Forum:Gra Kolejarz: Różnice pomiędzy wersjami
(kh.) |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? {{lw1995}} 11:27, lip 14, 2011 (UTC) |
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? {{lw1995}} 11:27, lip 14, 2011 (UTC) |
||
Spokojnie, ludzie. |
|||
Risen chwilowo nie może się udzielać, o czym wiadomo. Grafiki są częściej (sama dodawałam kilka razy). Na początek proponuję zrobienie tych linii i dopiero wtedy będziemy mogli myśleć, co dalej. Szablony będziemy podrzucać później. Grafiki można nawet teraz. Trochę jak ze słownikiem - bawimy się nazwami miejscowości. Del ma rację z tymi tekstami na początku, jednak nie róbmy tego za często. Ale mówię, najpierw dokończmy. Chyba każdy czytelnik chciałby znaleźć swoje miasto w kolejarzu. {{Jasnowidzka}} 11:31, lip 14, 2011 (UTC) PS. Lw, czy to uśmieszni grę? Nie sądzę... |
Wersja z 12:31, 14 lip 2011
Dzięki nowemu trybowi gry, pociągowemu, błyskawicznie przybywa stron Gry i artykułów. Wyrazy wdzięczności. Sam się przekonałem, że tworzenie tych linii to fajna zabawa, są jednak spore „ale”... Przede wszystkim, z punktu widzenia czytelnika niekończące się klikanie w kolejne linki jest cholernie, cholernie nudne. Obiecanych szablonów nie udało mi się legalnie odnaleźć (może za krótko gram, nie wiem), bonusy to póki co iluzja, a poza dwiema grafikami w tej i tej stacji nic nie przyciąga uwagi ani nie przysysa na dłużej do monitora. Pojawia się więc pytanie, co robimy dalej? W mojej opinii tryb jest już ukończony, no, powiedzmy ostrożnie, w 70-80%, niemniej, ukończenie przyjdzie zapewne dość niedługo. Trochę dużo... Proponuję zatem, i to już w najbliższym czasie, uatrakcyjnić Kolejarza, chociażby upodobnić nieco do Drogówki – z kilku dzisiejszych stacji początkowych uczynić końcowe; zrobić krótkie, ale ciekawe i śmieszne historyjki na górze artykułu (jak dodatkowe i minusowe punkty, zabierany ładunek, przerwa na browar, bonus lokomotywowni, głowy pełne pomysłów są na posterunku). W końcu, skoro to jest encyklopedia humoru, a na samym początku Kolejarza jest napisane, że zawarte są znikome ilości humoru, to to się mija ze wszystkimi celami, o ile jeszcze to nie jest portal specjalistyczno-edycyjnoartykułomnożnych. Czekam na opinie, następne nonsensopedyczne pokolenia mogą szybko wyjść z inicjatywą usunięcia tak nudnego dodatku. ♠♥♦♣ 17:10, lip 13, 2011 (UTC)
„Obiecanych szablonów nie udało mi się legalnie odnaleźć (może za krótko gram, nie wiem), bonusy to póki co iluzja”
No właśnie, co się z nimi stało? Czy to tylko miało zachęcić użytkowników? Na razie to nuda, nie bawi i nie zachęca do dalszej gry (a o to w Grze właśnie chodzi). dyskusja« 18:15, lip 13, 2011 (UTC)
Można podpierdolić szablony punktów z wszechmogącego, i przerobić je na ładunki/liczbę pasażerów. Na stacjach można by było zaproponować ładunek i wskazać gdzie można by go dostarczyć.Na trasach można też dodać zdarzenia losowe związane z ładunkiem. Np. ładunek budyniu został obrabowany przez dzieci neostrady! czy też blokady torów. 禅.氮.二 18:37, lip 13, 2011 (UTC) Postaram się zrobić wersję beta mechanizmu.
Ja mam natomiast pewien pomysł. Kiedy skończymy wersję polską tej gry, bierzemy się za nową wersję gry Kolejarz - Zagranica. Coś do tego? Lw1995 11:27, lip 14, 2011 (UTC)
Spokojnie, ludzie. Risen chwilowo nie może się udzielać, o czym wiadomo. Grafiki są częściej (sama dodawałam kilka razy). Na początek proponuję zrobienie tych linii i dopiero wtedy będziemy mogli myśleć, co dalej. Szablony będziemy podrzucać później. Grafiki można nawet teraz. Trochę jak ze słownikiem - bawimy się nazwami miejscowości. Del ma rację z tymi tekstami na początku, jednak nie róbmy tego za często. Ale mówię, najpierw dokończmy. Chyba każdy czytelnik chciałby znaleźć swoje miasto w kolejarzu. Jasnowidzka 11:31, lip 14, 2011 (UTC) PS. Lw, czy to uśmieszni grę? Nie sądzę...