Reklama

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 16:13, 15 mar 2006 autorstwa Szoferka (dyskusja • edycje) (link)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Reklama - jedna zlegalnych metod prania mózgów. Bardzo droga, ale bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany - uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy - ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy?? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go raz w życiu!

Druga definicja

Reklama - według innej definicji to połączenie teori z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu, teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest możliwe.

Przykłady reklamy:

Teoria - Margaryna Super Extra stworzona przez babcie - teraz bardziej maślany smak.

Praktyka - Zawartośc masła w produkcie: 0,5%.

Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar a następnie poszukać niereklamowanego produktu który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny nie ma na to żadnych szans.

Zobacz też

Szablon:Stubkul