Diablo II: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Naprawa linków)
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 5.173.97.138; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Runab.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 34 wersji utworzonych przez 25 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Cow level.jpg|right|350px|thumb|Moo, motherfu*kers!]]
[[Plik:Cow level.jpg|350px|thumb|Moo, motherfu*kers!]]
{{Cytat|Dzieci w Afryce głodują, a ty robisz Enigmę w nodze Wirta...|Wrzuta w kierunku zbyt bogatych bociarzy}}
{{Cytat|Dzieci w Afryce głodują, a ty robisz [[Enigma|Enigmę]] w nodze Wirta…|Wrzuta w kierunku zbyt bogatych bociarzy}}
{{Cytat|Nie możesz wejść!|Kaelan, doprowadzający noobów do furii}}
{{Cytat|Nie możesz wejść!|Kaelan, doprowadzający noobów do furii}}
{{Cytat|Znów mnie zabili ci zboczeńcy!|[[Ojciec|Twój ojciec]], zatrzymany przez Spaczeńców w czasie próby zaliczenia A1}}
{{Cytat|Znów mnie zabili ci zboczeńcy!|Twój [[ojciec]] zatrzymany przez Spaczeńców w czasie próby zaliczenia A1}}
{{t}}[[gra komputerowa|gra]] <del>[[hack and slash]]</del> <del>[[Gra fabularna|RPG]]</del> '''[[hack and slash]]''', kontynuacja gry [[Diablo]]. Nikt nie pamięta daty jej wydania (naukowcy szacują ją na 5000000 mln. lat p.n.e), więc wystarczy powiedzieć, że była od zawsze. Podobno wygląd Diablo zainspirował Boga do stworzenia [[Szatan]]a, a Amazonki wzięły swoją nazwę od jednej z klas postaci.
'''Diablo II''', '''Diabolo 2''' – [[gra komputerowa|gra]] <del>[[hack and slash]]</del> <del>[[Gra fabularna|RPG]]</del> '''[[hack and slash]]''', kontynuacja gry [[Diablo (gra)| Diablo]]. Ordotoksyjni fani jedynki uważają Diablo II za profanację, zepsucie i dewastację oryginalnego konspektu gry, klimatu, whatever. Nikt nie pamięta daty jej wydania (naukowcy szacują ją na 5000000 mln. lat p.n.e), więc wystarczy powiedzieć, że była od zawsze. Podobno wygląd Diablo zainspirował Boga do stworzenia [[Szatan]]a, a Amazonki wzięły swoją nazwę od jednej z klas postaci.


Traktuje o siedmiu ludzikach, które chcą ocalić świat przed strasznym Diablo. W grę, pomimo lat, gra dziennie ponad 50 tysięcy ludzi, a jej plusem jest także realizm – przecież każde dziecko wie że tylko barbarzyńcy potrafią skakać, a owady noszą broń i [[Zbroja płytowa|zbroje płytowe]].
W grę, pomimo lat, gra dziennie ponad 50 tysięcy ludzi, a jej plusem jest także realizm – przecież każde dziecko wie że tylko barbarzyńcy potrafią skakać, a owady noszą broń i [[Zbroja płytowa|zbroje płytowe]].


== Fabuła ==
== Fabuła ==
[[Plik:Hell frozen over diablo 2 wallpaper-normal.jpg|right|350px|thumb|Tak kończą nooby i źle ubrane postaci]]
[[Plik:Hell frozen over diablo 2 wallpaper-normal.jpg|350px|thumb|Tak kończą nooby i źle ubrane postaci]]
Siedmiu sprawiedliwych chce pokonać tego złego i jego mhrocznych braci. Przemierzają wiele krain, dowiadując się po drodze, że parę sekund temu był tu Diablo i że pozostawił grozę oraz że rozmówcom strasznie przykro z tego powodu. Mówią też byśmy szli ''zawsze na wschód''. Herosi są tak pomocni, że zamiast od razu podążać za Diablo, muszą pomóc każdemu w mieście. Oczywiście każde miasto jest otoczone hordą krwiożerczych potworów z piekła rodem. Zlecający misje bardzo się cieszą z wykonanych zadań jednak nie wiedzą, że potwór którego zlecili nam zabicie zmartwychwstanie po tym jak pójdziemy spać.
Siedmiu sprawiedliwych chce pokonać tego złego i jego mhrocznych braci. Przemierzają wiele krain, dowiadując się po drodze, że parę sekund temu był tu Diablo i że pozostawił grozę oraz że rozmówcom strasznie przykro z tego powodu. Mówią też byśmy szli ''zawsze na wschód''. Herosi są tak pomocni, że zamiast od razu podążać za Diablo, muszą pomóc każdemu w mieście. Oczywiście każde miasto jest otoczone hordą krwiożerczych potworów z piekła rodem. Zlecający misje bardzo się cieszą z wykonanych zadań jednak nie wiedzą, że potwór którego zlecili nam zabicie zmartwychwstanie po tym jak pójdziemy spać.
Co ciekawe wykonanie misji wcale nie oznacza, że za nabywane przedmioty nie będziemy musieli płacić.

=== Akty ===
Diablo II dzieli się na tzw. „Akty”, każdy z własnym wystrojem, klimatem i bossem do ubicia:

{{t|Akt I}}pełen zielonych łąk, kwiatków, szumu wierzb i cmentarzy. Stosunkowo łatwy, ogranicza się do ciągłego parcia do przodu, aż do spotkania z Andariel, demonem rodzaju żeńskiego, zwanym pieszczotliwie „Andy”.

{{t|Akt II}}tu robi się gorąco. Nie ze względu na większą ilość trudniejszych mobów, ale ponieważ znakomita część rozgrywki przeniesiona jest na pustynię. Akt ten jest wyjątkowo męczący, ze względu na konieczność zbierania różnego rodzaju śmieci – a to kostka Horadrimów, a to laska, a to wężowy amulet. Po zebraniu całego tego badziewia odbywasz krótką podróż w przestrzeń kosmiczną i lecisz utłuc bossa o imieniu Duriel – podobnego do robala stworka z lodówką w kieszeni.

{{t|Akt III}}tym razem trafiamy do lasu tropikalnego, gdzie żar leje się z nieba, a ślepe uliczki pomiędzy drzewami doprowadzają do nerwicy. Na dodatek w skwarze tym musisz zebrać organy wewnętrzne kolesia, który nie żyje od tysięcy lat. Po zebraniu mózgu, serca i kilku innych podrobów, przedzierasz się przez ziemiankę Mefisto. Rachu ciachu i jeden z Mhrocznej trójcy nie żyje, a ty idziesz dalej.

{{t|Akt IV}}po tym piekielnym akcie widać, że twórcom nie chciało się już pracować – raptem trzy questy, tyleż samo WPków, żadnego zbierania badziewi. Idziesz do „leża grozy”, otwierasz pięć pieczęci, słuchasz tekstu, że „doszedłeś tak daleko, jedynie po to by umrzeć”, i tłuczesz antagonistę, od imienia którego wzięła się nazwa gry.

Koniec, okryty płaszczem chwały... Chwileczkę, to jeszcze nie koniec. O ile nie grasz na tzw. „klasyku”, tj. masz zainstalowany dodatek, czeka cię jeszcze

{{t|Akt V}}tu czeka cię miła wycieczka po ichniejszych [[Karkonosze|Karkonoszach]]. Jest kilka fajnych questów, na czele z Larzukiem, który zrobi ci nowe dziurki. W tym akcie dowiadujesz się także, czym są runy. Ba, nawet dostaniesz kilka za wykonanie jednego z zadań. Nie nie, jeżeli liczysz na Jaha i Bera – zawiedziesz się. Po dojściu na szczyt góry Arreat (niestety, wyciąg jest chwilowo w konserwacji) musisz pokonać trzech emerytowanych księgowych, którzy urządzili tam sobie dom spokojnej starości. Potem cały czas prosto, pierwsze drzwi po prawej i trafiasz na Tron Baala. Ten najpierw, niczym kucharz w pizzerii, robi ci przegląd tygodnia, a potem pozwoli sobie paść pod twoim mieczem/młotem/piorunem.


== Postacie ==
== Postacie ==
W grze Diablo II do wyboru mamy 7 postaci (w wersji podstawowej, w którą prawie nikt nie gra 5). Każda z postaci posiada spory zakres umiejętności, wybieranych przez zdobywaniu kolejnych poziomów doświadczenia, dzięki czemu możliwe było opracowania tzw. strategii rozwoju postaci, zwane też ''buildami''.
Każda z siedmiu (wersja podstawowa) postaci posiada spory zakres umiejętności, dzięki czemu możliwe było opracowania tzw. strategii rozwoju postaci, zwane też ''buildami''. Oto postacie do wyboru:


{{t|Czarodziejka|Soso, Soska}}wielu samotnych facetów z powodu braku dziewczyny wybiera właśnie tę postać z premedytacją zdejmując z niej wszystkie możliwe elementy opancerzenia. Może walić ogniem, piorunami i soplami lodu. W zwarciu pada nawet bez otrzymania obrażeń. Czarodziejka ma bardzo mało siły i gówno podniesie, to w końcu baba.
* '''Czarodziejka''' – wielu samotnych facetów z powodu braku dziewczyny wybiera właśnie tę postać z premedytacją zdejmując z niej wszystkie możliwe elementy opancerzenia. W zwarciu pada nawet bez otrzymania obrażeń. Popularne strategie:
:'''Soso MF''' – dzięki temu buildowi znacznie szybciej znajdziesz znacznie więcej bezużytecznych przedmiotów, za które nikt nie da ci złamanego grosza.
:Popularne strategie:
:'''Soso FCR''' – build dla osób, które chcą czarować szybciej niż wynosi wzrost zadłużenia Polski.
:{{t|Soso MF}}czyli czarodziejka z podniesionym do niebotycznych wartości współczynnikiem znajdowania magicznych przedmiotów. Dzięki temu znacznie szybciej znajdziesz znacznie więcej bezużytecznych przedmiotów, za które nikt nie da ci złamanego grosza.
:'''Zeal Soso, Zealotka''' – build, który z rachitycznej kobietki jaką jest czarodziejka czyni wojowniczkę, uzbrojoną w bynajmniej nie będący ozdobą miecz i tarczę. Jeżeli pomysł ten wydaje ci się dziwny i głupi – masz pełną rację, bardzo wysokie obrażenia nie rekompensują faktu, że taka czarka pada pod ciosami mobów szybciej niż mucha pod strumieniem mucho-zolu.
:{{t|Soso FCR}}build dla osób, które chcą czarować szybciej niż wynosi wzrost zadłużenia Polski.
:{{t|Zeal Soso, Zealotka}}build, który z rachitycznej kobietki jaką jest czarodziejka czyni wojowniczkę, uzbrojoną w bynajmniej nie będący ozdobą miecz i tarczę. Jeżeli pomysł ten wydaje ci się dziwny i głupi – masz pełną rację, bardzo wysokie obrażenia nie rekompensują faktu, że taka czarka pada pod ciosami mobów szybciej niż mucha pod strumieniem mucho-zolu.


{{t|Amazonka|Amka, Ama}}typowy przykład tego jak feminizacja wpływa na gry komputerowe. Jeżeli ktoś ma dziewczynę to z reguły wybiera Amazonkę by wiedzieć, że ma szczęście w miłości. Postać lubiana przez graczy, którzy interesują się strzelaniem z łuku i unikaniem starcia. Większość mężczyzn wybiera ją z powodu "skromnego" biustu.
'''Amazonka''' – typowy przykład tego jak feminizacja wpływa na gry komputerowe. Większość mężczyzn wybiera ją z powodu „skromnego” biustu.
:Popularne strategie:
:{{t|Java}}Amazonka specjalizująca się w rzucaniu/pchaniu oszczepem, zazwyczaj podłączonym pod 220V. Potężna do rozgrywki PVM, ale nudna jak flaki z olejem – wszelkie moby padają nim zbliżą się do gracza na odległość mniejszą niż 3/4 ekranu.
:{{t|Bowazonka}}Amka strzelająca z łuku. Podobnie jak wyżej, postać ta pozwala na przejście gry z jedną ręką drapiącą pośladki.


{{t|Zabójczyni|Aska}}z wyglądu jest metalem a z temperamentu psychopatycznym mordercą. Postać bardzo lubiana wśród graczy, będących masochistami. Specjalizuje się potężnych kopniakach co czyni ją idealną klasą do walki z męskimi postaciami. Jej umiejętności sprawiają, że krocze nigdy nie jest bezpieczne. W ten czy inny sposób.
'''Zabójczyni''' – z wyglądu jest metalem a z temperamentu psychopatycznym mordercą. Postać bardzo lubiana wśród graczy, będących masochistami. Jej umiejętności sprawiają, że krocze nigdy nie jest bezpieczne. W ten czy inny sposób.
:Popularne strategie:
:{{t|Kickassa}}jak nazwa wskazuje, ta zabójczyni zawodowo zajmuje się dosłownym kopaniem tyłków potworków.
:{{t|Trapassa}}a ta jest już wygodna, i woli z dystansu wysyłać na lepszy świat sługi Diablo. Stosuje do tego rozmyślne pułapki, które walą błyskawicami, ogniem, żyletkami i <del>Bóg</del> Mhroczna Trójca wie czym jeszcze.


{{t|Barbarzyńca|Barb, Baba}}każdy facet z niedowagą i ujemnym obwodem bicepsa lubi taką postać. Wypakowany osiłek, który obija wszystko co popadnie. Jego zdolności sprowadzają się do lania po mordzie, wrzeszczeniu na przeciwników i wyspecjalizowanym użytkowaniem wszystkiego czym można dać po mordzie. I jak to każdy normalny barbarzyńca gwałci i rabuje ale "Nie w Mieście". Potrafi skakać przy wadze 500 kilo.
'''Barbarzyńca''' (Barb, Baba) – każdy facet z niedowagą i ujemnym obwodem bicepsa lubi taką postać. Jak to każdy normalny barbarzyńca gwałci i rabuje wszędzie, ale „Nie w Mieście”. Potrafi skakać przy wadze 500 kilo.
:Popularne strategie:
:{{t|Horker}}zwany też jako gold find barb, służy do zbierania złotych, brzęczących monet, które możesz w dwie chwile przepieprzyć na nieprzynoszącym absolutnie żadnego zysku hazardzie.
:{{t|MF baba}}podobnie ukierunkowany, i podobnie bezsensowny build co MF Soso.


{{t|Druid|Dudu}}ekoterroryzm to jego żywioł. Ma skłonności zoofilskie i samemu przybiera postać zwierząt by lepiej dogadywać się ze swoimi zwierzakami. Dodatkowo ma możliwość użycia mocy żywiołów co sprowadza się do piromanii i puszczania wiatrów na wrogów. Przyzywa kruki, które dziobią wrogów,może również wzywać cudne miśki,pieski biegające za tobą bez oznak zmęczenia do usranej śmierci twojej lub zwierzątka. O dziwo może wzywać nieistniejące duchy zgniłego dębu i ducha kolców z twojej maczugi lub tarczy.
'''Druid''' (Dudu) – ekoterroryzm to jego żywioł. Ma skłonności zoofilskie i samemu przybiera postać zwierząt by lepiej dogadywać się ze swoimi zwierzakami. Dodatkowo ma możliwość użycia mocy żywiołów co sprowadza się do piromanii, przyzywa pieski biegające za tobą bez oznak zmęczenia do usranej śmierci, słodkie miśki i kruki, które dziobią wrogów.
Potrafi wezwać serce rosomaka,jedną stroną jedzącego a drugą srającego,co o dziwo zwiększa obrażenia zadawanie przez ciebie.


{{t|Paladyn|Pala, Palek, Pedzio}}biegająca konserwa, która potrafi nieźle namieszać. Jego specjalnością jest obijanie innych tarczą. Inne bronie trzyma wyłącznie na pokaz. Przez wielu uważany za najlepszą postać bo fajnie wygląda. Przez innych uważana za najlepszą z powodu Nieśmiertelności. W podstawowym wyposażeniu posiada zielone kalesony i ostrą, murzyńską opaleniznę. Klasa ta jest znienawidzona przez noobów, jeśli sami nią nie są.
'''Paladyn''' biegająca konserwa, która potrafi nieźle namieszać. Jego specjalnością jest obijanie innych tarczą. Inne bronie trzyma wyłącznie na pokaz.
:Popularne strategie:
:{{t|Hammer}}prawdopodobnie{{fakt}} najlepsza postać PVM. Modus operandi tej postaci polega na skakaniu jak dziecko z [[ADHD]] i rzucaniu mobom w twarz młotków, śrubokrętów, przecinaków i innych przedmiotów znalezionych w skrzynce na narzędzia. Zaskakująco, jest to technika na tyle skuteczna, że Hammer może czuć się bezpiecznie praktycznie wszędzie.
:{{t|Smiter}}taktyka opierająca na obserwacji, że mając w jednej dłoni miecz, a w drugiej tarczę, możesz użyć tej drugiej do napierniczania przeciwnika w łeb, podczas gdy broń stanowić może ładną ozdobę. Taktyka znakomita na tzw. ubery, grupę potworków, która w zamierzeniu twórców gry miała być wyzwaniem na długie godziny, wymagającym współpracy grupy postaci. Dobrze zrobiony smiter zabija ubery w mniej niż 2 minuty, z czego 1,5 minuty zajmuje mu dobiegnięcie do nich.


{{t|Nekromanta|Nekro, Nekrofil}}nekrofilii nie mogło zabraknąć w Diablo dlatego też mamy taką postać do dyspozycji. Potrafi przywoływać człekokształtne szkielety praktycznie z każdego ciała oraz golemy, które odwalają za niego robotę. Może też przekląć napastników poprzez rozbijanie luster i bawienie się lalkami. Ostatnia jego zdolność to bawienie się mączką kostną w celu tworzenia ścian i rzucaniem w przeciwników zębami. Wrogowie tarzają się wtedy ze śmiechu.
'''Nekromanta''' – nekrofilii nie mogło zabraknąć w Diablo dlatego też mamy taką postać do dyspozycji. Może tworzyć golemy i ożywione kościotrupy ze szczątek oraz przekląć napastników poprzez rozbijanie luster i bawienie się lalkami. Ostatnia jego zdolność to bawienie się mączką kostną w celu tworzenia ścian i rzucaniem w przeciwników zębami, co powoduje natychmiastową śmierć wrogów. Ze śmiechu.
:Popularne strategie:
:{{t|Summoner}}nekrus specjalizujący się w przyzywaniu i „kontrolowaniu” grupek ożywionych, badziewnych potworków, typu szkielety, szkielety i jeszcze trochę szkieletów. Jego armia jest co prawda bardzo słaba jeżeli chodzi o żywotność, ale za to ożywieńcy Summonera zadają śmiesznie małe obrażenia.


== Gra na Battle.net (BN) ==
== Gra na Battle.net (BN) ==
{{Youtube|pB_LYdeu0Zw|width=300|UT xp – to nie fotomontaż, w dawnych czasach pro tak levelowali swoje postacie}}
Na Battle.net gra wygląda inaczej niż na singlu. Najpierw musisz zrobić czarkę, potem prosisz żeby ktoś cię „podexpił” i zrobił taxi, jeśli znajdziesz jakiegoś frajera, który zrobi ci taxi, w 1 dzień nabijasz 99 level (maksymalny) a potem już tylko chodzisz w kółko na Mefista, Andariel, Hrabine, Pindla itp., by zdobyć jakieś fajne przedmioty. Niektórzy bardziej wycwanieni puszczają bota na dzień i noc i gdy już zdobędą super gosu rare craft mhrok itemz zostają zbanowani za light hacka którego użyli raz przypadkiem. Natomiast niektórzy mniej wycwanieni idą na łatwiznę kupując te fajne, kolorowe itemki które ktoś wcześniej wybocił. Itemki te znikają po 3 dniach bo okazuje się że były sklonowane, zbugowane, za dobre, za słabe, za mało mhroczne czy zlepione w kostce Horadrimów z samych książek portali.
Na Battle.net gra wygląda inaczej niż na singlu. Najpierw musisz zrobić czarkę, potem prosisz żeby ktoś cię „podexpił” i zrobił taxi, jeśli znajdziesz jakiegoś frajera, który zrobi ci taxi, w 1 dzień nabijasz 99 level (maksymalny) a potem już tylko chodzisz w kółko by zdobyć jakieś fajne przedmioty. Niektórzy bardziej wycwanieni puszczają bota na dzień i noc i gdy już zdobędą super gosu rare craft mhrok itemz zostają zbanowani za light hacka którego użyli raz przypadkiem. Natomiast niektórzy mniej wycwanieni idą na łatwiznę kupując te fajne, kolorowe itemki które ktoś wcześniej wybocił. Itemki te znikają po 3 dniach bo okazuje się że były sklonowane, zbugowane, za dobre, za słabe, za mało mhroczne czy zlepione w kostce Horadrimów z samych książek portali.


Istnieje także prostszy sposób, wchodzimy na allegro i kupujemy konto z <s>50, 99</s> 110 lvl. Dodatkowo musimy jeszcze dopłacić <s>30 zł</s> 40 zł,w końcu trzeba jeszcze jakieś zajebiste itemki kupić, postać nie może latać goła niczym święty turecki. Jeżeli nie mamy własnego źródła dochodu, możemy roznosić ulotki, albo zastosować sposób znany z Tibii – podkraść rodzicom kasę.
Istnieje także prostszy sposób, wchodzimy na allegro i kupujemy konto z <del>50, 99</del> 110 lvl. Dodatkowo musimy jeszcze dopłacić <del>30 zł</del> 40 zł,w końcu trzeba jeszcze jakieś zajebiste itemki kupić, postać nie może latać goła niczym święty turecki. Jeżeli nie mamy własnego źródła dochodu, możemy roznosić ulotki, albo zastosować sposób znany z Tibii – podkraść rodzicom kasę. Ostatnim etapem twojej gry jest reset laddera i zaczęcie wszystkiego od nowa, bo tylko nooby grają na grach bezrankingowych.

W późniejszym etapie musisz powtórzyć etap z twojego początkowego życia na Battle.necie, czyli robisz 2 paladynów (smitha, który wali z tarczy i hammera, który wali z młotka) i znowu prosisz żeby ktoś ci zrobił taxi.

Trzecim etapem twojej gry jest reset laddera i musisz zacząć wszystko od nowa, bo tylko nooby grają na grach bez rankingowych (non ladder).


=== Taxi ===
=== Taxi ===
Tutejsze taxi (pod postacią czarki lub palladyna) jest droższe niż taryfa z [[Okęcie|Okęcia]] na Dworzec Centralny, gdzie za 8 kilometrów trasy zapłacisz więcej niż za bilet lotniczy.
[[Video:Glitch Leveling 1-80 in diablo 2|right|thumb|UT xp – to nie fotomontaż, w dawnych czasach pro tak levelowali swoje postacie]]
Jest to przejażdżka taksówką przez wszystkie akty. Najczęściej postacią która taxuje noobów jest czarka lub paladyn, który wali z młotka. Ale niestety, nie ma nic za darmo. Zwykle taxi kończy się na IV akcie, przy zadaniu z rozwaleniem kamienia duszy Mefista, z którego wypada runa warta więcej niż taxowana postać. Jeśli taxowany noob jest cwany, zrobi logout, a potem będzie spamował tekstem „ZROBBII mI KtOSSS DIABLOOO”. Jeśli noob jest mniej inteligentny da runę z kuźni wysoko levelowej postaci, po czym h-lvl wyjdzie z gry, noob wejdzie na ogólny kanał rozmowy i będzie robił to samo co cwany noob.

Podsumowując: taxi może być droższe niż taryfa z [[Okęcie|Okęcia]] na Dworzec Centralny, gdzie za 8 kilometrów trasy zapłacisz więcej niż za bilet lotniczy.

=== Battle.net a duele ===
* {{t|Walka między graczami|pvp}}zazwyczaj na takowych występują prawie niezniszczalni paladyni na 90+ poziomach i w teamie zabijają ludzi. Kiedy ktoś ich przypadkiem zabije, nazywają go [[noob]]em. Gdy nie daje im dojść do ciała, zaczynają się wyzwiska. Gdy i to nie pomaga, zazwyczaj opuszczają grę.
* {{t|Nooby}}ludzie, którzy pierwszy raz grają w Diablo lub grają, choć nie wiedzą, o co chodzi. Rozpoznawalni po:
*# nicku – noob odznacza się nickiem typu Mietek-Mistrz lub Master-Paladyn;
*# zachowaniu – kiedy jest w drużynie, biega za nią, a gdy widzi potwora, ucieka, twierdząc że ci pomaga, będąc w twojej drużynie;
*# obeznaniu w temacie – np. piszesz „tp”, a on „no ''englisz'', no ''englisz''”;


=== Noob w Diablo II ===
=== Noob w Diablo II ===
{{main|[[noob]]}}
{{main|[[noob]]}}
Wchodzi na serwer, po czym zadaje milion pytań w stylu: ''Someone have Aldur armor?'', ''What lvl?'',''What damage?''. Równie często wchodząc do gry pisze ''I need free Items'',''I need free'' albo zakłada gry o nazwie ''Offer good need good''. Jak dostanie od jakiegoś gosu gracza na duelu, to wyzywa go (najczęściej od noobow), nie zna pojęcia dupowanie, maphack i taxi. Kiedy zobaczy na necie, że istnieje coś takiego jak słowo runiczne ''enigma'' chce je zrobić, (dlatego, że zobaczył że dodaje 775 do defa i daje teleport) pyta najczęściej o runę ''ber'' lub ''jah'' oferując w zamian runkę ''sol''. Wszystko okrasza milionem pytajników. Pół godziny pyta, czy jesteś ze [[Szwecja|Szwecji]] tylko po to, by móc odpowiedzieć, że on nie jest.
Wchodzi na serwer, po czym zadaje milion pytań w stylu: ''Someone have Aldur armor?'', ''What lvl?'',''What damage?''. Równie często wchodząc do gry pisze ''I need free Items'',''I need free'' albo zakłada gry o nazwie ''Offer good need good''. Jak dostanie od jakiegoś gosu gracza na duelu, to wyzywa go (najczęściej od noobow), nie zna pojęcia dupowanie, maphack i taxi. Pół godziny pyta, czy jesteś ze [[Szwecja|Szwecji]] tylko po to, by móc odpowiedzieć, że on nie jest.


Typowy monolog nooba z pol-1:
Typowy monolog nooba z pol-1:
Linia 94: Linia 49:
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
... minutę później
minutę później
–Czemu mnie wywalilo z chata????
–Czemu mnie wywalilo z chata????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????</poem>
–Da ktos jakies itemzzz za free?????</poem>


== Przedmioty ==
== Przedmioty ==
Itemów jest sporo możemy nawet skompletować specjalne zestawy, których składowe po długiej tułaczce w poszukiwaniu „tego ostatniego” są sprzedawane zwykle tuż przed tym jak odnajdziesz brakujący item w truchle pospolitego potwora.
Diablo jest grą z masą potworów, a w nich jest pełno itemów. Itemy dzielimy na:
* {{t|Itemy białe|niemagiczne}}bezużyteczne, zaśmiecają tylko plecak.
* {{t|Itemy niebieskie|magiczne}}zbierasz je dla złota.
* {{t|Itemy żółte|rzadkie}}gdy taki znajdujesz, idziesz do miasta, aby zidentyfikować, bo myślisz, że może być dobry. Chwila napięcia, a po zidentyfikowaniu sprzedajesz, kiedy widzisz że dodaje 3+ do światła.
* {{t|Itemy zielone|zestawy}}trafiają się rzadko, na tyle rzadko, abyś nie uzbierał wszystkich z jednego setu. Często bywa tak, że uzbierałeś prawie cały set i brakuje Ci jeszcze jednego itemka, sprzedajesz bo uważasz, że to Ci już niepotrzebne skoro od kilku miesięcy nie możesz znaleźć tego przedmiotu- sprzedajesz, a po 5 min z byle jakiego gównianego stworka wylatuje długo poszukiwany ostatni item.
* {{t|Itemy pomarańczowe|craftowane}}itemy powstałe z pomieszania śmieci, np. z kija, krisa, brylantu i pasa możemy otrzymać tzw. "Dziki Berdysz" używajać jedynie kostki wielkości 10x10x10 cm
* {{t|Itemy złote|unikatowe}}jeżeli masz szczęście, wypada ci shako 141 defense, gorzej jak ci wypadnie amazonką, nożyk 5+ do skilli barbarzyńcy.

Diablo II uczy pokory. Kiedy zabijasz <del>95</del> 995 raz Mefisto i znowu ci wypadają strzały, 42 złota i niebieskie itemy, możesz się trochę zdenerwować. Ale kto by pomyślał, że „Szczuroczłek” w pierwszym akcie może dać ci zajebistą złotą rzecz, o której ci się marzyło przy zabijaniu bossa.


Barbarzyńca przy pomocy swojego krzyku może niszczyć zwłoki a z wnętrzności tworzyć miksturki lub przedmioty, co jest bardzo logiczne i realistyczne – przecież to oczywiste, że kruk może nosić w brzuchu pełną zbroję płytową.
Diablo II uczy pokory. Kiedy zabijasz <del>95</del> 995 raz Mefisto i znowu ci wypadają strzały, 42 złota i niebieskie itemy, możesz się trochę zdenerwować. Ale kto by pomyślał, że „Szczuroczłek” w pierwszym akcie może dać ci zajebistą złotą rzecz, o której ci się marzyło przy zabijaniu bossa. Barbarzyńca przy pomocy swojego krzyku może niszczyć zwłoki, a z wnętrzności tworzyć miksturki lub przedmioty, co jest bardzo logiczne i realistyczne – przecież to oczywiste, że kruk może nosić w brzuchu pełną zbroję płytową.


== Strategie ==
== Strategie ==
Linia 120: Linia 67:


'''Słowniczek''':
'''Słowniczek''':
* Hammer - młotek
* Hammer młotek
* Zmiennokształtny - No, że kształty zmieniasz!! HELLOŁ
* Zmiennokształtny No, że kształty zmieniasz!! HELLOŁ
* Hybryda - Czyli, że możesz nadupczać z młotka, zamieci, klątwy, miecza, łuku i tarczy jednocześnie!!
* Hybryda Czyli, że możesz nadupczać z młotka, zamieci, klątwy, miecza, łuku i tarczy jednocześnie!!
* LL - Light Level - Promień światła (nasz główny skill)
* LL Light Level Promień światła (nasz główny skill)
* BallRun - Baal sobie biega a ty go bijesz z axa (proste..)
* BallRun Baal sobie biega a ty go bijesz z axa (proste..)
* FCR - Szybsze czarowanie
* FCR Szybsze czarowanie
* FHR - Jeszcze nie wiem ale fajnie brzmi!
* FHR Jeszcze nie wiem ale fajnie brzmi!
* CBF - Nie można zamrozić
* CBF Nie można zamrozić
* CBR - Taki motór
* CBR Taki motór


'''Statystyki'''
'''Statystyki'''
Linia 138: Linia 85:
'''Skille'''<br>
'''Skille'''<br>
Umiejętności bojowe:
Umiejętności bojowe:
*Poświęcenie 1 pkt. - Beznadzieja! Syf! Uuuuuu... Buuuu...
* Poświęcenie 1 pkt. Beznadzieja! Syf! Uuuuuu… Buuuu…
*Pchnięcie 1 pkt. - Pchnięcie to podstawa!
* Pchnięcie 1 pkt. Pchnięcie to podstawa!
*Święty pocisk 100 pkt. - Zajebisty skill!! Nikt nie będzie się spodziewał że zaatakujesz go właśnie tym skillem, ładujemy ile sie da.
* Święty pocisk 100 pkt. Zajebisty skill!! Nikt nie będzie się spodziewał że zaatakujesz go właśnie tym skillem, ładujemy ile sie da.
*Zapał 1 pkt - Zapałki zawsze sie przydadzą
* Zapał 1 pkt Zapałki zawsze sie przydadzą
*Zemsta 0 pkt - nic, to jest po prostu syf śmierdzący
* Zemsta 0 pkt nic, to jest po prostu syf śmierdzący
*Nawrócenie 0 pkt - nikt tu nie będzie nikogo nawracał
* Nawrócenie 0 pkt nikt tu nie będzie nikogo nawracał
*Święta tarcza 0 pkt - Lipny skill, ewidentnie dla małych dziewczynek które są za słabe żeby walczyć bez niego
* Święta tarcza 0 pkt Lipny skill, ewidentnie dla małych dziewczynek które są za słabe żeby walczyć bez niego
*Pięść niebios 0 - nie wiem co to jest ale pewnie kiszka totalna
* Pięść niebios 0 nie wiem co to jest ale pewnie kiszka totalna


Razem: 103 pkt.
Razem: 103 pkt.
Linia 153: Linia 100:


Aury defensywne:
Aury defensywne:
*Modlitwa 0.pkt - Nie ma boga jest diablo
* Modlitwa 0.pkt Nie ma boga jest diablo
*Odp na ogień 0 pkt. - Ja sie ognia nie boje
* Odp na ogień 0 pkt. Ja sie ognia nie boje
*Śmiałość 0 pkt - Śmiałość mamy wrodzoną, nie dajemy tu nic
* Śmiałość 0 pkt Śmiałość mamy wrodzoną, nie dajemy tu nic
*Odp na chłód 0 pkt - Bezużyteczne przecież wiadomo, że wystarczy założyć ciepły szalik.. Trzeba też pamiętać o tym, że będziemy mieli wyrąbane itemki na sobie, więc mrozy nam nie straszne.
* Odp na chłód 0 pkt Bezużyteczne przecież wiadomo, że wystarczy założyć ciepły szalik.. Trzeba też pamiętać o tym, że będziemy mieli wyrąbane itemki na sobie, więc mrozy nam nie straszne.
*Oczyszczenie 25 pkt. - Żebyśmy nie biegali brudni
* Oczyszczenie 25 pkt. Żebyśmy nie biegali brudni
*Wigor 0 pkt. - W sumie można by wpakować punkcik aby szybciej biegać po mieście ale trzeba by zmarnować aż 4 pkt. na dojście. Poradzimy sobie bez tego
* Wigor 0 pkt. W sumie można by wpakować punkcik aby szybciej biegać po mieście ale trzeba by zmarnować aż 4 pkt. na dojście. Poradzimy sobie bez tego
*Medytacja 0 pkt. - To dla shamanów
* Medytacja 0 pkt. To dla shamanów
*Zbawienie 50 pkt. - max. ewidentnie, fajny skill
* Zbawienie 50 pkt. max. ewidentnie, fajny skill


Razem: 75 pkt
Razem: 75 pkt
Linia 169: Linia 116:


Broń:<br>
Broń:<br>
''Enigma'' w mieczu: Jah + Ith +Ber + można ewentualnie dodać z 5 diamentów żeby się świeciło ładniej.
''[[Enigma]]'' w mieczu: Jah + Ith +Ber + można ewentualnie dodać z 5 diamentów żeby się świeciło ładniej.
*+2 do skilli!
* +2 do skilli!
*Siła +50
* Siła +50
*Święty pocisk + 13
* Święty pocisk + 13
*Promień Światła +5
* Promień Światła +5
*Uniemożliwia leczenie się potworów
* Uniemożliwia leczenie się potworów


Zalety: Posiada dodatki do naszych głównych umiejętności, to broń stworzona dla nas!
Zalety: Posiada dodatki do naszych głównych umiejętności, to broń stworzona dla nas!
Linia 180: Linia 127:
Zbroja:<br>
Zbroja:<br>
''Zemsta Króla Jaszczurostonóg'': bardzo rzadka zbroja, można ją zdobyć zabijając Deckarda Caina podczas próby ratunku w Tristram. Warto socketować jolem z FCR i/lub promień światła.
''Zemsta Króla Jaszczurostonóg'': bardzo rzadka zbroja, można ją zdobyć zabijając Deckarda Caina podczas próby ratunku w Tristram. Warto socketować jolem z FCR i/lub promień światła.
*Obrona: 12666
* Obrona: 12666
*Promień Światła +5
* Promień Światła +5
*Wszystkie odporności +50%
* Wszystkie odporności +50%
*10% szansa rzucenia umiejętności ciepło podczas bloku
* 10% szansa rzucenia umiejętności ciepło podczas bloku
*13% rzucenia 50-poziomowej aury modlitwa przy śmierci
* 13% rzucenia 50-poziomowej aury modlitwa przy śmierci
*9% wyrzucenia wszystkich przedmiotów na ziemię podczas ataku
* 9% wyrzucenia wszystkich przedmiotów na ziemię podczas ataku


Zalety: Duuużo def i LL!! To jest to!<br>
Zalety: Duuużo def i LL!! To jest to!<br>
Wady: Eee...
Wady: Eee…


Pierścionki:<br>
Pierścionki:<br>
''Obrączka Kałosa-Kabanosa''.
''Obrączka Kałosa-Kabanosa''.
*bardzo fajna, bierz nie zastanawiaj się!!
* bardzo fajna, bierz nie zastanawiaj się!!


''Północnozłotazylowy Wij Szatana''.
''Północnozłotazylowy Wij Szatana''.
*+3 do umiejętności ognia
* +3 do umiejętności ognia
*+8 do przemiana w grizzly
* +8 do przemiana w grizzly
*-5 FcR
* -5 FcR
*+ 90 % regeneracji many, życia,
* + 90 % regeneracji many, życia,
*+18 FHr, FB,
* +18 FHr, FB,


Amulet: <br>
Amulet: <br>
''Czerwokrwiokrzaczysty Demoniczny Amulet Zagłady''.
''Czerwokrwiokrzaczysty Demoniczny Amulet Zagłady''.
*+5 Yzf
* +5 Yzf
*+13% Tzr
* +13% Tzr
*-10% Ybr
* -10% Ybr
*+8% Gsx
* +8% Gsx
*13% szansa rzucenia czaru hayabusa podczas próby ucieczki
* 13% szansa rzucenia czaru hayabusa podczas próby ucieczki


Rękawice:<br>
Rękawice:<br>
Rare/crafted rękawice z sufixem ''Pudziana'' i jakimiś seksownymi modami, przykładowo ''Lśniące rękawice kolcze Pudziana''.
Rare/crafted rękawice z sufixem ''Pudziana'' i jakimiś seksownymi modami, przykładowo ''Lśniące rękawice kolcze Pudziana''.
*+ 10 promień światła
* + 10 promień światła
*+100 siła
* +100 siła


Nogawice:<br>
Nogawice:<br>
''Palec Rasiaka''.
''Palec Rasiaka''.
*-50% do skuteczności ataku
* -50% do skuteczności ataku
*50% szansa rzucenia kałczugu podczas nudy
* 50% szansa rzucenia kałczugu podczas nudy
*+2 do umiejętności Drewniana skóra
* +2 do umiejętności Drewniana skóra


Tarcza:<br>
Tarcza:<br>
''Wezwanie do Heart of The Oak'' w prekambryjskiej smoczej tarczy: Hel + Jah + Ist + Ist + Zod + Mal + Thul + Ber + Fal + Us
''Wezwanie do Heart of The Oak'' w prekambryjskiej smoczej tarczy: Hel + Jah + Ist + Ist + Zod + Mal + Thul + Ber + Fal + Us
*Życie 500%
* Życie 500%
*Mana 150%
* Mana 150%
*Wszystkie skille +2-234124
* Wszystkie skille +2-234124
*+500 @ res
* +500 @ res
*Odrzut +120%
* Odrzut +120%
*Szansa na druzgocące spojrzenie +453%
* Szansa na druzgocące spojrzenie +453%


'''Merc'''<br>
'''Merc'''<br>
Linia 237: Linia 184:
Tak wygląda większość strategii które można znaleźć w internecie, nikt jeszcze nie wpadł na to że może nie wszyscy startują w grze z pełnym plecakiem najwartościowszych run.
Tak wygląda większość strategii które można znaleźć w internecie, nikt jeszcze nie wpadł na to że może nie wszyscy startują w grze z pełnym plecakiem najwartościowszych run.


== Magic find ==
{{t|Magic find|mf, w polskiej wersji „większa szansa na wypadniecie magicznego przedmiotu”}}współczynnik, który zwiększa szanse na zdobycie kolorowych przedmiotów (np. rzadkich i unikatowych). Odpowiednio duży mf czyni z postaci maszynkę do zbierania przedmiotów. Najczęściej taka postacią jest czarodziejka, która ma umiejętność teleport, dzięki czemu nie tworząc nową postać nie musisz kupować na allegro Enigmy.


== Objawy przedawkowania ==
== Objawy przedawkowania ==
#Kupujesz puszkę z Coca Colą, a po chwili wypierdalasz ją do kosza, bo ma biały napis.
# Kupujesz puszkę z Coca Colą, a po chwili wypierdalasz ją do kosza, bo ma biały napis.
#Podczas walki z jakimś nOObem denerwujesz się na kolegę, że nie daje ci okrzyków i aury.
# Podczas walki z jakimś nOObem denerwujesz się na kolegę, że nie daje ci okrzyków i aury.
#Twierdzisz, że paczka chusteczek to zużyta księga portalu.
# Twierdzisz, że paczka chusteczek to zużyta księga portalu.
#Tłumaczysz się rodzicom, że wypiłeś denaturat bo myślałeś, że to miksturka wzmocnienia.
# Tłumaczysz się rodzicom, że wypiłeś denaturat bo myślałeś, że to miksturka wzmocnienia.
#Kiedy nauczyciel cię ucisza mówisz mu, że dajesz okrzyki koledze z ławki.
# Kiedy nauczyciel cię ucisza mówisz mu, że dajesz okrzyki koledze z ławki.
#Kłócisz się z żulami pod sklepem o butelkę wina i tłumaczysz się że masz mało HP.
# Kłócisz się z żulami pod sklepem o butelkę wina i tłumaczysz się że masz mało HP.
#Kiedy widzisz psa gryzącego ci nogawkę wrzeszczysz na niego i dziwisz się, że nie ucieka przed twoim okrzykiem.
# Kiedy widzisz psa gryzącego ci nogawkę wrzeszczysz na niego i dziwisz się, że nie ucieka przed twoim okrzykiem.
#Rzucasz w kolegę młotkiem i dziwisz się czemu do ciebie nie wraca.
# Rzucasz w kolegę młotkiem i dziwisz się czemu do ciebie nie wraca.
#Gdy idziesz do sklepu mówisz: ''N food O gold''.
# Gdy idziesz do sklepu mówisz: ''N food O gold''.
#Biegasz po cmentarzu z siekierą szukając Krwawej Orlicy.
# Biegasz po cmentarzu z siekierą szukając Krwawej Orlicy.
#Kiedy widzisz biegnącego na Ciebie wilka lub niedźwiedzia, nie uciekasz, bo żaden druid nie okazał Ci wrogości.
# Kiedy widzisz biegnącego na ciebie wilka lub niedźwiedzia, nie uciekasz, bo żaden druid nie okazał Ci wrogości.
#Jesteś wkurzony tym, że nie możesz pohazardować ze sprzedawcą w sklepie.
# Jesteś wkurzony tym, że nie możesz pohazardować ze sprzedawcą w sklepie.
#Zbierasz wszystkie napotkane kamienie myśląc, że to runy.
# Zbierasz wszystkie napotkane kamienie myśląc, że to runy.
#Noc nie sprawia ci przeszkody, przecież w Diablo nikt nie sypia. Ogień w obozie na noc gaśnie, więc po prostu analogicznie gasisz światło.
# Noc nie sprawia ci przeszkody, przecież w Diablo nikt nie sypia. Ogień w obozie na noc gaśnie, więc po prostu analogicznie gasisz światło.
#Zawsze idziesz na wschód.
# Zawsze idziesz na wschód.
#Chodzisz na cmentarz i otwierasz grobowce z myślą, że w nich znajdziesz fajne itemki.
# Chodzisz na cmentarz i otwierasz grobowce z myślą, że w nich znajdziesz fajne itemki.
#Kiedy widzisz stado krów myślisz że to krowi level, tylko dlaczego one nie chodzą na dwóch nogach a w rękach nie mają halabard którym chcą cię zarąbać?
# Kiedy widzisz stado krów myślisz że to krowi level, tylko dlaczego one nie chodzą na dwóch nogach a w rękach nie mają halabard którym chcą cię zarąbać?
#W pewnym okresie swojego życia wybierasz się w szczyty gór, aby pogadać ze starożytnymi.
# W pewnym okresie swojego życia wybierasz się w szczyty gór, aby pogadać ze starożytnymi.
#Gdy widzisz człowieka kręcącego hula hopem, dziwisz się dlaczego ci się nie pojawia aura.
# Gdy widzisz człowieka kręcącego hula hopem, dziwisz się dlaczego ci się nie pojawia aura.
#Gdy kupujesz kurtkę, rękawiczki, czapkę pytasz się sprzedawcy ile to eq ma ressu na cold.
# Gdy kupujesz kurtkę, rękawiczki, czapkę pytasz się sprzedawcy ile to eq ma ressu na cold.
#Gdy widzisz nad jeziorem rój komarów łapiesz kij i zaczynasz walić w rój mając nadzieję, że wypadnie Ci z niego przynajmniej zbroja karacenowa.
# Gdy widzisz nad jeziorem rój komarów łapiesz kij i zaczynasz walić w rój mając nadzieję, że wypadnie Ci z niego przynajmniej zbroja karacenowa.
#Idziesz ulicą ubrany w brązowy kaptur, metalowe rękawice, pikowaną zbroję i z glinianym talerzem do zupy w ręku.
# Idziesz ulicą ubrany w brązowy kaptur, metalowe rękawice, pikowaną zbroję i z glinianym talerzem do zupy w ręku.
#Wyjeżdżasz poza miasto szukając potworków.
# Wyjeżdżasz poza miasto szukając potworków.
#Nie obawiasz się śmierci – w końcu EXP się nadrobi a ekwipunek odzyskasz znajdując swoje zwłoki...
# Nie obawiasz się śmierci – w końcu EXP się nadrobi a ekwipunek odzyskasz znajdując swoje zwłoki…
#Zabijasz dresa i próbujesz zmienić go w szkielet.
# Zabijasz dresa i próbujesz zmienić go w szkielet.
#Gdy jesteś ranny, idziesz do kościoła pogadać z księdzem. Twoje rany automatycznie znikają.
# Gdy jesteś ranny, idziesz do kościoła pogadać z księdzem. Twoje rany automatycznie znikają.
#W szkole zamiast „zadanie 2, punkt 4” piszesz „act2 quest4”.
# W szkole zamiast „zadanie 2, punkt 4” piszesz „act2 quest4”.
#Mimo usilnych prób, nie udało ci się schować dwóch par spodni do kieszeni.
# Mimo usilnych prób, nie udało ci się schować dwóch par spodni do kieszeni.
#Gdy bijesz się z kimś, myślisz że poczeka chwilę aż wypijesz butelkę wina.
# Gdy bijesz się z kimś, myślisz że poczeka chwilę aż wypijesz butelkę wina.
#Próbujesz wypić całą butelkę soku w ułamek sekundy.
# Próbujesz wypić całą butelkę soku w ułamek sekundy.
#Twój pamiętnik to gliniana tabliczka na której wyrywasz nożem nowe questy w formie obrazkowej.
# twój pamiętnik to gliniana tabliczka na której wyrywasz nożem nowe questy w formie obrazkowej.
#Gdy zgubiłeś się w drodze do np. szkoły, podchodzisz do pierwszego z brzegu przechodnia i mówisz: ''szkoła'' oczekując jasnej i wyczerpującej odpowiedzi.
# Gdy zgubiłeś się w drodze do np. szkoły, podchodzisz do pierwszego z brzegu przechodnia i mówisz: ''szkoła'' oczekując jasnej i wyczerpującej odpowiedzi.
#Nie krzyczysz / ruszasz ręką w miejscu publicznym. Gdy przyjdzie ci na to ochota, mówisz głośno ''Nie mogę tego zrobić!''. Wszyscy wokół uważają cię za debila.
# Nie krzyczysz / ruszasz ręką w miejscu publicznym. Gdy przyjdzie ci na to ochota, mówisz głośno ''Nie mogę tego zrobić!''. Wszyscy wokół uważają cię za debila.
#W sklepie wędkarskim prosisz o słowo runiczne „Deszcz” w deszczaku, bo twierdzisz że taki ma lepsze resy.
# W sklepie wędkarskim prosisz o słowo runiczne „Deszcz” w deszczaku, bo twierdzisz że taki ma lepsze resy.
#Podczas ulewy biegasz z parasolem twierdząc, że masz tak dużo abs na błyski, że burza nie jest dla ciebie groźna.
# Podczas ulewy biegasz z parasolem twierdząc, że masz tak dużo abs na błyski, że burza nie jest dla ciebie groźna.
#Kupując ubrania pytasz ile mają defa i czy mają jakieś dodatkowe staty.
# Kupując ubrania pytasz ile mają defa i czy mają jakieś dodatkowe staty.
#Walczysz z każdym napotkanym drzewem twierdząc że to „Burzowe drzewo” Z 3 aktu
# Walczysz z każdym napotkanym drzewem twierdząc że to „Burzowe drzewo” z 3 aktu.
#Na lekcjach otwierasz książkę i się dziwisz dlaczego się tp nie otworzył.
# Na lekcjach otwierasz książkę i się dziwisz dlaczego się tp nie otworzył.
#Nerwowo przekładasz kartki w zeszycie w celu zidentyfikowania przedmiotów.
# Nerwowo przekładasz kartki w zeszycie w celu zidentyfikowania przedmiotów.
#Wynosisz z domu durszlak, twierdząc, że to gozu hełm dla wojownika.
# Wynosisz z domu durszlak, twierdząc, że to gozu hełm dla wojownika.
#Nie śpisz, nie jesz a z innymi ludźmi kontaktujesz się tylko dla handlu, ewentualnie dla jakiegoś questa.
# Nie śpisz, nie jesz a z innymi ludźmi kontaktujesz się tylko dla handlu, ewentualnie dla jakiegoś questa.
#Przez cały czas masz przed oczami dokładny plan miasta z zaznaczonymi ważnymi osobami, ale na tyle przeźroczysty, żebyś widział wszystko wokół.
# Przez cały czas masz przed oczami dokładny plan miasta z zaznaczonymi ważnymi osobami, ale na tyle przeźroczysty, żebyś widział wszystko wokół.
#Sądzisz, że gdy kogoś zabijesz, zmartwychwstanie za rok, a wtedy znów go zabijesz itd.
# Sądzisz, że gdy kogoś zabijesz, zmartwychwstanie za rok, a wtedy znów go zabijesz itd.
#Jeśli widzisz butelkę soku pomarańczowego, rzucasz nią w innych i dziwisz się, czemu nie eksploduje.
# Jeśli widzisz butelkę soku pomarańczowego, rzucasz nią w innych i dziwisz się, czemu nie eksploduje.
# Gdy ktoś cię atakuje, krzyczysz głośno „Argh!” mając na celu fizyczne osłabienie napastników.
#To samo z sokiem z kiwi.
# Zawsze jesteś tak samo sprawny fizycznie, niezależnie od tego, czy jesteś w pełni sił czy cały ociekasz krwią.
#Gdy ktoś cię atakuje, krzyczysz głośno „Argh!” mając na celu fizyczne osłabienie napastników.
# Po otrzymaniu ciężkich ran nie odczuwasz bólu.
#Zawsze jesteś tak samo sprawny fizycznie, niezależnie od tego, czy jesteś w pełni sił czy cały ociekasz krwią.
#Po otrzymaniu ciężkich ran nie odczuwasz bólu.
# Po otrzymaniu ciężkich ran nie masz na sobie jakichkolwiek śladów walki.
# Wskazujesz na innych palcem i krzyczysz „ha!” myśląc, że wybuchną.
#Po otrzymaniu ciężkich ran nie masz na sobie jakichkolwiek śladów walki.
# Cały czas trzymasz w ręku drewnianą pałkę/plastikowy miecz/gumowy topór-zabawkę. A najlepiej wszystko naraz.
#Wskazujesz na innych palcem i krzyczysz „ha!” myśląc, że wybuchną.
# Gdy ktoś cię o coś poprosi, nie masz wystarczająco silnej woli, by odmówić.
#Cały czas trzymasz w ręku drewnianą pałkę/plastikowy miecz/gumowy topór-zabawkę. A najlepiej wszystko naraz.
# Nigdy nie wchodzisz do pomieszczeń, gdy ich drzwi nie są otwarte. Zapewne dlatego, że nie potrafisz używać klamek.
#Gdy ktoś cię o coś poprosi, nie masz wystarczająco silnej woli, by odmówić.
# Gdy chcesz gdzieś pójść, musisz cały czas palcem wskazywać kierunek ruchu.
#Nigdy nie wchodzisz do pomieszczeń, gdy ich drzwi nie są otwarte. Zapewne dlatego, że nie potrafisz używać klamek.
# Wkurzasz się, gdy nie potrafisz kogoś wskrzesić.
#Gdy chcesz gdzieś pójść, musisz cały czas palcem wskazywać kierunek ruchu.
# Chodzisz z gołą klatą nawet jeśli jest -30 i wieje porywisty wiatr.
#Wkurzasz się, gdy nie potrafisz kogoś wskrzesić.
# Kiedy dostajesz jedynkę tłumaczysz, że masz słabe staty i musisz podexpić.
#Chodzisz z gołą klatą nawet jeśli jest -30 i wieje porywisty wiatr.
# Kiedy zobaczysz na ulicy wycieczkę przedszkolaków zabijasz w pierwszej kolejności opiekunkę, żeby nie wskrzeszała reszty.
#Kiedy dostajesz jedynkę tłumaczysz, że masz słabe staty i musisz podexpić.
# Prosisz żula z brodą żeby ci zidentyfikował itemy.
#Kiedy zobaczysz na ulicy wycieczkę przedszkolaków zabijasz w pierwszej kolejności opiekunkę, żeby nie wskrzeszała reszty.
# Nie martwisz się podrzeć kurtkę bo wiesz, że kowal naprawi ci ją za niewielką opłatą.
#Prosisz żula z brodą żeby ci zidentyfikował itemy.
# Próbujesz przeistoczyć widelec w żelaznego golema.
#Nie martwisz się podrzeć kurtkę bo wiesz, że kowal naprawi ci ją za niewielką opłatą.
# W kościele widzisz księży, i myślisz że to prastarzy „Horadrimowie”.
#Próbujesz przeistoczyć widelec w żelaznego golema.
# Wychodząc ze sklepu mówisz do sprzedawcy „T4T”.
#W kościele widzisz księży, i myślisz że to prastarzy „Horadrimowie”.
# Na pytanie rodziców, czemu znowu pijesz płyn do mycia szyb, mówisz, że brakuje ci many.
#Wychodząc ze sklepu mówisz do sprzedawcy „T4T”.
# Chcesz wcisnąć sprzedawcy za nowe buty garść kamieni mówiąc, że to „Rzadkie runy”.
#Na pytanie rodziców, czemu znowu pijesz płyn do mycia szyb, mówisz, że brakuje ci many.
# Dziwisz się, czemu jubiler wyzywa cię od idiotów, kiedy oferujesz mu kamień w zamian za klejnoty. Przecież każdy noob wie, że ist = 40 perfect gemów.
#Chcesz wcisnąć sprzedawcy za nowe buty garść kamieni mówiąc, że to „Rzadkie runy”.
# Idziesz do sklepu, kupujesz coś, odchodzisz i śmiejesz się ze sprzedawcy bo wiesz, że pieniądze, którymi zapłaciłeś były dupowane i niedługo znikną.
#Dziwisz się, czemu jubiler wyzywa Cię od idiotów, kiedy oferujesz mu kamień w zamian za klejnoty. Przecież każdy noob wie, że ist = 40 perfect gemów.
# Przy obiedzie bierzesz widelec myśląc, że to trójząb i mówisz że idziesz zabić Krwawą Orlicę.
#Idziesz do sklepu, kupujesz coś, odchodzisz i śmiejesz się ze sprzedawcy bo wiesz, że pieniądze, którymi zapłaciłeś były dupowane i niedługo znikną.
# 28 września 2010, czyli koniec laddera jest najważniejszą datą w twoim życiu.
#Przy obiedzie bierzesz widelec myśląc, że to trójząb i mówisz że idziesz zabić Krwawą Orlicę.
# Gdy ktoś Ci dziękuje, to odpowiadasz „np”.
#28 września 2010, czyli koniec ladder jest najważniejszą datą w twoim życiu.
# Kiedy piszesz do przyjaciela używasz skrótu m8.
#Gdy ktoś Ci dziękuje, to odpowiadasz „np”.
# Denerwujesz się gdy nie ma wina w sklepie twierdząc, że masz mało hp.
#Kiedy piszesz do przyjaciela używasz skrótu m8.
#Denerwujesz się gdy nie ma wina w sklepie twierdząc, że masz mało hp.
# Wymieniasz złoty pierścień mamy za kamień twierdząc, że jah jest warty dużo więcej od soja.
# Prosisz miejscowego kowala o zreperowanie amuletu twierdząc, że skoczyły się ładunki „teleportacji”.
#Wymieniasz zloty pierścień mamy za kamień twierdząc, że jah jest warty dużo więcej od soja.
# Wpłacasz kaucje za bandytę i dziwisz się, że nie chce nosić halabardy, a co gorsze nie chce iść za tobą.
#Prosisz miejscowego kowala o zreperowanie amuletu twierdząc, że skoczyły się ładunki „teleportacji”.
# Zbierasz na ulicy wszystkie rzeczy które choć trochę maja złotego koloru myśląc, że właśnie wypadło sporo unikatów.
#Wpłacasz kaucje za przestępce i dziwisz się, że nie chce nosić halabardy, a co gorsze nie chce iść za tobą.
# Tłuczesz cyrklem dyrektora swojej szkoły będąc przekonanym, że właśnie tłuczesz samego Diablo, a kiedy już jest na ziemi dziwisz się, że nic z niego nie wypadło
#Zbierasz na ulicy wszystkie rzeczy które choć trochę maja złotego koloru myśląc, że właśnie wypadło sporo unikatów.
#Tłuczesz cyrklem dyrektora swojej szkoły będąc przekonanym, że właśnie tłuczesz samego Diablo, a kiedy już jest na ziemi dziwisz się, że nic z niego nie wypadło


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Diablo (gra)]]
* [[Diablo (gra)]]
* [[Diablo III]]
* [[Diablo III]]
* [[Path of Exile]]
* [[Borderlands 2]]


{{Gry fabularne}}
{{Gry fabularne}}
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]
[[es:Diablo II]]
[[it:Diablo 2]]
[[ja:ディアブロ2]]
[[pt:Diablo II]]

Aktualna wersja na dzień 11:04, 16 lip 2023

Moo, motherfu*kers!

Dzieci w Afryce głodują, a ty robisz Enigmę w nodze Wirta…

Wrzuta w kierunku zbyt bogatych bociarzy

Nie możesz wejść!

Kaelan, doprowadzający noobów do furii

Znów mnie zabili ci zboczeńcy!

Twój ojciec zatrzymany przez Spaczeńców w czasie próby zaliczenia A1

Diablo II, Diabolo 2gra hack and slash RPG hack and slash, kontynuacja gry Diablo. Ordotoksyjni fani jedynki uważają Diablo II za profanację, zepsucie i dewastację oryginalnego konspektu gry, klimatu, whatever. Nikt nie pamięta daty jej wydania (naukowcy szacują ją na 5000000 mln. lat p.n.e), więc wystarczy powiedzieć, że była od zawsze. Podobno wygląd Diablo zainspirował Boga do stworzenia Szatana, a Amazonki wzięły swoją nazwę od jednej z klas postaci.

W grę, pomimo lat, gra dziennie ponad 50 tysięcy ludzi, a jej plusem jest także realizm – przecież każde dziecko wie że tylko barbarzyńcy potrafią skakać, a owady noszą broń i zbroje płytowe.

Fabuła[edytuj • edytuj kod]

Tak kończą nooby i źle ubrane postaci

Siedmiu sprawiedliwych chce pokonać tego złego i jego mhrocznych braci. Przemierzają wiele krain, dowiadując się po drodze, że parę sekund temu był tu Diablo i że pozostawił grozę oraz że rozmówcom strasznie przykro z tego powodu. Mówią też byśmy szli zawsze na wschód. Herosi są tak pomocni, że zamiast od razu podążać za Diablo, muszą pomóc każdemu w mieście. Oczywiście każde miasto jest otoczone hordą krwiożerczych potworów z piekła rodem. Zlecający misje bardzo się cieszą z wykonanych zadań jednak nie wiedzą, że potwór którego zlecili nam zabicie zmartwychwstanie po tym jak pójdziemy spać.

Postacie[edytuj • edytuj kod]

Każda z siedmiu (wersja podstawowa) postaci posiada spory zakres umiejętności, dzięki czemu możliwe było opracowania tzw. strategii rozwoju postaci, zwane też buildami. Oto postacie do wyboru:

  • Czarodziejka – wielu samotnych facetów z powodu braku dziewczyny wybiera właśnie tę postać z premedytacją zdejmując z niej wszystkie możliwe elementy opancerzenia. W zwarciu pada nawet bez otrzymania obrażeń. Popularne strategie:
Soso MF – dzięki temu buildowi znacznie szybciej znajdziesz znacznie więcej bezużytecznych przedmiotów, za które nikt nie da ci złamanego grosza.
Soso FCR – build dla osób, które chcą czarować szybciej niż wynosi wzrost zadłużenia Polski.
Zeal Soso, Zealotka – build, który z rachitycznej kobietki jaką jest czarodziejka czyni wojowniczkę, uzbrojoną w bynajmniej nie będący ozdobą miecz i tarczę. Jeżeli pomysł ten wydaje ci się dziwny i głupi – masz pełną rację, bardzo wysokie obrażenia nie rekompensują faktu, że taka czarka pada pod ciosami mobów szybciej niż mucha pod strumieniem mucho-zolu.

Amazonka – typowy przykład tego jak feminizacja wpływa na gry komputerowe. Większość mężczyzn wybiera ją z powodu „skromnego” biustu.

Zabójczyni – z wyglądu jest metalem a z temperamentu psychopatycznym mordercą. Postać bardzo lubiana wśród graczy, będących masochistami. Jej umiejętności sprawiają, że krocze nigdy nie jest bezpieczne. W ten czy inny sposób.

Barbarzyńca (Barb, Baba) – każdy facet z niedowagą i ujemnym obwodem bicepsa lubi taką postać. Jak to każdy normalny barbarzyńca gwałci i rabuje wszędzie, ale „Nie w Mieście”. Potrafi skakać przy wadze 500 kilo.

Druid (Dudu) – ekoterroryzm to jego żywioł. Ma skłonności zoofilskie i samemu przybiera postać zwierząt by lepiej dogadywać się ze swoimi zwierzakami. Dodatkowo ma możliwość użycia mocy żywiołów co sprowadza się do piromanii, przyzywa pieski biegające za tobą bez oznak zmęczenia do usranej śmierci, słodkie miśki i kruki, które dziobią wrogów.

Paladyn – biegająca konserwa, która potrafi nieźle namieszać. Jego specjalnością jest obijanie innych tarczą. Inne bronie trzyma wyłącznie na pokaz.

Nekromanta – nekrofilii nie mogło zabraknąć w Diablo dlatego też mamy taką postać do dyspozycji. Może tworzyć golemy i ożywione kościotrupy ze szczątek oraz przekląć napastników poprzez rozbijanie luster i bawienie się lalkami. Ostatnia jego zdolność to bawienie się mączką kostną w celu tworzenia ścian i rzucaniem w przeciwników zębami, co powoduje natychmiastową śmierć wrogów. Ze śmiechu.

Gra na Battle.net (BN)[edytuj • edytuj kod]

UT xp – to nie fotomontaż, w dawnych czasach pro tak levelowali swoje postacie

Na Battle.net gra wygląda inaczej niż na singlu. Najpierw musisz zrobić czarkę, potem prosisz żeby ktoś cię „podexpił” i zrobił taxi, jeśli znajdziesz jakiegoś frajera, który zrobi ci taxi, w 1 dzień nabijasz 99 level (maksymalny) a potem już tylko chodzisz w kółko by zdobyć jakieś fajne przedmioty. Niektórzy bardziej wycwanieni puszczają bota na dzień i noc i gdy już zdobędą super gosu rare craft mhrok itemz zostają zbanowani za light hacka którego użyli raz przypadkiem. Natomiast niektórzy mniej wycwanieni idą na łatwiznę kupując te fajne, kolorowe itemki które ktoś wcześniej wybocił. Itemki te znikają po 3 dniach bo okazuje się że były sklonowane, zbugowane, za dobre, za słabe, za mało mhroczne czy zlepione w kostce Horadrimów z samych książek portali.

Istnieje także prostszy sposób, wchodzimy na allegro i kupujemy konto z 50, 99 110 lvl. Dodatkowo musimy jeszcze dopłacić 30 zł 40 zł,w końcu trzeba jeszcze jakieś zajebiste itemki kupić, postać nie może latać goła niczym święty turecki. Jeżeli nie mamy własnego źródła dochodu, możemy roznosić ulotki, albo zastosować sposób znany z Tibii – podkraść rodzicom kasę. Ostatnim etapem twojej gry jest reset laddera i zaczęcie wszystkiego od nowa, bo tylko nooby grają na grach bezrankingowych.

Taxi[edytuj • edytuj kod]

Tutejsze taxi (pod postacią czarki lub palladyna) jest droższe niż taryfa z Okęcia na Dworzec Centralny, gdzie za 8 kilometrów trasy zapłacisz więcej niż za bilet lotniczy.

Noob w Diablo II[edytuj • edytuj kod]

Info.png Główny artykuł: noob

Wchodzi na serwer, po czym zadaje milion pytań w stylu: Someone have Aldur armor?, What lvl?,What damage?. Równie często wchodząc do gry pisze I need free Items,I need free albo zakłada gry o nazwie Offer good need good. Jak dostanie od jakiegoś gosu gracza na duelu, to wyzywa go (najczęściej od noobow), nie zna pojęcia dupowanie, maphack i taxi. Pół godziny pyta, czy jesteś ze Szwecji tylko po to, by móc odpowiedzieć, że on nie jest.

Typowy monolog nooba z pol-1:

–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????
… minutę później
–Czemu mnie wywalilo z chata????
–Da ktos jakies itemzzz za free?????

Przedmioty[edytuj • edytuj kod]

Itemów jest sporo możemy nawet skompletować specjalne zestawy, których składowe po długiej tułaczce w poszukiwaniu „tego ostatniego” są sprzedawane zwykle tuż przed tym jak odnajdziesz brakujący item w truchle pospolitego potwora.

Diablo II uczy pokory. Kiedy zabijasz 95 995 raz Mefisto i znowu ci wypadają strzały, 42 złota i niebieskie itemy, możesz się trochę zdenerwować. Ale kto by pomyślał, że „Szczuroczłek” w pierwszym akcie może dać ci zajebistą złotą rzecz, o której ci się marzyło przy zabijaniu bossa. Barbarzyńca przy pomocy swojego krzyku może niszczyć zwłoki, a z wnętrzności tworzyć miksturki lub przedmioty, co jest bardzo logiczne i realistyczne – przecież to oczywiste, że kruk może nosić w brzuchu pełną zbroję płytową.

Strategie[edytuj • edytuj kod]

Strategie rozwoju postaci (decydujesz, czy chcesz być przypakowany dając w siłę, czy mieć szybki blok ładując w zręczność), są po to by pokazać nowicjuszom jak przejść grę na poziomie hell, zabić jakiegoś frajera lub bossa.

Przykładowa strategia dla Paladyna

Witam w mojej super mega zajebistej strategii na palla smithera-hammera-zmiennokształtnego-hybryde PvM-PvP-PvE-PvDiablo. Stosując się do niej rozdupcysz każdego napotkanego spaczeńca!

Słowniczek:

  • Hammer – młotek
  • Zmiennokształtny – No, że kształty zmieniasz!! HELLOŁ
  • Hybryda – Czyli, że możesz nadupczać z młotka, zamieci, klątwy, miecza, łuku i tarczy jednocześnie!!
  • LL – Light Level – Promień światła (nasz główny skill)
  • BallRun – Baal sobie biega a ty go bijesz z axa (proste..)
  • FCR – Szybsze czarowanie
  • FHR – Jeszcze nie wiem ale fajnie brzmi!
  • CBF – Nie można zamrozić
  • CBR – Taki motór

Statystyki

  • Siła – 0 ponieważ będzie z super ultra magicznych przedmiotów
  • Zręczność – 0 bo to crap, nie potrzebny nam blok ani skuteczność walimy z promienia światła i moby nawet nie podejdą do naszego herousa.
  • Żywotność – wszystko bo nie ma gdzie tych punktów rozdzielić ;/
  • Energia – 0 z naszymi itemkami będziemy mieli i tak 20000 many i 500% regeneracji, więc niepotrzebne

Skille
Umiejętności bojowe:

  • Poświęcenie 1 pkt. – Beznadzieja! Syf! Uuuuuu… Buuuu…
  • Pchnięcie 1 pkt. – Pchnięcie to podstawa!
  • Święty pocisk 100 pkt. – Zajebisty skill!! Nikt nie będzie się spodziewał że zaatakujesz go właśnie tym skillem, ładujemy ile sie da.
  • Zapał 1 pkt – Zapałki zawsze sie przydadzą
  • Zemsta 0 pkt – nic, to jest po prostu syf śmierdzący
  • Nawrócenie 0 pkt – nikt tu nie będzie nikogo nawracał
  • Święta tarcza 0 pkt – Lipny skill, ewidentnie dla małych dziewczynek które są za słabe żeby walczyć bez niego
  • Pięść niebios 0 – nie wiem co to jest ale pewnie kiszka totalna

Razem: 103 pkt.

Aury ofensywne: To drzewko pomijam bo wiecie co? Rzygać mi się chce jak widzę te nędzne umiejętności dla przeciętniaków.

Aury defensywne:

  • Modlitwa 0.pkt – Nie ma boga jest diablo
  • Odp na ogień 0 pkt. – Ja sie ognia nie boje
  • Śmiałość 0 pkt – Śmiałość mamy wrodzoną, nie dajemy tu nic
  • Odp na chłód 0 pkt – Bezużyteczne przecież wiadomo, że wystarczy założyć ciepły szalik.. Trzeba też pamiętać o tym, że będziemy mieli wyrąbane itemki na sobie, więc mrozy nam nie straszne.
  • Oczyszczenie 25 pkt. – Żebyśmy nie biegali brudni
  • Wigor 0 pkt. – W sumie można by wpakować punkcik aby szybciej biegać po mieście ale trzeba by zmarnować aż 4 pkt. na dojście. Poradzimy sobie bez tego
  • Medytacja 0 pkt. – To dla shamanów
  • Zbawienie 50 pkt. – max. ewidentnie, fajny skill

Razem: 75 pkt

No i mamy zajebiste skille, już prawie możemy ruszać na potwory i siać grozę wśród śmiertelników!! Do tego dojdzie pare skilli czarodziejki i druida żeby była fajna hybryda.

Przedmioty / EQ / Crap / Shit

Broń:
Enigma w mieczu: Jah + Ith +Ber + można ewentualnie dodać z 5 diamentów żeby się świeciło ładniej.

  • +2 do skilli!
  • Siła +50
  • Święty pocisk + 13
  • Promień Światła +5
  • Uniemożliwia leczenie się potworów

Zalety: Posiada dodatki do naszych głównych umiejętności, to broń stworzona dla nas!

Zbroja:
Zemsta Króla Jaszczurostonóg: bardzo rzadka zbroja, można ją zdobyć zabijając Deckarda Caina podczas próby ratunku w Tristram. Warto socketować jolem z FCR i/lub promień światła.

  • Obrona: 12666
  • Promień Światła +5
  • Wszystkie odporności +50%
  • 10% szansa rzucenia umiejętności ciepło podczas bloku
  • 13% rzucenia 50-poziomowej aury modlitwa przy śmierci
  • 9% wyrzucenia wszystkich przedmiotów na ziemię podczas ataku

Zalety: Duuużo def i LL!! To jest to!
Wady: Eee…

Pierścionki:
Obrączka Kałosa-Kabanosa.

  • bardzo fajna, bierz nie zastanawiaj się!!

Północnozłotazylowy Wij Szatana.

  • +3 do umiejętności ognia
  • +8 do przemiana w grizzly
  • -5 FcR
  • + 90 % regeneracji many, życia,
  • +18 FHr, FB,

Amulet:
Czerwokrwiokrzaczysty Demoniczny Amulet Zagłady.

  • +5 Yzf
  • +13% Tzr
  • -10% Ybr
  • +8% Gsx
  • 13% szansa rzucenia czaru hayabusa podczas próby ucieczki

Rękawice:
Rare/crafted rękawice z sufixem Pudziana i jakimiś seksownymi modami, przykładowo Lśniące rękawice kolcze Pudziana.

  • + 10 promień światła
  • +100 siła

Nogawice:
Palec Rasiaka.

  • -50% do skuteczności ataku
  • 50% szansa rzucenia kałczugu podczas nudy
  • +2 do umiejętności Drewniana skóra

Tarcza:
Wezwanie do Heart of The Oak w prekambryjskiej smoczej tarczy: Hel + Jah + Ist + Ist + Zod + Mal + Thul + Ber + Fal + Us

  • Życie 500%
  • Mana 150%
  • Wszystkie skille +2-234124
  • +500 @ res
  • Odrzut +120%
  • Szansa na druzgocące spojrzenie +453%

Merc
Teraz jeszcze kupujemy merca (najemnika) z ósmego aktu, który daje nam aurę Nieśmiertelność, rzuca okrzyki bojowe i niszczy wszystko krwawym toporem Lucyfera. Merca ubieramy w Harta w nodze Wirta, napierśnik socketowany Jah + Jah + Ber oraz strzałkę do rzucania.

Teraz na pewno uda ci się przejść grę na poziomie Piekło, jeśli ci się spodobało wyślij zdjęcie swojej siostry na mój adres e-mail.

Tak wygląda większość strategii które można znaleźć w internecie, nikt jeszcze nie wpadł na to że może nie wszyscy startują w grze z pełnym plecakiem najwartościowszych run.


Objawy przedawkowania[edytuj • edytuj kod]

  1. Kupujesz puszkę z Coca Colą, a po chwili wypierdalasz ją do kosza, bo ma biały napis.
  2. Podczas walki z jakimś nOObem denerwujesz się na kolegę, że nie daje ci okrzyków i aury.
  3. Twierdzisz, że paczka chusteczek to zużyta księga portalu.
  4. Tłumaczysz się rodzicom, że wypiłeś denaturat bo myślałeś, że to miksturka wzmocnienia.
  5. Kiedy nauczyciel cię ucisza mówisz mu, że dajesz okrzyki koledze z ławki.
  6. Kłócisz się z żulami pod sklepem o butelkę wina i tłumaczysz się że masz mało HP.
  7. Kiedy widzisz psa gryzącego ci nogawkę wrzeszczysz na niego i dziwisz się, że nie ucieka przed twoim okrzykiem.
  8. Rzucasz w kolegę młotkiem i dziwisz się czemu do ciebie nie wraca.
  9. Gdy idziesz do sklepu mówisz: N food O gold.
  10. Biegasz po cmentarzu z siekierą szukając Krwawej Orlicy.
  11. Kiedy widzisz biegnącego na ciebie wilka lub niedźwiedzia, nie uciekasz, bo żaden druid nie okazał Ci wrogości.
  12. Jesteś wkurzony tym, że nie możesz pohazardować ze sprzedawcą w sklepie.
  13. Zbierasz wszystkie napotkane kamienie myśląc, że to runy.
  14. Noc nie sprawia ci przeszkody, przecież w Diablo nikt nie sypia. Ogień w obozie na noc gaśnie, więc po prostu analogicznie gasisz światło.
  15. Zawsze idziesz na wschód.
  16. Chodzisz na cmentarz i otwierasz grobowce z myślą, że w nich znajdziesz fajne itemki.
  17. Kiedy widzisz stado krów myślisz że to krowi level, tylko dlaczego one nie chodzą na dwóch nogach a w rękach nie mają halabard którym chcą cię zarąbać?
  18. W pewnym okresie swojego życia wybierasz się w szczyty gór, aby pogadać ze starożytnymi.
  19. Gdy widzisz człowieka kręcącego hula hopem, dziwisz się dlaczego ci się nie pojawia aura.
  20. Gdy kupujesz kurtkę, rękawiczki, czapkę pytasz się sprzedawcy ile to eq ma ressu na cold.
  21. Gdy widzisz nad jeziorem rój komarów łapiesz kij i zaczynasz walić w rój mając nadzieję, że wypadnie Ci z niego przynajmniej zbroja karacenowa.
  22. Idziesz ulicą ubrany w brązowy kaptur, metalowe rękawice, pikowaną zbroję i z glinianym talerzem do zupy w ręku.
  23. Wyjeżdżasz poza miasto szukając potworków.
  24. Nie obawiasz się śmierci – w końcu EXP się nadrobi a ekwipunek odzyskasz znajdując swoje zwłoki…
  25. Zabijasz dresa i próbujesz zmienić go w szkielet.
  26. Gdy jesteś ranny, idziesz do kościoła pogadać z księdzem. Twoje rany automatycznie znikają.
  27. W szkole zamiast „zadanie 2, punkt 4” piszesz „act2 quest4”.
  28. Mimo usilnych prób, nie udało ci się schować dwóch par spodni do kieszeni.
  29. Gdy bijesz się z kimś, myślisz że poczeka chwilę aż wypijesz butelkę wina.
  30. Próbujesz wypić całą butelkę soku w ułamek sekundy.
  31. twój pamiętnik to gliniana tabliczka na której wyrywasz nożem nowe questy w formie obrazkowej.
  32. Gdy zgubiłeś się w drodze do np. szkoły, podchodzisz do pierwszego z brzegu przechodnia i mówisz: szkoła oczekując jasnej i wyczerpującej odpowiedzi.
  33. Nie krzyczysz / ruszasz ręką w miejscu publicznym. Gdy przyjdzie ci na to ochota, mówisz głośno Nie mogę tego zrobić!. Wszyscy wokół uważają cię za debila.
  34. W sklepie wędkarskim prosisz o słowo runiczne „Deszcz” w deszczaku, bo twierdzisz że taki ma lepsze resy.
  35. Podczas ulewy biegasz z parasolem twierdząc, że masz tak dużo abs na błyski, że burza nie jest dla ciebie groźna.
  36. Kupując ubrania pytasz ile mają defa i czy mają jakieś dodatkowe staty.
  37. Walczysz z każdym napotkanym drzewem twierdząc że to „Burzowe drzewo” z 3 aktu.
  38. Na lekcjach otwierasz książkę i się dziwisz dlaczego się tp nie otworzył.
  39. Nerwowo przekładasz kartki w zeszycie w celu zidentyfikowania przedmiotów.
  40. Wynosisz z domu durszlak, twierdząc, że to gozu hełm dla wojownika.
  41. Nie śpisz, nie jesz a z innymi ludźmi kontaktujesz się tylko dla handlu, ewentualnie dla jakiegoś questa.
  42. Przez cały czas masz przed oczami dokładny plan miasta z zaznaczonymi ważnymi osobami, ale na tyle przeźroczysty, żebyś widział wszystko wokół.
  43. Sądzisz, że gdy kogoś zabijesz, zmartwychwstanie za rok, a wtedy znów go zabijesz itd.
  44. Jeśli widzisz butelkę soku pomarańczowego, rzucasz nią w innych i dziwisz się, czemu nie eksploduje.
  45. Gdy ktoś cię atakuje, krzyczysz głośno „Argh!” mając na celu fizyczne osłabienie napastników.
  46. Zawsze jesteś tak samo sprawny fizycznie, niezależnie od tego, czy jesteś w pełni sił czy cały ociekasz krwią.
  47. Po otrzymaniu ciężkich ran nie odczuwasz bólu.
  48. Po otrzymaniu ciężkich ran nie masz na sobie jakichkolwiek śladów walki.
  49. Wskazujesz na innych palcem i krzyczysz „ha!” myśląc, że wybuchną.
  50. Cały czas trzymasz w ręku drewnianą pałkę/plastikowy miecz/gumowy topór-zabawkę. A najlepiej wszystko naraz.
  51. Gdy ktoś cię o coś poprosi, nie masz wystarczająco silnej woli, by odmówić.
  52. Nigdy nie wchodzisz do pomieszczeń, gdy ich drzwi nie są otwarte. Zapewne dlatego, że nie potrafisz używać klamek.
  53. Gdy chcesz gdzieś pójść, musisz cały czas palcem wskazywać kierunek ruchu.
  54. Wkurzasz się, gdy nie potrafisz kogoś wskrzesić.
  55. Chodzisz z gołą klatą nawet jeśli jest -30 i wieje porywisty wiatr.
  56. Kiedy dostajesz jedynkę tłumaczysz, że masz słabe staty i musisz podexpić.
  57. Kiedy zobaczysz na ulicy wycieczkę przedszkolaków zabijasz w pierwszej kolejności opiekunkę, żeby nie wskrzeszała reszty.
  58. Prosisz żula z brodą żeby ci zidentyfikował itemy.
  59. Nie martwisz się podrzeć kurtkę bo wiesz, że kowal naprawi ci ją za niewielką opłatą.
  60. Próbujesz przeistoczyć widelec w żelaznego golema.
  61. W kościele widzisz księży, i myślisz że to prastarzy „Horadrimowie”.
  62. Wychodząc ze sklepu mówisz do sprzedawcy „T4T”.
  63. Na pytanie rodziców, czemu znowu pijesz płyn do mycia szyb, mówisz, że brakuje ci many.
  64. Chcesz wcisnąć sprzedawcy za nowe buty garść kamieni mówiąc, że to „Rzadkie runy”.
  65. Dziwisz się, czemu jubiler wyzywa cię od idiotów, kiedy oferujesz mu kamień w zamian za klejnoty. Przecież każdy noob wie, że ist = 40 perfect gemów.
  66. Idziesz do sklepu, kupujesz coś, odchodzisz i śmiejesz się ze sprzedawcy bo wiesz, że pieniądze, którymi zapłaciłeś były dupowane i niedługo znikną.
  67. Przy obiedzie bierzesz widelec myśląc, że to trójząb i mówisz że idziesz zabić Krwawą Orlicę.
  68. 28 września 2010, czyli koniec laddera jest najważniejszą datą w twoim życiu.
  69. Gdy ktoś Ci dziękuje, to odpowiadasz „np”.
  70. Kiedy piszesz do przyjaciela używasz skrótu m8.
  71. Denerwujesz się gdy nie ma wina w sklepie twierdząc, że masz mało hp.
  72. Wymieniasz złoty pierścień mamy za kamień twierdząc, że jah jest warty dużo więcej od soja.
  73. Prosisz miejscowego kowala o zreperowanie amuletu twierdząc, że skoczyły się ładunki „teleportacji”.
  74. Wpłacasz kaucje za bandytę i dziwisz się, że nie chce nosić halabardy, a co gorsze nie chce iść za tobą.
  75. Zbierasz na ulicy wszystkie rzeczy które choć trochę maja złotego koloru myśląc, że właśnie wypadło sporo unikatów.
  76. Tłuczesz cyrklem dyrektora swojej szkoły będąc przekonanym, że właśnie tłuczesz samego Diablo, a kiedy już jest na ziemi dziwisz się, że nic z niego nie wypadło

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]