Reklama: Różnice pomiędzy wersjami
M (link) |
M (+cytat) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<code>''"Kup dwa Majonezy Dziadunia a zapłacisz jak za trzy!"''</code> |
|||
:~ <code>'''Standardowa reklama'''</code> |
|||
'''Reklama''' - jedna zlegalnych metod prania [[mózg|mózgów]]. Bardzo droga, ale bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego [[Polak|Polaka]] jest prany około 30 razy [[dzień|dziennie]], a atakowany - uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy [[radio|radiowe]] i podsłuchane [[rozmowa|rozmowy]] - ok. 2000 razy. Masz za dużo [[pieniądze|pieniędzy]]?? Oglądaj [[telesklep]] i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go raz w [[życie|życiu]]! |
'''Reklama''' - jedna zlegalnych metod prania [[mózg|mózgów]]. Bardzo droga, ale bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego [[Polak|Polaka]] jest prany około 30 razy [[dzień|dziennie]], a atakowany - uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy [[radio|radiowe]] i podsłuchane [[rozmowa|rozmowy]] - ok. 2000 razy. Masz za dużo [[pieniądze|pieniędzy]]?? Oglądaj [[telesklep]] i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go raz w [[życie|życiu]]! |
||
Wersja z 15:24, 15 mar 2006
"Kup dwa Majonezy Dziadunia a zapłacisz jak za trzy!"
- ~
Standardowa reklama
Reklama - jedna zlegalnych metod prania mózgów. Bardzo droga, ale bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany - uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy - ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy?? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go raz w życiu!
Druga definicja
Reklama - według innej definicji to połączenie teori z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu, teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest możliwe.
Przykłady reklamy:
Teoria - Margaryna Super Extra stworzona przez babcie - teraz bardziej maślany smak.
Praktyka - Zawartośc masła w produkcie: 0,5%.
Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar a następnie poszukać niereklamowanego produktu który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny nie ma na to żadnych szans.