Gra fabularna: Różnice pomiędzy wersjami
(Systemy gier fabularnych) |
M (Bot poprawia linki) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
RPG to typ gier fabularnych. Rozgrywka ta polega na odgrywaniu danej postaci. |
RPG to typ gier fabularnych. Rozgrywka ta polega na odgrywaniu danej postaci. |
||
Do gry potrzeba przynajmniej trzech [[świr]]ów. Najczęściej grają w nią ludzie o [[Rozszczepienie osobowości|rozszczepieniu osobowości]]. Krążą też [[plotki]], że gra jest tylko [[Wymówka|wymówką]], a tak naprawdę to jest to okazja do [[Wódka|picia]], [[Slapping|orgii]], oddawania czci [[Szatan|szatanowi]] i składania rytualnych [[ofiara|ofiar]] ze [[ |
Do gry potrzeba przynajmniej trzech [[świr]]ów. Najczęściej grają w nią ludzie o [[Rozszczepienie osobowości|rozszczepieniu osobowości]]. Krążą też [[plotki]], że gra jest tylko [[Wymówka|wymówką]], a tak naprawdę to jest to okazja do [[Wódka|picia]], [[Slapping|orgii]], oddawania czci [[Szatan|szatanowi]] i składania rytualnych [[ofiara|ofiar]] ze [[Zwierzę|zwierząt]]. |
||
Do gry potrzebne jest tyle [[Kartka|kartek]], że nawet ''Mistrz Gry'' nie potrafi się w tym połapać. |
Do gry potrzebne jest tyle [[Kartka|kartek]], że nawet ''Mistrz Gry'' nie potrafi się w tym połapać. |
||
Do gry uzywa się milionów [[Kość|kości]]. Są takie, które mówią jaka jest pogoda, nastrój gracza, ilość [[Neuron|neuronów]] w [[mózg]]u, ilość zarwanych połączeń synaptycznych w mózgu potwora. Bywają i takie, które wpływają na wielkość pewnych organów, szybkość porostu włosów pod pachą lewej ręki (tudzież macki)i odporoność na kaca. |
Do gry uzywa się milionów [[Kość|kości]]. Są takie, które mówią jaka jest pogoda, nastrój gracza, ilość [[Neuron|neuronów]] w [[mózg]]u, ilość zarwanych połączeń synaptycznych w mózgu potwora. Bywają i takie, które wpływają na wielkość pewnych organów, szybkość porostu włosów pod pachą lewej ręki (tudzież macki)i odporoność na kaca. |
Wersja z 21:13, 11 mar 2007
rpg - skrót od (gRa Po Grzybkach halucynkach), ale zwyczajowo przyjęło się pomijać ostatni człon. Gra w RPG polega na tym, że gramy i ktoś gra z nami, ogólnie fajna zabawa jest, polacam!
RPG to typ gier fabularnych. Rozgrywka ta polega na odgrywaniu danej postaci. Do gry potrzeba przynajmniej trzech świrów. Najczęściej grają w nią ludzie o rozszczepieniu osobowości. Krążą też plotki, że gra jest tylko wymówką, a tak naprawdę to jest to okazja do picia, orgii, oddawania czci szatanowi i składania rytualnych ofiar ze zwierząt. Do gry potrzebne jest tyle kartek, że nawet Mistrz Gry nie potrafi się w tym połapać. Do gry uzywa się milionów kości. Są takie, które mówią jaka jest pogoda, nastrój gracza, ilość neuronów w mózgu, ilość zarwanych połączeń synaptycznych w mózgu potwora. Bywają i takie, które wpływają na wielkość pewnych organów, szybkość porostu włosów pod pachą lewej ręki (tudzież macki)i odporoność na kaca.
Kilka definicji:
Mistrz Gry(MG)- Człowiek odpowiedzialny za zorganizowanie miejsca na libację i pilnujący aby gracze w odmiennych stanach świadomości nie pozabijali się w realu.
Gracz - Człowiek, który najpewniej wskutek głębokiego urazu mózgu zgodził się odgrywać schematy wymyślone przez MG.
Sesja - Wbrew pozorom ma wiele wspólnego z sesją egzaminacyjną na uniwerkach. Tuż przed nią ludzie zaczynają się dziwnie zachowywać, zbierają alkohol w jedno miejsce, przerzucaują stosy papierów, szukają sposobów na oszukiwanie i izolują się od świata zewnętrznego.
Umiejętności (Skille)- Różne duperele mające pomóc graczom w przeżyciu w innych stanach świadomości. Np: Mieszanie smoły gumowym prętem, golenie się po ciemku.
rpg polega na polowaniu na elfy trole skrzaty i inne cudowanki. Bawia sie w to ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka.
Ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka tak wlasnie mowia. RPG to wyzszy stopien swiadomosci pozwalajacy na zobaczenie zwykle niewidzialnych krasnoludkuff do czego skille i inny stuff tudziez staff sie przydaje, tak jak i szkło.
Główne systemy gier fabularnych:
- D&D (Dewianci i Debile). Osoba prowadząca to tzw DM, czyli Dewiant Mistrz. Podstawowymi elementami systemu są: stosunek ilości smoków do liczby mieszkańców człekopodobnych - 5 do 1, skrupulatnie (skillami) opisane wszystkie dziedziny życia (od umiejętonści jszczania na odległość po czarnoksięskie zdolności leczenia kaca). Ostatnim typowym elementem D&D są znani bohaterowie niezależni, jak np słynny Łupieżca Umysłu Ojciec Imperator Tadeusz.
- Warhammer. Ogólnie przyjmuje się, że tfurcy systemu musieli warhammerem dostać porządnie po łbach. Nie zalecany dla osób grających już w D&D - wieloletnie doświadczenia pokazują, że średnia długość życia postaci gracza jest...hmm... w każdym razie napewno krótsza, niż którakolwiek z walk Gołoty.
- Wampir. System ten jest zakazany. Ukazuje prawdziwe oblicze świata.
Rodzaje Rpg: