaloną planszę, której ułożenie pozostawiamy jakiemuś zainteresowanemu jeleniowi. Bardzo często, a raczej zawsze plansze generowane są przez komputer mianując owym jeleniem każdego posiadacza tejże gry. |
||
{{przypisy}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 16:14, 2 cze 2011
Szablon:Tgra komputerowa dla znudzonych urzędników, (nie)szczęśliwych posiadaczy przedpotopowego sprzętu oraz niespełnionych w zawodzie hydraulików, którzy realizują się za pomocą niezwykle zaawansowanych gier komputerowych z lat 80'. Pierwsze ślady tej gry znane były ludzkości już w czasach prehistorycznych, a prawdziwy rozkwit popularności pojawił się wraz z wersją na PC.
Wymagania sprzętowe
- Procesor: dowolny, byle by umiał liczyć do 100[1].
- Karta graficzna: wystarczą trzy kolory w rozdzielczości mniej więcej 160x120.
- Karta dźwiękowa: jeżeli programista dorzucił dźwięki do jakiejś nowszej i bajeranckiej wersji gry, to wypada ją mieć, jednak i w tym przypadku świat się bez niej nie zawali. Możesz sprzedać.
- Klawiatura: zbędna, możesz śmiało sprzedać.
- Dysk twardy: porządny Netwalk zmieści się nawet na dyskietce startowej. Sprzedaj.
- Mysz: jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tę klawiaturę.
- Monitor: jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało.
- System operacyjny:
Windows -1, DOS, BIOSco łaska. - Internet: a tego, to się już domyśl.
W ten oto sposób masz komputer liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na drobne wydatki.
Zasady
Netwalk polega dokładnie na tym samym co standardowe puzzle z tym, że wszystkie jego kawałki są magicznie przytwierdzone do jednego miejsca i można je jedynie obracać o 90°. Cały wic polega na tym, żeby kręcić nimi tak, aby sieć, którą jakiś jełop perfidnie poprzestawiał ułożyła się z powrotem w jednolitą całość.
Tworzenie
Aby stworzyć grę Netwalk należy pierdolnąć sobie kratkę dowolnych rozmiarów oraz pociągnąć rozgałęzioną kreskę przez każdą z komórek. Następną czynnością jest losowe obrócenie każdej o wielokrotność 90°. W ten sposób uzyskujemy totalnie rozwaloną planszę, której ułożenie pozostawiamy jakiemuś zainteresowanemu jeleniowi. Bardzo często, a raczej zawsze plansze generowane są przez komputer mianując owym jeleniem każdego posiadacza tejże gry.
Przypisy
- ↑ Zapis binarny!