Niemieckie autostrady: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|right|300px|O, właśnie tak]]
[[Plik:Bundesarchiv Bild 183-R27373, Reichsautobahn, Adolf Hitler beim 1. Spatenstich, bei Frankfurt.jpg|thumb|300px|O, właśnie tak]]
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <del>sprzętu wojskowego</del> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[Piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez [[Polak]]ów. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko prędkości]].
'''Niemieckie autostrady''' – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz [[Niemcy|ojczyznę]] naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi <del>sprzętu wojskowego</del> towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu [[Piractwo drogowe|piractwa drogowego]] przez [[Polak]]ów. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, [[prostytutka|nie tylko prędkości]].



Wersja z 12:31, 29 sty 2017

O, właśnie tak

Niemieckie autostrady – sieć dróg przecinających wzdłuż i wszerz ojczyznę naszych sąsiadów z zachodu, będących najbardziej zakorkowanymi na świecie. Służą przerzutowi sprzętu wojskowego towarów ze wschodu na zachód i z zachodu na wschód oraz uprawianiu piractwa drogowego przez Polaków. Słyną z braku wszelkich ograniczeń, nie tylko prędkości.

Historia

Tak zwane autobany zaczęły powstawać w połowie lat 30, a ich ojcem chrzestnym został nie kto inny jak sam Adolf Hitler. Mimo porażki w drugiej wojnie światowej, zniszczenia kraju wskutek tejże, stanowczym potępieniu nazizmu i śmierci wodza, tradycja budowy autostrad w Niemczech przetrwała po dzień dzisiejszy, zasadniczo nie zmieniając się przez 80 lat. Jedyne co się zmieniło, to cel budowy autostrad, który przestał być militarny - temu obecnie służy budowa autostrad w Polsce, GrossDeutschland Unia Europejska konsekwentnie udziela Polsce dotacji na budowę autostrad o przebiegu równoleżnikowym, ale Niemcy są tu jedynie płatnikiem, od 70 lat wyznając skrajny pacyfizm.

Cennik

Przez wiele lat niemieckie autostrady słynęły z solidności i bezpłatności, za co były bardzo cenione zwłaszcza przez Polaków. Niemcy postanowili jednak, aby Polacy dorzucili się do remontu, wprowadzając w tym celu myto. Polacy zareagowali natychmiast, używając słów „Hitler”, „pierwszy września”, i tak dalej.