Armia robotów Graya Manna: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 10: | Linia 10: | ||
- Mecha-Inżynier ma 4 razy więcej HP niż jego ludzki odpowiednik. |
- Mecha-Inżynier ma 4 razy więcej HP niż jego ludzki odpowiednik. |
||
- Jest 99,9% szansy, że Buster zniszczy ci działko, kiedy akurat jesteś daleko od swojej kampy |
- Jest 99,9% szansy, że Buster zniszczy ci działko, kiedy akurat jesteś daleko od swojej kampy. |
||
- Czołg zawsze zostaję zniszczony, kiedy akurat wrzuca bombę. |
- Czołg zawsze zostaję zniszczony, kiedy akurat wrzuca bombę. |
Wersja z 20:02, 9 kwi 2014
Szablon:T szajka nieskończoności zakutych łbów i kilku innych maszyn zaprojektowanych, wykonanych i kontrolowanych właśnie przez Graya Manna i jego córkę Oliwię. Roboty te mają za zadanie zamordowanie, zgwałcenie, zaoranie i posolenie dziewięciu[1] najemników wcześniej zatrudnionych przez BLU i RED.
Historia, czyli po co to wszystko
Gray, trzeci po Blutarchu i Redmondzie syn Zepheniaha Manna, był najinteligentniejszym[2] z rodzinki, gdyż nauczył się mówić zanim się urodził. Wkurzony tym jego ojciec postanowił go zabić, ale przeszkodził mu w tym dziki orzeł, który porwał małego Graya. Kiedy dorósł, zabił własną orędowniczkę, włączając w to jej dzieci, po czym przyczołgał się z powrotem do cywilizacji i zbudował tam konkurencję dla BLU i RED, Gray Gravel Company. Kilka lat później dowiedział się o swoim pochodzeniu, po czym starał się dostać od swojego ojca cudowny żwir[3], szantażując go. Kiedy zauważył, że to nic nie da, zbudował armię robotów, by wchłonąć RED i BLU. Redmond i Blutarch zorientowali się w porę, niestety, nie tak, jak ich najemnicy, którzy chyba mieli rozkminy. Po kilku nieudanych próbach bracia zwolnili ich wszystkich, przypłacając to życiem. Zwolnionych najemników zatrudnił w Mann Co. sam Saxton Hale, który nie miał czasu na walkę z robotami[4]. Ot cała historia.
Prawdy o robotach Graya Manna
- Ich sztuczna inteligencja to jakaś kpina.
- Robotyczni Snajperzy nigdy nie zrobią hedszota.
- Mecha-Inżynier ma 4 razy więcej HP niż jego ludzki odpowiednik.
- Jest 99,9% szansy, że Buster zniszczy ci działko, kiedy akurat jesteś daleko od swojej kampy.
- Czołg zawsze zostaję zniszczony, kiedy akurat wrzuca bombę.
==Mann vs. Machine Roboty od czasu do czasu spróbują zaatakować jedną z około 6 mapek, a dokładniej wrzucić bombę. Punktów broni 6 śmiałków z RED. Fal jest 6-7; a poziomów trudności 4: - Normalny - wbrew nazwie najłatwiejszy poziom. Żeby przegrać w nim, trzeba naaprawde się postarać (chociaż nooby w na nim przegrywają). - Średni - podobny do średniego, ale jest więcej gigantów i czołgów. - Zaawansowany - pierwszy poziom z trudniejszych. Gdy przegrywasz, to raczej wina noobskiej drużyny, a niżeli twoja. - 'Ekspercki - tylko dla pr0. Nooby czasem na niego wchodzą i denerwują każdego ogarniętego gracza.
Robotyczne wersję graczy
- Robo-Skaut - ten sam arogancki typ. Czasem mają Bonka, Piaskuna lub Siłe Natury.
- Super Skaut/Scout of Steel/Makrelaman - szybki ogromny skaut denerwujący całą drużynę. Psuje każdą falę, chyba że ktoś gra pyrem.
- Robo-Żołnierz - tym razem nie kocha Ameryki, ale swoją własną armię. Czasem są ogromni i mają kryty, lub mali i mają sztandar chwały.
- W+M1-Pyro - taki sam jak w normalnej grze
- Pyro Puszer - pajro z pistoletem flarowym. Niesamowicie wkurwia.
- Demonajt - raszujący z Wyszczerbem, który daję mu aż 3 sekundy krytów po zabiciu. Zawsze leje się ich z dystansu.
- Robo-Demoman - Granatnikowy maniak. Czasem bywa duży, ale zawsze jest i tak wkurwiający.
- Sentry Buster - przekleństwo inżynierów-n00bów. Niewielu wie, że to Demoman.
- Wrestler - gruby z rękawicami bokserskimi, którego nadal się leje z dystansu... (nie ma to jak sensowny przeciwnik)
- Stalowo-Rękawicowy - kolejny wrestler, którego tym razem trudniej rozwalić.
- Ciężko-zbrojny - towarzysz z Minigunem, a okazjonalnie z Wejściem Smoka.
- Deflektor - Badass z mapy Bigrock. Jego minigun ma większy damage. Często towarzyszy mu wielki medyk, którego trudno zabić.
- Mecha Engineer - Robotyczny Endżi, robi działka, teleporty i ma 4x więcej życia niż normalny endżi. Nie robi zasobników<ref>
- Über(sturmbannführer)Medyk - daję ubera robotom, ale szybciej ginie...
- Kłik-Fiks - robomedyk liżący dupę zazwyczaj Grubym, lub Żołnierzom
- Łucznik - jedyny snajper umiejący strzelać heady (ale tylko okazjonalnie)
- Snajper - nie umie strzelać headów, a z jego lunety wylatuję wyraźne światełko (to ma być snajper?), od czasu do czasu cię wkurwią.
- Robo-Usypiacz - Snajper z usypiaczem (nadal bez headów)
- Szpieg - przełom w francuskiej technologii. Na ekspercie mają dzwon zmarłego.
Przypisy
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.