Szpieg (Team Fortress 2): Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Historia == |
== Historia == |
||
Zbyt dobrze ukrył akt urodzenia. Nie wiadomo, jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u [[Francja|Żabojadów]]. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się... E, o! Co ty |
Zbyt dobrze ukrył akt urodzenia. Nie wiadomo, jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u [[Francja|Żabojadów]]. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się... E, o! Co ty... |
||
*ciach* |
*ciach* |
||
Autor powyższego tekstu z niewyjaśnionych przyczyn nagle [[śmierć|padł]]. Zastąpi go więc kto inny. |
Autor powyższego tekstu z niewyjaśnionych przyczyn nagle [[śmierć|padł]]. Zastąpi go więc kto inny. |
||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
Szpieg korzysta z rewolwerów, noży, zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów<ref> |
Szpieg korzysta z rewolwerów, noży, zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów<ref>Które, zamiast podkładać bomby, rażą prądem budynki</ref> no i <del>pudełka papierosów</del> zestawu przebrań. Aby nim grać, trzeba być mega ogarniętym w FPS'ach, umieć się zakraść i szybko zwiać. Pod tym względem Szpieg przypomina [[Skaut(Team Fortress 2|tego z dubeltówką]]. |
||
=== Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem === |
=== Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem === |
||
* |
* Jeśli nie można grać Snajperem, wszyscy biorą Szpiega; |
||
* Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych; |
* Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych; |
||
* twój za{{Cenzura3}}sty pogrom wroga Grubym zakończy backstab; |
* twój za{{Cenzura3}}sty pogrom wroga Grubym zakończy backstab; |
||
* twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników; |
* twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników; |
||
* nooby oskarżają o czity każdego Spaja. |
* nooby oskarżają o czity każdego Spaja. |
||
=== Newbie/Noob gający Szpiegiem === |
=== Newbie/Noob gający Szpiegiem === |
||
* |
* Przebiera się na oczach wroga; |
||
* zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru; |
* zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru; |
||
* próbuje się przebrać mając Kłujkę Voodoo; |
* próbuje się przebrać mając Kłujkę Voodoo; |
||
* próbuje użyć Sapera na ludziach; |
* próbuje użyć Sapera na ludziach; |
||
* używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma [[Inżynier (Team Fortress 2)|Endżich]]; |
* używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma [[Inżynier (Team Fortress 2)|Endżich]]; |
||
* w Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz<ref> |
* w Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz<ref>Jeśli chodzi o nooba, wiadomo od czego później pełny jest czat...</ref>; |
||
* próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym; |
* próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym; |
||
* myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony. |
* myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony. |
||
=== Tró Pros grający Szpiegiem === |
=== Tró Pros grający Szpiegiem === |
||
* |
* Używa Zestawu Przebrań z minusem i Dzwonu Zmarłego; |
||
* sprzedaje Skautom Headshoty Ambasadorem; |
* sprzedaje Skautom Headshoty Ambasadorem; |
||
* może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę; |
* może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę; |
||
* w jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż; |
* w jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż; |
||
* dobija sapowane działko Grzechotnikiem. |
* dobija sapowane działko Grzechotnikiem. |
||
== Ciekawostki == |
== Ciekawostki == |
||
* Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość. Wszystko po to, by poderwać matkę Skauta; |
* Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość. Wszystko po to, by poderwać matkę Skauta; |
||
* Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę ''Peite Chou-Fleur''<ref> |
* Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę ''Peite Chou-Fleur''<ref>Mały kalafior?</ref>. Połowa społeczności przez to stwierdziła, że w relacjach między Szpiegiem a Matką Skauta nie chodzi tylko o [[seks|podtrzymanie gatunku]]. Druga połowa stwierdziła jednak, że to tylko po to, żeby im mózgi roz{{Cenzura3}}bać, bo wie, że patrzymy. |
||
* Umie mówić po |
* Umie mówić po francusku, amerykańsku, hiszpańsku i katalońsku. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
||
{{TF2}} |
|||
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]] |
Wersja z 17:51, 9 sie 2013
Szablon:T udaje dżentelmena. Kiepsko, bo przecież żaden szanujący się dżentelmen nie poszedłby ani do RED ani BLU, a tym bardziej nie wbił Ci noża w plecy w najmniej oczekiwanym momencie.
Historia
Zbyt dobrze ukrył akt urodzenia. Nie wiadomo, jak się nazywa, ani gdzie dokładnie się urodził. Wszystko, co można o tym powiedzieć, to to, że urodził się u Żabojadów. Wiadomo jednak, że wykazywał niezwykłe umiejętności skradania się... E, o! Co ty...
- ciach*
Autor powyższego tekstu z niewyjaśnionych przyczyn nagle padł. Zastąpi go więc kto inny.
Rozgrywka
Szpieg korzysta z rewolwerów, noży, zegarków czyniących go niewidzialnym, elektrosaperów[1] no i pudełka papierosów zestawu przebrań. Aby nim grać, trzeba być mega ogarniętym w FPS'ach, umieć się zakraść i szybko zwiać. Pod tym względem Szpieg przypomina tego z dubeltówką.
Niepisane prawa i zasady grą Szpiegiem
- Jeśli nie można grać Snajperem, wszyscy biorą Szpiega;
- Szpiega bierze się po to, by usunąć działka albo Grubych;
- twój zasty pogrom wroga Grubym zakończy backstab;
- twoja umiejętność gry Szpiegiem jest odwrotnie proporcjonalna do umiejętności gry Spaja przeciwników;
- nooby oskarżają o czity każdego Spaja.
Newbie/Noob gający Szpiegiem
- Przebiera się na oczach wroga;
- zamiast sapować działko strzela do niego z Rewolweru;
- próbuje się przebrać mając Kłujkę Voodoo;
- próbuje użyć Sapera na ludziach;
- używa Grzechotnika gdy u przeciwników nie ma Endżich;
- w Snajpera z Antyklingą nie strzela, a dźga tylko raz[2];
- próbuje użyć Zamrożonego Agenta będąc podpalonym;
- myśli, że Dzwon Zmarłego nie działa, kiedy go włącza, a nie został jeszcze trafiony.
Tró Pros grający Szpiegiem
- Używa Zestawu Przebrań z minusem i Dzwonu Zmarłego;
- sprzedaje Skautom Headshoty Ambasadorem;
- może się przebrać mając Ostateczną Nagrodę;
- w jednej ręce ma Rewolwer, w drugiej Nóż;
- dobija sapowane działko Grzechotnikiem.
Ciekawostki
- Nosi garnitur, nazwy jego broni mają wskazywać na uprzejmość. Wszystko po to, by poderwać matkę Skauta;
- Napisał i skomponował łagodnie brzmiącą piosenkę Peite Chou-Fleur[3]. Połowa społeczności przez to stwierdziła, że w relacjach między Szpiegiem a Matką Skauta nie chodzi tylko o podtrzymanie gatunku. Druga połowa stwierdziła jednak, że to tylko po to, żeby im mózgi rozbać, bo wie, że patrzymy.
- Umie mówić po francusku, amerykańsku, hiszpańsku i katalońsku.
Przypisy