Rozprawka: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Rozprawka''' – jedna ze średniowiecznych metod tortur, stosowanych w stosunku do uczniów, używana i w dzisiejszych czasach. Na rozprawkę najbardziej narażeni są uczniowie w tzw. [[Gimnazjum|gimnazjach]]. Niektórzy specjaliści uważają rozprawkę za [[narkotyki]], ponieważ natychmiast po rozpoczęciu rozprawkowania pacjent prowrednego [[nauczyciel]]a zmienia swój sposób odbierania świata na gorszy. Ponadto w organizmie dochodzi do wydzielania niespotykanych dotąd u ucznia [[hormon]]ów, które stwarzają szkodliwe dla otoczenia [[emocje]]. Od zakończenia procesu rozprawkowania [[poszkodowany]] musi czekać około 8 godzin, aż do powrotu jego normalnej tożsamości. |
'''Rozprawka''' – jedna ze średniowiecznych metod tortur, stosowanych w stosunku do uczniów, używana i w dzisiejszych czasach. Na rozprawkę najbardziej narażeni są uczniowie w tzw. [[Gimnazjum|gimnazjach]]. Niektórzy specjaliści uważają rozprawkę za [[narkotyki]], ponieważ natychmiast po rozpoczęciu rozprawkowania pacjent prowrednego [[nauczyciel]]a zmienia swój sposób odbierania świata na gorszy. Ponadto w organizmie dochodzi do wydzielania niespotykanych dotąd u ucznia [[hormon]]ów, które stwarzają szkodliwe dla otoczenia [[emocje]]. Od zakończenia procesu rozprawkowania [[poszkodowany]] musi czekać około 8 godzin, aż do powrotu jego normalnej tożsamości. |
||
Na wyższym poziomie edukacji (tzn. w szkole średniej) z języka polskiego uczeń natychmiast dowiaduje się, że zmarnował trzy lata gimnazjum tylko po to, by nauczyć się pisać coś, co do niczego mu się nie przyda i musi stawić czoła [[analiza tekstu|analizie tekstu]], która jest skrajnym przeciwieństwem rozprawki. |
Na wyższym poziomie edukacji (tzn. w szkole średniej) z języka polskiego uczeń natychmiast dowiaduje się, że zmarnował trzy lata gimnazjum tylko po to, by nauczyć się pisać coś, co do niczego mu się nie przyda i musi stawić czoła [[analiza tekstu|analizie tekstu]], która jest skrajnym przeciwieństwem rozprawki.Jest to forma najwyższej głupoty zabijania komórek krwionośnych ucznia przez nauczycieli i wychowawców. |
||
{{stubszko}} |
{{stubszko}} |
Wersja z 20:58, 16 gru 2008
Rozprawka – jedna ze średniowiecznych metod tortur, stosowanych w stosunku do uczniów, używana i w dzisiejszych czasach. Na rozprawkę najbardziej narażeni są uczniowie w tzw. gimnazjach. Niektórzy specjaliści uważają rozprawkę za narkotyki, ponieważ natychmiast po rozpoczęciu rozprawkowania pacjent prowrednego nauczyciela zmienia swój sposób odbierania świata na gorszy. Ponadto w organizmie dochodzi do wydzielania niespotykanych dotąd u ucznia hormonów, które stwarzają szkodliwe dla otoczenia emocje. Od zakończenia procesu rozprawkowania poszkodowany musi czekać około 8 godzin, aż do powrotu jego normalnej tożsamości.
Na wyższym poziomie edukacji (tzn. w szkole średniej) z języka polskiego uczeń natychmiast dowiaduje się, że zmarnował trzy lata gimnazjum tylko po to, by nauczyć się pisać coś, co do niczego mu się nie przyda i musi stawić czoła analizie tekstu, która jest skrajnym przeciwieństwem rozprawki.Jest to forma najwyższej głupoty zabijania komórek krwionośnych ucznia przez nauczycieli i wychowawców.