Konsument: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
 
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 15 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Konsument mówi, że je aby jeść<br>Konsument pli aby pleść<br>Jego bracia stoją radia wokół<br>Słuchają [[polityka|politycznego]] [[bełkot]]u|[[Kazik Staszewski]] o '''konsumencie'''}}
'''Konsument''' - inteligentny, światły [[obywatel]] każdego [[kraj|kraju]]; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne [[przemyślenia]] na każdy [[temat]].
{{cytat|Wjeżdża kolejna płyta z życia wzięta<br>Wkurwiony dzieciak wita konsumenta|Bonus RPK o '''konsumencie'''}}


'''Konsument''' [[Debil|inteligentny]], światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat.


Konsument jest przykładem idealnego, wzorowego obywatela kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.
----
[[Konsument]] jest przykładem idealnego, wzorowego [[obywatel|obywatela]] kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny - gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.


W Polsce, [[konsument]], z reguły - po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. [[Konsument]] ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, jego własne zdanie, jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów opisujących sytuację w kraju na antenie [[telewizja|telewizji]] [[TVN24]]. [[Konsument]] czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt]] oraz [[Super Express]]. [[Konsument]] myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki [[baton]] kupić: czy [[Mars|Marsa]], czy [[Snickers|Snickersa]]? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. [[Konsument]] naprawde wierzy, że [[Sprite]] gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.
W Polsce, konsument, z reguły po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak [[Biedronka]], czy [[Lidl]]. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji [[TVN24]]. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: [[Fakt (gazeta)|Fakt]] oraz [[Super Express]]. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawdę wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że [[Renata Beger]] jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.


Ulubionym zajęciem [[konsument|konsumenta]] jest jedzenie hamburgerów z [[McDonald's|McDonald'sa]], popijanie ich [[Cola|Colą]], słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat [[Polska|Polskiej]] Zjednoczonej Partii [[PiS|Nic Nie Robiącej]]
Ulubionym zajęciem konsumenta jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji [[Radio ZET|Radia BZDET]] traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii Nic Nie Robiącej.


Pojęcie [[konsument|konsumenta]] jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[ZSRR]] a [[USA|amerykańcami]].
Pojęcie konsumenta jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] a [[Stany Zjednoczone Ameryki|Amerykańcami]].


== Zobacz też ==
* [[klient]]
* [[kolejka (zbiorowość)]]


[[Kategoria:Socjologia]]
[[Kategoria:Statusy społeczne]]
[[Kategoria:Ekonomia]]

Aktualna wersja na dzień 14:09, 10 lut 2022

Konsument mówi, że je aby jeść
Konsument pli aby pleść
Jego bracia stoją radia wokół
Słuchają politycznego bełkotu

Kazik Staszewski o konsumencie

Wjeżdża kolejna płyta z życia wzięta
Wkurwiony dzieciak wita konsumenta

Bonus RPK o konsumencie

Konsumentinteligentny, światły obywatel każdego kraju; swobodnie, racjonalnie i konstruktywnie myślący, nie dający sobą manipulować, posiadający własne przemyślenia na każdy temat.

Konsument jest przykładem idealnego, wzorowego obywatela kraju, w którym to panuje ustrój komunistyczny bądź demokratyczny – gdzie dodatkowo widoczne jest spore zamieszanie i nieład na scenie politycznej; w państwie, w którym panuje jawna korupcja, prawo jest upośledzone, a mieszkańcy, jako jedyni, martwią się o losy kraju.

W Polsce, konsument, z reguły – po wcześniejszym głębokim zastanowieniu, zawsze zaopatruje się we wszelkie produkty w znanych i lubianych sieciach supermarketów, jak Biedronka, czy Lidl. Konsument ufa bezgranicznie środkom masowego przekazu, nie potrzebuje przez to myśleć, gdyż robi to za niego telewizja, a jego własne zdanie jest prawie niezauważalnie przetworzoną opinią publicystów i politologów, opisujących sytuację w kraju na antenie telewizji TVN24. Konsument czyta codziennie najbardziej niezależną i swobodną prasę: Fakt oraz Super Express. Konsument myśli najintensywniej w chwili, gdy zastanawia się, jaki baton kupić: czy Marsa, czy Snickersa? Lubi rozmawiać na tematy bieżące, nie mając w zasadzie pojęcia, o czym mówi. Konsument naprawdę wierzy, że Sprite gasi pragnienie i że Renata Beger jest inteligentna i wykształcona. Szanuje polityków i zgadza się z programem tej partii politycznej, która kupi jego głos za paczkę fajek.

Ulubionym zajęciem konsumenta jest jedzenie hamburgerów z McDonald'sa, popijanie ich Colą, słuchanie audycji Radia BZDET traktujących o tym, jak wspaniali są wodzowie kraju oraz jak prężnie rozwija się wielki, zjednoczony ponad podziałami, konglomerat Polskiej Zjednoczonej Partii Nic Nie Robiącej.

Pojęcie konsumenta jest wynikiem wszelkich przemian gospodarczo-społecznych-technologicznych w latach 90. ubiegłego wieku w Tydżikistanie, po IV wojnie światowej między ZSRR a Amerykańcami.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]