Grand Theft Auto: San Andreas: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Mały easter egg)
Znacznik: edytor wizualny
M (drobnostki)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 12: Linia 12:
* Żeby utrzymać naszego CJ-a przy życiu musimy go karmić pożywnym jedzeniem w fastfoodowych barach. Bywa to wnerwiające, jednak ma to swój plus w postaci możliwości zmuszenia CJ do zostania bulimikiem albo patrzenia z rozbawieniem na akrobacje Karla-grubaska.
* Żeby utrzymać naszego CJ-a przy życiu musimy go karmić pożywnym jedzeniem w fastfoodowych barach. Bywa to wnerwiające, jednak ma to swój plus w postaci możliwości zmuszenia CJ do zostania bulimikiem albo patrzenia z rozbawieniem na akrobacje Karla-grubaska.
* Carl będzie całkowicie odporny na ogień po przejściu misji strażaka. Sami strażacy przyjadą do palącego się miejsca w mniej niż 10 sekund! Natomiast deszcz nie jest w stanie ugasić pożaru – trzeba samemu się męczyć.
* Carl będzie całkowicie odporny na ogień po przejściu misji strażaka. Sami strażacy przyjadą do palącego się miejsca w mniej niż 10 sekund! Natomiast deszcz nie jest w stanie ugasić pożaru – trzeba samemu się męczyć.
*Big Smoke jest prawiczkiem.


== Ciekawostki gry ==
== Ciekawostki gry ==
Linia 25: Linia 24:
* Kiedy strzeli się komuś w kolano z broni niezabijającej jednym trafieniem, to ta osoba zacznie uciekać, jak gdyby nigdy nie została zraniona.
* Kiedy strzeli się komuś w kolano z broni niezabijającej jednym trafieniem, to ta osoba zacznie uciekać, jak gdyby nigdy nie została zraniona.
* Można swobodnie wejść na zaplecze restauracji Burger Shot i The Well Stacked Pizza Co., a personel nie będzie mieć nic przeciwko temu.
* Można swobodnie wejść na zaplecze restauracji Burger Shot i The Well Stacked Pizza Co., a personel nie będzie mieć nic przeciwko temu.
* Big Smoke jest [[Dziewica|prawiczkiem]].
==Uzależnienie==
* Wpisanie kodu na nieśmiertelność nie zapobiega śmierci CJa. Do obejścia tak potężnego modyfikatora wystarczy zwykła eksplozja.

== Uzależnienie ==
Oprócz [[Grand_Theft_Auto#Uzależnienie|cech charakterystycznych dla praktycznie każdej części serii]] możesz doświadczyć także objawów specyficznych tylko dla GTA SA:
Oprócz [[Grand_Theft_Auto#Uzależnienie|cech charakterystycznych dla praktycznie każdej części serii]] możesz doświadczyć także objawów specyficznych tylko dla GTA SA:
* Kiedy widzisz jakiś nieczynny most albo tunel myślisz, że musisz wykonać kilka misji, a wtedy będzie czynne.
* Kiedy widzisz jakiś nieczynny most albo tunel myślisz, że musisz wykonać kilka misji, a wtedy będzie czynne.
* Gdy nie chcą Cię wpuścić na lotnisko, tłumaczysz się, że masz maksymalną umiejętność prowadzenia samolotów.
* Gdy nie chcą Cię wpuścić na lotnisko, tłumaczysz się, że masz maksymalną umiejętność prowadzenia samolotów.
* Gdy ktoś przyłapał Cię na kradzieży karetki, taksówki, radiowozu lub czołgu to tłumaczysz, że musisz wykonać dodatkowe misję, aby ukończyć grę na 100%.
* Gdy ktoś przyłapał Cię na kradzieży karetki, taksówki, radiowozu, czołgu lub lowridera to tłumaczysz, że musisz wykonać dodatkowe misje, aby ukończyć grę na 100%.
* Naciskasz klakson w samochodzie w nocy i czekasz na pojawienie się napisu: „Do you wanna good time, honey?”
* Naciskasz klakson w samochodzie w nocy i czekasz na pojawienie się napisu: „Do you wanna good time, honey?”
* To, że robisz misje policyjne, wcale nie znaczy, że policja za zabijanie „podejrzanych” nie będzie Cię ścigać.
* To, że robisz misje policyjne, wcale nie znaczy, że policja za zabijanie „podejrzanych” nie będzie Cię ścigać.
* Masz sześć dziewczyn, przed każdą ukrywasz, że masz pozostałe pięć i tylko chodzisz z nimi na randki.
* Masz sześć dziewczyn, przed każdą ukrywasz, że masz pozostałe pięć i tylko chodzisz z nimi na randki.
* Po jednym dniu, ewentualnie dwóch dniach znajomości z dziewczyną ona wpuszcza cię do domu i zaprasza cię na [[seks|kawę]].
* Po jednym, ewentualnie dwóch dniach znajomości z dziewczyną ona wpuszcza cię do domu i zaprasza cię na [[seks|kawę]].
* Żywisz się tylko w fast-foodach.
* Żywisz się tylko w fast-foodach.
* Szukasz po mieście podków, zdjęć do zrobienia i tagów, a po całym świecie ostryg.
* Szukasz po mieście podków, zdjęć do zrobienia i tagów, a po całym świecie ostryg (tych ostatnich szukasz pod wodą).
* Gdy chcesz usunąć sobie dziarę, nie musisz iść na zabieg laserowy. Pierwszy lepszy tatuażysta może Ci ją usunąć maszynką do robienia tatuaży.
* Gdy chcesz usunąć sobie dziarę, nie musisz iść na zabieg laserowy. Pierwszy lepszy tatuażysta może Ci ją usunąć maszynką do robienia tatuaży.
* Myślisz, że zawsze hot dog kosztuje $1.
* Myślisz, że zawsze hot dog kosztuje $1.
Linia 41: Linia 43:
* Umiesz zjeść w pięć sekund pizzę lub sałatkę.
* Umiesz zjeść w pięć sekund pizzę lub sałatkę.
* W miejscu, do którego zmierzasz widzisz czerwony krąg.
* W miejscu, do którego zmierzasz widzisz czerwony krąg.
* Kupujesz nieruchomość stojąc przed nią, widząc zielony domek i wciskając TAB lub ukośnik wsteczny (ang. ''backslash''). Zanim ją kupisz, widzisz kwotę, którą musisz wyłożyć. Jeśli widzisz niebieski domek, wpadasz po paru(nastu) misjach, ikonka zmienia kolor na zielony i powtarzasz „proceder” kupna.
* Kupujesz dom stojąc przed nim i wciskając tab.
* Kiedy widzisz trzy osoby ubrane na fioletowo, strzelasz do nich i dziwisz się, czemu nie rozpoczął się gang war.
* Kiedy widzisz trzy osoby ubrane na fioletowo lub żółto, strzelasz do nich i dziwisz się, czemu nie rozpoczął się ''gang war''.
* Uspokajasz się chwilę potem tłumacząc, że masz jeszcze nieodblokowane gang war.
* Uspokajasz się chwilę potem tłumacząc, że masz jeszcze nieodblokowane ''gang war''.
* Jak walniesz kwiatkiem w dystrybutor paliwa to wybuchnie.
* Jak walniesz kwiatkiem lub samochodem w dystrybutor paliwa to wybuchnie.
* Gdy jesz [[hot dog]]a, dajesz dwa gryzy i znika Ci on z rąk, a także leczy wszystkie rany.
* Gdy jesz [[hot dog]]a, dajesz dwa gryzy i znika Ci on z rąk, a także leczy wszystkie rany.
* Potrafisz niezauważony podjechać pod super-hiper-tajną bazę wojskową kwiecistym busikiem ze zjaranym hipisem za kierownicą.
* Potrafisz niezauważony podjechać pod super-hiper-tajną bazę wojskową kwiecistym busikiem ze zjaranym hipisem za kierownicą.
* Możesz wjechać samochodem na oczach policji do lakiernika, a wyjeżdżając po trzech sekundach i tak cię nie rozpoznają.
* Możesz wjechać samochodem na oczach policji do lakiernika, a wyjeżdżając po trzech sekundach i tak cię nie rozpoznają. Czekasz 30 sekund i masz spokój.
* Umiesz zjeść jedenaście wielkich pizz, jedna po drugiej. Wymiotujesz dopiero po jedenastej.
* Umiesz zjeść dziesięć wielkich pizz, jedna po drugiej. Wymiotujesz dopiero na jedenastej.
* Gdy idziesz zrobić prawko do szkoły jazdy, nie uczą cię w elce jak jeździć w ruchu drogowym, tylko dają sportowy wóz i każą robić beczki, drifty oraz wchodzić w zakręt na ręcznym.
* Gdy idziesz zrobić prawko do normalnej szkoły jazdy, nie uczą cię w elce jak jeździć w ruchu drogowym, tylko dają sportowy wóz i każą robić beczki, drifty oraz wchodzić w zakręt na ręcznym. Jeśli idziesz do szkoły jazdy na motor, każą ci jeździć na tylnym lub przednim kole. W szkole pływania łodziami zadania wykonujesz łodzią straży przybrzeżnej lub poduszkowcem. A jak wylądujesz w szkole lotnictwa, kołujesz samolotem z II Wojny Światowej i jesteś szkolony jak żołnierz do wojny.
* Napisy na murach typu „Widzew” albo „ŁKS” przemalowujesz sprayem na „Grove st. For Life”.
* Napisy na murach typu „Widzew” albo „ŁKS” przemalowujesz sprayem na „Grove st. For Life”.
* Jak zobaczą to kibole i chcą Ci spuścić [[wpierdol]], bierzesz ich za Ballasów i rozwalasz z Miniguna.
* Jak zobaczą to kibole i chcą Ci spuścić [[wpierdol]], bierzesz ich za Ballasów lub Vagosów i rozwalasz z Miniguna.
* Włamujesz się do rezydencji Snoop Dogga i dziwisz, że ochroniarze złapali cię już na starcie. Przecież skradałeś się i chowałeś w cieniu.
* Włamujesz się do rezydencji Snoop Dogga i dziwisz, że ochroniarze złapali cię już na starcie. Przecież skradałeś się i chowałeś w cieniu.
* Powyższe tłumaczysz przed sądem, że obrażał twoją siostrę oraz skarżysz się, że policja nie miała prawa cię aresztować, bo wykonałeś zadanie przed czasem.
* Powyższe tłumaczysz przed sądem, że obrażał twoją siostrę oraz skarżysz się, że policja nie miała prawa cię aresztować, bo wykonałeś zadanie przed czasem.
Linia 58: Linia 60:
* Jeżeli któryś twój znajomy ma duże tendencje do cytowania i filozofowania, zabijasz go strzałem w łeb. Przecież później okaże się zdrajcą.
* Jeżeli któryś twój znajomy ma duże tendencje do cytowania i filozofowania, zabijasz go strzałem w łeb. Przecież później okaże się zdrajcą.
* Jeżeli jesteś komendantem jakiegokolwiek posterunku w USA, nie zatrudniasz u siebie Afroamerykanów ani ludzi meksykańskiego, bądź polskiego pochodzenia, bo boisz się, że się skorumpują.
* Jeżeli jesteś komendantem jakiegokolwiek posterunku w USA, nie zatrudniasz u siebie Afroamerykanów ani ludzi meksykańskiego, bądź polskiego pochodzenia, bo boisz się, że się skorumpują.
* Stoisz 6 godzin przed dyskietką/kasetą myśląc, że zapisujesz grę.
* Stoisz 6 godzin przed dyskietką myśląc, że zapisujesz grę.
* Kradniesz Jetpacka z bazy wojskowej, który jest wart 60 mln $, by potem móc spokojnie go sobie trzymać na dworze nieopodal tej samej bazy, z której go ukradłeś.
* Kradniesz Jetpacka z bazy wojskowej, który jest wart 60 mln $, by potem móc spokojnie go sobie trzymać na dworze nieopodal tej samej bazy, z której go ukradłeś.
* Udało ci się sfotografować w lesie Wielką Stopę. Lecisz z tym do mediów, ale nikt ci nie wierzy i każdy mówi, że ściągnąłeś moda.
* Udało ci się sfotografować w lesie Wielką Stopę. Lecisz z tym do mediów, ale nikt ci nie wierzy i każdy mówi, że ściągnąłeś moda.
Linia 65: Linia 67:
* Policja nie rozpoznaje twojego auta jeśli go przemalujesz, co tam rejestracja.
* Policja nie rozpoznaje twojego auta jeśli go przemalujesz, co tam rejestracja.
* Przemalowanie auta powoduje jego powrót do idealnego stanu tak, jakby wyjechał prosto z salonu, nawet jeśli wcześniej z silnika leciał czarny dym, opony były przebite, a całość zawierała liczne wgniecenia w różnych miejscach.
* Przemalowanie auta powoduje jego powrót do idealnego stanu tak, jakby wyjechał prosto z salonu, nawet jeśli wcześniej z silnika leciał czarny dym, opony były przebite, a całość zawierała liczne wgniecenia w różnych miejscach.
* Uderzasz w samochód tak, że leci dym (najpierw biały, potem czarny). Ale autu to nie szkodzi – nawet jak dymi na czarno, nie dość że możesz je odpalić, to ma osiągi stanu idealnego.
* Uruchamiasz każdy pojazd i motocykl.
* Idziesz na różne stadiony – na jednym ścigasz się na torze w kształcie cyfry 8, na innym rozwalasz innych kierowców w ramach destruction derby, na jeszcze innym ścigasz się po błotnistym torze lub zbierasz flary w trzech kolorach (zawody na ostatnim stadionie zależą od dnia tygodnia).
* Bywa też, że dzwoni do ciebie kolega z propozycją „pożyczki” gotówki od kuriera uciekającego z miasta. Nawet jak odrzucisz, kolega zadzwoni do ciebie ponownie za tydzień i spyta o to samo.
* Automaty sprzedają tylko napoje Sprunk, a każda puszka kosztuje $1,00.
* W dokach masz wielką tablicę pokazującą listę samochodów i motorów, które masz sprowadzić, jeśli chcesz zarobić.
* Wjeżdżasz na wysoką górę, wsiadasz na rower górski i rozpoczynasz dodatkowe zadanie, nawet jeśli zaczyna się na samym dole.
* Jedziesz na przednim lub tylnym kole i dostajesz za to pieniądze.
* W kamieniołomach masz buldożerem zepchnąć skały lub motocykl, ewentualnie złapać wywrotkę konkurencji.
* Przed hotelem wykonujesz misję parkingowego, a potem dostajesz za nią zarobek.
* Siłownie pozwalają ci nauczyć się walki.
{{GTA}}
{{GTA}}



Aktualna wersja na dzień 10:31, 21 sie 2024

Zagraj sobie tym gangsta!
Mobilna reklama gry

Grand Theft Auto: San Andreas – siódma z kolei część gry z edukacyjnej serii dla najmłodszych Grand Theft Auto wydana przez firmę Rockstar Games. W internecie krążą popularne mody oferujące możliwość zagrania w trybie multiplayer i zabijania ludzi wraz z kolegami z klasy – MTA i SA:MP.

Fabuła[edytuj • edytuj kod]

Gra zaczyna się powrotem Carla Johnsona do rodzinnego miasta i od razu przyjeżdża na stypę. Postanawia zostać na dłużej, widząc swój gang, Rodziny z Grove Street, w rozsypce – zresztą i tak nie mógłby wrócić, skoro skorumpowane gliny wrobiły go w zabójstwo policjanta. Dalsza część fabuły nikogo nie obchodzi, gdyż większość graczy bez czitów zakończy tutaj swoją przygodę.

Nowości i dziwactwa[edytuj • edytuj kod]

  • Możemy dokonać rozboju bukietem kwiatów. Są one rozrzucone w całym San Andreas, trzeba tylko poszukać. Co ciekawe, kwiaty uderzają mocniej niż kij bejsbolowy czy katana.
  • Mamy też unikalną w całej serii możliwość wybrania sobie dziewczyny, a jak chcemy to możemy mieć nawet 6 dziewczyn naraz. Najgorsze jest sprawienie, by wszystkie były zadowolone.
  • Żeby utrzymać naszego CJ-a przy życiu musimy go karmić pożywnym jedzeniem w fastfoodowych barach. Bywa to wnerwiające, jednak ma to swój plus w postaci możliwości zmuszenia CJ do zostania bulimikiem albo patrzenia z rozbawieniem na akrobacje Karla-grubaska.
  • Carl będzie całkowicie odporny na ogień po przejściu misji strażaka. Sami strażacy przyjadą do palącego się miejsca w mniej niż 10 sekund! Natomiast deszcz nie jest w stanie ugasić pożaru – trzeba samemu się męczyć.

Ciekawostki gry[edytuj • edytuj kod]

  • Karetka jedzie reanimować jednego gangstera (bez głowy), ale podczas drogi do celu rozjeżdża 20 przechodniów.
  • Enforcer posiada napis LSPD bez względu na to w jakim mieście się znajduje.
  • Pod policyjnym prysznicem na komendzie możemy znaleźć ciekawy dobytek nasuwający jednoznaczne myśli.
  • Obok domu Cataliny znajdują się 3 zakopane groby, a obok nich leży łopata. Czyżby zabijała swoich kolejnych kochanków?
  • W jednej z restauracji na billboardzie jest polecane fishy shit do jedzenia. Jak nie jesteś lamą z anglika, to zapewne wiesz, co to znaczy.
  • Fryzjer potrafi zrobić w 2 sekundy afro łysemu.
  • Wyjęcie aparatu fotograficznego na komisariacie jest bardziej karane niż zabicie nożem dwóch policjantów.
  • Pojazdem najbardziej odpornym na zniszczenia jest rower. Większość sądzi, że najmocniejszy jest czołg, ale zostało jednak udowodnione, że CJ może go zniszczyć swoimi megabutami z Biedronki – rower jest na nie odporny.
  • Kiedy strzeli się komuś w kolano z broni niezabijającej jednym trafieniem, to ta osoba zacznie uciekać, jak gdyby nigdy nie została zraniona.
  • Można swobodnie wejść na zaplecze restauracji Burger Shot i The Well Stacked Pizza Co., a personel nie będzie mieć nic przeciwko temu.
  • Big Smoke jest prawiczkiem.
  • Wpisanie kodu na nieśmiertelność nie zapobiega śmierci CJa. Do obejścia tak potężnego modyfikatora wystarczy zwykła eksplozja.

Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]

Oprócz cech charakterystycznych dla praktycznie każdej części serii możesz doświadczyć także objawów specyficznych tylko dla GTA SA:

  • Kiedy widzisz jakiś nieczynny most albo tunel myślisz, że musisz wykonać kilka misji, a wtedy będzie czynne.
  • Gdy nie chcą Cię wpuścić na lotnisko, tłumaczysz się, że masz maksymalną umiejętność prowadzenia samolotów.
  • Gdy ktoś przyłapał Cię na kradzieży karetki, taksówki, radiowozu, czołgu lub lowridera to tłumaczysz, że musisz wykonać dodatkowe misje, aby ukończyć grę na 100%.
  • Naciskasz klakson w samochodzie w nocy i czekasz na pojawienie się napisu: „Do you wanna good time, honey?”
  • To, że robisz misje policyjne, wcale nie znaczy, że policja za zabijanie „podejrzanych” nie będzie Cię ścigać.
  • Masz sześć dziewczyn, przed każdą ukrywasz, że masz pozostałe pięć i tylko chodzisz z nimi na randki.
  • Po jednym, ewentualnie dwóch dniach znajomości z dziewczyną ona wpuszcza cię do domu i zaprasza cię na kawę.
  • Żywisz się tylko w fast-foodach.
  • Szukasz po mieście podków, zdjęć do zrobienia i tagów, a po całym świecie ostryg (tych ostatnich szukasz pod wodą).
  • Gdy chcesz usunąć sobie dziarę, nie musisz iść na zabieg laserowy. Pierwszy lepszy tatuażysta może Ci ją usunąć maszynką do robienia tatuaży.
  • Myślisz, że zawsze hot dog kosztuje $1.
  • Jesteś napakowany niczym Mariusz lub Hardkorowy koksu po trzech dniach treningów.
  • Umiesz zjeść w pięć sekund pizzę lub sałatkę.
  • W miejscu, do którego zmierzasz widzisz czerwony krąg.
  • Kupujesz nieruchomość stojąc przed nią, widząc zielony domek i wciskając TAB lub ukośnik wsteczny (ang. backslash). Zanim ją kupisz, widzisz kwotę, którą musisz wyłożyć. Jeśli widzisz niebieski domek, wpadasz po paru(nastu) misjach, ikonka zmienia kolor na zielony i powtarzasz „proceder” kupna.
  • Kiedy widzisz trzy osoby ubrane na fioletowo lub żółto, strzelasz do nich i dziwisz się, czemu nie rozpoczął się gang war.
  • Uspokajasz się chwilę potem tłumacząc, że masz jeszcze nieodblokowane gang war.
  • Jak walniesz kwiatkiem lub samochodem w dystrybutor paliwa to wybuchnie.
  • Gdy jesz hot doga, dajesz dwa gryzy i znika Ci on z rąk, a także leczy wszystkie rany.
  • Potrafisz niezauważony podjechać pod super-hiper-tajną bazę wojskową kwiecistym busikiem ze zjaranym hipisem za kierownicą.
  • Możesz wjechać samochodem na oczach policji do lakiernika, a wyjeżdżając po trzech sekundach i tak cię nie rozpoznają. Czekasz 30 sekund i masz spokój.
  • Umiesz zjeść dziesięć wielkich pizz, jedna po drugiej. Wymiotujesz dopiero na jedenastej.
  • Gdy idziesz zrobić prawko do normalnej szkoły jazdy, nie uczą cię w elce jak jeździć w ruchu drogowym, tylko dają sportowy wóz i każą robić beczki, drifty oraz wchodzić w zakręt na ręcznym. Jeśli idziesz do szkoły jazdy na motor, każą ci jeździć na tylnym lub przednim kole. W szkole pływania łodziami zadania wykonujesz łodzią straży przybrzeżnej lub poduszkowcem. A jak wylądujesz w szkole lotnictwa, kołujesz samolotem z II Wojny Światowej i jesteś szkolony jak żołnierz do wojny.
  • Napisy na murach typu „Widzew” albo „ŁKS” przemalowujesz sprayem na „Grove st. For Life”.
  • Jak zobaczą to kibole i chcą Ci spuścić wpierdol, bierzesz ich za Ballasów lub Vagosów i rozwalasz z Miniguna.
  • Włamujesz się do rezydencji Snoop Dogga i dziwisz, że ochroniarze złapali cię już na starcie. Przecież skradałeś się i chowałeś w cieniu.
  • Powyższe tłumaczysz przed sądem, że obrażał twoją siostrę oraz skarżysz się, że policja nie miała prawa cię aresztować, bo wykonałeś zadanie przed czasem.
  • Idziesz z dziewczyną do klubu potańczyć. Po randce tłumaczysz oburzonej dziewczynie, że stałeś cały wieczór jak ciołek, bo nie widziałeś strzałek jak masz tańczyć.
  • Gdy jesteś na nieudanej randce z dziewczyną, ona otwarcie ci pokazuje, że jest rozczarowana, ale ty wciąż masz wesołą minę.
  • Jeżeli któryś twój znajomy ma duże tendencje do cytowania i filozofowania, zabijasz go strzałem w łeb. Przecież później okaże się zdrajcą.
  • Jeżeli jesteś komendantem jakiegokolwiek posterunku w USA, nie zatrudniasz u siebie Afroamerykanów ani ludzi meksykańskiego, bądź polskiego pochodzenia, bo boisz się, że się skorumpują.
  • Stoisz 6 godzin przed dyskietką myśląc, że zapisujesz grę.
  • Kradniesz Jetpacka z bazy wojskowej, który jest wart 60 mln $, by potem móc spokojnie go sobie trzymać na dworze nieopodal tej samej bazy, z której go ukradłeś.
  • Udało ci się sfotografować w lesie Wielką Stopę. Lecisz z tym do mediów, ale nikt ci nie wierzy i każdy mówi, że ściągnąłeś moda.
  • Gdy ukończysz w 100% SA na kompie, idziesz na miasto i wydaje ci się, że możesz strzelać z dowolnej broni w nieskończoność, bo i tak automatycznie będzie ci się odnawiać amunicja. Wystarczy, że będziesz mieć przy sobie jeden pocisk do danej broni.
  • Żadna z twoich dziewczyn nie ma nic przeciwko temu, że chodzisz na prostytutki.
  • Policja nie rozpoznaje twojego auta jeśli go przemalujesz, co tam rejestracja.
  • Przemalowanie auta powoduje jego powrót do idealnego stanu tak, jakby wyjechał prosto z salonu, nawet jeśli wcześniej z silnika leciał czarny dym, opony były przebite, a całość zawierała liczne wgniecenia w różnych miejscach.
  • Uderzasz w samochód tak, że leci dym (najpierw biały, potem czarny). Ale autu to nie szkodzi – nawet jak dymi na czarno, nie dość że możesz je odpalić, to ma osiągi stanu idealnego.
  • Uruchamiasz każdy pojazd i motocykl.
  • Idziesz na różne stadiony – na jednym ścigasz się na torze w kształcie cyfry 8, na innym rozwalasz innych kierowców w ramach destruction derby, na jeszcze innym ścigasz się po błotnistym torze lub zbierasz flary w trzech kolorach (zawody na ostatnim stadionie zależą od dnia tygodnia).
  • Bywa też, że dzwoni do ciebie kolega z propozycją „pożyczki” gotówki od kuriera uciekającego z miasta. Nawet jak odrzucisz, kolega zadzwoni do ciebie ponownie za tydzień i spyta o to samo.
  • Automaty sprzedają tylko napoje Sprunk, a każda puszka kosztuje $1,00.
  • W dokach masz wielką tablicę pokazującą listę samochodów i motorów, które masz sprowadzić, jeśli chcesz zarobić.
  • Wjeżdżasz na wysoką górę, wsiadasz na rower górski i rozpoczynasz dodatkowe zadanie, nawet jeśli zaczyna się na samym dole.
  • Jedziesz na przednim lub tylnym kole i dostajesz za to pieniądze.
  • W kamieniołomach masz buldożerem zepchnąć skały lub motocykl, ewentualnie złapać wywrotkę konkurencji.
  • Przed hotelem wykonujesz misję parkingowego, a potem dostajesz za nią zarobek.
  • Siłownie pozwalają ci nauczyć się walki.