Natchnienie: Różnice pomiędzy wersjami
M (poprawa linku, linia pozioma, poprawa literówki, nie wiem czy potrzebnie: półpauza.) Znacznik: edytor źródłowy |
(dodano link do artykułu Niebyt) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 104: | Linia 104: | ||
To jest artykuł z '''inwencją'''. Przez te entery artysta wyraził swoją duszę. Ich liczba jest nieprzypadkowa. Tylko pomyśleć, jaki proces twórczy musiał towarzyszyć decyzji, by wyrazić swoje poglądy i uczucia za pomocą tak oszczędnego wizualnie środka ekspresji… |
To jest artykuł z '''inwencją'''. Przez te entery artysta wyraził swoją duszę. Ich liczba jest nieprzypadkowa. Tylko pomyśleć, jaki proces twórczy musiał towarzyszyć decyzji, by wyrazić swoje poglądy i uczucia za pomocą tak oszczędnego wizualnie środka ekspresji… |
||
Obraz „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” rosyjskiego malarza Kazimierza Malewicza dla nieobeznanej osoby może się wydawać podobny do powyższego dzieła. Jednakże, choć na płaszczyźnie pojmowania bytu jako punktu w formie nadawanej egzystencji przez myśl – obie kompozycje zdają się wchodzić w dialog aksjologiczny, to pojęcie czasu i relacji myśli z nicością lub |
Obraz „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” rosyjskiego malarza Kazimierza Malewicza dla nieobeznanej osoby może się wydawać podobny do powyższego dzieła. Jednakże, choć na płaszczyźnie pojmowania bytu jako punktu w formie nadawanej egzystencji przez myśl – obie kompozycje zdają się wchodzić w dialog aksjologiczny, to pojęcie czasu i relacji myśli z nicością lub [[niebyt]]em pojmowanym właśnie w kontekście czasu tworzy między dziełami nieprzekraczalną przepaść. |
||
== Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu? == |
== Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu? == |
||
* Przecież to dzieło jest tak głębokie… |
* Przecież to dzieło jest tak głębokie… |
||
* Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie! |
* Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie! |
||
* Czy nie będąc '''natchnionym''' mógłbym napisać coś [[Nonsensopedia:Bełkot|takiego]]? |
* Czy nie będąc '''natchnionym''' mógłbym napisać coś [[Nonsensopedia:Bełkot|takiego]]? |
||
* Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii |
* Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii „Sondy kosmiczne”? A kim ty jesteś, żeby wiedzieć [[co autor miał na myśli?]] |
||
---- |
|||
<center> |
|||
{| class="wikitable floatcenter" |
|||
!<poem>Przykład innego, |
|||
natchnionego dzieła: |
|||
''Dwa czerwone piksele''</poem> |
|||
|- |
|||
|[[Plik:Dwa czerwone piksele.png|center]] |
|||
|} |
|||
</center> |
|||
== Zobacz też == |
|||
{{Wikipediapage|Kompozycja suprematyczna: białe na białym|białe na białym}} |
{{Wikipediapage|Kompozycja suprematyczna: białe na białym|białe na białym}} |
||
* [[bełkot pseudopoetycki]] |
|||
* [[nic]] |
|||
* [[enter]] |
|||
[[Kategoria:Humor wewnętrzny]] |
[[Kategoria:Humor wewnętrzny]] |
||
[[Kategoria:Abstrakcja]] |
[[Kategoria:Abstrakcja]] |
||
[[Kategoria:Chińskie sondy kosmiczne]] |
Aktualna wersja na dzień 21:31, 6 sie 2021
Ten artykuł jest pisany w stylu osoby (lub czego tam), której dotyczy i może nie być zrozumiały dla wszystkich. |
Witaj w natchnionym artykule!
Myślisz, że to wandalizm? Głupia zabawa osób, dla których tylko Aaaaa jest śmieszne? Może zrewertowałeś lub usunąłeś wiele na pierwszy rzut oka temu podobnych?
To jest artykuł z inwencją. Przez te entery artysta wyraził swoją duszę. Ich liczba jest nieprzypadkowa. Tylko pomyśleć, jaki proces twórczy musiał towarzyszyć decyzji, by wyrazić swoje poglądy i uczucia za pomocą tak oszczędnego wizualnie środka ekspresji…
Obraz „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” rosyjskiego malarza Kazimierza Malewicza dla nieobeznanej osoby może się wydawać podobny do powyższego dzieła. Jednakże, choć na płaszczyźnie pojmowania bytu jako punktu w formie nadawanej egzystencji przez myśl – obie kompozycje zdają się wchodzić w dialog aksjologiczny, to pojęcie czasu i relacji myśli z nicością lub niebytem pojmowanym właśnie w kontekście czasu tworzy między dziełami nieprzekraczalną przepaść.
Administratorze, chcesz to usunąć z powodu bełkotu i wandalizmu?[edytuj • edytuj kod]
- Przecież to dzieło jest tak głębokie…
- Przecież nie można zrównywać pustych artykułów tworzonych z niskich pobudek wandalistycznych z tylko z pozoru podobnym, acz przemyślanym tworem wykorzystującym wspomniany środek wyrazu do pokazania, czym dla kogoś jest natchnienie!
- Czy nie będąc natchnionym mógłbym napisać coś takiego?
- Ha! Pewnie jeszcze uważasz, że ten artykuł nie powinien być w kategorii „Sondy kosmiczne”? A kim ty jesteś, żeby wiedzieć co autor miał na myśli?
Przykład innego, |
---|