Anime Drinking Game
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 12:53, 4 kwi 2019 autorstwa Maintenance script (dyskusja • edycje) (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Pest; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Zen.Xen.ni.)
Anime Drinking Game – gra towarzyska, powstała na podstawie „Star Wars Drinking Game”. Nie jest odpowiednia dla dzieci, kotów i sprzętów AGD.
Do gry potrzeba
- Co najmniej trzy godziny anime, najlepiej fantasy, chociaż chociaż zasadzie nadaje się każde, które posiada choć zarys akcji i fabuły
- Spory zapas Twojego ulubionego napoju (pewnie mleko, co?), najlepiej alkoholowego
- Co najmniej dwie osoby do towarzystwa
Zasady
Wysącz łyk napoju, gdy widzisz, że:
- na ekranie pojawia się istota, której płci nie możesz ustalić
- jeden bohaterów odkrywa u siebie niespotykaną moc, której istnienia nie podejrzewał (jeden łyk za każdą moc/umiejętność)
- drugi łyk, jeśli za pomocą tej mocy/umiejętności może/musi uratować siebie/swoją rodzinę/świat/galaktykę/swoją miłość/kanapkę itp.
- jeśli w całą sytuacje wmieszane są siły nadprzyrodzone (bogowie, anioły, demony)/wojsko, tudzież lokalni przedstawiciele władzy/była miłość głównego bohatera/wielkie roboty/przeznaczenie, dopij szklankę
- ktoś okazuje się czyjąś reinkarnacją
- któryś z bohaterów ma broń dłuższą niż jego przedramię
- zły bohater śmieje się złowieszczo
- dobry bohater niszczy mechaniczną jednostkę „nie do zniszczenia”
- ktoś wykonuje tzw. strzał z biodra
- jeśli trafia, dopij szklankę
- mimo zużycia całego magazynku przez Tych Złych, dobry bohater, znajdujący się bezpośrednio na linii ognia, nie odnosi żadnych ran (ten punkt należy pominąć w przypadku „Triguna”, ponieważ grozi zakończeniem gry przed końcem pierwszego odcinka)
- coś zachowuje się całkowicie niezgodnie z prawami fizyki
- kolejny łyk, jeśli jest to biust jednej z bohaterek
- ludzie wykonują karkołomne akrobacje, niemożliwe do wykonania w normalnych warunkach, np. trzymetrowe skoki wzwyż bez rozbiegu, skakanie po dachach wieżowców w szpilkach itp.
- widać czyjeś majtki
- po różnych stronach frontu znajdują się ludzie należący do tej samej rodziny
- któryś z bohaterów nienawidzi swojego ojca/brata/matki/innego członka rodziny
- masz ochotę zgwałcić któregoś z bohaterów
- dwa łyki, jeśli jest to bohater główny
- kolejny łyk, jeśli wyżej wymieniony bohater ma mniej niż osiemnaście lat (liczy się wiek biologiczny)
- dwie nienawidzące się do tej pory postacie stają się przyjaciółmi
- jeśli stają się parą, wypij trzy łyki
- któryś z bohaterów wyciąga z kieszeni rozmiaru B przedmiot rozmiaru F
- pierwsza klatka sceny ukazuje biust/tyłek jednej z bohaterek
- coś wybucha
- włosy bohatera płci męskiej są dłuższe niż do ramion
- włosy bohatera płci męskiej wyglądają jak potraktowane elektryką, a następnie wymodelowane przez Szalonego Fetyszystę Żelu
- na ekranie pojawia się istota, mająca inną ilość kończyn niż cztery
- bonus, jeśli nie potrafisz zidentyfikować jej gatunku
- coś zamienia się w coś innego
- Przyjaciel Przyjaciół (tzn. dobrych bohaterów) umiera.
- jeśli umiera dłużej, niż dziesięć minut, wysącz kolejny łyk. I tak co pięć minut, do śmierci bohatera.
- Ten Zły przed śmiercią wyraża skruchę
- strój bojowy bohatera/bohaterki jest całkowicie niezdatny do walki (czyt. wygląda jakby został wzięty z rewii mody lub sex shopu)
- któryś z bohaterów posiada imię będące losowo wybranym angielskim słowem
- źli bohaterowie, zamiast zwalić się kupą na głowę dobremu, walczą z nim pojedynczo
- bohater drugoplanowy nie poznaje swojego przyjaciela/wroga/ukochanego/członka rodziny po jego transformacji, mimo że zmieniła się mu/jej jedynie fryzura i kostium
- któryś z bohaterów dowiaduje się, że nie jest człowiekiem
- Któryś z bohaterów, stojąc na jakimś podwyższeniu, mrocznie powiewa płaszczem/peleryną.
- Bonus, jeśli nie ma wiatru.
- Refleksy na włosach któregoś bohatera lśnią mimo panującej ciemności.
- Zły bohater, pod wpływem niesamowitej charyzmy i psychobełkotycznych gadek umoralniających dobrego bohatera przechodzi na stronę dobra.
- Potencjał destrukcyjny obiektu/organizmu jest odwrotnie proporcjonalny do jego masy, czyli małe i słodkie jest groźniejsze od wielkiego i strasznego.
Zwycięzcy
Gra toczy się do chwili, gdy zostanie tylko jeden gracz posiadający umiejętność przejścia przez pokój z zachowaniem pionowej postawy i bez potykania się o meble. On też jest zwyciezcą i w nagrodę może dopić pozostały trunek.