Konsument: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
M (redakcja)
Linia 1: Linia 1:
'''Konsument''' - inteligentny, światły [[obywatel]] każdego [[kraj|kraju]]; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne [[przemyślenia]] na każdy [[temat]].
'''Konsument''' inteligentny, światły [[obywatel]] każdego [[kraj|kraju]]; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne [[przemyślenia]] na każdy [[temat]].


'''Konsument''' jest przykładem idealnego, wzorowego [[obywatel|obywatela]] kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.


W Polsce, '''konsument''', z reguły po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie [[telewizja|telewizji]] [[TVN24]]. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt]] oraz [[Super Express]]. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki [[baton]] kupić: czy [[Mars]]a, czy [[Snickers]]a? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawde wierzy, że [[Sprite]] gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.
----
[[Konsument]] jest przykładem idealnego, wzorowego [[obywatel|obywatela]] kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny - gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.


Ulubionym zajęciem '''konsumenta''' jest jedzenie hamburgerów z [[McDonald's|McDonald'sa]], popijanie ich [[Cola|Colą]], słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat [[Polska|Polskiej]] Zjednoczonej Partii [[PiS|Nic Nie Robiącej]].
W Polsce, [[konsument]], z reguły - po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. [[Konsument]] ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, jego własne zdanie, jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów opisujących sytuację w kraju na antenie [[telewizja|telewizji]] [[TVN24]]. [[Konsument]] czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt]] oraz [[Super Express]]. [[Konsument]] myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki [[baton]] kupić: czy [[Mars|Marsa]], czy [[Snickers|Snickersa]]? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. [[Konsument]] naprawde wierzy, że [[Sprite]] gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.

Ulubionym zajęciem [[konsument|konsumenta]] jest jedzenie hamburgerów z [[McDonald's|McDonald'sa]], popijanie ich [[Cola|Colą]], słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat [[Polska|Polskiej]] Zjednoczonej Partii [[PiS|Nic Nie Robiącej]]

Pojęcie [[konsument|konsumenta]] jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[ZSRR]] a [[USA|amerykańcami]].


Pojęcie '''konsumenta''' jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[ZSRR]] a [[USA|amerykańcami]].


[[Kategoria:Ludzie]]
[[Kategoria:Socjologia]]
[[Kategoria:Socjologia]]

Wersja z 23:29, 8 sie 2006

Konsument – inteligentny, światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat.

Konsument jest przykładem idealnego, wzorowego obywatela kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny – gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.

W Polsce, konsument, z reguły – po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak Biedronka, czy Lidl. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji TVN24. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: Fakt oraz Super Express. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawde wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że Renata Beger jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.

Ulubionym zajęciem konsumenta jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji Radia BZDET traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii Nic Nie Robiącej.

Pojęcie konsumenta jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między ZSRR a amerykańcami.