Silnik: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Grzeeesiek. Ofiarą rewertu jest 46.204.110.211.) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* '''parowy''' - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa, |
* '''parowy''' - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa, |
||
* '''ekologiczny''' - np. [[koń]] - jak nie dasz mu jeść, to nie działa, |
* '''ekologiczny''' - np. [[koń]] - jak nie dasz mu jeść, to nie działa, |
||
* '''hybrydowy''' - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa. |
|||
* '''Sil-nick'''- bardzo silny nick/nik (jak kto woli) |
|||
== Naprawa silnika/motóra == |
== Naprawa silnika/motóra == |
Wersja z 19:34, 20 cze 2012
Wrrrrrrrrrrr !!!
- Silnik/Motór o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.
Bóg wybacza, Silnik Motór nigdy!!!
- Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.
Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik/Motór ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga.
Rodzaje silników/motórów
- elektryczny - częściej kopie niż działa,
- spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
- parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
- ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
- hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.
Naprawa silnika/motóra
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta/motóra do silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.
Różnica pomiędzy naprawą silnika/motóra a komputera
Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika/motóra nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...