The Elder Scrolls: Arena: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (obrazek)
M (co się akuratnie w oczy rzuciło)
Linia 22: Linia 22:
*{{t|Mroczne Elfy|Dunmerowie}}pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych.
*{{t|Mroczne Elfy|Dunmerowie}}pochodzą z [[The Elder Scrolls III: Morrowind|Morrowind]] i nie lubią obcych.
*{{t|Nordowie}}lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]].
*{{t|Nordowie}}lubią ciężkie topory i nie lubią magii. Pochodzą ze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|Skyrim]].
*{{t|Redguardzi}}arabowie do wynajęcia
*{{t|Redguardzi}}arabowie do wynajęcia.
*{{t|Argonianie}}wynik zoofilii, jaszcuro-ludzie
*{{t|Argonianie}}wynik zoofilii, jaszcuro-ludzie.
*{{t|Khajjici}}też wynik zoofilii, tym razem w roli głównej mamy koty.
*{{t|Khajjici}}też wynik zoofilii, tym razem w roli głównej mamy koty.


== Ważne lokacje z gry ==
== Ważne lokacje z gry ==
*{{t|Więzienie}}Też nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.

*{{t|Więźienie}}Też nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
*{{t|Fang lair}}Taki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
*{{t|Fang lair}}Taki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
*{{t|Labirynthian<ref>W grze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|TES V: Skyrim]] mamy okazję znowu odwiedzić to miejsce w wątku akademii w zimowej twierdzy</ref>}}Fajny labirynt, w prowincji Skyrim.
*{{t|Labirynthian<ref>W grze [[The Elder Scrolls V: Skyrim|TES V: Skyrim]] mamy okazję znowu odwiedzić to miejsce w wątku akademii w zimowej twierdzy</ref>}}Fajny labirynt, w prowincji Skyrim.
*{{t|Elden Grove}}Połączenie zamku i domku Hobbita, w prowincji Valenwood.
*{{t|Elden Grove}}Połączenie zamku i domku Hobbita, w prowincji Valenwood.
*{{t|The Halls of Colossus}} Taki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi
*{{t|The Halls of Colossus}} Taki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi.
*{{t|Crystal Tower}} Kryształowa wieża, w prowincji wysp Summerset
*{{t|Crystal Tower}} Kryształowa wieża, w prowincji wysp Summerset.
*{{t|Crypt of Hearts}} Krypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka.
*{{t|Crypt of Hearts}} Krypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka.
*{{t|Murkwood}}Sam tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem.
*{{t|Murkwood}}Sam tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem.
Linia 39: Linia 38:
[[Plik:Imperial Palace.png|200px|right|thumb|Moskwa, Towarzyszu]]
[[Plik:Imperial Palace.png|200px|right|thumb|Moskwa, Towarzyszu]]
*{{t|The Imperial Palace (Cesarski Pałac)}} Wreszcie po lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do [[Moskwa|Moskwy]] i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować wtedy nasz Führer ginie a Stalin zostaje uwolniony.
*{{t|The Imperial Palace (Cesarski Pałac)}} Wreszcie po lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do [[Moskwa|Moskwy]] i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować wtedy nasz Führer ginie a Stalin zostaje uwolniony.



== Oznaki uzależnienia ==
== Oznaki uzależnienia ==
* Idziesz do kościoła po miksturki.
* Idziesz do kościoła po miksturki.
* Idziesz spać tylko po to żeby zobaczyć ducha.
* Idziesz spać tylko po to, żeby zobaczyć ducha.
* W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy
* W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy.




{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 21:34, 12 mar 2014

Przepiękne Menu Gry

Szablon:Tpierwsza część słynnych Zwojów dziada The Elder Scrolls firmy Bethesda.

Fabuła

Zły, niedobry Führer porywa Towarzysza Stalina i sam obejmuje dowództwo w ZSRR. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w łagrze oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i komuchy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.

Pojawiamy się w prowincji, z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój[1],a następnie zasnąć. Znowu jednak odwiedzi nas duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Hitler umiera i Stalin zostaje uwolniony!

Postacie

Rasy

Brama więzienna

Ważne lokacje z gry

  • Szablon:TTeż nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
  • Szablon:TTaki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
  • Szablon:TFajny labirynt, w prowincji Skyrim.
  • Szablon:TPołączenie zamku i domku Hobbita, w prowincji Valenwood.
  • Szablon:T Taki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi.
  • Szablon:T Kryształowa wieża, w prowincji wysp Summerset.
  • Szablon:T Krypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka.
  • Szablon:TSam tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem.
  • Szablon:TDungeon w czerwonej górze, znajduje się w Morrowind, i jest przyszłą cytadelą dagoth ura.
Moskwa, Towarzyszu
  • Szablon:T Wreszcie po lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do Moskwy i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować wtedy nasz Führer ginie a Stalin zostaje uwolniony.

Oznaki uzależnienia

  • Idziesz do kościoła po miksturki.
  • Idziesz spać tylko po to, żeby zobaczyć ducha.
  • W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy.

Przypisy

  1. Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione. Biedni bezdomni...