Netwalk: Różnice pomiędzy wersjami
(lecimy) |
M (fix) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
*'''Klawiatura:''' zbędna, możesz śmiało sprzedać. |
*'''Klawiatura:''' zbędna, możesz śmiało sprzedać. |
||
*'''Dysk twardy:''' porządny Netwalk zmieści się nawet na dyskietce startowej. Sprzedaj. |
*'''Dysk twardy:''' porządny Netwalk zmieści się nawet na dyskietce startowej. Sprzedaj. |
||
*'''Mysz:''' jakby się uprzeć, to też możesz sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tą klawiaturę. |
*'''Mysz:''' jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tą klawiaturę. |
||
*'''Monitor:''' jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało. |
*'''Monitor:''' jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało. |
||
*'''System operacyjny:''' <s>Windows -1, [[DOS]], [[BIOS]]</s> co łaska. |
*'''System operacyjny:''' <s>Windows -1, [[DOS]], [[BIOS]]</s> co łaska. |
||
*'''Internet:''' a tego, to się już domyśl. |
*'''Internet:''' a tego, to się już domyśl. |
||
W ten oto sposób masz <s>komputer</s> liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na |
W ten oto sposób masz <s>komputer</s> liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na ''drobne wydatki''. |
||
== Zasady == |
== Zasady == |
Wersja z 06:18, 10 maj 2011
Szablon:Tgra komputerowa dla znudzonych urzędników, (nie)szczęśliwych posiadaczy przedpotopowego sprzętu oraz niespełnionych w zawodzie hydraulików, którzy realizują się za pomocą niezwykle zaawansowanych gier komputerowych z lat 80'. Pierwsze ślady tej gry znane były ludzkości już w czasach prehistorycznych, a prawdziwy rozkwit popularności pojawił się wraz z wersją na PC.
Wymagania sprzętowe
- Procesor: dowolny, byle by umiał liczyć do 100.
- Karta graficzna: wystarczą trzy kolory w rozdzielczości mniej więcej 160x120.
- Karta dźwiękowa: jeżeli programista dorzucił dźwięki do jakiejś nowszej i bajeranckiej wersji gry, to wypada ją mieć, jednak i w tym przypadku świat się bez niej nie zawali. Możesz sprzedać.
- Klawiatura: zbędna, możesz śmiało sprzedać.
- Dysk twardy: porządny Netwalk zmieści się nawet na dyskietce startowej. Sprzedaj.
- Mysz: jakby się uprzeć, to też możesz ją sprzedać, ale wypada czymś wprowadzać dane do gry. Sprzedaj już tą klawiaturę.
- Monitor: jeśli jesteś cyborgiem i umiesz porozumieć się telepatycznie z komputerem, to spoko, sprzedawaj śmiało.
- System operacyjny:
Windows -1, DOS, BIOSco łaska. - Internet: a tego, to się już domyśl.
W ten oto sposób masz komputer liczydło przystosowane do gry w Netwalka oraz kilkaset złotych na drobne wydatki.
Zasady
Netwalk polega dokładnie na tym samym co standardowe puzzle z tym, że wszystkie jego kawałki są magicznie przytwierdzone do jednego miejsca i można je jedynie obracać o 90°. Cały wic polega na tym, żeby kręcić nimi tak, aby sieć, którą jakiś jełop perfidnie rozjebał ułożyła się z powrotem w jednolitą całość.
Tworzenie
Aby stworzyć grę Netwalk należy pierdolnąć sobie kratkę dowolnych rozmiarów oraz pociągnąć rozgałęzioną kreskę przez każdą z komórek. Następną czynnością jest losowe obrócenie każdej o wielokrotność 90°. W ten sposób uzyskujemy totalnie rozwaloną planszę, której ułożenie pozostawiamy jakiemuś zainteresowanemu jeleniowi. Bardzo często, a raczej zawsze plansze generowane są przez komputer mianując owym jeleniem każdego posiadacza tejże gry.