Analiza tekstu: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M (gah) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Cytat|-A teraz proszę mi powiedzieć co autor miał na myśli umieszczając głównego bohatera w zielonym pokoju.< |
{{Cytat|-A teraz proszę mi powiedzieć co autor miał na myśli umieszczając głównego bohatera w zielonym pokoju.<br/>-To że pokój, w którym się znalazł był zielony?<br/>-Źle! Pokój symbolizuje zabory - jako zamkniętą przestrzeń, bohater to Polska, a kolor zielony oznacza nadzieję na odzyskanie niepodległości. Siadaj, jedynka.|Przykładowa '''analiza tekstu'''}} |
||
{{T}} jeden z wielu zabiegów co wredniejszych [[nauczyciel|polonistów]] mający na celu możliwie największego utrudnienia życia biednym licealistom i nawet na to zasługującym [[gimnazjum|gimnazjalistą]]. Polega ona na próbie odpowiedzenia sobie na pytanie: co autor miał na myśli, a prócz tego wypisaniu podstawowych informacji o tekście. [[Amerykańscy naukowcy]] nadal nie mają pojęcia po co to zostało wprowadzone, a [[radzieccy naukowcy|ich radzieccy koledzy]] nie przejmują się takimi bzdurami. |
{{T}} jeden z wielu zabiegów co wredniejszych [[nauczyciel|polonistów]] mający na celu możliwie największego utrudnienia życia biednym licealistom i nawet na to zasługującym [[gimnazjum|gimnazjalistą]]. Polega ona na próbie odpowiedzenia sobie na pytanie: co autor miał na myśli, a prócz tego wypisaniu podstawowych informacji o tekście. [[Amerykańscy naukowcy]] nadal nie mają pojęcia po co to zostało wprowadzone, a [[radzieccy naukowcy|ich radzieccy koledzy]] nie przejmują się takimi bzdurami. |
||
{{stub}} |
{{stub}} |
Wersja z 17:44, 8 lis 2013
-A teraz proszę mi powiedzieć co autor miał na myśli umieszczając głównego bohatera w zielonym pokoju.
-To że pokój, w którym się znalazł był zielony?
-Źle! Pokój symbolizuje zabory - jako zamkniętą przestrzeń, bohater to Polska, a kolor zielony oznacza nadzieję na odzyskanie niepodległości. Siadaj, jedynka.
- Przykładowa analiza tekstu
Szablon:T jeden z wielu zabiegów co wredniejszych polonistów mający na celu możliwie największego utrudnienia życia biednym licealistom i nawet na to zasługującym gimnazjalistą. Polega ona na próbie odpowiedzenia sobie na pytanie: co autor miał na myśli, a prócz tego wypisaniu podstawowych informacji o tekście. Amerykańscy naukowcy nadal nie mają pojęcia po co to zostało wprowadzone, a ich radzieccy koledzy nie przejmują się takimi bzdurami.
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.