Diablo III: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Parzydełko (dyskusja • edycje) M (literówka) |
(Link i format) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
{{cytat|Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. '''Diablo 3''' powstanie!|Stara jak <del>świat</del> Diablo 2 przepowiednia}} |
||
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}} |
{{cytat|Polski Związek Egzorcystów poleca.|Rekomendacja na odwrocie pudełka}} |
||
{{t}} gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią [[psycholog|pseudopsychologowie]], nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło [[Szatan]]a, które demoralizuje [[ |
{{t}} gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią [[psycholog|pseudopsychologowie]], nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło [[Szatan]]a, które demoralizuje [[Gimbus (osoba)|dziatwę]], uczy zabijania i zmusza do oglądania [[Moda na sukces|Mody na sukces]]. |
||
== Klasy == |
== Klasy == |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
* {{T|Łowca Demonów}} udało mu się ukończyć [[KUL]] z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli<ref>R.P.G.</ref>. |
* {{T|Łowca Demonów}} udało mu się ukończyć [[KUL]] z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli<ref>R.P.G.</ref>. |
||
==Atrybuty== |
== Atrybuty == |
||
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyło kilka statystyk: |
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG<ref>[[Haha|Hahahahaha]]</ref>, stworzyło kilka statystyk: |
||
*{{T|Atak}} statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
* {{T|Atak}} statystyka ta [[Kapitan Oczywisty|pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci]]. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza [[Rincewind|człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej]], a u barbarzyńcy anemika; |
||
*{{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]]; |
* {{T|Precyzja}} co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? [[N:NNNW|Tego nikt nie wie]]; |
||
*{{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
* {{T|Żywotność}} Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać; |
||
*{{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
* {{T|Obrona}} redukuje obrażenia jakie otrzymujesz<ref>Jakie to oryginalne...</ref>; |
||
*{{T|Siła woli}} im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]]. |
* {{T|Siła woli}} im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna [[aspiryna]]. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
||
{{Gry fabularne}} |
{{Gry fabularne}} |
||
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]] |
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]] |
Wersja z 22:19, 5 gru 2012
Ten artykuł jest w edycji i kogoś właśnie osłabiło w trakcie jego pisania. Aby go nie dobić, poczekaj aż wytrzeźwieje i dokończy swoją twórczość. Jeżeli trwałoby to zbyt długo, skontaktuj się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Mil'enden. |
Nastanie dzień, w którym nerdy porzucą swe dotychczasowe zajęcia. Zostawią rodziny, dziewczyny i konwenty fanów Star Trek'a. Diablo 3 powstanie!
- Stara jak
światDiablo 2 przepowiednia
Polski Związek Egzorcystów poleca.
- Rekomendacja na odwrocie pudełka
Szablon:T gra komputerowa z gatunku Hack'n'Slash. Jedna z tych, o których mówią pseudopsychologowie, nauczyciele-oszołomowie i inni demagodzy próbujący pokazać, że gry komputerowe to dzieło Szatana, które demoralizuje dziatwę, uczy zabijania i zmusza do oglądania Mody na sukces.
Klasy
Diablo, jak każda jemu podobna gra, ma kilka archetypów:
- Szablon:T miłośnik powieści fantasy, a w szczególności książek i opowiadań o Conanie Barbarzyńcy. Wzorem swego idola wyzbył się nadmiaru inteligencji i szkolił się w używaniu broni ciężkich. Idealna klasa dla dresiarzy.
- Szablon:T dokładne przeciwieństwo barbarzyńcy. Za młodu dostawał tęgie cięgi od kolegów, przez co był zmuszony nauczyć się magii. Kula ognia wymierzona w tyłek zwykle zniechęcała bandziorów, a jak zabawnie zwiewali....
- Szablon:T ojciec za młodu oddał go do klasztoru buddystów, z którego został wydalony. Obecnie jego hobby mocno odbiega od pacyfistycznych zasad jego zakonu - kolekcjonuje zęby pokonanych wrogów, przez co z całą pewnością nie pachnie przyjemnie.
- Szablon:T Kali nauczyć się magia. Kali umieć robić taka śmieszna ognista kulka. Kali móc zabijać potwory.
- Szablon:T udało mu się ukończyć KUL z wyróżnieniem pod kierunkiem wypędzania demonów. Obecnie przez to, że wszelkie siły zła zrobiły sobie wakacje, przeniósł się do innego wymiaru, aby dokonywać Radosnej Pacyfikacji Głupoli[1].
Atrybuty
Diablo, aby pokazać, że nie jest wcale gorsze od papierowych RPG[2], stworzyło kilka statystyk:
- Szablon:T statystyka ta pokazuje jak mocne są ataki twojej postaci. Co ciekawe jest wspólny zarówno dla umiejętności magicznych, jak i walki bronią białą i dystansową. Tak więc w przypadku maga wartość „1” oznacza człowieka o uzdolnieniach magicznych podobnych do uzdolnień ryby w kierunku wspinaczki górskiej, a u barbarzyńcy anemika;
- Szablon:T co ciekawe nie ma to najmniejszego wpływu na celowanie, a jedynie na możliwość zadawania trafień krytycznych. Jakim cudem? Tego nikt nie wie;
- Szablon:T Informuje ile czasu trzeba poświęcić, aby wykończyć torturami twoją postać;
- Szablon:T redukuje obrażenia jakie otrzymujesz[3];
- Szablon:T im większa jej wartość, tym więcej możesz rzucić zaklęć zanim będzie ci potrzebna aspiryna.
Przypisy
- ↑ R.P.G.
- ↑ Hahahahaha
- ↑ Jakie to oryginalne...