Clash Royale: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor źródłowy
(Duże zmiany; proszę wcześniejszych autorów o lepsze zapoznanie się z grą – poprawione fałszywe informacje.)
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 4: Linia 4:


== Karty ==
== Karty ==
Wojsko tworzy się za pomocą kart, których możesz wziąć tylko 8 a jest ich ponad 70 i 4 typy:
Wojsko tworzy się za pomocą kart, których możesz wziąć tylko 8, a jest ich ponad 75 i 4 typy:
* '''Commonsy''' - czyt. gówno, znajdziesz je wszędzie, a większość jest do dupy. przynajmniej można je upgrejdować. większość kosztuje ok 1-3 elixira
* '''Zwykłe''' - czyt. gówno, znajdziesz je wszędzie, a większość jest do dupy. przynajmniej można je upgrejdować. większość kosztuje jest tania
* '''Rzadkie''' - te są już dobre, ale zużywają dużo elixira (4 lub 5). większość spelli i budowli, ale mocne.
* '''Rzadkie''' - te są już dobre, lecz drogie. W większości zaklęcia i budynki.
* '''Epickie''' - są bardzo rzadkie i czasem chujowe, ale niektóre po opanowaniu <ref>czyli np. golem, balon lub kat</ref> sprawiają ,że [[Noob|nooby]] i [[Dzieci Neostrady|dzieci neo]] wyrzucają telefony.
* '''Epickie''' - są bardzo rzadkie i czasem chujowe, ale niektóre po opanowaniu <ref>czyli np. golem, balon lub kat</ref> sprawiają ,że [[Noob|nooby]] i [[Dzieci Neostrady|dzieci neo]] wyrzucają telefony.
* '''Legendy''' - prędzej paliwo stanieje niż taką dostaniesz, ale są najpotężniejsze w grze.
* '''Legendarne''' - prędzej paliwo stanieje niż taką dostaniesz, ale są najpotężniejsze w grze.


== Areny ==
== Areny ==
Linia 16: Linia 16:
Jedyna arenka na której nie gra się z ludźmi. Posiada aż 12 kart.
Jedyna arenka na której nie gra się z ludźmi. Posiada aż 12 kart.


* Deszcz strzał - co tu mówić...
* Strzały co tu mówić...
* Bomber - szkieleton grenadier. Po upgradzie na 9 poziom zadaje CHORE obrażenia obszarowe. A i tak nikt go nie używa...
* Bomber szkieleton grenadier. Po upgradzie na 9 poziom zadaje CHORE obrażenia obszarowe. A i tak nikt go nie używa...
* Łuczniczki - (lesby) dziewczyny z różowymi włosami bawiące się w [[Robin Hood|Robin Hooda]]
* Łuczniczki (lesby) dziewczyny z różowymi włosami bawiące się w [[Robin Hood|Robin Hooda]]
* Knight - opancerzony barbarzyńca. bardzo mocny (160 dmg i 1400 hp) na 9 levelu
* Knight opancerzony barbarzyńca. dosyć mocny na 9 levelu
* Fireball - lub (frajerball) po prostu
* Fireball lub (frajerball) – mały zasięg, duże obrażenia
* Mini pekka - szybszy i tańszy od dużej wersji, zabija wszystko 2 hitami.
* Mini P.E.K.K.A szybszy i tańszy od większej wersji, zabija wszystko 2 hitami.
* Muszkieterka - (seksmasterka) łuczniczka wzięła AWP i bawi się w [[Snajper|snajpera]]. duży demejdż nawet na 1 levelu
* Muszkieterka (seksmasterka) łuczniczka wzięła AWP i bawi się w [[Snajper|snajpera]]. Duże obrażenia nawet na niższych poziomach.
* Grubas - chodząca tarcza. ma 2000-3000 hp. zupełnie jak w Clash of Clans
* Grubas chodząca tarcza. Ma dużą ilość hp, odwrotnie do swojej wersji w Clash of Clans.
* Prince - (ksiundz) knight jeżdzący na koniu co jakiś czas rejdżuje i wali mocniej od DUŻEJ PEKKI
* Prince (ksiundz) knight jeżdzący na koniu co jakiś czas rejdżuje i wali mocniej od dużej P.E.K.K.I
* Mały smoczuś - lata i beka ogniem. i wk{{cenzura3}}ia [[noob]]ów.
* Mały smoczuś lata i beka ogniem. Wk{{cenzura3}}ia [[noob]]ów.
* Armia <del>szkieletonów</del> dzieci neo - nikt ich nie docenia, a mogą w 5 sekund zabić grubasa
* Armia <del>szkieletów</del> dzieci neo nikt ich nie docenia, a mogą w 5 sekund zabić grubasa. Łatwe do skontrowania.
* Wiedźma - (Łiczka-Biczka) matka dzieci neo. tworzy je do obrony modema. i nie obrywa od nich krzesłem.
* Wiedźma (Łiczka-Biczka) matka dzieci neo. tworzy je do obrony modema. Nie obrywa od nich krzesłem.


=== Boisko goblinów ===
=== Boisko goblinów ===
Wszyscy opuszczają to miejsce 1 dnia.
Wszyscy opuszczają to miejsce pierwszego dnia.
* Gobliny - trzy ziomki z nożami. Gdy masz bombera nic ci nie zrobią.
* Gobliny trzy ziomki z nożami. Niegroźne, o ile nie mają tanka.
* Gobliny z włóczniami- (sperm gobliny)- trzy szpanerskie ziomki z włóczniami
* Gobliny z włóczniami (sperm gobliny)- trzy szpanerskie ziomki z włóczniami
* Walkyria - ruda wzięła topór i tnie. Niekiedy podmiot podniecenia początkujących graczy.
* Valkyria ruda wzięła topór i tnie. Niekiedy podmiot podniecenia początkujących graczy.
* Budka - tworzy sperm gobliny. Nikt nie chce podobno wiedzieć jak powstają<ref>choć z oficjalnej wersji wynika, że wyłażą z ostrej imprezy, gdy coś przeskrobią po pijaku</ref>.
* Budka tworzy sperm gobliny. Nikt nie chce podobno wiedzieć jak powstają<ref>choć z oficjalnej wersji wynika, że wyłażą z ostrej imprezy, gdy coś przeskrobią po pijaku</ref>.
* Piorun(y) - 3 pioruny walą 3 osoby z największym HP w obszarze. nikt nie używa, bo kosztuje tyle co bomba atomowa. a jest (1)5 razy słabsze
* Piorun(y) 3 pioruny walą 3 obiekty z największym HP w polu rażenia. Często używane, szczególnie przez graczy korzystających z tanków.
* Beczka z goblinami - rzuć i patrz jak gość zabija ci gobliny arrowsami...
* Beczka z goblinami - rzuć i patrz jak gość zabija ci gobliny strzałami... Jednak niekiedy ich obrażenia są przyzwoite.


=== Dzielnia szkieletonów ===
=== Dzielnia szkieletonów ===
[[Noob]]y, nooby i jeszcze raz nooby... Przechodzisz tak w godzinę<ref>no chyba, że zaliczasz się do [[Noob|grupy wymienionej wcześniej]]</ref>
[[Noob]]y, nooby i jeszcze raz nooby... Przechodzisz tak w godzinę<ref>no chyba, że zaliczasz się do [[Noob|grupy wymienionej wcześniej]]</ref>
* Szkieletony - lub jak kto woli trzy szkieletki<ref>dawniej były cztery, ale jakiś inteligent nie wiedzieć czemu zmniejszyłich liczbę</ref> troje dzieci neo, taki troll ze strony Supercella.
* Szkielety lub jak kto woli trzy szkieleciki<ref>dawniej były cztery, ale jakiś inteligent, przez zbyt dużą wartość jak na cenę, zmniejszył ich liczbę</ref> troje dzieci neo, taki troll ze strony Supercella.
* Miniony - niebieskie, latają i mocniejsze od goblinów, rzucając kulkami z czarnego dziwnego płynu.
* Miniony niebieskie, latają, są nieznacznie słabsze od goblinów, rzucając kulkami z czarnego dziwnego płynu.
* Nagrobek - respi dzieci neo, niektórzy nazywają go modemem.
* Nagrobek respi dzieci neo, niektórzy nazywają go modemem.
* Wieża z <del>bomberem</del> grenadierem- takie rusztowanie przykryte szmatami dla większego prestiżu, na którego górze siedzi bomber.
* Wieża z <del>bomberem</del> grenadierem takie rusztowanie przykryte szmatami dla większego prestiżu, na którego górze siedzi bomber.
* Balon (czyt. wieżojebca) - doleci do wieży i zadaje ci 666 damage, a jak zginie to jeszcze 200. Takie [[Herman Goring|Luftwaffe]] dla ubogich.
* Balon (czyt. wieżojebca) doleci do wieży i zadaje ci 666 damage, a jak zginie to jeszcze 200. Takie [[Herman Goring|Luftwaffe]] dla ubogich.
* Mega szkieleton - mocniejszy od grubasa, a jak zginie przy wieży to przesrane. 800 demejżda bomby i jeszcze ileś do ataku, o ile dolezie...
* Duży Szkielet mocniejszy od grubasa, a jak zginie przy wieży to przesrane. Masywne obrażenia bomby i jeszcze ileś do ataku, o ile dolezie...


=== Kręgle barbarzyńców===
=== Kręgle barbarzyńców===
Tu jeszcze większość nie umie dobrze grać.
Tu jeszcze większość nie umie dobrze grać.
* Barbarzyńcy - wszyscy nazywają ich dresami. <ref> zgadnij czemu</ref> I jest ich 4 za 5 elixira i przy dobrym użyciu robią siekę!
* Barbarzyńcy wszyscy nazywają ich dresami. <ref> zgadnij czemu</ref> I jest ich 4 za 5 elixira i przy dobrym użyciu robią siekę!
* Armata - robi co trzeba, czyli jeb z karabinku do wszystkiego co się rusza i nie lata.
* Armata robi co trzeba, czyli wszystko na ziemi niskim kosztem.
* Bomba atomowa - za cenę grubasa szkieletona możesz zadać 600 do 1200 (nikt nie ugrejdował powyżej 7 levela) demjedża. A i tak nie trafisz, no chyba, że jesteś pro!
* Rakieta za cenę Dużego Szkieleta możesz zadać 700 do 1792 obrażeń. A i tak nie trafisz, no chyba, że jesteś pro!
* Budka z kebabami - robi dresy za cenę siedmiu eliksirów. O tyle droższe o ile nie OP.
* Budka z kebabami robi dresy za siedem elixiru. O tyle droższe o ile nie OP.
* Rejdż - rozlanie spirytusu sprawia, że twoje wojsko się wk****a i bardzej... wszystko robi szybciej.
* Rejdż rozlanie spirytusu sprawia, że twoje wojsko się wk****a i... wszystko robi szybciej.
* X-bow - kusza o szybkostrzelnośći [[Karabinek AK|AK47]] może atakować wieże z twojej strony areny. Nawala jak [[Kapitan Bomba]] w dobrym humorze, ale ładuje się chyba ze sto lat.
* X-bow kusza o szybkostrzelnośći [[Karabinek AK|AK47]] może atakować wieże z twojej strony areny. Nawala jak [[Kapitan Bomba]] w dobrym humorze, ale ładuje się dość długo.


=== Domek P.E.K.K.I. ===
=== Domek P.E.K.K.I. ===
W tym wulkanie ludzie grają na serio. I pojawiają się legendy.
W tym wulkanie ludzie zaczynają rozumieć grę. Pojawiają się karty legendarne.
* Tesla - o dziwo razi tylko jeden cel i nie ma stuna. Ulepszony cannon. Gdy jej nie trzeba chowa się pod swoją klapkę pod ziemię, i nawet atomówka jej nic nie zrobi.
* Tesla o dziwo razi tylko jeden cel i nie ma stuna. Ulepszona armata. Gdy jej nie trzeba chowa się pod swoją klapkę pod ziemię, i nawet atomówka jej nic nie zrobi.
* Horda minionów - normalnie są 3 miniony, ale tu masz ich 6! Niszcz tanków, zanim arrowsy dolecą, albo nie dorwie cię wizard lub exe.
* Horda minionów normalnie są 3 miniony, ale tu masz ich 6! Niszcz tanków, zanim strzały dolecą, albo nie dorwie cię Wizard lub Executioner.
* Inferno tower - koszmar tanków. Obrażenia wzrastają z czasem (do 400/sec), a na tej arenie nie da się tego zatrzymać<ref>i dalej też z tym ciężko</ref>. Taka wieża Saurona.
* Inferno Tower koszmar tanków. Obrażenia wzrastają z czasem (do 2560/sec na najwyższym poziomie), a na tej arenie nie da się tego zatrzymać<ref>i dalej też z tym ciężko</ref>. Taka wieża Saurona.
* Hog rider - ([[Mr. T]], Nigga, Mucin) wsiada na wieprza bawiąc się w thora. Jego kolor skóry jest wynikiem poprawności politycznej, jednak na jego temat krążą różne rasistowskie anegdotki O dziwo bardzo mocny nawet na wyższych arenach.
* Hog rider ([[Mr. T]], Nigga, Mucin) wsiada na wieprza bawiąc się w Thora. Jego kolor skóry jest wynikiem poprawności politycznej, jednak na jego temat krążą różne rasistowskie anegdotki. O dziwo bardzo mocny nawet na wyższych arenach.
* P.E.K.K.A. - 3000 hp, 510 demejdża, ale jest strasznie wolny a i tak otoczą go skieletony/miniony/inferno dragon
* P.E.K.K.A. dużo HP, drugie największe obrażenia na strzał, ale jest strasznie wolna.
* ciekły [[azot]] - pozwala zamrozić wszystko w zasięgu. Wyłącza też szarże princa. Jednak da się zatrzymać wieżę.
* ciekły [[azot]] pozwala zamrozić wszystko w zasięgu. Resetuje między innymi szarże Prince’a. Jednak da się zatrzymać wieżę.
* Lawowy pieseł - może i ma 3000 hp, lata i jest legendą, ale nawet szkieletony zadają więcej demejdża. Po śmierci dzieli się na szczeniaczki, które robią siekę!
* Lawowy pieseł może i ma sporo hp, lata i jest legendą, ale nawet szkielety zadają więcej obrażeń. Robi za tanka. Po śmierci dzieli się na szczeniaczki, które robią siekę!
* Inferno dragon (czyt. Tankojebca) - inferno tower cię wk{{cenzura2}}ia? Ten tutaj jest połączeniem wieży i smoka. Uważaj, bo może być gorąco!
* Inferno dragon (czyt. Tankojebca) Inferno Tower cię wk{{cenzura2}}ia? Ten tutaj jest połączeniem wyżej wymienionego i smoka. Uważaj, bo może być gorąco!


=== Dolinka Guseł ===
=== Dolinka Zaklęć ===
Rzeka płynąca elixirem. Na 100% spadniesz kilka razy na 4 arenę.
Rzeka płynąca elixirem. Na 100% spadniesz kilka razy na 4 arenę.
* Zap – Jedna z najbardziej uniwersalnych kart w grze. Podniesiona do wysokiego poziomu czyni cuda.
* Zap - nie warto go używać. gobliny i miniony go przeżywają, ale za to resetuje infernosy.
* <del>[[Emo]]</del> Samobójcy (lub jak [[Adolf Hitler|kto woli]] [[Żydzi]]) - nie talibowie, tylko płonący węgiel.
* <del>[[Emo]]</del> Samobójcy (lub jak [[Adolf Hitler|kto woli]] [[Żydzi]]) nie talibowie, tylko płonący węgiel.
* Wizard - ([[Harry Potter|Starry Portier]]) gościu w bluzie rzuca fireballami wersji mikro. Zmora spamerów i używających inne jednostki co mają mało hapsa zaś dużą liczbę (zupełnie jak armia czerwona). Mocniejsza(ale mniej hp) wersja smoczusia.
* Wizard ([[Harry Potter|Starry Portier]]) gościu w bluzie rzuca Fireballami wersji mikro. Zmora jednostek z niskim hp. Alternatywa dla smoczusia.
* Piecyk - domyśl się geniuszu. Spami Żydami.
* Piecyk domyśl się, geniuszu. Spami Żydami.
* <del>[[Koktajl Mołotowa|mołotow]]</del> Poison- taka trutka na szczury, ale w formie aerozolu. Dobra na jednostki pokroju czerwonoarmistów i o dziwo budynki, zaś kijowa na resztę. Noob za każdym razem sprawi, że król się tego nawdycha i zdenerwowany pójdzie po swoją armatę (tylko, gdy są dwie wieżyczki z księżniczkami),
* <del>[[Koktajl Mołotowa|mołotow]]</del> Poison - taka trutka na szczury, ale w formie aerozolu. Dobra na wrażliwe jednostki i, o dziwo, budynki. Kijowa na resztę. Noob za każdym razem sprawi, że król się tego nawdycha i zdenerwowany pójdzie po swoją armatę (tylko, gdy są dwie wieżyczki z księżniczkami)
* Mirror - kopiuje ostatnio użytą kartę za +1 elixira.
* Mirror - kopiuje ostatnio użytą kartę za +1 elixira.
* Lodowy Czarodziej - (AIDS wizard) rzuca lodami i spowalnia cele. Zadaje tym 50 demejdża. Bardzo słaba legenda, która jest polecana tylko wandalom na Nonsensopedii.
* Lodowy Czarodziej - (AIDS wizard) rzuca lodami i spowalnia cele. Zadaje tym znikome obrażenia. Ostatnio jedna z najbardziej uniwersalnych legendarnych w grze.
* Cmentarz - (gejjard) respi <del>szkieletony</del> dzieci neostrady gdzie chcesz. Dobrze użyty robi siekę. Niby OP, ale i tak jedna z gorszych kart. Gdy go użyje dobry gracz może być po ptakach, zaś gdy noob no to uaktywnienie króla i ewentualne lekkie zadrapania wieży nie będą przeszkadzały w dalszej rozgrywce.
* Cmentarz - (gejjard) respi <del>szkieletony</del> dzieci neostrady gdzie chcesz. Dobrze użyty robi siekę. Niby OP, ale przeceniana. Gdy go użyje dobry gracz może być po ptakach, zaś gdy noob no to uaktywnienie króla i ewentualne lekkie zadrapania wieży nie będą przeszkadzały w dalszej rozgrywce.


=== Mechaniczna arena ===
=== Mechaniczna arena ===
Linia 82: Linia 82:
* Moździerz - <del>idź pytać ojca jak był w wojsku.</del> Wielka przerośnięta armata waląca pojedynczym kamieniem o zasięgu X-bowa. Niestety rakowa pod każdym względem.
* Moździerz - <del>idź pytać ojca jak był w wojsku.</del> Wielka przerośnięta armata waląca pojedynczym kamieniem o zasięgu X-bowa. Niestety rakowa pod każdym względem.
* coś tam dodają.<ref>Skeleton Barrel, czyli takie latające zapytaj beczkę, po którego zniszczeniu wyskakuje osiem dzielnych, lecz słabych szkieletków</ref>
* coś tam dodają.<ref>Skeleton Barrel, czyli takie latające zapytaj beczkę, po którego zniszczeniu wyskakuje osiem dzielnych, lecz słabych szkieletków</ref>
* Pompka elixiru - pompuje eliksir, ale tak jakby miała zatwardzenie, a w dodatku chciała, a nie mogła. W sumie oprócz jednego eliksira na 10 sekund i tak nic nie robi.
* Pompa elixiru - pompuje eliksir, ale tak jakby miała zatwardzenie, a w dodatku chciała, a nie mogła. Generuje przewagę, choć może kosztować grę.
* Taran - 2 [[dres]]y trzymają kłodę i raszują <del>na B</del> w budowlę. Całkiem przydatne.
* Taran - 2 [[dres]]y trzymają kłodę i raszują <del>na B</del> w budowlę. Całkiem przydatne.
* Golem - zbudowany z nieznisczalnitu<ref>z tego samego robili [[Nokia 3310|nokię 3310]]</ref> wielki, jebutny golem. atakuje budowle za 200 demejdża, ale jest wolny i nigdy elixir nie zdąży ci się naładować. Jego zmorą jest coś z rodziny Inferno.
* Golem - zbudowany z nieznisczalnitu<ref>z tego samego robili [[Nokia 3310|nokię 3310]]</ref> wielki, jebutny golem. atakuje budowle przyzwoitymi obrażeniami. Jest wolny, więc łatwo zbudować atak. Jego zmorą jest coś z rodziny Inferno.
* Tornado - wciąga wszyskto (nawet golema) do środka. Można strollować przeciwnika żeby gobliny z beczki lub górnik obudziły ci króla.
* Tornado - wciąga wszyskto (nawet golema) do środka. Można strollować przeciwnika żeby Gobliny/Górnik/Valkyria/Hog/etc. obudziły ci króla.
* Górnik - (krecik) po latach w kopalni na ślasku może się szybko dokopać do wieży, mając w dupie rzekę (i lawę). Mocniejszy od knighta, ale uderzenie porównywalne jak kujon i hardkorowy koksu.
* Górnik - (krecik) po latach w kopalni na Ślasku może się szybko dokopać do wieży, mając w dupie rzekę/lawę/koła zębate. Mocniejszy od Knighta, ale uderzenie porównywalne jak kujon i hardkorowy koksu.
* Kłoda (inaczej Hordojebca) - toczy się i niszczy wszystko na drodze. Puść za golemem, a szkieletony nie będą zagrożeniem. Podobno kacap z ósmej areny oblał ją kiedyś swoim trunkiem, gdy było to jeszcze drzewo, a potem ściął. Kłoda ma teraz wkur{{cenzura3}}a na wszystkich i wszystko.
* Kłoda (inaczej Hordojebca) - toczy się i niszczy wszystko na drodze. Puść za Hogiem, a szkielety nie będą zagrożeniem. Podobno kacap z ósmej areny oblał ją kiedyś swoim trunkiem, gdy było to jeszcze drzewo, a potem ściął. Kłoda ma teraz wkur{{cenzura3}}a na wszystkich i wszystko.
* Sparky - po prostu czołg. Co 5 sekund wystrzeliwuje głowicę nuklearną (1300 dmg). Szkoda, że wywala nawet w jednego szkieletona. Mimo wszystko słabe bo da się wyłączyć teslą, zapem, elektro wizardem lub innym syfem.
* Sparky - po prostu czołg. Co 5 sekund wystrzeliwuje potężny ładunek (1300 dmg). Szkoda, że wywala nawet w jednego szkieleta. Mimo wszystko słabe bo da się wyłączyć Zapem, Electro Wizardem lub Lightning Spellem.


=== Królewska arena ===
=== Królewska arena ===
Bardzo często zostajesz na zawsze. Przebicie praktycznie niemożliwe ze względu na samych wytrawnych graczy.
Bardzo często zostajesz na zawsze. Przebicie praktycznie niemożliwe ze względu na samych wytrawnych graczy.
* E barby- takie lepsze dresy. Wkurzają wszystko i wszystkich. Podstawowy element bycia tzw. kurdziarzem.
* Elite Barby- takie lepsze dresy. Wkurzają wszystko i wszystkich. Wraz z niżej wymienioną kartą nazywane rakiem.
* Grubas z armatą - 3 najbardziej znienawidzona karta w grze.<ref>na pierwszym miejscu sparky a na 2 Tankojebca</ref>.
* Grubas z armatą jedna z najbardziej znienawidzonych karta w grze, należy do raka.
* Mega minion - minion przedawkował mleko i założył zbroję. Trochę OP patrząc na statsy, ale sam w sobie słaby.
* Mega Minion - Minion przedawkował mleko i założył zbroję. Bardzo uniwersalny jak na swój koszt.
* 3 muszkieterki - (trzy seksmasterki) szkoda, że marnujesz 9 elixira, a rozwala ci je f<del>r</del>ajerballem za 4.
* 3 muszkieterki - (trzy seksmasterki) Potrafi siać dewastację, choć źle zagrana jest łatwa do skontrowania.
* Ciemny prince - (dark ksiądz) ma tarczę i bejsbola. Konnica [[Dresiarz|dresów]]. Nawet lepszy od princa pod względem taktycznym.
* Ciemny Prince - (dark ksiądz) ma tarczę i bejsbola. Konnica [[Dresiarz|dresów]]. Oryginalny Prince zazwyczaj sprawuje się lepiej.
* Tarczownicy - szkieletony oglądały rojsona i wpadły na ten genialny pomysł. Serdeczna tarcza dla nich, która została ukradziona temu powyżej.
* Ochroniarze - szkielety oglądały rojsona i wpadły na ten genialny pomysł. Serdeczna tarcza dla nich, która została ukradziona temu powyżej.
* Electro wizard -(Bolek Wałęsa, Mister Wtyczka, Niki Tesla) elektryk, zawsze chętne podładuje ci telefon albo laptopa. Ale to legenda, co z wyglądu przypomina Teslą (nie budynek, tylko naukowca)
* Electro Wizard -(Bolek Wałęsa, Mister Wtyczka, Niki Tesla) elektryk, zawsze chętne podładuje ci telefon albo laptopa. Ale to legenda, co z wyglądu przypomina Nicolę Teslę.
* Princessa - laska, która zeszła z wieży i idzie z łukiem na front. Ginie od strzał/loga/bowlera/śmierci golema/dobrego zapa/poisona/frajerballa<ref>Niepotrzebne skreślić</ref>
* Księżniczka - laska, która zeszła z wieży i idzie z łukiem na front. Ginie od Strzał/Loga/Bowlera/śmierci Golema/dobrego Zapa/Poisona/Frajerballa/etc.<ref>Niepotrzebne skreślić</ref>


=== [[Rosja]] ===
=== [[Rosja]] ===
Kkraina lodu, niestety bez [[Wódka|wódki]]. Duży współczynnik [[pro]]sów.
Kraina lodu z [[Wódka|wódką]] przepływającą pośrodku. Pojawiają się pr0.
* Lodowy samobójca - mały dropsik zamrażający przeciwnika na chwilę. Adekwatny do swojej ceny.
* Lodowy Samobójca - mały dropsik zamrażający przeciwnika na chwilę. Adekwatny do swojej ceny.
* Nietoperze - małe i słodkie, ale mogą być groźne. Latające szkieletony.
* Nietoperze - małe i słodkie, ale mogą być groźne. Ulepszona wersja szkieletów.
* Lodowy golem - (Mięcho Armatnie) nikt gonie używa, a prawdziwy golem się do niego nie przyznaje
* Lodowy Golem - (Mięcho Armatnie) dobrze zagrany potrafi nawet skontrować P.E.K.K.Ę.
* Bowler - definitywne grał w kręgle. Kamienie mają penetrację 100% i odrzut 4.
* Bowler - definitywne grał w kręgle. Kamienie mają penetrację 100% i odrzut 4.
* Clone - klonuje wszystko w obszarze. Giant szkieleton ma 10 hp pod wieżą, a ten daje klona i koronka. Niestety klony mają tylko jedego hapsa więc wystarczy byle co, aby je zniszczyć.
* Clone - klonuje wszystko w obszarze. Giant szkieleton ma 10 hp pod wieżą, a ten daje klona i koronka. Niestety klony mają tylko jedego hapsa więc wystarczy byle co, aby je zniszczyć.
* Nocna wiedźma - (Night Bitch) wali toporkiem po łbie i respi nietoperze, także po śmierci.
* Nocna Wiedźma - (Night Bitch) wali toporkiem po łbie i respi nietoperze, także po śmierci.
* Drwal - pijany kacap z OP toporkiem, a na dodatek po śmierci puszcza ulubiony napój alkoholowy. Taki typowy wkur{{cenzura2}}ny ruski z Syberii z wyglądu i zachowania.
* Drwal - pijany kacap z OP toporkiem, a na dodatek po śmierci puszcza ulubiony napój alkoholowy. Taki typowy wkur{{cenzura2}}ny ruski z Syberii z wyglądu i zachowania.


=== Dżungla ===
=== Dżungla ===
Mało kto tu doszedł.
Mało kto tu doszedł.
* Gang goblinów - 3 zwykłe i 2 z włóczniami<ref>dawniej trzy, ale jakiś debil z supercella postanowił je znerfić</ref>. Mafia.
* Gang Goblinów - 3 zwykłe i 2 z włóczniami<ref>dawniej trzy, ale z powodu zbyt dużej wartości na swoją cenę postanowiono jednego odjąć.</ref>. Mafia.
* coś dodają.
* coś dodają.
* Goblin z dmuchawką - (dziki snajpa) ulepszony spear goblin. Nawala ze swojego kawałka trzciny czymś bliżej nie określonym i nie sięgają go rzeczy typu bom ower lub inferno tower.
* Goblin z dmuchawką - (dziki snajpa) ulepszony Spear Goblin. Nawala ze swojego kawałka trzciny czymś bliżej nie określonym. Dzięki dużemu zasięgowi może ściągnąć budynki tylu Bomb Tower, czy Inferno Tower bez uszczerbku na HP.
* Kat - (exe) rzuca toporem jak bumerangiem. Zmora latających istot.
* Kat - (Executioner) rzuca toporem jak bumerangiem. Zmora latających istot.
* Bandytka - po 3 sekundach ładowania raszuje na cel i zabiera mu portfel oraz telefon. Ninja mogą się od niej uczyć.
* Bandytka - po 3 sekundach ładowania raszuje na cel i zabiera mu portfel oraz telefon. Ninja mogą się od niej uczyć.


=== Pagórek niewyżytych wieprzów ===
=== Pagórek niewyżytych wieprzów ===
Grają tu tylko pro i naprawdę dobzi gracze, ale supercell'owi nie przeszkadza to w dawaniu do niej kart.
Grają tu tylko pro i naprawdę dobzi gracze, ale supercell'owi nie przeszkadza to w dawaniu do niej kart.
* Apteczka – Zaklęcie leczące jednotki. Nooby próbują podleczyć budynki ([[[Nic|z wiadomo jakim skutkiem]]).
* Apteczka - spell leczący.
* Cannon cart - przeróbka [[KTO Rosomak|osławionego rosomaka]]. w połowie hp zmienia się w wieżyczkę przeciwpancerną, czyniąc to OP.
* Cannon Cart - przeróbka [[KTO Rosomak|osławionego rosomaka]]. W połowie hp zmienia się w wieżyczkę przeciwpancerną, czyniąc to OP.
* Mega Knight - ma HP <del>P.E.K.K.I</del> golema i skacze po wrogach zadając 500 area demejdża. Wystarczy jednak horda lub trio minionsów, żeby zdechł.
* Mega Knight - ma HP <del>P.E.K.K.I</del> Golema i skacze po wrogach zadając znaczne obrażenia. Wystarczy jednak Horda lub Trio minionków żeby zdechł.


=== Ligi ===
=== Ligi ===
Jest ich 9, a mieszczą się na legendarnej. Od challengera przez mastera do k{{cenzura3}}a championa. żadna nie posiada kart, a pucharki liczą się inaczej. Za to są takie ala draft skrzynki z wyborem, które karty chcesz (choć najczęściej wybór to sparky lub gejjard).
Jest ich 9, a mieszczą się na legendarnej. Od challengera przez mastera do k{{cenzura3}}a championa. żadna nie posiada kart, a pucharki liczą się inaczej. Za to są takie a’la draft skrzynki z wyborem, które karty chcesz (choć najczęściej żadna opcja nie satysfakcjonuje).


==Tryby gry==
==Tryby gry==


* '''1v1''' - "zwykły" tryb gry. grasz o pucharki, żeby zmienić arenę. na 99% spadniesz
* '''1v1''' - "zwykły" tryb gry. grasz o pucharki, żeby zmienić Arenę. na 99% spadniesz
* '''2v2''' - jedyny słuszny tryb. nie ma pucharków, więc od 20 sierpnia 2017<ref>2v2 jest na stałe</ref> mecze 1v1 graniczą z cudem. w 90% przypadków w twoim teamie będzie niedorozwinięty [[Noob|noob]] albo [[Dzieci Neostrady|dziecko neo]], podczas gdy w przeciwnicy czytają sobie w myślach. I [[Cheater|czitują]]
* '''2v2''' - jedyny słuszny tryb. nie ma pucharków, więc od 20 sierpnia 2017<ref>2v2 jest na stałe</ref> mecze 1v1 graniczą z cudem. W 90% przypadków w twoim teamie będzie niedorozwinięty [[Noob|noob]] albo [[Dzieci Neostrady|dziecko neo]], podczas gdy w przeciwnicy czytają sobie w myślach.
* '''mecz treningowy''' - grasz przeciwko botowi o zdolnościach twojego towarzysza z 2v2. ponoć ktoś w tym przegrał. i to nie celowo
* '''Mecz Treningowy''' - grasz przeciwko botowi o zdolnościach twojego towarzysza z 2v2. Ponoć ktoś w tym przegrał, i to nie celowo.
* '''friendly battle''' - grasz przeciwko koledze z klanu. przegrany najczęściej opuszcza klan, a przeciwnikowi wyzywa matkę.
* '''Friendly Battle''' - grasz przeciwko koledze z klanu. Przegrany najczęściej opuszcza klan, a przeciwnikowi wyzywa matkę.
* '''draft challenge''' - jedyny tryb który jest dostępny przez kilka dni co ruski rok. wybierasz 4 karty, a resztę dostajesz od przeciwnika. i vice versa. najczęściej dostaje się/daje chujowe karty typu szkieletony, zap lub ice wizard. jest też opcja 2v2,
* '''Draft Challenge''' - jedyny tryb który jest dostępny przez kilka dni co ruski rok. wybierasz 4 karty, a resztę dostajesz od przeciwnika i vice versa. najczęściej dostaje się/daje chujowe karty. Jest też opcja 2v2.


==Skrzynki==
==Skrzynki==
Ten temat jest o tyle ciekawy, że dorobił się sekcji w tym artykule. Ze skrzynek dropisz karty potrzebne do ulepszania twoich jednostek.
Ten temat jest o tyle ciekawy, że dorobił się sekcji w tym artykule. Ze skrzynek dropisz karty potrzebne do ulepszania Twoich jednostek. Im wyższa Arena, tym więcej masz kart, złota, oraz szans na kartę legendarną.


* '''drewniana'''- skrzynie z arenki treningowej, otwierasz je 15 sekund. Później przemienia się w free chesta
* '''Drewniana'''- skrzynie z arenki treningowej, otwierasz je 15 sekund. Później przemienia się w free chesta.
* '''srebrna''' - najgorsza skrzynia. ale otwiera się marne 3 godziny i jest duża szansa na rzadką.
* '''Srebrna''' - najgorsza skrzynia. Otwiera się marne 3 godziny. Szansa na rzadką kartę.
* '''złota''' - lepsza od powyższej choć i tak z tego rakowego pirytowego pojemnika legendy raczej nie wydropisz. 2-4 rzadkie gwarantowane
* '''Złota''' - lepsza od powyższej choć i tak z tego rakowego pirytowego pojemnika legendy raczej nie wydropisz. 2-4 rzadkie gwarantowane
* ''' darmowa''' - niewiele lepsza od srebrnej. dostajesz co 4 godziny za nic. Mimo najmniejszego wysiłku w zdobyciu jest całkiem duża szansa<ref>bynajmniej w porównanu do golden chesta i silver chesta</ref> na legendę!
* ''' Darmowa''' - niewiele lepsza od srebrnej. dostajesz co 4 godziny za nic. Mimo najmniejszego wysiłku w zdobyciu jest całkiem duża szansa<ref>bynajmniej w porównanu do golden chesta i silver chesta</ref> na legendę!
* '''koronkowa''' - musisz zdobyć 10 koronek żeby otworzyć skrzynkę z dużą szansą na epica. warto
* '''Koronkowa''' - musisz zdobyć 10 koronek żeby otworzyć skrzynkę z dużą szansą na epica. Warto.
* '''klanowa''' - klan<ref>choć i tak połowa jest nieaktywna</ref> musi razem nabijać koronki, żeby otworzyć lepszą skrzynię. Niektóre nie dobijają 70 koronek na pierwszy poziom, a inne zdobywają 1600 i otwierają clan chesta 10/10), mimo kilku epicków i tak zawsze dropnie ci najmniej potrzebny syf.
* '''Klanowa''' - klan<ref>choć i tak połowa jest nieaktywna</ref> musi razem nabijać koronki, żeby otworzyć lepszą skrzynię. Niektóre nie dobijają 70 koronek na pierwszy poziom, a inne zdobywają 1600 i otwierają clan chesta 10/10), mimo kilku epicków i tak zawsze dropnie ci najmniej potrzebny syf.
* '''magiczna''' - gwarantowane epiki i dużo innych kart. Niestety
* '''Magiczna''' - gwarantowane epiki i dużo innych kart.
* '''duża''' - mieści 300 kart albo i więcej. ale nie ma epickich
* '''Duża''' - mieści 300 kart albo i więcej. ale nie ma epickich
* '''epicka''' - dużo epików, które zazwyczaj są ci niepotrzebne w decku, ale też zero hajsu lub innych kart. Nawet już srebrna ma większą szansę na legendę.
* '''Epicka''' – 19-20 epików, które zazwyczaj są ci niepotrzebne w decku, ale też zero hajsu lub innych kart. Nawet już srebrna ma większą szansę na legendę.
* '''supermagiczna''' - najlepsza skrzynia w grze! kilka tysięcy hajsu, w ch*j kart, gwarantowane epiki i z 50% na legendę. jeśli zdobędziesz na wysokiej arenie - wygrałeś grę. ale zdobywa się ją raz na 100 lat
* '''Super Magiczna''' - najlepsza skrzynia w grze! kilka tysięcy hajsu, w ch*j kart, gwarantowane epiki i nawet 65% szans na legendę. Jeśli zdobędziesz na wysokiej arenie - wygrałeś grę. Ale zdobywa się ją raz na 100 lat.
* '''legendarna''' - jedna legenda. I niby nic więcej, ale ludzi jara bardziej niż dresiarz skręta.
* '''Legendarna''' - jedna legenda. I niby nic więcej, ale ludzi jara bardziej niż dresiarz skręta.


== [[Noob]] w Clash Royale ==
== [[Noob]] w Clash Royale ==
* Kontruje armię szkieletonów grubasem...
* Kontruje armię szkieletów tankiem...
* ...albo rzuca bombę atomową w miniona.
* ...albo używa rakiety na miniona.
* Zawsze stawia słabe jednostki z przodu.
* Zawsze stawia wsparcie z przodu.
* Spadł do training campa.
* Spadł do Training Campa.
* Nie ma epickich, chodźby miał epic chesta.
* Nie ma epickich, chodźby dostał/kupił epic chesta.
* Nie umie otwierać skrzyń.
* Nie umie otwierać skrzyń.
* Z legendarnej skrzyni dostaje kartę epicką.
* Z legendary chesta dropią mu epiki,
* Nie wie o istnieniu trybu 2v2..
* Nie wie o istnieniu trybu 2v2…
* twierdzi że electro wizard to [[gówno]]
* twierdzi że Electro Wizard to [[gówno]]
* używa szkieletonów i <del>nagrobka</del>modema
* używa szkieletów i <del>nagrobka</del>modema.
* gdyby jakimś cudem zdobył legendę i tak będzie to znienawidzony ice wizard
* Gdyby jakimś cudem zdobył legendę i tak będzie to ta, która najmniej pasuje do jego decka.
* myśli że log krzywdzi jednostki w powietrzu...
* Myśli że Log krzywdzi jednostki w powietrzu...
* ... i na drafcie<ref>inaczej by nie zdobył</ref> rzuca nim w minion horda
* ... i na drafcie<ref>inaczej by nie zdobył</ref> rzuca nim w Minion Horde’a.
* olewa golema i przepłaca to życiem wieży i połową lub mniej hp na królu,
* Olewa Golema i przepłaca to życiem wieży i połową lub mniej HP na królu.
* nigdy nie wspiera tanków,
* Nigdy nie wspiera tanków.
* nie ulepsza kart,
* Nie ulepsza kart…
* ...lub ulepsza te, których nie używa.
* miał ujemne punkty w pucharkach,
* Ma ujemne puchary.
* olewa Tankojebcę i dziwi się, że przegrał 3:0(99,99999% meczy się tak kończy)
* Olewa Tankojebcę i dziwi się, że przegrał 3:0(99,99999% meczy się tak kończy).
* nie trafia piorunem
* Nie trafia piorunem…
* zawsze obudzi nim wieżę wroga
* ...lub budzi nim króla.
* nie wie, że hog rider atakuje tylko budowle
* Nie wie, że Hog Rider atakuje tylko budowle.
* swarmuje lub ma deck pod budki (lub piecyk)
* Swarmuje lub ma deck pod budki(lub piecyk).
* nie słyszał o freezie, więc za każdym razem gdy wojsko przestanie atakować wyzywa przeciwnikowi matkę
* Nie słyszał o Freezie, więc za każdym razem, gdy wojsko przestanie atakować, wyzywa przeciwnikowi matkę.
* kontruje wizarda trzema szkieletkami (ale tak rakowo, że aż szkoda, za to pro lub wytrawny gracz robi bardzo dobrze)
* Kontruje Wizarda trzema szkieletami (ale tak rakowo, że aż szkoda, za to pro lub wytrawny gracz robi bardzo dobrze).


== Typy graczy ==
== Typy graczy ==
Jak w każdej grze możemy wyróżnić ćwierćinteligenta, półmózga i nawet git gracza. Tu przedstawia się to nasiępująco:
Jak w każdej grze możemy wyróżnić ćwierćinteligenta, półmózga i nawet git gracza. Tu przedstawia się to następująco:
*'''Noob''' - najczęstszy gracz spotykany na pierwszych arenach, ale i wyżej. Nooby dzielimy na:
*'''Noob''' - najczęstszy gracz spotykany na pierwszych arenach, ale i wyżej. Nooby dzielimy na:
**'''Spamer''' - spami bezmyślnie budynkami i jednostkami. Okres wegetacji trwa do siódmej areny,
**'''Spamer''' - spami bezmyślnie budynkami i jednostkami. Okres wegetacji trwa do siódmej areny.
**'''Snajper Elite''' - strzela rakietą w twoją wieżę mającą około 200 Hp i trafia w króla lub co gorsza w nic,
**'''Snajper Elite''' - strzela rakietą w twoją wieżę mającą około 200 HP i trafia w króla lub, co gorsza, w nic.
**'''Emotikon Spamer''' - gdy ten podgatunek nooba odkryje do czego służą buźki króla i teksty spami nimi nie ważne czy jest to tego warte, czy nie.
**'''Emotikon Spamer''' - gdy ten podgatunek nooba odkryje, do czego służą buźki króla i teksty, spami nimi, nie ważne, czy jest to tego warte, czy też nie.
**'''Noob Wszystkolegendowy''' - spotykany na czelendżach, gdzie masz do wyboru wszystkie karty w grze. On buduje deck z samych legend, co jak zauważa większość myślących graczy jest bez sensu, bo same lagandy OP, ale potrzebują wsparcia. Łatwy cel do przepchnięcia się po zwycięstwo. Czasem też spotykany na wyższych arenach, gdy wytrawny gracz lub pro pożyczy mu komórkę na jeden mecz.
**'''Noob Wszystkolegendowy''' - spotykany na Challenge’ach, gdzie masz do wyboru wszystkie karty w grze. On buduje deck z samych legend, co, jak zauważa większość myślących graczy, jest bez sensu, bo z samych kart legendarnych nie można utworzyć dobrze zbalansowanego decka. Łatwy cel do przepchnięcia się po zwycięstwo. Czasem też spotykany na wyższych arenach, gdy wytrawny gracz lub pro pożyczy mu komórkę na jeden mecz.
**'''Defender''' - noob, który uważa, ze taktyką na wygranie jest po prostu obrona. Jedyną rzeczą stosowaną ofensywnie jest fireball/zap/strzałki/czasem rakieta/<del>freeze/rage/</del>poison/the log<ref>o ile w ogóle ma</ref> (niepotrzebne skreślić).
**'''Defender''' - noob, który uważa, ze taktyką na wygranie jest po prostu obrona. Jedyną rzeczą stosowaną ofensywnie jest Fireball/Zap/Strzały/czasem Rakieta/<del>Freeze/Rage/</del>Poison/log<ref>o ile w ogóle ma</ref> (niepotrzebne skreślić).
*'''AFK''' - spotykany na każdej arenie. Po kilku chwilach grania wyłącza grę i rób ta co chce ta.
*'''AFK''' - spotykany na każdej arenie. Po kilku chwilach grania wyłącza grę i róbta co chceta.
*'''Tanker''' - ma w decku cztery tanki, jakąś obronę i spella. Antidotum na niego to coś typu inferno.
*'''Tanker''' - ma w decku cztery tanki, jakąś obronę i Spella. Antidotum na niego to coś typu Inferno.
*'''Kurdziarz''' - o ile nooby kończą się na piątej i szóstej arenie, ten typ gracza pojawia się wpierw od aren 1-3 (grając grubasem), a później pod koniec areny 6 grając e-barbami i grubasem z armatką i bez w jednym decku. Niezwykle upierdliwy typek, który nie ma jeszcze legendy i chce być pro.
*'''Kurdziarz''' - o ile nooby kończą się na piątej i szóstej arenie, ten typ gracza pojawia się wpierw od aren 1-3 (grając grubasem), a później pod koniec areny 6 grając E-Barbami i Grubasem z armatką i bez w jednym decku. Niezwykle upierdliwy typek, który nie ma jeszcze legendy i chce być pro.
*'''Klanowiec''' - jest nieaktywny, ale dopiero gdy zacznie się zbieranie do skrzyni klanowej spami ile wlazie i nie zadowala go nic oprócz pierwszego miejsca wbitych koronek.
*'''Klanowiec''' - jest nieaktywny, ale dopiero gdy zacznie się zbieranie do skrzyni klanowej spami ile wlazie i nie zadowala go nic oprócz pierwszego miejsca wbitych koronek.
*'''Gracz zwykły''' - przeciętny Janusz Kowalski tej gry. Czasem po przeczytaniu kilku strategii lub własnych przemyśleniach staje się tym poniżej.
*'''Gracz zwykły''' - przeciętny Janusz Kowalski tej gry. Czasem po przeczytaniu kilku strategii lub własnych przemyśleniach staje się tym poniżej.
*'''Git Gracz''' - może nie ma super duper decku, wszystkich legend i dobrze opracowanej strategii, ale wyróżnia się od zwykłego gracza lepszym graniem nawet jeśli nie ma legend, a przeciwnik aż 2 lub trzy. Ma zadatki na tych wyżej. Spotykany już od czwartej areny, lub wcześniej na smurf koncie. Największy wróg- spamer!
*'''Git Gracz''' - może nie ma super-duper decku, wszystkich legend i dobrze opracowanej strategii, ale wyróżnia się od zwykłego gracza lepszym graniem nawet jeśli nie ma legend, a przeciwnik aż 2 lub trzy. Ma zadatki na tych wyżej. Spotykany już od czwartej areny, lub wcześniej na smurf koncie. Największy wróg- spamer!
*'''Gracz Wytrawny''' - gracz znający grę jak własną chatę<ref>lub nawet lepiej</ref>, zna dobrze strategie, uformuje ci deck na aktualną arenę, gdy go poprosisz, donejtuje jest dość aktywny, ale podczas walki potrafi ostro dać w kość. Taki git gracz będący posiadaczem 1-3 legend, lub czasem nawet bez nich. Spotyka się go na siódmej arenie lub wcześniej na smurf kontach. Możliwa jest jego ewolucja w Pr0. Największy wróg- spamer!
*'''Gracz Wytrawny''' - gracz znający grę jak własną chatę<ref>lub nawet lepiej</ref>, zna dobrze strategie, uformuje ci deck na aktualną arenę, gdy go poprosisz. Donejtuje, jest dość aktywny. Podczas walki potrafi ostro dać w kość. Taki git gracz będący posiadaczem 1-3 legend, lub czasem nawet bez nich. Spotyka się go na siódmej arenie lub wcześniej na smurf kontach. Możliwa jest jego ewolucja w Pr0. Największy wróg- spamer!
*'''Pr0''' - super gracz poradzący sobie w każdej sytuacji i mający od kija legend. potrafi ci wygrać mecz nawet gdy przeciwnik nie dostał obrażeń a ty masz tylko jeden hp na królu. Poradzi sobie ze spamerem w każedej sytuacji. Często się przechwala i niekoniecznie jest skory do pomocy. Po latach spędzonych przed komórką zmienia się w swoją megahiperduper wersję, czyli...
*'''Pr0''' - super gracz, który da sobie radę w każdej sytuacji. Ma od kija legend. Potrafi ci wygrać mecz nawet gdy przeciwnik nie dostał obrażeń a ty masz tylko jeden hp na królu. Poradzi sobie ze spamerem w każedej sytuacji. Często się przechwala i niekoniecznie jest skory do pomocy. Po latach spędzonych przed komórką zmienia się w swoją megahiperduper wersję, czyli...
*'''The Pro''' - król gry z Ultimate Champion, wszystkimi kartami wymakasowanymi na maksa. Niestety zżera go pycha i przechwala się co to nie on... Gdy już wszystko osiągnie spada do 0 koronek, aby zacząć grę od początku z wszystkimi kartami i potrollować noobków.
*'''Pr0 eXtreme''' - król gry z Ultimate Champion z wszystkimi kartami wymakasowanymi. Niestety zżera go pycha i przechwala się co to nie on... Gdy już wszystko osiągnie spada do 0 koronek, aby zacząć grę od początku z wszystkimi kartami i potrollować noobków.


== Klany ==
== Klany ==
Linia 205: Linia 206:


'''Co się robi w klanie:'''
'''Co się robi w klanie:'''
* donejtuje- daje karty
* donejtuje - daje karty
* reqestuje- żydzi karty,
* reqestuje - żydzi karty,
* wbija koronki,
* wbija koronki,
* zamieszcza filmiki z podpisem,
* zamieszcza filmiki z podpisem,
Linia 213: Linia 214:
* zaprasza do klanu,
* zaprasza do klanu,
* robi friendly battle,
* robi friendly battle,
* otwiera cc,
* otwiera Clan Chest,
* zaprasza na czelendże,
* zaprasza na czelendże,
* ewentualnie nic i jest się amebą klanową zapychającą miejsce.
* ewentualnie nic i jest się amebą klanową zapychającą miejsce.


{{spoiler}}
== Szanse na kartę legendarną ==
W trakcie tajnej misji szpiegowi Nonsensopedii udało się dostać do tajnych archiwów Supercella, w których zawarty jest wzór na szansę otrzymania karty legendarnej:

<math>K*L:C:LF</math>

*K – karty w skrzynce
*L – ilość kart legendarnych możliwych do zdobycia (np. jeśli jesteś w Arenie 4, możesz zdobyć dwie – Lava i Inferno Dragon)
*C – ilość kart zwykłych możliwych do zdobycia (do przykładu powyżej: patrz: karty zwykłe od Training Camp do Areny 4)
*LF – Legendary Factror. Dla każdej ze skrzynek jest inny:
** Srebrna, Duża – 10 000
** Złota – 5700
** Darmowa, Koronkowa – 4 000
** Z Challenge'a, Klanowa, – 2 000
** Magiczna, Super Magiczna, z Turnieju – 600
** Draft – 200
** Wyjątki: Epicka (0% szans), Legendarna (100% szans)
{{endspoiler}}
{{Przypisy}}
{{Przypisy}}



Wersja z 21:11, 10 wrz 2017

Szablon:Inkubator otwarty

Clash Royale - gra na komórki stworzona przez Supercwela Supercella. Jesteśmy w niej Donald Trumpem królem, a obok siebie mamy dwie dziewczyny, które zapraszamy na kawę i coś więcej po każdej bitwie. Jedyne co musimy robić to stawiać wojsko, aby zniszczyło wieże wroga.

Karty

Wojsko tworzy się za pomocą kart, których możesz wziąć tylko 8, a jest ich ponad 75 i 4 typy:

  • Zwykłe - czyt. gówno, znajdziesz je wszędzie, a większość jest do dupy. przynajmniej można je upgrejdować. większość kosztuje jest tania
  • Rzadkie - te są już dobre, lecz drogie. W większości zaklęcia i budynki.
  • Epickie - są bardzo rzadkie i czasem chujowe, ale niektóre po opanowaniu [1] sprawiają ,że nooby i dzieci neo wyrzucają telefony.
  • Legendarne - prędzej paliwo stanieje niż taką dostaniesz, ale są najpotężniejsze w grze.

Areny

Na arenach spotyka się różnej maści ludność żeby się z nimi bić. Niektóre karty są zerżnięte z poprzedniej gry.

Treningowa gimba

Jedyna arenka na której nie gra się z ludźmi. Posiada aż 12 kart.

  • Strzały – co tu mówić...
  • Bomber – szkieleton grenadier. Po upgradzie na 9 poziom zadaje CHORE obrażenia obszarowe. A i tak nikt go nie używa...
  • Łuczniczki – (lesby) dziewczyny z różowymi włosami bawiące się w Robin Hooda
  • Knight – opancerzony barbarzyńca. dosyć mocny na 9 levelu
  • Fireball lub (frajerball) – mały zasięg, duże obrażenia
  • Mini P.E.K.K.A – szybszy i tańszy od większej wersji, zabija wszystko 2 hitami.
  • Muszkieterka – (seksmasterka) łuczniczka wzięła AWP i bawi się w snajpera. Duże obrażenia nawet na niższych poziomach.
  • Grubas – chodząca tarcza. Ma dużą ilość hp, odwrotnie do swojej wersji w Clash of Clans.
  • Prince – (ksiundz) knight jeżdzący na koniu co jakiś czas rejdżuje i wali mocniej od dużej P.E.K.K.I
  • Mały smoczuś – lata i beka ogniem. WkCenzura2.svgia noobów.
  • Armia szkieletów dzieci neo – nikt ich nie docenia, a mogą w 5 sekund zabić grubasa. Łatwe do skontrowania.
  • Wiedźma – (Łiczka-Biczka) matka dzieci neo. tworzy je do obrony modema. Nie obrywa od nich krzesłem.

Boisko goblinów

Wszyscy opuszczają to miejsce pierwszego dnia.

  • Gobliny – trzy ziomki z nożami. Niegroźne, o ile nie mają tanka.
  • Gobliny z włóczniami – (sperm gobliny)- trzy szpanerskie ziomki z włóczniami
  • Valkyria – ruda wzięła topór i tnie. Niekiedy podmiot podniecenia początkujących graczy.
  • Budka – tworzy sperm gobliny. Nikt nie chce podobno wiedzieć jak powstają[2].
  • Piorun(y) – 3 pioruny walą 3 obiekty z największym HP w polu rażenia. Często używane, szczególnie przez graczy korzystających z tanków.
  • Beczka z goblinami - rzuć i patrz jak gość zabija ci gobliny strzałami... Jednak niekiedy ich obrażenia są przyzwoite.

Dzielnia szkieletonów

Nooby, nooby i jeszcze raz nooby... Przechodzisz tak w godzinę[3]

  • Szkielety – lub jak kto woli trzy szkieleciki[4] troje dzieci neo, taki troll ze strony Supercella.
  • Miniony – niebieskie, latają, są nieznacznie słabsze od goblinów, rzucając kulkami z czarnego dziwnego płynu.
  • Nagrobek – respi dzieci neo, niektórzy nazywają go modemem.
  • Wieża z bomberem grenadierem – takie rusztowanie przykryte szmatami dla większego prestiżu, na którego górze siedzi bomber.
  • Balon (czyt. wieżojebca) – doleci do wieży i zadaje ci 666 damage, a jak zginie to jeszcze 200. Takie Luftwaffe dla ubogich.
  • Duży Szkielet – mocniejszy od grubasa, a jak zginie przy wieży to przesrane. Masywne obrażenia bomby i jeszcze ileś do ataku, o ile dolezie...

Kręgle barbarzyńców

Tu jeszcze większość nie umie dobrze grać.

  • Barbarzyńcy – wszyscy nazywają ich dresami. [5] I jest ich 4 za 5 elixira i przy dobrym użyciu robią siekę!
  • Armata – robi co trzeba, czyli wszystko na ziemi niskim kosztem.
  • Rakieta – za cenę Dużego Szkieleta możesz zadać 700 do 1792 obrażeń. A i tak nie trafisz, no chyba, że jesteś pro!
  • Budka z kebabami – robi dresy za siedem elixiru. O tyle droższe o ile nie OP.
  • Rejdż – rozlanie spirytusu sprawia, że twoje wojsko się wk****a i... wszystko robi szybciej.
  • X-bow – kusza o szybkostrzelnośći AK47 może atakować wieże z twojej strony areny. Nawala jak Kapitan Bomba w dobrym humorze, ale ładuje się dość długo.

Domek P.E.K.K.I.

W tym wulkanie ludzie zaczynają rozumieć grę. Pojawiają się karty legendarne.

  • Tesla – o dziwo razi tylko jeden cel i nie ma stuna. Ulepszona armata. Gdy jej nie trzeba chowa się pod swoją klapkę pod ziemię, i nawet atomówka jej nic nie zrobi.
  • Horda minionów – normalnie są 3 miniony, ale tu masz ich 6! Niszcz tanków, zanim strzały dolecą, albo nie dorwie cię Wizard lub Executioner.
  • Inferno Tower – koszmar tanków. Obrażenia wzrastają z czasem (do 2560/sec na najwyższym poziomie), a na tej arenie nie da się tego zatrzymać[6]. Taka wieża Saurona.
  • Hog rider – (Mr. T, Nigga, Mucin) wsiada na wieprza bawiąc się w Thora. Jego kolor skóry jest wynikiem poprawności politycznej, jednak na jego temat krążą różne rasistowskie anegdotki. O dziwo bardzo mocny nawet na wyższych arenach.
  • P.E.K.K.A. – dużo HP, drugie największe obrażenia na strzał, ale jest strasznie wolna.
  • ciekły azot – pozwala zamrozić wszystko w zasięgu. Resetuje między innymi szarże Prince’a. Jednak da się zatrzymać tę wieżę.
  • Lawowy pieseł – może i ma sporo hp, lata i jest legendą, ale nawet szkielety zadają więcej obrażeń. Robi za tanka. Po śmierci dzieli się na szczeniaczki, które robią siekę!
  • Inferno dragon (czyt. Tankojebca) – Inferno Tower cię wkBlad.pngia? Ten tutaj jest połączeniem wyżej wymienionego i smoka. Uważaj, bo może być gorąco!

Dolinka Zaklęć

Rzeka płynąca elixirem. Na 100% spadniesz kilka razy na 4 arenę.

  • Zap – Jedna z najbardziej uniwersalnych kart w grze. Podniesiona do wysokiego poziomu czyni cuda.
  • Emo Samobójcy (lub jak kto woli Żydzi) – nie talibowie, tylko płonący węgiel.
  • Wizard – (Starry Portier) gościu w bluzie rzuca Fireballami wersji mikro. Zmora jednostek z niskim hp. Alternatywa dla smoczusia.
  • Piecyk – domyśl się, geniuszu. Spami Żydami.
  • mołotow Poison - taka trutka na szczury, ale w formie aerozolu. Dobra na wrażliwe jednostki i, o dziwo, budynki. Kijowa na resztę. Noob za każdym razem sprawi, że król się tego nawdycha i zdenerwowany pójdzie po swoją armatę (tylko, gdy są dwie wieżyczki z księżniczkami)
  • Mirror - kopiuje ostatnio użytą kartę za +1 elixira.
  • Lodowy Czarodziej - (AIDS wizard) rzuca lodami i spowalnia cele. Zadaje tym znikome obrażenia. Ostatnio jedna z najbardziej uniwersalnych legendarnych w grze.
  • Cmentarz - (gejjard) respi szkieletony dzieci neostrady gdzie chcesz. Dobrze użyty robi siekę. Niby OP, ale przeceniana. Gdy go użyje dobry gracz może być po ptakach, zaś gdy noob no to uaktywnienie króla i ewentualne lekkie zadrapania wieży nie będą przeszkadzały w dalszej rozgrywce.

Mechaniczna arena

Tu naprawdę zaczyna się porządna rozgrywka, choć niektórzy jeszcze tego nie odczuwają. Karty wchodzą w klimat areny, a nooby występują rzadziej niż śnieg na Hawajach.

  • Moździerz - idź pytać ojca jak był w wojsku. Wielka przerośnięta armata waląca pojedynczym kamieniem o zasięgu X-bowa. Niestety rakowa pod każdym względem.
  • coś tam dodają.[7]
  • Pompa elixiru - pompuje eliksir, ale tak jakby miała zatwardzenie, a w dodatku chciała, a nie mogła. Generuje przewagę, choć może kosztować grę.
  • Taran - 2 dresy trzymają kłodę i raszują na B w budowlę. Całkiem przydatne.
  • Golem - zbudowany z nieznisczalnitu[8] wielki, jebutny golem. atakuje budowle przyzwoitymi obrażeniami. Jest wolny, więc łatwo zbudować atak. Jego zmorą jest coś z rodziny Inferno.
  • Tornado - wciąga wszyskto (nawet golema) do środka. Można strollować przeciwnika żeby Gobliny/Górnik/Valkyria/Hog/etc. obudziły ci króla.
  • Górnik - (krecik) po latach w kopalni na Ślasku może się szybko dokopać do wieży, mając w dupie rzekę/lawę/koła zębate. Mocniejszy od Knighta, ale uderzenie porównywalne jak kujon i hardkorowy koksu.
  • Kłoda (inaczej Hordojebca) - toczy się i niszczy wszystko na drodze. Puść za Hogiem, a szkielety nie będą zagrożeniem. Podobno kacap z ósmej areny oblał ją kiedyś swoim trunkiem, gdy było to jeszcze drzewo, a potem ściął. Kłoda ma teraz wkurCenzura2.svga na wszystkich i wszystko.
  • Sparky - po prostu czołg. Co 5 sekund wystrzeliwuje potężny ładunek (1300 dmg). Szkoda, że wywala nawet w jednego szkieleta. Mimo wszystko słabe bo da się wyłączyć Zapem, Electro Wizardem lub Lightning Spellem.

Królewska arena

Bardzo często zostajesz na zawsze. Przebicie praktycznie niemożliwe ze względu na samych wytrawnych graczy.

  • Elite Barby- takie lepsze dresy. Wkurzają wszystko i wszystkich. Wraz z niżej wymienioną kartą nazywane rakiem.
  • Grubas z armatą – jedna z najbardziej znienawidzonych karta w grze, należy do raka.
  • Mega Minion - Minion przedawkował mleko i założył zbroję. Bardzo uniwersalny jak na swój koszt.
  • 3 muszkieterki - (trzy seksmasterki) Potrafi siać dewastację, choć źle zagrana jest łatwa do skontrowania.
  • Ciemny Prince - (dark ksiądz) ma tarczę i bejsbola. Konnica dresów. Oryginalny Prince zazwyczaj sprawuje się lepiej.
  • Ochroniarze - szkielety oglądały rojsona i wpadły na ten genialny pomysł. Serdeczna tarcza dla nich, która została ukradziona temu powyżej.
  • Electro Wizard -(Bolek Wałęsa, Mister Wtyczka, Niki Tesla) elektryk, zawsze chętne podładuje ci telefon albo laptopa. Ale to legenda, co z wyglądu przypomina Nicolę Teslę.
  • Księżniczka - laska, która zeszła z wieży i idzie z łukiem na front. Ginie od Strzał/Loga/Bowlera/śmierci Golema/dobrego Zapa/Poisona/Frajerballa/etc.[9]

Rosja

Kraina lodu z wódką przepływającą pośrodku. Pojawiają się pr0.

  • Lodowy Samobójca - mały dropsik zamrażający przeciwnika na chwilę. Adekwatny do swojej ceny.
  • Nietoperze - małe i słodkie, ale mogą być groźne. Ulepszona wersja szkieletów.
  • Lodowy Golem - (Mięcho Armatnie) dobrze zagrany potrafi nawet skontrować P.E.K.K.Ę.
  • Bowler - definitywne grał w kręgle. Kamienie mają penetrację 100% i odrzut 4.
  • Clone - klonuje wszystko w obszarze. Giant szkieleton ma 10 hp pod wieżą, a ten daje klona i koronka. Niestety klony mają tylko jedego hapsa więc wystarczy byle co, aby je zniszczyć.
  • Nocna Wiedźma - (Night Bitch) wali toporkiem po łbie i respi nietoperze, także po śmierci.
  • Drwal - pijany kacap z OP toporkiem, a na dodatek po śmierci puszcza ulubiony napój alkoholowy. Taki typowy wkurBlad.pngny ruski z Syberii z wyglądu i zachowania.

Dżungla

Mało kto tu doszedł.

  • Gang Goblinów - 3 zwykłe i 2 z włóczniami[10]. Mafia.
  • coś dodają.
  • Goblin z dmuchawką - (dziki snajpa) ulepszony Spear Goblin. Nawala ze swojego kawałka trzciny czymś bliżej nie określonym. Dzięki dużemu zasięgowi może ściągnąć budynki tylu Bomb Tower, czy Inferno Tower bez uszczerbku na HP.
  • Kat - (Executioner) rzuca toporem jak bumerangiem. Zmora latających istot.
  • Bandytka - po 3 sekundach ładowania raszuje na cel i zabiera mu portfel oraz telefon. Ninja mogą się od niej uczyć.

Pagórek niewyżytych wieprzów

Grają tu tylko pro i naprawdę dobzi gracze, ale supercell'owi nie przeszkadza to w dawaniu do niej kart.

  • Apteczka – Zaklęcie leczące jednotki. Nooby próbują podleczyć budynki ([[[Nic|z wiadomo jakim skutkiem]]).
  • Cannon Cart - przeróbka osławionego rosomaka. W połowie hp zmienia się w wieżyczkę przeciwpancerną, czyniąc to OP.
  • Mega Knight - ma HP P.E.K.K.I Golema i skacze po wrogach zadając znaczne obrażenia. Wystarczy jednak Horda lub Trio minionków żeby zdechł.

Ligi

Jest ich 9, a mieszczą się na legendarnej. Od challengera przez mastera do kCenzura2.svga championa. żadna nie posiada kart, a pucharki liczą się inaczej. Za to są takie a’la draft skrzynki z wyborem, które karty chcesz (choć najczęściej żadna opcja nie satysfakcjonuje).

Tryby gry

  • 1v1 - "zwykły" tryb gry. grasz o pucharki, żeby zmienić Arenę. na 99% spadniesz
  • 2v2 - jedyny słuszny tryb. nie ma pucharków, więc od 20 sierpnia 2017[11] mecze 1v1 graniczą z cudem. W 90% przypadków w twoim teamie będzie niedorozwinięty noob albo dziecko neo, podczas gdy w przeciwnicy czytają sobie w myślach.
  • Mecz Treningowy - grasz przeciwko botowi o zdolnościach twojego towarzysza z 2v2. Ponoć ktoś w tym przegrał, i to nie celowo.
  • Friendly Battle - grasz przeciwko koledze z klanu. Przegrany najczęściej opuszcza klan, a przeciwnikowi wyzywa matkę.
  • Draft Challenge - jedyny tryb który jest dostępny przez kilka dni co ruski rok. wybierasz 4 karty, a resztę dostajesz od przeciwnika i vice versa. najczęściej dostaje się/daje chujowe karty. Jest też opcja 2v2.

Skrzynki

Ten temat jest o tyle ciekawy, że dorobił się sekcji w tym artykule. Ze skrzynek dropisz karty potrzebne do ulepszania Twoich jednostek. Im wyższa Arena, tym więcej masz kart, złota, oraz szans na kartę legendarną.

  • Drewniana- skrzynie z arenki treningowej, otwierasz je 15 sekund. Później przemienia się w free chesta.
  • Srebrna - najgorsza skrzynia. Otwiera się marne 3 godziny. Szansa na rzadką kartę.
  • Złota - lepsza od powyższej choć i tak z tego rakowego pirytowego pojemnika legendy raczej nie wydropisz. 2-4 rzadkie gwarantowane
  • Darmowa - niewiele lepsza od srebrnej. dostajesz co 4 godziny za nic. Mimo najmniejszego wysiłku w zdobyciu jest całkiem duża szansa[12] na legendę!
  • Koronkowa - musisz zdobyć 10 koronek żeby otworzyć skrzynkę z dużą szansą na epica. Warto.
  • Klanowa - klan[13] musi razem nabijać koronki, żeby otworzyć lepszą skrzynię. Niektóre nie dobijają 70 koronek na pierwszy poziom, a inne zdobywają 1600 i otwierają clan chesta 10/10), mimo kilku epicków i tak zawsze dropnie ci najmniej potrzebny syf.
  • Magiczna - gwarantowane epiki i dużo innych kart.
  • Duża - mieści 300 kart albo i więcej. ale nie ma epickich
  • Epicka – 19-20 epików, które zazwyczaj są ci niepotrzebne w decku, ale też zero hajsu lub innych kart. Nawet już srebrna ma większą szansę na legendę.
  • Super Magiczna - najlepsza skrzynia w grze! kilka tysięcy hajsu, w ch*j kart, gwarantowane epiki i nawet 65% szans na legendę. Jeśli zdobędziesz na wysokiej arenie - wygrałeś grę. Ale zdobywa się ją raz na 100 lat.
  • Legendarna - jedna legenda. I niby nic więcej, ale ludzi jara bardziej niż dresiarz skręta.

Noob w Clash Royale

  • Kontruje armię szkieletów tankiem...
  • ...albo używa rakiety na miniona.
  • Zawsze stawia wsparcie z przodu.
  • Spadł do Training Campa.
  • Nie ma epickich, chodźby dostał/kupił epic chesta.
  • Nie umie otwierać skrzyń.
  • Z legendarnej skrzyni dostaje kartę epicką.
  • Nie wie o istnieniu trybu 2v2…
  • twierdzi że Electro Wizard to gówno
  • używa szkieletów i nagrobkamodema.
  • Gdyby jakimś cudem zdobył legendę i tak będzie to ta, która najmniej pasuje do jego decka.
  • Myśli że Log krzywdzi jednostki w powietrzu...
  • ... i na drafcie[14] rzuca nim w Minion Horde’a.
  • Olewa Golema i przepłaca to życiem wieży i połową lub mniej HP na królu.
  • Nigdy nie wspiera tanków.
  • Nie ulepsza kart…
  • ...lub ulepsza te, których nie używa.
  • Ma ujemne puchary.
  • Olewa Tankojebcę i dziwi się, że przegrał 3:0(99,99999% meczy się tak kończy).
  • Nie trafia piorunem…
  • ...lub budzi nim króla.
  • Nie wie, że Hog Rider atakuje tylko budowle.
  • Swarmuje lub ma deck pod budki(lub piecyk).
  • Nie słyszał o Freezie, więc za każdym razem, gdy wojsko przestanie atakować, wyzywa przeciwnikowi matkę.
  • Kontruje Wizarda trzema szkieletami (ale tak rakowo, że aż szkoda, za to pro lub wytrawny gracz robi bardzo dobrze).

Typy graczy

Jak w każdej grze możemy wyróżnić ćwierćinteligenta, półmózga i nawet git gracza. Tu przedstawia się to następująco:

  • Noob - najczęstszy gracz spotykany na pierwszych arenach, ale i wyżej. Nooby dzielimy na:
    • Spamer - spami bezmyślnie budynkami i jednostkami. Okres wegetacji trwa do siódmej areny.
    • Snajper Elite - strzela rakietą w twoją wieżę mającą około 200 HP i trafia w króla lub, co gorsza, w nic.
    • Emotikon Spamer - gdy ten podgatunek nooba odkryje, do czego służą buźki króla i teksty, spami nimi, nie ważne, czy jest to tego warte, czy też nie.
    • Noob Wszystkolegendowy - spotykany na Challenge’ach, gdzie masz do wyboru wszystkie karty w grze. On buduje deck z samych legend, co, jak zauważa większość myślących graczy, jest bez sensu, bo z samych kart legendarnych nie można utworzyć dobrze zbalansowanego decka. Łatwy cel do przepchnięcia się po zwycięstwo. Czasem też spotykany na wyższych arenach, gdy wytrawny gracz lub pro pożyczy mu komórkę na jeden mecz.
    • Defender - noob, który uważa, ze taktyką na wygranie jest po prostu obrona. Jedyną rzeczą stosowaną ofensywnie jest Fireball/Zap/Strzały/czasem Rakieta/Freeze/Rage/Poison/log[15] (niepotrzebne skreślić).
  • AFK - spotykany na każdej arenie. Po kilku chwilach grania wyłącza grę i róbta co chceta.
  • Tanker - ma w decku cztery tanki, jakąś obronę i Spella. Antidotum na niego to coś typu Inferno.
  • Kurdziarz - o ile nooby kończą się na piątej i szóstej arenie, ten typ gracza pojawia się wpierw od aren 1-3 (grając grubasem), a później pod koniec areny 6 grając E-Barbami i Grubasem z armatką i bez w jednym decku. Niezwykle upierdliwy typek, który nie ma jeszcze legendy i chce być pro.
  • Klanowiec - jest nieaktywny, ale dopiero gdy zacznie się zbieranie do skrzyni klanowej spami ile wlazie i nie zadowala go nic oprócz pierwszego miejsca wbitych koronek.
  • Gracz zwykły - przeciętny Janusz Kowalski tej gry. Czasem po przeczytaniu kilku strategii lub własnych przemyśleniach staje się tym poniżej.
  • Git Gracz - może nie ma super-duper decku, wszystkich legend i dobrze opracowanej strategii, ale wyróżnia się od zwykłego gracza lepszym graniem nawet jeśli nie ma legend, a przeciwnik aż 2 lub trzy. Ma zadatki na tych wyżej. Spotykany już od czwartej areny, lub wcześniej na smurf koncie. Największy wróg- spamer!
  • Gracz Wytrawny - gracz znający grę jak własną chatę[16], zna dobrze strategie, uformuje ci deck na aktualną arenę, gdy go poprosisz. Donejtuje, jest dość aktywny. Podczas walki potrafi ostro dać w kość. Taki git gracz będący posiadaczem 1-3 legend, lub czasem nawet bez nich. Spotyka się go na siódmej arenie lub wcześniej na smurf kontach. Możliwa jest jego ewolucja w Pr0. Największy wróg- spamer!
  • Pr0 - super gracz, który da sobie radę w każdej sytuacji. Ma od kija legend. Potrafi ci wygrać mecz nawet gdy przeciwnik nie dostał obrażeń a ty masz tylko jeden hp na królu. Poradzi sobie ze spamerem w każedej sytuacji. Często się przechwala i niekoniecznie jest skory do pomocy. Po latach spędzonych przed komórką zmienia się w swoją megahiperduper wersję, czyli...
  • Pr0 eXtreme - król gry z Ultimate Champion z wszystkimi kartami wymakasowanymi. Niestety zżera go pycha i przechwala się co to nie on... Gdy już wszystko osiągnie spada do 0 koronek, aby zacząć grę od początku z wszystkimi kartami i potrollować noobków.

Klany

Zrzeszenie graczy wbijające skrzynię klanową i wymieniające się kartami.

Rangi w klanach:

  • Leader - założyciel. Może zapraszać. wywalać, wysyłać wiadomości prywatne, pisać na intro klanu co chce i ustawić nazwę oraz symbol. Gdy masz do niego jakiś problem to kick.
  • Co-Leader - prawa ręka lub zaufana osoba w klanie. Może prawie wszystko co lider oprócz ustawień nazwy i symbolu. Lepiej mu nie podskakiwać.
  • Elder - gracz zasłużony z zaszczytnym mianem umożliwiającym zapraszanie i wywalanie memberów.
  • Member - bydło robotnicze klanu. Ma donejtować, reqestować i wbijać koronki.

Co się robi w klanie:

  • donejtuje - daje karty
  • reqestuje - żydzi karty,
  • wbija koronki,
  • zamieszcza filmiki z podpisem,
  • spami na chacie,
  • wywala z klanu,
  • zaprasza do klanu,
  • robi friendly battle,
  • otwiera Clan Chest,
  • zaprasza na czelendże,
  • ewentualnie nic i jest się amebą klanową zapychającą miejsce.
Wielki Brat Patrzy
Uwaga!

Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !

W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.

Szanse na kartę legendarną

W trakcie tajnej misji szpiegowi Nonsensopedii udało się dostać do tajnych archiwów Supercella, w których zawarty jest wzór na szansę otrzymania karty legendarnej:

  • K – karty w skrzynce
  • L – ilość kart legendarnych możliwych do zdobycia (np. jeśli jesteś w Arenie 4, możesz zdobyć dwie – Lava i Inferno Dragon)
  • C – ilość kart zwykłych możliwych do zdobycia (do przykładu powyżej: patrz: karty zwykłe od Training Camp do Areny 4)
  • LF – Legendary Factror. Dla każdej ze skrzynek jest inny:
    • Srebrna, Duża – 10 000
    • Złota – 5700
    • Darmowa, Koronkowa – 4 000
    • Z Challenge'a, Klanowa, – 2 000
    • Magiczna, Super Magiczna, z Turnieju – 600
    • Draft – 200
    • Wyjątki: Epicka (0% szans), Legendarna (100% szans)

Szablon:Endspoiler

Przypisy

  1. czyli np. golem, balon lub kat
  2. choć z oficjalnej wersji wynika, że wyłażą z ostrej imprezy, gdy coś przeskrobią po pijaku
  3. no chyba, że zaliczasz się do grupy wymienionej wcześniej
  4. dawniej były cztery, ale jakiś inteligent, przez zbyt dużą wartość jak na cenę, zmniejszył ich liczbę
  5. zgadnij czemu
  6. i dalej też z tym ciężko
  7. Skeleton Barrel, czyli takie latające zapytaj beczkę, po którego zniszczeniu wyskakuje osiem dzielnych, lecz słabych szkieletków
  8. z tego samego robili nokię 3310
  9. Niepotrzebne skreślić
  10. dawniej trzy, ale z powodu zbyt dużej wartości na swoją cenę postanowiono jednego odjąć.
  11. 2v2 jest na stałe
  12. bynajmniej w porównanu do golden chesta i silver chesta
  13. choć i tak połowa jest nieaktywna
  14. inaczej by nie zdobył
  15. o ile w ogóle ma
  16. lub nawet lepiej