Assassin's Creed Origins

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Assassin's Creed Origins – kolejna część znanej na całym świecie serii gier Assassin's Creed, stworzona i wydana przez Ubisoft. Twórcy postanowili tym razem wnerwić fanów starszych gier z serii zamieniając skradanie w otwarte siekanie rodem z Diablo II.

Fabuła[edytuj • edytuj kod]

Akcja gry przenosi nas w świat starożytnego Egiptu, a głównym jej bohaterem jest medżaj o wdzięcznym imieniu Bayek. Wścieka się, bo przez jego głupotę zginął jego ukochany syn Khemu, który przypadkiem stał się szaszłykiem dostał nożem w serce. Po zaciukaniu na śmierć piątki głównych winnych tej potwornej zbrodni, Bayek w końcu mógł oddać się takim przyjemnościom jak: zabijanie cywilów czy też okradanie kogo popadnie, oczywiście pod przykrywką walki z tymi złymi.

Obsada[edytuj • edytuj kod]

Ci uważani za dobrych[edytuj • edytuj kod]

  • Bayek z Siwy – główny bohater, ostatni z medżajów, tych od chronienia faraonów.
  • Aya lub Amunet – żona naszego dzielnego herosa. Po przystąpieniu do bractwa i straceniu statusu kury domowej, zmieniła swoje imię na Amunet, co miało symbolizować…[1].
  • Senu – chyba jedyne na świecie zwierzę posiadające zdolność widzenia przez ściany.

Ci źli[edytuj • edytuj kod]

  • Kleopatra VII – królowa Egiptu i prostytutka kochanka Juliusza Cezarka.
  • Medunamun – początkowo główny cel zabójstwa medżaja. Kiedy miał zostać zabity, ten odsunął się i nóż trafił w serce Khemu, co podniosło ciśnienie Bayeka do poziomu 400/350. Był tak pewny siebie, że najął do ochrony siebie tylko kilku nieudaczników, będących ućmoruchanych jak PKS-y.

Noob w ACO[edytuj • edytuj kod]

  • Nie umie walczyć;
  • Mając poziom czterdziesty na postaci dalej nosi ze sobą broń na poziomie pierwszym;
  • Zabija ludzi;
  • Zabija koty;
  • Zabija sam siebie;
  • Nie zabija bandytów;
  • Kiedy wreszcie zachce mu się walczyć, biegnie nieulepszonym Bayekiem na arenę ze słoniem i dziwi się, że obrywa po tyłku;
  • Albo na arenę w Krokodilopolis, z podobnym skutkiem...
  • Nie korzysta z Senu…
  • … o ile ją odblokował;
  • Nie synchronizuje mapy;
  • Próbuje zabić swoich kompanów;
  • Udaje się na mapę z poziomem znacznie wyższym niż ma i nie może pojąć, dlaczego ciągle ginie;
  • Nie trafia w siano;
  • Tonie w wodzie;
  • Skacze z wysokiego budynku i umiera;
  • W najgorszym przypadku nie wie do czego służą przyciski WSAD;
  • Nie potrafi znaleźć dowolnego klawisza na ekranie tytułowym gry
  • Stojąc na sianie, podpala je i dziwi się, że spłonął;
  • Niszczy toporem łódź, na której płynie...
  • ...o ile wcześniej się gdzieś nią nie rozbił...
  • Nie korzysta z tarczy;
  • Próbuje wykonać skok orła z najwyższego punktu mapy na Czarnej Pustyni...
  • Za to, kiedy jakimś cudem wdrapie się na szczyt Latarni Aleksandryjskiej to próbuje z niej zejść po ścianie budynku...[2]
  • Na bliskie dystanse walczy łukiem;
  • Atakuje Sobka na pierwszym levelu…
  • … o ile w ogóle wie kim jest Sobek;

Pro w ACO[edytuj • edytuj kod]

  • Od razu ma maksymalny poziom postaci;
  • Ma cały legendarny ekwipunek;
  • Wrogowie się go boją;
  • Zabija słonia bojowego jednym uderzeniem pięścią;
  • Posiada zbroję Isu;
  • Od razu zabija cały Zakon Starożytnych;
  • Senu od razu wykrywa dla niego wszystkie skarby;
  • Kowal daje mu wszystko za darmo;
  • Nie musi obcinać sobie palca aby korzystać z ostrza;
  • Jego koń teleportuje się;
  • Konwoje oddają mu wszystkie surowce;
  • Ma skiny na broń;

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. No właśnie, nie wiadomo co
  2. Ta latarnia posiada kolce w górnej jej części, przez które nasz bohater może stracić kontakt ze ścianą, a za to zaznajomić się brukiem pod nią...