Cabal Online

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na combo...

Albert Einstein po paru godzinach grze w Cabal

Oświadczam ,że Cabal jest całkowicie bezawaryjny.

Bill Gates o awaryjności Cabala

Cabalgra online, gra edukacyjna, w której znaczącą ilość stanowią ludzie posiadający zbyt wiele czasu ogólnie i zbyt mało czasu na nią samą.

Postacie

  • Warrior - Typowy mięśniak biegający z wielkim mieczem rodem z japońskich anime, przypominający trochę wielki nóż do pizzy, skille są takie świecące, że unieruchamiają przeciwników na 5 sekund, szczególnie słynny skill rzut pizzą.
  • Blader - Potocznie nazywany nożycorękim, ponieważ jedynie co robi to trzyma 2 katany/blade'y i macha nimi zadając od 3 do 5 dmg. każdemu przeciwnikowi, co staję się śmiercionośne dla potworów typu Garlie.
  • Force Archer - Łucznioki charakteryzują się noszeniem na sobie garniturów po dziadku i łuku po ojcu, jego dodatkowa cechą jest fakt, iż ów Łuczniok rozsławił się na wsi strzelając w innych z łuku zapałkami, przez to uważano go za czarownika.
  • Force Shielder - Uczeń iluzjonisty, który w dzieciństwie był obrzucany na scenie ziemniakami oraz pomidorami za słabe triki magiczne. Po dwudziestym trzecim pobycie w szpitalu psychiatrycznym postanowił zakupić tarczę, co skutecznie ozasłania jego całego przed wspomnianymi pomidorami.
  • Wizard - Uczeń iluzjonisty, który w dzieciństwie był obrzucany na scenie ziemniakami oraz pomidorami za triki magiczne naruszające zasady BHP. Brak funduszy wystarczających do zakupu tarczy poskutkował trwałymi zaburzeniami nastroju, uzewnętrzniającymi się w postaci nieprzeciętnie częstego nastroju bojowego (tzw. Battle Mode).
  • Force Blader - W społeczności honorowany jako Psychopata ze scyzorykiem. Typ sadysty, lubującego się w szlachtowaniu unieruchomionych przeciwników rozgrzanym do czerwoności scyzorykiem. Ulubione profesje emerytalne: najemnik, kat, kucharz.


Mapy

Krainy, w których porusza się gracz są niezwykle urozmaicone:

  • Pustynia - żółta mapa w kształcie kwadratu.
  • Lodowa kraina - biała mapa w kształcie kwadratu.
  • Dżungla - zielona mapa w kształcie kwadratu.
  • Wybrzeże - bagienno-cmentarno-wulkaniczna kraina w kształcie kwadratu.
  • Ruiny - szara kraina w kształcie kwadratu.
  • Pustynne ruiny - żółta kraina w kształcie kwadratu.
  • Lodowa kraina z umarlakami - patrz: Lodowa kraina. Specjalność: umarlaki
  • Bagna - oczywiście zielone, oczywiście kwadratowe.
  • Dżungla z mutantami - patrz: Dżungla. Specjalność: agresywne krzaki.
  • Pontus Ferrum - kwadrat z innej bajki (Falloutowa dywersja)

Z myślą o koneserach, twórcy gry przygotowali dwie dodatkowe lokacje:

  • Kwadrat chwały - kwadrat o niesamowicie skomplikowanej strukturze, pozwalającej na przygotowywanie wymyślnych zasadzek mających na celu skrzywdzenie innych graczy (najczęściej stosowane: "w kupie raźniej", "kupą mości szlachta", "wszyscy na jednego").
  • Pokręcona arena - najbardziej kwadratowy kwadrat. Podobny do Kwadratu chwały, z tą różnicą, że wymyślne zasadzki są dziełem zarażonych wścieklizną stworków.

Uzależnienie

  • Hipnoza polegająca na kradzieży biżuterii mamy/patyków/szpachli do pizzy oraz bicie tym narzędziem kolegów w szkole.
  • Zamiast iść spać, zaczynasz tańczyć.
  • Kiedy nauczyciel wzywa cię do tablicy, naciskasz sobie oko próbując włączyć bm2.
  • Przed wyjściem do szkoły ubierasz się w najgorsze ubranie aby mieć na sobie adepty.
  • Po zostaniu przewodniczącym klasy zastanawiasz się czy masz jakieś szanse na GA.
  • Gdy rozgrzewasz się na wuefie myślisz czy ty ładujesz SP czy włączasz buffy.
  • Uciekając ze szkoły myślisz czy to anulowało questa.
  • Podczas bójki w szkole zastanawiasz się kto wygra PK.
  • Jeździsz po innych tekstami typu Twoja stara straszy duchy w ghost-shipie, Twój stary chce otwierać sklepy na Warze lub "Kiedy twój stary cię robił, to używał bota."
  • Kiedy jest lekcja, myślisz, że właśnie skillujesz.
  • Idąc spać myślisz ze się wylogowujesz.
  • Będąc w hipermarkecie myślisz, że jesteś na Trade.
  • Kiedy już załapujesz zadanie z matematyki, idziesz do nauczyciela i dajesz mu pieniądze mówiąc, że ,,chcesz kupić tego skilla."