Droga: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Allah thumbright!)
Znacznik: przez API
M (→‎top: bot wprowadza drobne poprawki)
Znacznik: przez API
Linia 3: Linia 3:
[[Plik:Droga2.jpg|200px|thumb|Zbyt droga nasza droga]]
[[Plik:Droga2.jpg|200px|thumb|Zbyt droga nasza droga]]
[[Plik:Ulicapionki.JPG|thumb|200px|Typowa polska droga]]
[[Plik:Ulicapionki.JPG|thumb|200px|Typowa polska droga]]
{{t}}polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy [[platyna|platyny]], [[złoto|złota]] i [[srebro|srebra]]. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim [[asfalt]]em.
'''Droga''' – polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy [[platyna|platyny]], [[złoto|złota]] i [[srebro|srebra]]. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim [[asfalt]]em.


{{nonnews|[[NonNews:Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...|Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...]]}}
{{nonnews|[[NonNews:Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...|Jadę sobie dziurą, aż tu nagle...]]}}

Wersja z 13:40, 12 lut 2017

Wielopasmowa szosa
Plik:Droga2.jpg
Zbyt droga nasza droga
Typowa polska droga

Droga – polna ścieżyna, na którą położono po trzy warstwy platyny, złota i srebra. Dlatego droga, bo jest ona niezwykle drogocenna. Takie są już niezwykle rzadko spotykane. Obecnie platynę, złoto i srebro zastępuje się dziadowskim asfaltem.


NonNews
Zobacz w NonNews temat:

W Polsce duża ich liczba jest utwardzona. Jednak w tym przypadku termin „utwardzona” , podobnie jak wiele innych wyrazów, w Języku Polskim znaczy zupełnie coś innego, niż podpowiada logika. Oznacza tyle, co „droga plastyczna o spowolnionym procesie wgniatania”. Pod wpływem czasu, poprzez ową plastyczność, w drodze pojawiają się koleiny i wgłębienia. Droga ta więc nie różni się więc prawie niczym od drogi gruntowej („nieutwardzanej”), poza tym, że proces „kształtowania wgłębień” trwa 3 miesiące, a nie 3 dni. Oba typy drogi odróżnia również to, że droga gruntowa tworzy się sama, za darmo, a za „utwardzenie” drogi trzeba zapłacić – wyrzucić pieniądze w błot... yhm,yhm... znaczy w dziadowski asfalt. Poza tym, droga gruntowa jest lepsza, bo nie szpeci krajobrazu (czyt. fabrycznych kominów i PRL-owskich bloków z wielkiej płyty).

Problem dróg w Polsce

W Polsce przed Euro pojawił się problem nie tylko dróg, ale też piratów drogowych. Rozwiązanie zostało zaproponowane przez zbulwersowanego Larsa Ulricha, który po koncercie w Polsce powiedział:

„Najpierw malują te pierdolone białe linie na środku drogi, a potem gliny mówią ci, że nie możesz tam jeździć, ale nie zrobią też nic, żeby ci tego zabronić, na przykład wbijając w jezdnie gwoździe.”

Zobacz też


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.