Poradnik:Jak zdenerwować nauczyciela: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
M Znaczniki: rewert edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Jak zdenerwować nauczyciela''' – poradnik. |
'''Jak zdenerwować nauczyciela''' – poradnik. |
||
[[Plik: |
[[Plik:Szkoła w Piekle.png|thumb|I wszystko jasne. Nic dziwnego, że chcesz wnerwić personel takiego miejsca]] |
||
Witaj. A więc chcesz doprowadzić personel [[Szkoła|szkoły]] do furii. Dzięki temu poradnikowi przyjdzie Ci to z łatwością. |
Witaj. A więc chcesz doprowadzić personel [[Szkoła|szkoły]] do furii. Dzięki temu poradnikowi przyjdzie Ci to z łatwością. |
||
== Przygotuj |
== Przygotuj == |
||
# 100 gumek-recepturek; |
# 100 gumek-recepturek; |
||
# 20 paczek gum do żucia; |
# 20 paczek gum do żucia; |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
# Żuj na lekcji gumy. |
# Żuj na lekcji gumy. |
||
# Przyklejaj je pod ławkę. |
# Przyklejaj je pod ławkę. |
||
# Czekaj, aż [[ |
# Czekaj, aż [[nauczyciele]] i [[Sprzątaczka|sprzątaczki]] to wykryją. |
||
# Zwal wszystko na kolegę z ławki. |
# Zwal wszystko na kolegę z ławki. |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Proste w wykonaniu. |
* Proste w wykonaniu. |
||
* Stopień zdenerwowania jest zależny od ilości, nerwów sprzątaczki i czasu, jaki poświęci na usuwanie gum. |
* Stopień zdenerwowania jest zależny od ilości, nerwów sprzątaczki i czasu, jaki poświęci na usuwanie gum. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Nauczyciele mogą uwierzyć koledze, gdy będzie się wypierał. |
* Nauczyciele mogą uwierzyć koledze, gdy będzie się wypierał. |
||
* Możesz stracić kolegów. |
* Możesz stracić kolegów. |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
* <s>Żadna</s> Nie każda sprzątaczka interesuje się gumami pod ławką. |
* <s>Żadna</s> Nie każda sprzątaczka interesuje się gumami pod ławką. |
||
== Pinezki na krześle [[nauczyciel |
== Pinezki na krześle [[nauczyciel]]a == |
||
# Przed lekcją wbij kilka pinezek w krzesło nauczyciela (uważaj, żeby nikt Cię nie zauważył!). |
# Przed lekcją wbij kilka pinezek w krzesło nauczyciela (uważaj, żeby nikt Cię nie zauważył!). |
||
# Wyjdź z klasy i czekaj na lekcję. |
# Wyjdź z klasy i czekaj na lekcję. |
||
# Po dzwonku usiądź w swojej ławce… |
# Po dzwonku usiądź w swojej ławce… |
||
# …i obserwuj, jak nauczyciel siada na „kolczastym krześle”. |
# …i obserwuj, jak nauczyciel siada na „kolczastym krześle”. |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Dość proste w wykonaniu. |
* Dość proste w wykonaniu. |
||
* Furia nauczyciela powinna być napisana tak: <big><big><big>'''FURIA'''</big></big></big>. |
* Furia nauczyciela powinna być napisana tak: <big><big><big>'''FURIA'''</big></big></big>. |
||
* Pinezki nie kosztują prawie wcale. |
* Pinezki nie kosztują prawie wcale. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Ktoś może Cię nakryć, jak wbijasz pinezki… w [[Gra:Gra|Grze]] trafiłbyś na [[Gra:Strona 86|tę stronę]]. |
* Ktoś może Cię nakryć, jak wbijasz pinezki… w [[Gra:Gra|Grze]] trafiłbyś na [[Gra:Strona 86|tę stronę]]. |
||
* Nauczyciel może zauważyć, jak się śmiejesz, [[Śmierć|a wtedy…]] |
* Nauczyciel może zauważyć, jak się śmiejesz, [[Śmierć|a wtedy…]] |
||
Linia 44: | Linia 44: | ||
# Strzelasz do nauczyciela gumkami-recepturkami. |
# Strzelasz do nauczyciela gumkami-recepturkami. |
||
# Zwalasz na kolegę. |
# Zwalasz na kolegę. |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Metoda jest banalna, więc każdy ją zrozumie. |
* Metoda jest banalna, więc każdy ją zrozumie. |
||
* Wywołuje u nauczyciela furię. |
* Wywołuje u nauczyciela furię. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Nauczyciele mogą uwierzyć koledze. |
* Nauczyciele mogą uwierzyć koledze. |
||
* Możesz stracić kolegów. |
* Możesz stracić kolegów. |
||
Linia 54: | Linia 54: | ||
== Strzelanie papierowymi kulkami == |
== Strzelanie papierowymi kulkami == |
||
[[Plik:Kulkapapier.png|thumb|Oto kulka z papieru. Wygląda znajomo, prawda? To rzucaj nią! (Tylko nie monitorem!)]] |
[[Plik:Kulkapapier.png|thumb|Oto kulka z papieru. Wygląda znajomo, prawda? To rzucaj nią! (Tylko nie monitorem!)]] |
||
# Wyrywasz z [[ |
# Wyrywasz z [[zeszyt]]u kawałek kartki. |
||
# Zgniatasz w niedużą kulkę. |
# Zgniatasz w niedużą kulkę. |
||
# Plujesz na kulkę. |
# Plujesz na kulkę. |
||
# Kładziesz kulkę na [[Linijka|linijkę]]. |
# Kładziesz kulkę na [[Linijka|linijkę]]. |
||
# Zginasz linijkę i puszczasz. |
# Zginasz linijkę i puszczasz. |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Przy dobrym strzale kulka przyklei się do sufitu. |
* Przy dobrym strzale kulka przyklei się do sufitu. |
||
* Trafienie w nauczyciela wywoła u niego furię. |
* Trafienie w nauczyciela wywoła u niego furię. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Na sufit niewielu patrzy. |
* Na sufit niewielu patrzy. |
||
* Nauczyciel może nie poczuć trafienia. |
* Nauczyciel może nie poczuć trafienia. |
||
Linia 69: | Linia 69: | ||
== Rzut pająkiem == |
== Rzut pająkiem == |
||
[[Plik:Kujon.svg|thumb|W takich należy rzucać, jak decydujesz się na rzucanie pająkiem w ucznia!]] |
[[Plik:Kujon.svg|thumb|W takich należy rzucać, jak decydujesz się na rzucanie pająkiem w ucznia!]] |
||
# Rzucasz [[ |
# Rzucasz [[pająk]]iem w nauczyciela/ucznia (najlepiej pupila, inaczej efekt jest słaby). |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Panika dziewczyn oraz celu. |
* Panika dziewczyn oraz celu. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Można chybić. |
* Można chybić. |
||
* Może oberwać przyjaciel. |
* Może oberwać przyjaciel. |
||
Linia 81: | Linia 81: | ||
# Nie dokręcamy butelki. |
# Nie dokręcamy butelki. |
||
# Kładziemy butelkę pod biurkiem nauczyciela tak, żeby się rozlewało. |
# Kładziemy butelkę pod biurkiem nauczyciela tak, żeby się rozlewało. |
||
=== Zalety |
=== Zalety === |
||
* Banał. |
* Banał. |
||
=== Wady |
=== Wady === |
||
* Czasem konieczność sprzątania klasy. |
* Czasem konieczność sprzątania klasy. |
||
Linia 115: | Linia 115: | ||
[[Kategoria:Poradniki – szkoła|Zdenerwować nauczyciela]] |
[[Kategoria:Poradniki – szkoła|Zdenerwować nauczyciela]] |
||
[[Kategoria:Oświata|* |
[[Kategoria:Oświata|*]] |
Wersja z 15:05, 14 maj 2015
Jak zdenerwować nauczyciela – poradnik.
Witaj. A więc chcesz doprowadzić personel szkoły do furii. Dzięki temu poradnikowi przyjdzie Ci to z łatwością.
Przygotuj
- 100 gumek-recepturek;
- 20 paczek gum do żucia;
- 0,5 l
wódywody; - Plastikową linijkę i zeszyt;
- Pająka;
- Kilka pinezek.
- Poduszkę pierdziuszkę
Teraz możesz się posłużyć jedną z poniższych metod:
Przylepianie gum pod ławkę
- Żuj na lekcji gumy.
- Przyklejaj je pod ławkę.
- Czekaj, aż nauczyciele i sprzątaczki to wykryją.
- Zwal wszystko na kolegę z ławki.
Zalety
- Proste w wykonaniu.
- Stopień zdenerwowania jest zależny od ilości, nerwów sprzątaczki i czasu, jaki poświęci na usuwanie gum.
Wady
- Nauczyciele mogą uwierzyć koledze, gdy będzie się wypierał.
- Możesz stracić kolegów.
- Gumy też kosztują.
ŻadnaNie każda sprzątaczka interesuje się gumami pod ławką.
Pinezki na krześle nauczyciela
- Przed lekcją wbij kilka pinezek w krzesło nauczyciela (uważaj, żeby nikt Cię nie zauważył!).
- Wyjdź z klasy i czekaj na lekcję.
- Po dzwonku usiądź w swojej ławce…
- …i obserwuj, jak nauczyciel siada na „kolczastym krześle”.
Zalety
- Dość proste w wykonaniu.
- Furia nauczyciela powinna być napisana tak: FURIA.
- Pinezki nie kosztują prawie wcale.
Wady
- Ktoś może Cię nakryć, jak wbijasz pinezki… w Grze trafiłbyś na tę stronę.
- Nauczyciel może zauważyć, jak się śmiejesz, a wtedy…
Strzelanie gumkami-recepturkami
- Strzelasz do nauczyciela gumkami-recepturkami.
- Zwalasz na kolegę.
Zalety
- Metoda jest banalna, więc każdy ją zrozumie.
- Wywołuje u nauczyciela furię.
Wady
- Nauczyciele mogą uwierzyć koledze.
- Możesz stracić kolegów.
- Gumki-recepturki też kosztują (niewiele, ale zawsze coś!).
Strzelanie papierowymi kulkami
- Wyrywasz z zeszytu kawałek kartki.
- Zgniatasz w niedużą kulkę.
- Plujesz na kulkę.
- Kładziesz kulkę na linijkę.
- Zginasz linijkę i puszczasz.
Zalety
- Przy dobrym strzale kulka przyklei się do sufitu.
- Trafienie w nauczyciela wywoła u niego furię.
Wady
- Na sufit niewielu patrzy.
- Nauczyciel może nie poczuć trafienia.
- Możesz stracić linijkę.
Rzut pająkiem
- Rzucasz pająkiem w nauczyciela/ucznia (najlepiej pupila, inaczej efekt jest słaby).
Zalety
- Panika dziewczyn oraz celu.
Wady
- Można chybić.
- Może oberwać przyjaciel.
- Możesz się bać pająków.
- A jak pająk będzie jadowity…
Rozlanie wody
- Nie dokręcamy butelki.
- Kładziemy butelkę pod biurkiem nauczyciela tak, żeby się rozlewało.
Zalety
- Banał.
Wady
- Czasem konieczność sprzątania klasy.
Rozlanie wody „na chama”
- Lejemy nauczycielowi wodę na twarz i biurko.
Zalety
- Totalna Furia przez duże F
Wady
- Konieczność sprzątania klasy.
- Zalanie nauczycielowi dokumentów i konieczność nadrobienia klasówek i kartkówek, by mieć jakieś oceny.
- W skrajnym wypadku wylecenie ze szkoły.
Pierdzący kolega
- Wciskamy poduszkę pierdziuszkę podczas ciszy, najlepiej tyle razy ile wlezie.
- Zwalamy na kolegów w okolicy, ewentualnie naszego wroga, albo na problemy z tym (niezalecane).
Zalety
- Śmiech w całej klasie.
- Możesz wć nauczyciela tak, że jego poziom furii osiągnie granice wytrzymałości nauczyciela.
Wady
- Możesz stracić kolegę.
- Możesz dostać „prezent” od twojego wroga/kolegi.
- Mogą ci zabrać poduszkę pierdziuszkę.
- Jeżeli wybrałeś opcję numer 3, możesz być klasowym ciotą.
- Ciężko zdobyć poduszki pierdziuszki.
Zakończenie
Jeżeli nauczyciel opuścił klasę lub zaczął wykonywać jakieś prywatnie ulubione zajęcie, by odetchnąć, to gratulujemy – osiągnąłeś sukces!
Nie odpowiadamy za inne efekty uboczne.