Anime Drinking Game: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Allah thumbright!) Znacznik: przez API |
M (bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Anime Drinking Game''' – gra towarzyska, powstała na podstawie |
'''Anime Drinking Game''' – gra towarzyska, powstała na podstawie „[[Gwiezdne wojny|Star Wars]] Drinking Game”. Nie jest odpowiednia dla dzieci, kotów i sprzętów AGD. |
||
== Do gry potrzeba == |
== Do gry potrzeba == |
||
* Co najmniej trzy godziny [[anime]], najlepiej [[fantasy]], chociaż chociaż zasadzie nadaje się każde, które posiada choć zarys akcji i fabuły |
* Co najmniej trzy godziny [[anime]], najlepiej [[fantasy]], chociaż chociaż zasadzie nadaje się każde, które posiada choć zarys akcji i fabuły |
||
* Spory zapas Twojego ulubionego napoju (pewnie [[mleko]], co?), najlepiej alkoholowego |
* Spory zapas Twojego ulubionego napoju (pewnie [[mleko]], co?), najlepiej alkoholowego |
||
* Co najmniej dwie osoby do towarzystwa |
* Co najmniej dwie osoby do towarzystwa |
||
== Zasady == |
== Zasady == |
||
[[Plik:Hadako-tan.png|thumb|200px|Kadr]] |
[[Plik:Hadako-tan.png|thumb|200px|Kadr]] |
||
'''Wysącz łyk napoju, gdy widzisz, że:''' |
'''Wysącz łyk napoju, gdy widzisz, że:''' |
||
* na ekranie pojawia się istota, której płci nie możesz ustalić |
* na ekranie pojawia się istota, której płci nie możesz ustalić |
||
* jeden bohaterów odkrywa u siebie niespotykaną [[moc]], której istnienia nie podejrzewał (jeden łyk za każdą moc/umiejętność) |
* jeden bohaterów odkrywa u siebie niespotykaną [[moc]], której istnienia nie podejrzewał (jeden łyk za każdą moc/umiejętność) |
||
* drugi łyk, jeśli za pomocą tej mocy/umiejętności może/musi uratować siebie/swoją rodzinę/świat/galaktykę/swoją [[miłość]]/kanapkę itp. |
* drugi łyk, jeśli za pomocą tej mocy/umiejętności może/musi uratować siebie/swoją rodzinę/świat/galaktykę/swoją [[miłość]]/kanapkę itp. |
||
* jeśli w całą sytuacje wmieszane są siły nadprzyrodzone ([[bogowie]], [[anioły]], [[demony]])/[[wojsko]], tudzież lokalni przedstawiciele władzy/była miłość głównego bohatera/wielkie roboty/przeznaczenie, dopij szklankę |
* jeśli w całą sytuacje wmieszane są siły nadprzyrodzone ([[bogowie]], [[anioły]], [[demony]])/[[wojsko]], tudzież lokalni przedstawiciele władzy/była miłość głównego bohatera/wielkie roboty/przeznaczenie, dopij szklankę |
||
* ktoś okazuje się czyjąś reinkarnacją |
* ktoś okazuje się czyjąś reinkarnacją |
||
* któryś z bohaterów ma [[broń]] dłuższą niż jego przedramię |
* któryś z bohaterów ma [[broń]] dłuższą niż jego przedramię |
||
* zły bohater śmieje się złowieszczo |
* zły bohater śmieje się złowieszczo |
||
* dobry bohater niszczy mechaniczną jednostkę „nie do zniszczenia” |
* dobry bohater niszczy mechaniczną jednostkę „nie do zniszczenia” |
||
* ktoś wykonuje tzw. strzał z biodra |
* ktoś wykonuje tzw. strzał z biodra |
||
* jeśli trafia, dopij szklankę |
* jeśli trafia, dopij szklankę |
||
* mimo zużycia całego magazynku przez Tych Złych, dobry bohater, znajdujący się bezpośrednio na linii ognia, nie odnosi żadnych ran (ten punkt należy pominąć w przypadku „[[Trigun]]a”, ponieważ grozi zakończeniem gry przed końcem pierwszego odcinka) |
* mimo zużycia całego magazynku przez Tych Złych, dobry bohater, znajdujący się bezpośrednio na linii ognia, nie odnosi żadnych ran (ten punkt należy pominąć w przypadku „[[Trigun]]a”, ponieważ grozi zakończeniem gry przed końcem pierwszego odcinka) |
||
* coś zachowuje się całkowicie niezgodnie z prawami fizyki |
* coś zachowuje się całkowicie niezgodnie z prawami fizyki |
||
* kolejny łyk, jeśli jest to [[piersi|biust]] jednej z bohaterek |
* kolejny łyk, jeśli jest to [[piersi|biust]] jednej z bohaterek |
||
* ludzie wykonują karkołomne akrobacje, niemożliwe do wykonania w normalnych warunkach, np. trzymetrowe skoki wzwyż bez rozbiegu, skakanie po dachach wieżowców w szpilkach itp. |
* ludzie wykonują karkołomne akrobacje, niemożliwe do wykonania w normalnych warunkach, np. trzymetrowe skoki wzwyż bez rozbiegu, skakanie po dachach wieżowców w szpilkach itp. |
||
* widać czyjeś [[majtki]] |
* widać czyjeś [[majtki]] |
||
* po różnych stronach frontu znajdują się ludzie należący do tej samej rodziny |
* po różnych stronach frontu znajdują się ludzie należący do tej samej rodziny |
||
* któryś z bohaterów nienawidzi swojego ojca/brata/matki/innego członka rodziny |
* któryś z bohaterów nienawidzi swojego ojca/brata/matki/innego członka rodziny |
||
* masz ochotę zgwałcić któregoś z bohaterów |
* masz ochotę zgwałcić któregoś z bohaterów |
||
* dwa łyki, jeśli jest to bohater główny |
* dwa łyki, jeśli jest to bohater główny |
||
* kolejny łyk, jeśli wyżej wymieniony bohater ma mniej niż osiemnaście lat (liczy się wiek biologiczny) |
* kolejny łyk, jeśli wyżej wymieniony bohater ma mniej niż osiemnaście lat (liczy się wiek biologiczny) |
||
* dwie nienawidzące się do tej pory postacie stają się przyjaciółmi |
* dwie nienawidzące się do tej pory postacie stają się przyjaciółmi |
||
* jeśli stają się parą, wypij trzy łyki |
* jeśli stają się parą, wypij trzy łyki |
||
* któryś z bohaterów wyciąga z kieszeni rozmiaru B przedmiot rozmiaru F |
* któryś z bohaterów wyciąga z kieszeni rozmiaru B przedmiot rozmiaru F |
||
* pierwsza klatka sceny ukazuje biust/tyłek jednej z bohaterek |
* pierwsza klatka sceny ukazuje biust/tyłek jednej z bohaterek |
||
* coś wybucha |
* coś wybucha |
||
* włosy bohatera płci męskiej są dłuższe niż do ramion |
* włosy bohatera płci męskiej są dłuższe niż do ramion |
||
* włosy bohatera płci męskiej wyglądają jak potraktowane elektryką, a następnie wymodelowane przez Szalonego Fetyszystę Żelu |
* włosy bohatera płci męskiej wyglądają jak potraktowane elektryką, a następnie wymodelowane przez Szalonego Fetyszystę Żelu |
||
* na ekranie pojawia się istota, mająca inną ilość kończyn niż cztery |
* na ekranie pojawia się istota, mająca inną ilość kończyn niż cztery |
||
* bonus, jeśli nie potrafisz zidentyfikować jej gatunku |
* bonus, jeśli nie potrafisz zidentyfikować jej gatunku |
||
* coś zamienia się w coś innego |
* coś zamienia się w coś innego |
||
* Przyjaciel Przyjaciół (tzn. dobrych bohaterów) umiera. |
* Przyjaciel Przyjaciół (tzn. dobrych bohaterów) umiera. |
||
* jeśli umiera dłużej, niż dziesięć minut, wysącz kolejny łyk. I tak co pięć minut, do śmierci bohatera. |
* jeśli umiera dłużej, niż dziesięć minut, wysącz kolejny łyk. I tak co pięć minut, do śmierci bohatera. |
||
* Ten Zły przed śmiercią wyraża skruchę |
* Ten Zły przed śmiercią wyraża skruchę |
||
* strój bojowy bohatera/bohaterki jest całkowicie niezdatny do walki (czyt. wygląda jakby został wzięty z rewii mody lub sex shopu) |
* strój bojowy bohatera/bohaterki jest całkowicie niezdatny do walki (czyt. wygląda jakby został wzięty z rewii mody lub sex shopu) |
||
* któryś z bohaterów posiada imię będące losowo wybranym angielskim słowem |
* któryś z bohaterów posiada imię będące losowo wybranym angielskim słowem |
||
* źli bohaterowie, zamiast zwalić się kupą na głowę dobremu, walczą z nim pojedynczo |
* źli bohaterowie, zamiast zwalić się kupą na głowę dobremu, walczą z nim pojedynczo |
||
* bohater drugoplanowy nie poznaje swojego przyjaciela/wroga/ukochanego/członka rodziny po jego transformacji, mimo że zmieniła się mu/jej jedynie fryzura i kostium |
* bohater drugoplanowy nie poznaje swojego przyjaciela/wroga/ukochanego/członka rodziny po jego transformacji, mimo że zmieniła się mu/jej jedynie fryzura i kostium |
||
* któryś z bohaterów dowiaduje się, że nie jest człowiekiem |
* któryś z bohaterów dowiaduje się, że nie jest człowiekiem |
||
* Któryś z bohaterów, stojąc na jakimś podwyższeniu, mrocznie powiewa płaszczem/peleryną. |
* Któryś z bohaterów, stojąc na jakimś podwyższeniu, mrocznie powiewa płaszczem/peleryną. |
||
* Bonus, jeśli nie ma wiatru. |
* Bonus, jeśli nie ma wiatru. |
||
* Refleksy na włosach któregoś bohatera lśnią mimo panującej ciemności. |
* Refleksy na włosach któregoś bohatera lśnią mimo panującej ciemności. |
||
* Zły bohater, pod wpływem niesamowitej charyzmy i psychobełkotycznych gadek umoralniających dobrego bohatera przechodzi na stronę dobra. |
* Zły bohater, pod wpływem niesamowitej charyzmy i psychobełkotycznych gadek umoralniających dobrego bohatera przechodzi na stronę dobra. |
||
* Potencjał destrukcyjny obiektu/organizmu jest odwrotnie proporcjonalny do jego masy, czyli małe i słodkie jest groźniejsze od wielkiego i strasznego. |
* Potencjał destrukcyjny obiektu/organizmu jest odwrotnie proporcjonalny do jego masy, czyli małe i słodkie jest groźniejsze od wielkiego i strasznego. |
||
Wersja z 21:38, 2 paź 2016
Anime Drinking Game – gra towarzyska, powstała na podstawie „Star Wars Drinking Game”. Nie jest odpowiednia dla dzieci, kotów i sprzętów AGD.
Do gry potrzeba
- Co najmniej trzy godziny anime, najlepiej fantasy, chociaż chociaż zasadzie nadaje się każde, które posiada choć zarys akcji i fabuły
- Spory zapas Twojego ulubionego napoju (pewnie mleko, co?), najlepiej alkoholowego
- Co najmniej dwie osoby do towarzystwa
Zasady
Wysącz łyk napoju, gdy widzisz, że:
- na ekranie pojawia się istota, której płci nie możesz ustalić
- jeden bohaterów odkrywa u siebie niespotykaną moc, której istnienia nie podejrzewał (jeden łyk za każdą moc/umiejętność)
- drugi łyk, jeśli za pomocą tej mocy/umiejętności może/musi uratować siebie/swoją rodzinę/świat/galaktykę/swoją miłość/kanapkę itp.
- jeśli w całą sytuacje wmieszane są siły nadprzyrodzone (bogowie, anioły, demony)/wojsko, tudzież lokalni przedstawiciele władzy/była miłość głównego bohatera/wielkie roboty/przeznaczenie, dopij szklankę
- ktoś okazuje się czyjąś reinkarnacją
- któryś z bohaterów ma broń dłuższą niż jego przedramię
- zły bohater śmieje się złowieszczo
- dobry bohater niszczy mechaniczną jednostkę „nie do zniszczenia”
- ktoś wykonuje tzw. strzał z biodra
- jeśli trafia, dopij szklankę
- mimo zużycia całego magazynku przez Tych Złych, dobry bohater, znajdujący się bezpośrednio na linii ognia, nie odnosi żadnych ran (ten punkt należy pominąć w przypadku „Triguna”, ponieważ grozi zakończeniem gry przed końcem pierwszego odcinka)
- coś zachowuje się całkowicie niezgodnie z prawami fizyki
- kolejny łyk, jeśli jest to biust jednej z bohaterek
- ludzie wykonują karkołomne akrobacje, niemożliwe do wykonania w normalnych warunkach, np. trzymetrowe skoki wzwyż bez rozbiegu, skakanie po dachach wieżowców w szpilkach itp.
- widać czyjeś majtki
- po różnych stronach frontu znajdują się ludzie należący do tej samej rodziny
- któryś z bohaterów nienawidzi swojego ojca/brata/matki/innego członka rodziny
- masz ochotę zgwałcić któregoś z bohaterów
- dwa łyki, jeśli jest to bohater główny
- kolejny łyk, jeśli wyżej wymieniony bohater ma mniej niż osiemnaście lat (liczy się wiek biologiczny)
- dwie nienawidzące się do tej pory postacie stają się przyjaciółmi
- jeśli stają się parą, wypij trzy łyki
- któryś z bohaterów wyciąga z kieszeni rozmiaru B przedmiot rozmiaru F
- pierwsza klatka sceny ukazuje biust/tyłek jednej z bohaterek
- coś wybucha
- włosy bohatera płci męskiej są dłuższe niż do ramion
- włosy bohatera płci męskiej wyglądają jak potraktowane elektryką, a następnie wymodelowane przez Szalonego Fetyszystę Żelu
- na ekranie pojawia się istota, mająca inną ilość kończyn niż cztery
- bonus, jeśli nie potrafisz zidentyfikować jej gatunku
- coś zamienia się w coś innego
- Przyjaciel Przyjaciół (tzn. dobrych bohaterów) umiera.
- jeśli umiera dłużej, niż dziesięć minut, wysącz kolejny łyk. I tak co pięć minut, do śmierci bohatera.
- Ten Zły przed śmiercią wyraża skruchę
- strój bojowy bohatera/bohaterki jest całkowicie niezdatny do walki (czyt. wygląda jakby został wzięty z rewii mody lub sex shopu)
- któryś z bohaterów posiada imię będące losowo wybranym angielskim słowem
- źli bohaterowie, zamiast zwalić się kupą na głowę dobremu, walczą z nim pojedynczo
- bohater drugoplanowy nie poznaje swojego przyjaciela/wroga/ukochanego/członka rodziny po jego transformacji, mimo że zmieniła się mu/jej jedynie fryzura i kostium
- któryś z bohaterów dowiaduje się, że nie jest człowiekiem
- Któryś z bohaterów, stojąc na jakimś podwyższeniu, mrocznie powiewa płaszczem/peleryną.
- Bonus, jeśli nie ma wiatru.
- Refleksy na włosach któregoś bohatera lśnią mimo panującej ciemności.
- Zły bohater, pod wpływem niesamowitej charyzmy i psychobełkotycznych gadek umoralniających dobrego bohatera przechodzi na stronę dobra.
- Potencjał destrukcyjny obiektu/organizmu jest odwrotnie proporcjonalny do jego masy, czyli małe i słodkie jest groźniejsze od wielkiego i strasznego.
Zwycięzcy
Gra toczy się do chwili, gdy zostanie tylko jeden gracz posiadający umiejętność przejścia przez pokój z zachowaniem pionowej postawy i bez potykania się o meble. On też jest zwyciezcą i w nagrodę może dopić pozostały trunek.