The Elder Scrolls: Arena: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:menu.png|250px|right|thumb|Przepiękne menu gry]]
[[Plik:menu.png|250px|thumb|Przepiękne menu gry]]
{{t}}pierwsza część słynnych <s>''Zwojów dziada''</s> ''The Elder Scrolls'' firmy Bethesda.
{{t}}pierwsza część słynnych <s>''Zwojów dziada''</s> ''The Elder Scrolls'' firmy Bethesda.


Linia 14: Linia 14:


== Rasy ==
== Rasy ==
[[Plik:JumpGate.jpg|250px|right|thumb|Brama więzienna]]
[[Plik:JumpGate.jpg|250px|thumb|Brama więzienna]]
*{{t|Wysokie elfy|Altmerowie}}są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus.
*{{t|Wysokie elfy|Altmerowie}}są wysocy i nie lubią komunistów. Chodzą w sukienkach i bawią się w Hokus-pokus.
*{{t|Leślne elfy|Bosmerowie}}są niscy i lubią łuki.
*{{t|Leślne elfy|Bosmerowie}}są niscy i lubią łuki.
Linia 27: Linia 27:


== Ważne lokacje z gry ==
== Ważne lokacje z gry ==
[[Plik:Imperial Palace.png|250px|right|thumb|Moskwa, towarzyszu]]
[[Plik:Imperial Palace.png|250px|thumb|Moskwa, towarzyszu]]
*{{t|Więzienie}} nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
*{{t|Więzienie}} nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
*{{t|Fang lair}}taki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
*{{t|Fang lair}}taki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.

Wersja z 11:50, 29 sty 2017

Przepiękne menu gry

Szablon:Tpierwsza część słynnych Zwojów dziada The Elder Scrolls firmy Bethesda.

Fabuła

Zły, niedobry Führer porywa Towarzysza Stalina i sam obejmuje dowództwo w ZSRR. Oczywiście, ktoś musi wtykać nos w nie swoje sprawy i obudzić naszego bohatera w łagrze oraz kazać nam odzyskać naszego władcę. Nasz bohater, wkurzony na cały świat że został obudzony, znajduje na swojej pryczy rubinowy klucz który pasuje do drzwi. Niestety naszego bohatera atakują szczury, gobliny i komuchy. Szczęśliwym trafem udaje nam się dotrzeć do drzwi, i uciec z więzienia.

Pojawiamy się w prowincji, z której pochodzimy i możemy robić co tylko zechcemy, ale najlepiej udać się do karczmy i kupić pokój[1],a następnie zasnąć. Znowu jednak odwiedzi nas duch i każe nam odzyskać jego laskę do podpierania. Musimy więc latać po całym świecie, i zabijać wszystkie potwory jakie tylko znajdziemy oraz, co najważniejsze, znaleźć kawałki laski naszego kolegi. Kiedy je znajdziemy uruchomi nam się cut-scenka i zobaczymy jak Hitler umiera i Stalin zostaje uwolniony!

Postacie

Rasy

Brama więzienna

Ważne lokacje z gry

Moskwa, towarzyszu
  • Szablon:T nazywany łagrem, tam zaczynasz grę.
  • Szablon:Ttaki średniawy zamek z kawałkiem laski naszego przyjaciela.
  • Szablon:TFajny labirynt, w prowincji Skyrim.
  • Szablon:Tpołączenie zamku i domku Hobbita w prowincji Valenwood.
  • Szablon:Ttaki fajne koloseum, w prowincji koto-ludzi.
  • Szablon:Tkryształowa wieża w prowincji wysp Summerset.
  • Szablon:Tkrypta serc, z daleka wygląda jak zamek z czaszka.
  • Szablon:Tsam Tolkien wzorował się na tym wymyślając Mirkwood (Mroczną puszczę), skoro przenosimy się na czarne bagna (black marsh) to i sam dungeon musi być bagnem.
  • Szablon:Tdungeon w czerwonej górze, znajduje się w Morrowind i jest przyszłą cytadelą dagoth ura.
  • Szablon:Tpo lataniu po wszystkich prowincjach ZSRR, nasza droga zawitała do Moskwy i możemy uwolnić towarzysza Stalina. W środku nie trzeba walczyć z Führerem, nie pokonamy go, trzeba dobiec do takiego klejnotu i go aktywować. Wtedy nasz Führer ginie, a Stalin zostaje uwolniony.

Oznaki uzależnienia

  • Idziesz do kościoła po miksturki.
  • Idziesz spać tylko po to, żeby zobaczyć ducha.
  • W pałacu prezydenckim widzisz tajne przejścia i wyspy pośrodku lawy.

Przypisy

  1. Bez kupienia pokoju nie mamy się gdzie wyspać a spanie na ziemi w kartonie jest zabronione. Biedni bezdomni...