Adrian Sutil: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (poprawa {{sur}})
M (Naprawa linków)
Linia 3: Linia 3:
{{cytat|'''Adrian Sutil''' zdjął kask, tą swoją balakladę|Andrzej Borowczyk z zaciekawieniem obserwuje jak '''Adrian Sutil''' obnaża się na poboczu}}
{{cytat|'''Adrian Sutil''' zdjął kask, tą swoją balakladę|Andrzej Borowczyk z zaciekawieniem obserwuje jak '''Adrian Sutil''' obnaża się na poboczu}}
[[Plik:Sutil hamilton.jpg|thumb|right|250px|Adi w niedwuznacznej sytuacji z [[Lewis Hamilton|Lewisem Hamiltonem]]]]
[[Plik:Sutil hamilton.jpg|thumb|right|250px|Adi w niedwuznacznej sytuacji z [[Lewis Hamilton|Lewisem Hamiltonem]]]]
{{t|Adrian Sutil|ur. [[11 stycznia]] [[1983]] na [[Niemcy|terenach zamieszkałych przez Niemców]]}}niemiecki [[kierowca]] wyścigowy znany z tego że od początku jeździ w zespołach skazanych na porażkę, chociaż to w ostatnim czasie się zmieniło - Boże miej nas w swojej opiece!
{{t|Adrian Sutil|ur. [[szablon:11 stycznia|11 stycznia]] [[1983]] na [[Niemcy|terenach zamieszkałych przez Niemców]]}}niemiecki [[kierowcy|kierowca]] wyścigowy znany z tego że od początku jeździ w zespołach skazanych na porażkę, chociaż to w ostatnim czasie się zmieniło - Boże miej nas w swojej opiece!


== Kariera ==
== Kariera ==
Linia 9: Linia 9:


== Formuła 1 ==
== Formuła 1 ==
Ze względu na to, że był bardzo tani i umiał jeździć wszystkim co wygląda jak bolid, rosyjski milioner przygarnął go jako trzeciego kierowcę swojego nędznego zespołu [[Formuła 1|Formuły Jeden]], zbudowanego na bazie równie ubogiego Jordana. Od czasu do czasu w piątki, gdy nikt nie patrzył, wsiadał do bolidu i robił ślimacze kółka wokół toru. Jego żółwie tempo nie dawało mu żadnych szans na angaż w charakterze etatowego kierowcy. Dopiero gdy Tiago Monteiro odszedł z zespołu zirytowany żenującymi osiągami, a rosyjskiemu bogaczowi znudziła się nowa zabawka i odsprzedał ją [[Spyker|Holendrom]], zdesperowany zarząd posadził go za kółkiem obok nieobliczalnego [[Christijan Albers|Christijana Albersa]].
Ze względu na to, że był bardzo tani i umiał jeździć wszystkim co wygląda jak bolid, rosyjski milioner przygarnął go jako trzeciego kierowcę swojego nędznego zespołu [[Formuła 1|Formuły Jeden]], zbudowanego na bazie równie ubogiego Jordana. Od czasu do czasu w piątki, gdy nikt nie patrzył, wsiadał do bolidu i robił ślimacze kółka wokół toru. Jego żółwie tempo nie dawało mu żadnych szans na angaż w charakterze etatowego kierowcy. Dopiero gdy Tiago Monteiro odszedł z zespołu zirytowany żenującymi osiągami, a rosyjskiemu bogaczowi znudziła się nowa zabawka i odsprzedał ją [[Force India|Holendrom]], zdesperowany zarząd posadził go za kółkiem obok nieobliczalnego [[Christijan Albers|Christijana Albersa]].


Już w pierwszym wyścigu sezonu pokazał nadzwyczajne zdolności do obijania się o innych, wdając się w kolizję z kierowcą z gorszego ([[Super Aguri|co, o dziwo, było możliwe]]) zespołu. Potem było kilka ostatnich miejsc przeplatanych z efektownymi stłuczkami i awariami. W Japonii, gdzie jako mistrz tutejszej serii czuł się jak u siebie, Sutil fartownie zdobył swój pierwszy punkt (i jedyny dla [[Spyker]]a), bo kierowca Red Bulla nie umiał dobrze oszukiwać.
Już w pierwszym wyścigu sezonu pokazał nadzwyczajne zdolności do obijania się o innych, wdając się w kolizję z kierowcą z gorszego ([[Super Aguri|co, o dziwo, było możliwe]]) zespołu. Potem było kilka ostatnich miejsc przeplatanych z efektownymi stłuczkami i awariami. W Japonii, gdzie jako mistrz tutejszej serii czuł się jak u siebie, Sutil fartownie zdobył swój pierwszy punkt (i jedyny dla [[Force India|Spykera]]), bo kierowca Red Bulla nie umiał dobrze oszukiwać.


W Monako (już dla [[Force India|Hinduskiej Siły]]) jechał fartownie na czwartej pozycji, ale [[Kimi Raikkonen|Kimas]] wjechał mu w tyłek, gdy wytaczał się z tunelu. Poszkodowany Adrian pokuśtykał do boksu, gdzie wybuchł rzęsistym płaczem. Groźny Fin jednak ukończył wyścig, choć dopiero na 9 pozycji.
W Monako (już dla [[Force India|Hinduskiej Siły]]) jechał fartownie na czwartej pozycji, ale [[Kimi Räikkönen|Kimas]] wjechał mu w tyłek, gdy wytaczał się z tunelu. Poszkodowany Adrian pokuśtykał do boksu, gdzie wybuchł rzęsistym płaczem. Groźny Fin jednak ukończył wyścig, choć dopiero na 9 pozycji.


Podczas 2009 r. – o dziwo nadal w [[Force India]] – reprezentował normalny dla niego poziom, plasując się za pierwszą dziesiątką. Dziełem przypadku można uznać czwarte miejsce we Włoszech po tym jak pozazdrościł [[Giancarlo Fisichella|swojemu koledze z zespołu]] sukcesu.
Podczas 2009 r. – o dziwo nadal w [[Force India]] – reprezentował normalny dla niego poziom, plasując się za pierwszą dziesiątką. Dziełem przypadku można uznać czwarte miejsce we Włoszech po tym jak pozazdrościł [[Giancarlo Fisichella|swojemu koledze z zespołu]] sukcesu.

Wersja z 13:35, 31 sie 2013

Adrian Sutil dubluje Lucę di Grassiego

Andrzej Borowczyk podczas GP Hiszpanii 2010. Adrian Sutil chciałby żeby to była prawda

Adrian Sutil zdjął kask, tą swoją balakladę

Andrzej Borowczyk z zaciekawieniem obserwuje jak Adrian Sutil obnaża się na poboczu
Adi w niedwuznacznej sytuacji z Lewisem Hamiltonem

Szablon:Tniemiecki kierowca wyścigowy znany z tego że od początku jeździ w zespołach skazanych na porażkę, chociaż to w ostatnim czasie się zmieniło - Boże miej nas w swojej opiece!

Kariera

Adrian coś późno się zorientował, że ma wybitny talent do szybkiej jazdy, bo dopiero w wieku 14 lat rozpoczął swoją karierę wyścigową. Ponieważ w Niemczech dostawał baty od dużo młodszych kierowców, postanowił skoczyć do Szwajcarii, gdzie bez problemu rozgromił kierowców najwolniejszej nacji świata. Potem w 2003 r. wrócił do Niemiec, by w Formule BMW okazać się niewiele lepszym od reszty niemieckich młodzików, i dopiero w 2005 roku udało mu się walczyć łeb w łeb z niejakim Lewisem Hamiltonem. W 2006 roku pojechał do Japonii ścigając się z tamtejszymi kamikadze w Formule 3 (z którymi jako jedyny nierozbijający się kierowca wygrał) i zdobywając w tym samym roku trzecie miejsce w Grand Prix Kakao.

Formuła 1

Ze względu na to, że był bardzo tani i umiał jeździć wszystkim co wygląda jak bolid, rosyjski milioner przygarnął go jako trzeciego kierowcę swojego nędznego zespołu Formuły Jeden, zbudowanego na bazie równie ubogiego Jordana. Od czasu do czasu w piątki, gdy nikt nie patrzył, wsiadał do bolidu i robił ślimacze kółka wokół toru. Jego żółwie tempo nie dawało mu żadnych szans na angaż w charakterze etatowego kierowcy. Dopiero gdy Tiago Monteiro odszedł z zespołu zirytowany żenującymi osiągami, a rosyjskiemu bogaczowi znudziła się nowa zabawka i odsprzedał ją Holendrom, zdesperowany zarząd posadził go za kółkiem obok nieobliczalnego Christijana Albersa.

Już w pierwszym wyścigu sezonu pokazał nadzwyczajne zdolności do obijania się o innych, wdając się w kolizję z kierowcą z gorszego (co, o dziwo, było możliwe) zespołu. Potem było kilka ostatnich miejsc przeplatanych z efektownymi stłuczkami i awariami. W Japonii, gdzie jako mistrz tutejszej serii czuł się jak u siebie, Sutil fartownie zdobył swój pierwszy punkt (i jedyny dla Spykera), bo kierowca Red Bulla nie umiał dobrze oszukiwać.

W Monako (już dla Hinduskiej Siły) jechał fartownie na czwartej pozycji, ale Kimas wjechał mu w tyłek, gdy wytaczał się z tunelu. Poszkodowany Adrian pokuśtykał do boksu, gdzie wybuchł rzęsistym płaczem. Groźny Fin jednak ukończył wyścig, choć dopiero na 9 pozycji.

Podczas 2009 r. – o dziwo nadal w Force India – reprezentował normalny dla niego poziom, plasując się za pierwszą dziesiątką. Dziełem przypadku można uznać czwarte miejsce we Włoszech po tym jak pozazdrościł swojemu koledze z zespołu sukcesu.

Rok 2010 pozwala mu punktować częściej, jako że teraz punkty są przyznawane za pierwsze 10 miejsc.