Silnik: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Del Pacino. Ofiarą rewertu jest 178.43.66.144.) |
Tymkomon24 (dyskusja • edycje) |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
* '''ekologiczny''' - np. [[koń]] - jak nie dasz mu jeść, to nie działa, |
* '''ekologiczny''' - np. [[koń]] - jak nie dasz mu jeść, to nie działa, |
||
* '''hybrydowy''' - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa. |
* '''hybrydowy''' - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa. |
||
* '''gazowy''' - tankujesz go za 2 zł z chakiem i co z tego, jak i tak walnie z rury wszystkim co w niego wlałeś i nie działa. |
|||
== Naprawa silnika == |
== Naprawa silnika == |
Wersja z 22:12, 23 cze 2012
Wrrrrrrrrrrr !!!
- Silnik o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.
Bóg wybacza, Motór nigdy!!!
- Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.
Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał.
Rodzaje silników
- elektryczny - częściej kopie niż działa, a jak działa to kopie,
- spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
- parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
- ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
- hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.
- gazowy - tankujesz go za 2 zł z chakiem i co z tego, jak i tak walnie z rury wszystkim co w niego wlałeś i nie działa.
Naprawa silnika
Naprawa wszelkiego rodzaju silników odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokręta silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika.
Różnica pomiędzy naprawą silnika a komputera
Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...