Call of Duty: Modern Warfare 2

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „07:38, 16 cze 2023” przez „89.64.45.112 (dyskusja)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Jadem ulicom, opony asfalt drom…

NOOB!!!!!!!!111

Przeciętny gracz

STOP WALLHACK U NOOB

Typowy gracz po śmierci

Ta gra to syfff!!11 ciongle umjeram i nei da sie przejsc!!!!1

Jakiś noob

Call of Duty: Modern Warfare 2 – kolejna część trylogii o wojnie w czasach współczesnych. Jest to w zasadzie przypudrowany Modern Warfare z nową kampanią, która mogłaby być DLC.

Fabuła[edytuj • edytuj kod]

Świat stoi przed zagrożeniem kolejnej wojny światowej, i twoim zadaniem jest uratowanie świata przed zagrożeniem kolejnej wojny światowej! Jako Allen rozpoczynasz krucjalną misję poczynając od zaprezentowania, jak się strzela. Ten niezwykły motyw każdej części sprawia, że seria Call of Duty zawsze będzie lubiana i kochana. Zapewne większość z Was wie, jak potoczy się dalej akcja. Ścigamy Makarona Makarova przez wzniosłe miasta, jaskinie, lasy, zadupia, i inne zapierające dech w piersiach miejsca. Aha, i jeszcze coś. Masz za zadanie pod przykrywką wymordować wszystkich cywilów na ruskim lotnisku, żeby zyskać zaufanie Marakasa Makarova. Bo to NA PEWNO nie będzie wielką kontrowersją. Prawda?

Sprzęty[edytuj • edytuj kod]

Szturmowe[edytuj • edytuj kod]

  • M4A1 – super-zaawansowana amerykańska broń z prawdziwego zdarzenia, nieprawdopodobna moc obalająca która jest w stanie zniszczyć wszystkie nacje świata sprzeciwiające się wolności USA
  • FAMAS – jakiś francuski syf, strzela trzy pociski naraz, i ogólnie jak nie trafisz raz to masz Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment.
  • SCAR-H – kolejna wspaniałość amerykańskiej armii, która zagwarantuje im wyższość nad siłami wroga.
  • TAR-21 – izraelska broń zniszczenia. Chodzą słuchy, że sam Bin Laden ją zaprojektował, dając jej siłę potrzebną na wysadzenie kolejnych wież typu World Trade Center.
  • FAL – belgijski, gruby[1] karabin, jest półautomatyczny, co oznacza, że żeby kogoś zabić, trzeba Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment w lewy przycisk myszy niczym cylinder od silnika Malucha.
  • M16A4 – majstersztyk sił Stanów Zjednoczonych, coś jak FAMAS, tylko miliard razy lepsze, bo co amerykańskie, to jest bad-ass, co nie?
  • ACR – praktycznie kosmiczna broń redukująca kompletnie odrzut, jakby strzelać z maszynowego długopisu załadowanego zmoczonymi kulkami z papieru. Mimo to posiada ogromną moc, dlatego jest najczęściej wybierana przez EL33T G4M3RZ.
  • F2000 – belgijskie gówno. Tej broni nie da się kontrolować w żaden ludzki sposób. Przypuszczane jest, że plany na nią zostały podsunięte przez sabotażystów KGB w celu wytworzenia broni samobójczej.
  • AK-47 – Автомат Калашникова. Każda szanująca się firma produkująca gry FPS musi wstawić tą broń, aby zyskać 200 punktów do grywalności i zajebistości gry. Także więc znalazła się w naszym ukochanym MW2, czyniąc heroizmy na polu bitwy.
  • Peacekeeper – zSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmenta broń z Black Ops 2 dostępna tylko dla piratów.

SMG[edytuj • edytuj kod]

  • MP5K – Deutsche Waffen, broń typowo krótka, i nadająca się tylko na napierdzielanie we wroga z odległości mniejszej niż jeden metr z biodra.
  • UMP45 – kolejny Deutsche Waffen, tym razem na tyle udany, że jest absolutną podstawą dla szanujących się weteranów. Ma niesamowitą celność i potworną siłę obrażeń. Jeśli poprawnie używana, jest celniejsza od snajperki.
  • Vector – majstersztyk amerykańskich naukowców, strzelając ciągłym ogniem amunicji starcza na krócej niż wytrzymujesz w łóżku.
  • P90 – belgijski karabinek przypominający… właściwie nic ciekawego. Posiada aż pięćdziesiąt nabojów w magazynku, co pozwala na długie spus… długi ostrzał. Broń dla każdego szanującego się n00ba.
  • Mini Uzi – prawdziwa broń gangsterów. Każdy, kto jej używa, może się liczyć z szacunkiem w grze wśród pr0.

Lekkie karabiny maszynowe[edytuj • edytuj kod]

Co prawda nie takie lekkie, ale zaiście mocne waszmościowie.

  • L86 LSW – broń w sam raz dla Newbie, którzy zaczynają swoją przygodę z grą i chcieliby od razu zasięgnąć jakiejś ojcobójczej broni.
  • RPD – to już broń dla prawdziwych noobów… i niektórych pr0, którzy strzelają z tej broni jak z karabinku SMG. Bardzo przesadzona siła i celność, równająca się z UMP.
  • MG4 – cykada, posiada swoją nazwę ze względu na cykający dźwięk przy strzelaniu..
  • AUG HBAR – nie wiadomo, kto wymyślił tą zacną nazwę, ale ta broń powinna szczerze należeć do szturmowców.
  • M240 – typowa naSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment, super celna, super mocna, po prostu marzenie każdego gracza!

Snajperki[edytuj • edytuj kod]

  • Barrett .50 Cal – broń bardziej używana jako FAL z lunetą. Nie wiadomo dlaczego, jej czas przeładowania wynosi praktycznie zero. Czyli gdyby mieć nieskończoność amunicji, można by strzelać jak z LKM. Była to najtrudniejsza do zdobycia snajperka w pierwszym Modern Warfare, ale w Modern Warfare 2 dostajesz ją już na czwartym levelu, aby móc wcześniej naSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentać w graczy.
  • Intervention – broń dla nikogo, po każdym strzale wymaga przeładowania, przez co jest bardzo nielubiana przez typowych Newbie/Noobów.
  • W2000 – jak to ujął jeden z profesjonalnych graczy – „O Cenzura2.svg”. Ta broń jest podobna do Barrett. Na klapce od lunety widać ohydną nalepkę, którą możesz przykleić koledze na czoło i wywołać Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment w mieście.
  • M21 EBR – ulubiona broń weteranów serii bez życia prywatnego. Praktycznie nie ma odrzutu, więc można napierdzielać nią niczym z pistoletu na gwoździe. Jedyna lepsza snajperka od Barrett w swojej klasie.

Tarcza[edytuj • edytuj kod]

Tarcza to zaawansowana broń. Istnieje legenda o Królu Bartoszu III, który w wieku XV wziął kawałek blachy i uznał, że to świetna przenośna obrona. Przez ponad 500 lat była udoskonalana do dzisiejszej formy. Dlatego wielu tarczowców ubóstwia Bartosza III, tworząc własną religię.

Pistolety maszynowe[edytuj • edytuj kod]

  • PP2000 – posiada dwadzieścia nabojów w swym skromnym magazynku, co pozwala na sianie grozy na całym serwerze. Jedyny mankament jest taki, że długo się ją wyjmuje.
  • G18 – bardzo lubiana przez wszystkich graczy broń, szczególnie z dodatkiem Akimbo, w rękach latającego po całej mapie snajpera, który w ogóle nie kampi snajperką, bo po co, skoro posiada tak wspaniałe maszynówki w rękach. Nie bójcie się jej używać, jeżeli gracze was z nią spotkają, zdobędziecie znaczący respekt na serwerze i przyjmą was do każdego klanu.
  • M93 Raffica – coś jak podręczny FAMAS/M16A4. Lepsze od tego pierwszego, gdyż lekkie i można mieć Akimbo, co skutkuje w niesamowitej ilości fragów lagów.
  • TMP – prawie idealna broń. Niesamowita celność, bardzo duże obrażenia. Jedyny problem to to, że ma bardzo małe magazynki. Więc jak nie trafisz we wroga, masz deda

Pistolety[edytuj • edytuj kod]

  • USP .45 – genialna broń podręczna, uwielbiana przez każdego pro.
  • 44 Magnum – beznadziejny syf, ponieważ ma tylko sześć naboi, co skutkuje w pewnej śmierci po nietrafionym pocisku.
  • Beretta M9 – amerykańskie the best of the best, coś jak USP.45, posiada więcej naboi w magazynku.
  • Desert Eagle – broń każdego szanującego się gangstera, który dokańcza swoich wrogów strzałem w baniak. Niestety, w MW2 strzał w głowę nawet z czegoś tak potężnego nie skutkuje w zgonie przeciwnika. Poza tym posiada wielki odrzut, przez co praktycznie nie umożliwia celowania.

Shotguny[edytuj • edytuj kod]

  • SPAS-12 – tzw. pompa. Uwielbiana przez CS-owców, którzy jednak postanowili zagrać w tą „genialną” grę. Co dziwne, lepiej się nią zabija nie celując niż odwrotnie.
  • AA-12 – automatyczna napierdalarka. Gdy już zacznie strzelać, nie sposób jej zatrzymać, tylko mały magazynek ratuje sytuacje. Nienawidzona przez graczy, no chyba, że sami jej używają.
  • Striker – bębnowa strzelba, posiadająca dużo naboi w magazynku, jednak wolno się je ładuje do pełna.
  • Ranger – strzelba, którą bez problemu można trzymać w jednej ręce, jednakże posiadająca potworne obrażenia. Można używać Akimbo, co bardziej zwiększa stopień wkurwienia graczy przeciwnej drużyny i twoje fragi.
  • M1014 – takie wolniejsze AA-12. Jednak jest celniejsze i silniejsze.
  • Model 1887 – ktoś kiedyś wykopał to z ziemi i okazało się, że jest lepsze od wszystkich wynalazków dzisiejszej epoki.

Wyrzutnie rakiet[edytuj • edytuj kod]

To co tygryski lubią najbardziej…

  • AT4-HS – poręczna bazooczka, przydatna do anihilacji wrogiej drużyny bądź/i wsparć powietrznych.
  • Thumper – granatnik. I tyle.
  • Stinger – nielubiana przez graczy wyrzutnia, ponieważ zdolna jest tylko namierzać na samoloty/helikoptery, co nie umożliwia anihilacji wrogiej drużyny.
  • Javelin – już coś bardziej lubianego. Namierzamy na cel, rakieta wylatuje, leci w górę, i niczym meteoryt spierdziela się na dół eksplodując jak bomba. Porada – nie używać w pomieszczeniach.
  • RPG – ruski Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment. Każdy lubi postrzelać sobie granatami na odległość, z takimi skutkami.
Wszędzie biało… Aż karta graficzna leży i się nudzi…

Ekwipunek[edytuj • edytuj kod]

Pierwszy slot[edytuj • edytuj kod]

  • Frag – typowy granat ręczny. Można go przytrzymać, ale skutki nie wyrzucenia go przed upływem czasu są opłakane.
  • Semtex – przyklejający się do wszystkiego, nawet do ludzi, wybuchający plastik. Ma większe obrażenia niż Frag, ale szybciej wybucha, co nie pozwala na ataki przez pół mapy.
  • Throwing Knife – nożyk do rzucania. Po użyciu można go podnieść, o ile się go znajdzie. Jeśli umiemy nim celować, będzie w mięsie wroga.
  • Tactical Insertion – flara oznaczająca miejsce naszego następnego respawnu. Przydatne dla snajperów, którzy połowę mapy spędzili szukając/dostając się do swojej ultra-tajnej kryjówki. Trochę trzeba przeczekać, aż się odpali.
  • Blast Shield – w ogóle nieprzydatna rzecz. Niby powinna osłaniać przed wybuchami, ale tak naprawdę to gówno działa, i jest nieopłacalne mieć to w ekwipunku.
  • Claymore – mina, która cyknięciem może wkurwić niejednego gracza. Ustawiamy ją wybuchową częścią przed siebie. Jeżeli wróg przebiegnie przez pole wykrywania, oznaczone przez 2 linie laserowe koloru czerwonego, ma przesrane.
  • C4 – paczka z trotylem, wybuchająca po naciśnięciu przez nas przycisku. Dosyć przydatne, kiedy chcemy kontrolować czas wybuchu.

Drugi slot[edytuj • edytuj kod]

  • Flash – granat ogłuszający, który oślepia i ogłusza wszystkich wrogów znajdujących się w zasięgu wybuchu. Bardzo taktyczne, trzeba tylko uważać, żeby nie ogłuszyć siebie.
  • Stun – granat ogłupiający, spowalniający ruchy przeciwnika na tyle, że można go obiec dwa razy i wbić mu nóż w plecy.
  • Smoke – granat dymny. Według wielu ludzi bezsensowne gówno, co prawda pozwala na dosyć bezpieczne przejście przed oczami snajpera. Gorzej, jak posiada celownik termiczny.

Dodatki do broni[edytuj • edytuj kod]

GL noob!

Ty, kiedy dostaniesz z granatnika
  • Granatnik – bardzo denerwująca rzecz. O dziwo jest niesamowicie celna, trafia tam gdzie chcemy i ma pole rażenia jak normalny granat.
  • Celownik laserowy – montujemy na górze broni czerwoną kropkę, która określa dosyć dokładnie, gdzie strzelamy.
  • Tłumik – tłumi strzały broni. Dzięki temu jesteśmy niewidoczni na minimapce, ku Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment nieprzyjaciela.
  • ACOG – celownik z dupnym przybliżeniem, co pozwala na bardziej precyzyjne strzały. Kompletnie nieprzydatny w bliskich kontaktach.
  • FMJ – specjalne naboje zwiększające penetracje przez grubsze obiekty. Zazwyczaj gówno daje.
  • Shotgun – mini-strzelba, którą możemy zamontować pod karabinem szturmowym. Dosyć przydatne.
  • Celownik holograficzny – taki zmodyfikowany celownik laserowy. Ogólnie beznadziejny, nic przez niego nie widać.
  • Sensor bicia serca – taki legalny wallhack. Wskazuje wszystkich wrogów nie posiadających perku Ninja na urządzeniu dołączonym do broni.
  • Celownik termiczny – kolejna wersja legalnego wallhacka. Podświetla na biało osoby, dzięki czemu jest je bardzo łatwo zauważyć.
  • Powiększone magazynki – zwiększenie magazynku broni, zazwyczaj dwa raza więcej gumowych kapiszonów.
  • Rapid Fire – dodatek do SMG, który pozwala na szybsze Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment w ludzi, Blad.png im flaki.
  • Grip – dodatkowa rączka, umieszczana w większości strzelb. Nie polecana w SPAS-ie.
  • Nóż taktyczny – nożyk do pistoletu, który znacznie zwiększa prędkość sztyletowania wrogów, przez co jest używany przez wielu graczy do latania po mapie i zabijania wszystkich z owego noża.

Kamuflaże[edytuj • edytuj kod]

Czyli takie fikuśne wdzianka dla naszych broni, które możemy dodać, kiedy wydają nam się już zbyt nudne. Nie są dostępne dla broni drugorzędnych.

  • Pustynny – wygląda jak mocno rozrzedzona sraczka, taki kamuflaż Upadek dla biedoty.
  • Arktyczny – na mapach niezimowych jedynie ułatwia zlokalizowanie Ciebie, ale poza tym wygląda nawet ok.
  • Leśny – chyba najzwyklejszy kamuflaż jaki można sobie było wyobrazić, z nim broń wygląda mniej więcej tak samo jak bez niego.
  • Cyfrowy – pierwszy całkiem ładny kamuflaż, dzięki niemu karabin zyskuje +256 punktów do nowoczesności.
  • Miejski – taki Leśny w wersji deluxe. Tutaj już widać, że co nieco już postrzelałeś ze swojej broni.
  • Niebieski Tygrys – nie wiem, co kolor niebieski ma wspólnego z tygrysami, ale ten kamuflaż jakoś mega specjalnie się nie wyróżnia.
  • Czerwony Tygrys – najbardziej oczojebny, ale kozacki. Jak to możliwe, że parę machów farbką potrafi odwalić tak dobrą robotę?
  • Upadek – każdy już wie że jesteś graczem pro (lub hackerem), co ciekawe, wygląda trochę jak sałatka owocowa, czyż nie?

Perki[edytuj • edytuj kod]

Perki to tzw. ulepszenia do gracza. Stajemy się bardziej czujni, lub, w niektórych przypadkach, gorzej postrzegani przez społeczeństwo.

  • Marathon – pozwala na nieskończony bieg bez zmęczenia. Zastosowanie – latanie do bazy wroga i strzelanie w plecy.
  • Sleight of Hand – szybsze przeładowanie, co znacznie umila czas gry graczom, którzy strzelają gdzie popadnie.
  • Bling – pozwala dołączyć dwa rozlatujące się dodatki do broni.
  • Scavenge – dzięki temu perkowi znajdujemy na zwłokach wroga paczuszki, które uzupełniają nam amunicje i inne pierdoły.
  • One Man Army – ten perk pozwala zmieniać klasy podczas życia. Czyli możemy zmienić na noobtuba, potem na jakiegoś haxa i z powrotem.
  • Stopping Power – zwiększa nasze obrażenia. Nie jest możliwe być pr0 bez tego perku.
  • Lightweight – zapierdalmy niczym Usain Bolt.
  • Hardline – dobry perk dla n00bów, którzy nie umieją wbić pierwszego killstreaka. Zmniejsza ilość potrzebnych zabójstw o jeden.
  • Cold-Blooded – jesteśmy zimni, co oznacza, że wszystkie urządzenia polegające na wykrywaniu ciepła nas nie widzą. Zaliczają się do tego helikoptery, samoloty, sentry, UAV, i inne pierdoły. Także celownik termiczny.
  • Danger Close – zwiększa obrażenia zadawane przez wybuchy.
  • Commando – powoduje, że przy machnięciu nożem teleportujemy się przez osnowę czasoprzestrzeni, docierając magicznie do wroga w ułamek sekundy.
  • Steady Aim – zwiększa celność strzałów oddanych z biodra, czyli praktycznie 90% strzałów.
  • Scrambler – psuje mape przeciwnika, co w sumie odkrywa znacznie naszą pozycję.
  • Ninja – stajemy się niewidoczni dla sensorów bicia serca. Czyli praktycznie usuwa nam serce.
  • SitRep – widzimy przez ściany i ogólnie lepiej wybuchy wroga.
  • Last Stand – najbardziej nienawidzony perk w grze. Po dostaniu odpowiedniej ilości kulek padamy na plecy, i możemy się jeszcze bronić pistoletem. Czyli w przybliżeniu napierdzielasz w przeciwnika, kończy ci się ammo, on pada na dupsko, i zabija cię z pistoletu. Fajnie? A potem ginie z wyczerpania.

Killstreaki[edytuj • edytuj kod]

Jestem z miasta, to widać…
Jestem z miasta to słychać…
Jestem z miasta, to widać, słychać i czuć!

Killstreaki to nagrody, które dostajemy po zabiciu określonej ilości osób bez zginięcia. Czyli bogaci się bogacą, a nooby do piachu.

  • UAV – wyświetla pozycje przeciwników na minimapie. Bardzo przydatna rzecz.
  • Counter-UAV – psuje minimapkę przeciwnikom. Widzą taki śnieg jakby nie mieli sygnału TV.
  • Care Package – helikopter zrzuca paczkę z dowolnym killstreakiem oprócz Nuke, Care Package i Emergency Airdrop. Może spaść na kogoś i tego kogoś zabić.
  • Predator – grom z jasnego nieba. Otrzymujesz laptopka, który nie pociągnie Pasjansa, ale kieruje rakietą Hellfire powietrze-ziemia. Można tym trzepać niezłe fragi.
  • Sentry Gun – helikopter zrzuca paczkę z automatycznym działkiem maszynowym, które możesz postawić w dowolnym miejscu. Uwaga – nie strzela za siebie.
  • Precision Airstrike – nalot bombowy prowadzony przez trzy samolociki. Jest chSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment, jest niewielka szansa na więcej niż jedno zabójstwo.
  • Harrier Airstrike – przelatują dwa samolociki tak jak w Precision Airstrike, i na końcu Harrier, który lata nad mapą i strzela w ludzi.
  • Attack Helicopter – potworny syf. Lata jakieś dwie minuty, i przez ten czas nie zabija praktycznie nikogo.
  • Emergency Airdrop – zlot czterech Care Package'ów. Nie dostaniesz z niego EMP w skrzynce.
  • Pave Low – helikopterek, z o wiele lepszym celownikiem niż Attack Helicopter. Bardzo efektywny.
  • Stealth Bomber – nalot dywanowy. Jeśli dobrze umiejscowiony, jest bardzo efektywny.
  • Chopper Gunner – sterujesz działkiem helikopterka. Jeden z najlepszych killstreaków w grze, daje najwięcej fragów.
  • AC130 – ostrzeliwujesz pole walki z Lockheeda AC-130 Spectre latającego nad mapą. Potężna rzecz w dobrych rękach.
  • EMP – wysadza wrogowi elektronikę i wszystkie killstreaki na mapie. Efekt trwa sześćdziesiąt sekund, przez ten czas wróg ma słabszą widoczność, brak mapki, i w ogóle całego HUD-a.
  • Tactical Nuke – atomówka, zakańczająca grę. Zabija wszystkich na mapie, włącznie z tobą. Jeśli ją uda ci się zdobyć, spodziewaj się ataku obelg i oskarżeń o hacki.

Deathstreaki[edytuj • edytuj kod]

Odwrotność killstreaków. Jeżeli idzie ci naprawdę Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentowo, to one ci pomogą.

  • Copycat – możesz podpierdolić klasę zabójcy. Przydatne, gdy ma jakiś wykurwisty gun, który będziesz miał za sześćdziesiąt leveli.
  • Painkiller – zwiększa życie około trzy razy przez pierwsze dziesięć sekund. Naprawdę denerwujące. Postaw się w sytuacji – prawie wbijasz swój ostatni killstreak, gdy widzisz swoją ofiarę, okazuje się ona mieć Painkillera. A więc zanim ją zabijesz, zdąży się odwrócić i skopać ci dupsko.
  • Martyrdom – po zgonie wypada z ciebie granat. Pułapka na kretynów.
  • Final Stand – coś jak Last Stand, tylko, że możesz to przeżyć, i możesz używać całego swojego arsenału. Niezwykle wkuSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment.

Tryby gry[edytuj • edytuj kod]

  • Team Deathmatch – typowa napierdalanka. Zabij wrogów z drużyny, i kogo drużyna pierwsza dojdzie do limitu punktów bądź będzie ich miała więcej po upływie czasu, wygrywa. Cała filozofia.
  • Free for all – dokładnie coś takiego jak Team Deathmatch, tylko, że jesteś sam.
  • Domination – musicie kontrolować flagi, aby nabijać sobie punkty do wygranej. Z kretyńskim teamem, który myśli, że to Team Deathmatch, wygrana jest niemożliwa.
  • Demolition – twoja drużyna musi zniszczyć lub obronić dwa punkty. Niszczy się je przez podkładanie bomby, a broni, przez zapobiegnięcie temu albo jej rozbrojenie.
  • Capture the Flag – latasz do bazy wroga, podpierdalasz flagę, i wracasz do swojej. Proste.
  • Search and Destroy – coś jak Demolition, tylko, że ma się zazwyczaj tylko jedno życie na rundę i trzeba wysadzić jeden punkt/obronić bądź zabić całą przeciwną drużynę.
  • Headquarters – twoja drużyna musi przejąć punkt, a następnie go bronić do czasu posiłków. Podczas obrony respawn jest wyłączony dla obrońców. Przeciwna drużyna natomiast musi zneutralizować punkt, jeżeli wpadł on pod działanie twojej drużyny.
  • Sabotage – jest jedna bomba, obie drużyny muszą wysadzić cel przeciwnej drużyny. No i o tą bombę trzeba się kłócić.
  • Hardcore – może zostać zaaplikowany na każdy z trybów. Różni się tym, że umierasz od strzału w paznokieć i nie masz HUD-a.

Taktyki[edytuj • edytuj kod]

  • Zapierdalaing – bierzesz perki Maraton, Wagę lekką, i biegasz po całej mapie w poszukiwaniu wroga. Możesz do tego dodać nożyk, wtedy kosisz każdego napotkanego wroga.
  • Camping – bierzesz jakąś broń, byle celną, i znajdujesz sobie zajebistą miejscówkę. Siedzisz przez całą mapę i czekasz na wroga. Jeśli ktoś cię zabije, wracasz w to samo miejsce bądź szukasz innej kryjówki.
  • Trolling – starasz się jak najbardziej przeszkodzić swojej drużynie. Przykładami są blokowanie spawnu, specjalne umieranie celem zwiększenia wyniku przeciwnika, lub po prostu wkuSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment bezmózgimi tekstami na czacie.

Dodatkowa zawartość[edytuj • edytuj kod]

Jeśli znudzi ci się codzienne granie na tych samych mapach, na całe szczęście możesz dokupić imponujące mapy do Multiplayer za całkowicie przyzwoitą cenę!

Noob w Call of Duty: Modern Warfare 2[edytuj • edytuj kod]

  • Rzuca najpierw granaty błyskowe lub ogłuszające, później zwykły granat, wystrzeliwuje pociski z granatnika, a na końcu strzela z broni.
  • Dokręca tłumiki do strzelb i dziwi się, że nikogo nie trafia.
  • Jeśli używa klasy Knifera, biega chaotycznie po całej mapie.
  • Jeśli ktoś odpali przy nim Atomówkę Taktyczną, wyzywa owego gracza od cheaterów i camperów.
  • Gdy jest hostem, a na serwerze są lagi, wykorzystuje to by wbić Killstreak.
  • Gdy go ktoś zaprosi do gry/drużyny i nie może zaakceptować zaproszenia, spamuje fora o grze.
  • Trafia z granatnika we wroga tuż przed nim i dziwi się, że nie wybucha.
  • Zastanawia się, czemu nie jest dostępny np. celownik termiczny do strzelby.
  • Wchodzi na strony typu „Tu jest keylogger” i później się dziwi, że nie może wejść na Steama.
  • Gdy wbije Strzelca Śmigłowca lub AC130 przestaje grać, bo myśli, że jest najlepszym graczem na świecie, i że za łatwa ta gra.
  • Tak samo zachowuje się gdy zdobędzie Atomówkę Taktyczną, której zapomina użyć przed końcem gry.
  • Na forach o owej grze zakłada multum tematów, w których prosi o identyfikatory graczy, którzy hostują hackowane serwery.
  • Ściąga wszystkie hacki, o których tylko słyszał, a potem dziwi się czemu jego konto dostało bana.
  • Uważa, że perk Ostatni Bastion jest najmocniejszy w całej grze.
  • Próbuje zamontować np. takie rzeczy jak powiększone magazynki do Rangera lub Magnuma albo tłumik do RPG.
  • Używa Predatora, AC130 lub Chopper Gunnera na otwartej przestrzeni, gdy zginie i się zrespi, jest mega zdziwiony.
  • Twierdzi że Intervention jest noobskie, bo nie jest bronią półautomatyczną.
  • Gra tylko na tych trybach gry, na których najtrudniej znaleźć połączenie.
  • Widząc swojego członka drużyny leżącego w Ostatnim Bastionie/Finałowym Bastionie, podbiega do niego, by spróbować go uleczyć.
  • Oburza się faktem, że nie może nikogo zabić z BSP.
  • Strzela do helikopterów i harrierów z pistoletu i dziwi się, że są niezniszczalne.
  • Próbuje zestrzelić Stealth Bombera.
  • Rzuca w górę granaty błyskowe, mając nadzieję, że uda mu się wywołać impuls EMP.
  • Usiłuje zabijać wrogów Stingerem.
  • Obejrzał film na YouTube, jak gość zdobywa atomówkę Javelinem, po czym próbuje zrobić to samo, ale i tak mu się nie udaje.
  • Bardzo bulwersuje się faktem, że jego Predator spada.
  • Próbuje kierować pojazdami.
  • Walczy tylko G18/P90 Akimbo.
  • Próbuje zabić kolosa pistolecikiem.
  1. Jak Belgowie