Gra fabularna

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

RPG - skrót od (gRa Po Grzybkach halucynkach), ale zwyczajowo przyjęło się pomijać ostatni człon. Gra w RPG polega na tym, że gramy i ktoś gra z nami, ogólnie fajna zabawa jest, polacam!

RPG to typ gier fabularnych. Rozgrywka ta polega na odgrywaniu danej postaci. Do gry potrzeba przynajmniej trzech świrów. Najczęściej grają w nią ludzie o rozszczepieniu osobowości. Krążą też plotki, że gra jest tylko wymówką, a tak naprawdę to jest to okazja do picia, orgii, oddawania czci szatanowi i składania rytualnych ofiar ze zwierząt. Do gry potrzebne jest tyle kartek, że nawet Mistrz Gry nie potrafi się w tym połapać. Do gry uzywa się milionów kości. Są takie, które mówią jaka jest pogoda, nastrój gracza, ilość neuronów w mózgu, ilość zarwanych połączeń synaptycznych w mózgu potwora. Bywają i takie, które wpływają na wielkość pewnych organów, szybkość porostu włosów pod pachą lewej ręki (tudzież macki)i odporoność na kaca.

Kilka definicji:

Mistrz Gry(MG)- Człowiek odpowiedzialny za zorganizowanie miejsca na libację i pilnujący aby gracze w odmiennych stanach świadomości nie pozabijali się w realu.

Gracz - Człowiek, który najpewniej wskutek głębokiego urazu mózgu zgodził się odgrywać schematy wymyślone przez MG.

Sesja - Wbrew pozorom ma wiele wspólnego z sesją egzaminacyjną na uniwerkach. Tuż przed nią ludzie zaczynają się dziwnie zachowywać, zbierają alkohol w jedno miejsce, przerzucaują stosy papierów, szukają sposobów na oszukiwanie i izolują się od świata zewnętrznego.

Umiejętności (Skille)- Różne duperele mające pomóc graczom w przeżyciu w innych stanach świadomości. Np: Mieszanie smoły gumowym prętem, golenie się po ciemku.

rpg polega na polowaniu na elfy trole skrzaty i inne cudowanki. Bawia sie w to ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka.

Ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka tak wlasnie mowia. RPG to wyzszy stopien swiadomosci pozwalajacy na zobaczenie zwykle niewidzialnych krasnoludkuff do czego skille i inny stuff tudziez staff sie przydaje, tak jak i szkło.


Główne systemy gier fabularnych

D&D (Dewianci i Debile bądź Debile i Degeneraci )

Osoba prowadząca to tzw DM, czyli Dewiant Mistrz. Podstawowymi elementami systemu są: stosunek ilości smoków do liczby mieszkańców człekopodobnych - 5 do 1, skrupulatnie (skillami) opisane wszystkie dziedziny życia (od umiejętności szczania na odległość po czarnoksięskie zdolności leczenia kaca). Ostatnim typowym elementem D&D są znani bohaterowie niezależni, jak np słynny Łupieżca Umysłu Ojciec Imperator Tadeusz.

Warhammer

Ogólnie przyjmuje się, że twórcy systemu musieli Warhammerem dostać porządnie po łbach. Nie zalecany dla osób grających już w D&D - wieloletnie doświadczenia pokazują, że średnia długość życia postaci gracza jest...hmm... w każdym razie na pewno krótsza, niż którakolwiek z walk Gołoty. Innymi jego cechami jest z pewnością niesamowity stosunek dewiantów seksualnych/fetyszystów/morderców/złodziei na jedną osobę, oraz duży procent ludzi wychędożonych przez trolle i orki. Uważa się go za przykrywkę pod czczenie pewnego menela który upił się następnie wziął do ręki młot i spadł z prostej drogi. Ceremoniami ku jego czci są nieustające libacje alkoholowe i bicie się bojowym młotem. Znane są przypadki popadnięcia w totalną psychozę po zbyt dużym zagłębieniu się w system.

Wampir, Wilkołak, Łowca

Systemy te są zakazane. Ukazują prawdziwe oblicze świata.

Zew Cthululu

System polega głównie na znajdywaniu istot o dziwnej orientacji seksualnej i ich potomstwa, ot jest chłop który lubi słonie, wychodzi cosik co chce zapanować na ludzkością. System nie jest zbyt lubiany bo w przeciwieństwie do pozostałych systemów tutaj walka to tylko 0.000000000000001% gry, reszta to myślenie.


Rodzaje Rpg:

Rpg

cRpg

MMORPG Szablon:Stubgry